Mitchell Dijks

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mano » zo mei 24, 2015 9:32 am

Hij is ten alle tijde beter dan Boilesen, als we het dan toch over prutsers hebben...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 24, 2015 10:17 am

Ik zou eerder met Boilesen verder gaan, dan Dijks terughalen. Ondanks een zeer matig seizoen van Boilesen, zijn zijn stats niet minder dan die van Dijks.

Als je een nieuwe linksback wilt halen (wat ik me kan voorstellen), haal dan kwaliteit.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Arthur » zo mei 24, 2015 11:13 am

Boilesen heeft laten zien over kwaliteiten te beschikken, ook al heeft hij die sinds zijn laatste blessure niet meer laten zien. Dat is in ieder geval al meer dan Dijks kan zeggen.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mei 24, 2015 7:58 pm

Arthur schreef:Boilesen heeft laten zien over kwaliteiten te beschikken, ook al heeft hij die sinds zijn laatste blessure niet meer laten zien. Dat is in ieder geval al meer dan Dijks kan zeggen.
Je bedoelt in de periode van zijn debuut?

Zeker. Het waren 9 fantastische wedstrijden.

Mr. Ajax
Berichten: 14586
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 24, 2015 8:29 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Arthur schreef:Boilesen heeft laten zien over kwaliteiten te beschikken, ook al heeft hij die sinds zijn laatste blessure niet meer laten zien. Dat is in ieder geval al meer dan Dijks kan zeggen.
Je bedoelt in de periode van zijn debuut?

Zeker. Het waren 9 fantastische wedstrijden.

Niet eens...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door beelzebub » zo mei 24, 2015 9:44 pm

Boilesen z'n laatste goede wedstrijd was de 2-1 thuis tegen Barcelona, totdat hij doormidden werd gezaagd.

Je bent zo goed als je laatste wedstrijd, dus dat wint Dijks. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Yopi » zo mei 24, 2015 10:45 pm

Volgens het doorgaans slecht geïnformeerde AD kiest Dijks voor Ajax.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Duke » zo mei 24, 2015 10:53 pm

Het zou toch vreemd zijn als hij voor Feyenoord zou kiezen, of niet? :confused.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Yopi » zo mei 24, 2015 11:10 pm

Ja, want Ajax betaalt beter.

Hij kon ook naar Celtic, heb ik begrepen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Duke » ma mei 25, 2015 11:08 am

Yopi schreef:Ja, want Ajax betaalt beter.
Los daarvan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Giacomo Puccini » ma mei 25, 2015 11:43 am

Hoezo zou Ajax klaar zijn na het vastleggen van Dijks en Gudelj, je zit dan met grotendeels hetzelfde materiaal als dit seizoen en het gat naar PSV ga je op die manier never nooit dichten. Het is een must om nog 2 centrale verdedigers aan te trekken, een concurrent voor Dijks en een speler die de voorhoede versterkt. Gudelj en Dijks zie ik meer als breedte aankopen dan als kwaliteitsinjectie.
Ajax!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Rooie » ma mei 25, 2015 11:48 am

Giacomo Puccini schreef:Hoezo zou Ajax klaar zijn na het vastleggen van Dijks en Gudelj, je zit dan met grotendeels hetzelfde materiaal als dit seizoen en het gat naar PSV ga je op die manier never nooit dichten. Het is een must om nog 2 centrale verdedigers aan te trekken, een concurrent voor Dijks en een speler die de voorhoede versterkt. Gudelj en Dijks zie ik meer als breedte aankopen dan als kwaliteitsinjectie.
Ik denk dat Overmars en De Boer daar anders over denken. Dat hebben de afgelopen seizoenen wel bewezen. Weinig hoop dat ze wel opeens talent gaan herkennen en verder kijken dan de Eredivisie.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jinne » ma mei 25, 2015 7:06 pm

Een belachelijk salaris voor Dijks als die 7 ton waar is. Zo'n bedrag behoort een back alleen te krijgen als hij zich bewezen heeft bij Ajax of een club van gelijke grootte.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Neefkens » ma mei 25, 2015 7:15 pm

Het is dus ook niet waar.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » di mei 26, 2015 9:06 am

Ik las ergens dat Ajax afziet van de 50% bij de terugkoop, als dank aan Willen 2 voor de 'fantastische' ontwikkeling van Dijks. Ik mag toch hopen dat dit een grapje is.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » di mei 26, 2015 9:25 am

Er staat een clausule in zijn contract van 1.25 miljoen. Willem 2 heeft recht op 50%. Ajax gaat toch gewoon 625.000 betalen?
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo mei 27, 2015 11:26 am

Waarbij de discussie "Dijks" inmiddels ook naar dat topic kan; gisteren zou hij tekenen volgens het AD, toch? En vandaag is het stil...

