Donny van de Beek

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door Mr. Ajax » za aug 11, 2018 11:12 am

Ajax Rules schreef:Goede zaak dat Donny morgen speelt.

VDB is niet alleen een goede speler, maar ook complementair aan de andere middenvelders. Meer diepgang, meer meters zonder bal, simpeler spel. VDB moet als eerste op het wedstrijdformulier (voor wat betreft de middenvelders dan).
Vind ik ook. Toch vind ik zijn laatste uitspraken ontzettend jammer. Ben ik nog nier overheen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 11, 2018 1:26 pm

Mr. Ajax schreef:
Ajax Rules schreef:Goede zaak dat Donny morgen speelt.

VDB is niet alleen een goede speler, maar ook complementair aan de andere middenvelders. Meer diepgang, meer meters zonder bal, simpeler spel. VDB moet als eerste op het wedstrijdformulier (voor wat betreft de middenvelders dan).
Vind ik ook. Toch vind ik zijn laatste uitspraken ontzettend jammer. Ben ik nog nier overheen.
Wil je een tissue? :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Cruijff » zo aug 12, 2018 8:11 am

Van de Beek: 'Verhaal over mijn toekomst is uit z'n verband gerukt'


https://www.youtube.com/watch?v=lk9pdn_5cnI

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door Iniesta » zo aug 12, 2018 8:15 am

Een geschreven interview kan uit zn verband zijn gerukt doordat de schrijver selectief quotes weergeeft. Hier kon iedereen horen wat ie te zeggen had. Kan hoogstens zeggen dat ie het anders had bedoeld:

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Lionel » wo sep 19, 2018 11:04 pm

Wat een klote houding na zijn goal. Verkopen. Zo goed is hij niet.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Lionel » wo sep 19, 2018 11:04 pm

Wat een klote houding na zijn goal. Verkopen. Zo goed is hij niet.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Cruijff » wo sep 19, 2018 11:06 pm

Lionel schreef:Wat een klote houding na zijn goal. Verkopen. Zo goed is hij niet.
Lekkere opportunist ben jij. :smallgrin.gif:
Mwa... laat hem maar getergd een heel goede pot bij PSV neerzetten.

Gozer moet zeker nog wat laten zien. Tot 2017 had ie nog geeneens een basisplaats.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 20, 2018 6:39 am

Donny heeft de pech dat Ziyech is gebleven. Maar we gaan hem nog hard nodig hebben. Gif, loopvermogen, diepgang en scorend vermogen voegt hij toe. Huntelaar zal zondag wel niet halen, waardoor Donny gaat spelen (Dolberg kan max een half uur spelen!?).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Donny van de Beek

Bericht door Mano » do sep 20, 2018 7:43 am

Donny is slachtoffer van een keuze. Keuze is niet omdat hij slechter is maar omdat voorkeur elders ligt.
Zolang je wedstrijden wint, trek je aan het kortste eind.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Lionel » do sep 20, 2018 1:04 pm

Cruijff schreef:
Lionel schreef:Wat een klote houding na zijn goal. Verkopen. Zo goed is hij niet.
Lekkere opportunist ben jij. :smallgrin.gif:
Mwa... laat hem maar getergd een heel goede pot bij PSV neerzetten.

Gozer moet zeker nog wat laten zien. Tot 2017 had ie nog geeneens een basisplaats.
Nee hoor. Na de vorige wisselbeurt liep hij ook al te janken. Vind hem ook niet zo bijzonder.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7913
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door elliquido » do sep 20, 2018 1:17 pm

Mano schreef:Donny is slachtoffer van een keuze. Keuze is niet omdat hij slechter is maar omdat voorkeur elders ligt.
Zolang je wedstrijden wint, trek je aan het kortste eind.
dus hopelijk blijft donny lang banken
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Cruijff » do sep 20, 2018 4:58 pm

elliquido schreef:
Mano schreef:Donny is slachtoffer van een keuze. Keuze is niet omdat hij slechter is maar omdat voorkeur elders ligt.
Zolang je wedstrijden wint, trek je aan het kortste eind.
dus hopelijk blijft donny lang banken
Had Hakim Ziyech vorig seizoen niet ook zijn enige écht rake afstandsschot gemaakt bij Roda uit nadat ie in de week voorafgaand aan Roda had lopen janken dat het publiek te kritisch was? En hij dus opeens getergd was?

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9373
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Donny van de Beek

Bericht door Monkey Tonk » do sep 20, 2018 5:41 pm

De team spirit is heel belangrijk bij dit Ajax. DvdB moet uitkijken dat hij zich niet gek laat maken door zijn zaakwaarnemer. Zijn reactie na het doelpunt was niet goed. Dat ging om hem, en niet om het team.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do sep 20, 2018 9:12 pm

Hij is teleurgesteld dat Schöne in de basis staat, en helemaal omdat Eiting vervolgens de voorkeur krijgt bij een blessure van De Ligt. Dan binnen een paar minuten na te zijn ingevallen scoren, kan m.i. best wat emotie geven. Hij legde dat na afloop goed uit. No big deal.