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » wo mei 27, 2015 11:33 am

Laten we het hopen dat het stil blijft.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 27, 2015 1:49 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Waarbij de discussie "Dijks" inmiddels ook naar dat topic kan; gisteren zou hij tekenen volgens het AD, toch? En vandaag is het stil...
Die gaat heus wel komen. Laatste info is dat Ajax er nu eerst met Willem II moet uitkomen. Mogelijkerwijs wordt ook nog De Sa betrokken bij de deal.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Mitchell Dijks

Bericht door InnerHarbour » do mei 28, 2015 7:52 am

Dijks voor drie jaar naar Ajax

Van onze Telesportredactie
PURMEREND -
Mitchell Dijks (22) verruilt Willem II voor Ajax. De Purmerender bereikte overeenstemming met zijn oude club over een contract voor drie jaar en wacht alleen nog op witte rook uit Tilburg.
Ajax is met Willem II in overleg over de transfersom voor de tot medio 2016 lopende verbintenis van Dijks en besprak volgens de Tilburgers een aantal opties. Zo zou het een mogelijkheid zijn om de bij Ajax overbodige Lesly de Sa in de deal te betrekken.
Dijks verwacht geen problemen, omdat Willem II hem – na zijn eerdere verhuur aan SC Heerenveen – voor een spotprijs (salaris en vijftig procent bij doorverkoop) kon overnemen van Ajax. Bovendien hopen de Tricolores in de toekomst vaker zaken te doen. Na het akkoord tussen beide clubs moet Dijks alleen nog medisch worden gekeurd.
Welkom!

De Telegraaf
YNWA

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Duke » do mei 28, 2015 7:54 am

Dijks werkt aan zichzelf

Mitchell Dijks (22) en Ajax hebben overeenstemming bereikt over een driejarig contract. En zodra de club overeenstemming heeft bereikt met Willem II over de transfersom, zullen de handtekeningen worden gezet.

De fans vragen zich inmiddels al af of de linksback – die de afgelopen twee seizoenen te licht werd bevonden – nu wel goed genoeg is voor Ajax. Duidelijk is dat Dijks alles doet om alsnog te slagen.

Buiten de spotlights van de Amsterdam ArenA werkte de Purmerender de afgelopen maanden hard aan zichzelf. Op advies van zijn zaakwaarnemer Dick van Burik trainde hij – buiten de sessies bij Willem II – drie uur in de week met een personal trainer aan zijn tekortkomingen.

Dijks, zo oordeelde Frank de Boer bijna twee jaar geleden, was een goede linkervleugelverdediger, maar kon niet goed koppen en verloor op de vijandige helft te vaak het overzicht. Maar dankzij de trainingen in Amsterdam en 24 duels als Heerenveen-huurling en 28 wedstrijden in dienst van Willem II verder, krijgt hij een nieuwe kans in Amsterdam.

Dijks ontwikkeling verraste zelfs directeur voetbalzaken Marc Overmars, die de verdediger ondanks een matig jaar bij SC Heerenveen achteraf beter niet had kunnen verkopen aan Willem II, maar nog een jaar had moeten verhuren. Al getuigt het wel van moed van De Boer en Overmars de ‘foute inschatting’ toe te geven. Het is nu aan Dijks hun vertrouwen terug te betalen.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Ajaciedjuh » do mei 28, 2015 8:13 am

In ieder geval een echte Ajacied. :smile-ajax.gif: Welkom terug bij de mooiste club van de wereld. Dat je ons positief mag verrassen! :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Duke » do mei 28, 2015 8:37 am

Welkom terug! Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt de posts uit de geruchten-topic en het archief samen te voegen, zodat we een compleet beeld van deze aanwinst hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Mitchell Dijks

Bericht door Khraa » do mei 28, 2015 8:54 am

Ik had nog zo gehoopt dat het een slechte grap was. Totaal brevet van onvermogen van alles in het TH.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mitchell Dijks

Bericht door peter » do mei 28, 2015 8:54 am

Ik houd het voorlopig nog even bij aankoop in plaats van aawinst. :smallgrin.gif:

Desalniettemin hoop ik dat hij ons weet te verbazen.

Plaats reactie