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door Mr. Ajax » vr sep 21, 2018 9:29 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Hij is teleurgesteld dat Schöne in de basis staat, en helemaal omdat Eiting vervolgens de voorkeur krijgt bij een blessure van De Ligt. Dan binnen een paar minuten na te zijn ingevallen scoren, kan m.i. best wat emotie geven. Hij legde dat na afloop goed uit. No big deal.
Eens. Er zijn genoeg andere leuke dingen gebeurd, ga toch niet weer zoeken naar gezeik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

RubenB
Berichten: 75
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 12:50 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door RubenB » vr sep 21, 2018 1:05 pm

Monkey Tonk schreef:De team spirit is heel belangrijk bij dit Ajax. DvdB moet uitkijken dat hij zich niet gek laat maken door zijn zaakwaarnemer. Zijn reactie na het doelpunt was niet goed. Dat ging om hem, en niet om het team.
Maar als je zijn interview leest is hij juist heel relaxed en lijkt hij goed na te denken over zijn antwoorden. Dit is geen onruststoker, dit is een jongen die alles wil spelen en keihard werkt, omdat hij vindt dat hij er onterecht naast staat.

Zeker woensdag, aangezien Eiting door de mand zakte, en Ajax beter ging spelen met Donny in de basis. Ik kan mij voorstellen dat hij in het moment zo juicht. Daarna was het weer over.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door Javiskamp » do okt 04, 2018 4:28 pm

Vertrek Van de Beek bij Ajax bespreekbaar: 'Afspraken met Overmars' Donderdag 4 oktober 2018 om 14:46

Onder de huidige omstandigheden is een vertrek van Donny van de Beek bij Ajax bespreekbaar. Chelsea, Liverpool én Manchester United volgen de verrichtingen van de Ajacied op de voet.

Dat meldt Voetbal International. De Engelse boulevardkrant The Sun meldde eerder al dat Chelsea en Tottenham Hotspur Van de Beek volgen. Zaakwaarnemer Guido Albers bevestigt dat de Ajacied gewild is. "Het klopt dat die interesse er al enige tijd is", vertelt hij aan VI. "Afgelopen zomer was het ook al concreet, maar Donny koos bewust voor een langer verblijf bij Ajax."

Van de Beek is onder trainer Erik Ten Hag niet meer zeker van een basisplek. Dat is tegen de verwachtingen van de speler en zaakwaarnemer ingegaan. "Hij is een jonge speler, die minuten moet maken om zich te blijven ontwikkelen. Ook met het oog op zijn plek als international bij Oranje."

"Als zijn situatie nog veel langer zo blijft, dan is een vertrek voor alle partijen een betere optie. Hier heeft niemand iets aan. Die afspraken zijn inmiddels ook met Marc Overmars gemaakt. Als de situatie zo blijft, is een vertrek bespreekbaar."

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Lionel » vr okt 05, 2018 12:01 am

Lekker oppleuren met zulke zogenaamde Ajacieden. 0 karakter.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Cruijff » vr okt 05, 2018 12:25 am

Aldus opportunist Rishi die al een paar keer zei dat ie voor 2 miljoen euro - voor 1 miljoen zelfs - zo een shirt aan zou trekken van PSV of Feyenoord. :blush.gif:

Zaakwaarnemers hebben altijd lijntjes of gooien die uit om hun jongens in de markt te zetten. Dit zei hij zelf eergisteravond na de wedstrijd:

https://www.youtube.com/watch?v=l4oEnz_AW54

GangstaRiB
Berichten: 16877
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Donny van de Beek

Bericht door GangstaRiB » za okt 06, 2018 1:02 pm

Vorig jaar vond ik em niet zo goed. Het lijkt erop alsof de reserve-rol hem een prikkel heeft gegeven die hard nodig was. Het zou hem sieren om te vechten voor z'n plek en te laten zien dat hij eerste keus moet zijn. Gelijk dat verongelijkte gedoe... kan er slecht tegen.

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Lionel » zo okt 07, 2018 11:38 pm

Cruijff schreef:Aldus opportunist Rishi die al een paar keer zei dat ie voor 2 miljoen euro - voor 1 miljoen zelfs - zo een shirt aan zou trekken van PSV of Feyenoord. :blush.gif:

Zaakwaarnemers hebben altijd lijntjes of gooien die uit om hun jongens in de markt te zetten. Dit zei hij zelf eergisteravond na de wedstrijd:

https://www.youtube.com/watch?v=l4oEnz_AW54
Iedereen hier trekt voor 1 miljoen een Feyenoord of PSV shirt aan hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma okt 08, 2018 12:10 pm

Nee. Ik niet.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Cruijff » ma okt 08, 2018 12:31 pm

Ook voor het dubbele bedrag nog niet.


Er zijn veel smeriger acties of zelfs vernederender momenten in te denken die ik voor tussen de 60.000 en 2.000.000 euro bereid ben te ondergaan maar 't aantrekken van een feyenoord shirt hoort daar niet bij.
Hoewel een hondendrol opeten vast smeriger voelt, is 't aantrekken van een feyemoord shirt voor mij weerzinwekkender.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Cruijff » ma okt 08, 2018 12:33 pm

Ronald de Boer heeft er trouwens weleens eentje aan gehad.

Frank de Boer ook een keer bij een bepaald item op RTL.
Berry van Aerle echter weigerde ooit voor iets, eveneens bij de televisie, (waar hij voor werd betaald) een Ajax shirt aan te trekken:


En dan heb je ook de mentor van Donny vd Beek, Sjakie:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Gezond verstand » ma okt 08, 2018 4:27 pm

Lionel schreef:
Cruijff schreef:Aldus opportunist Rishi die al een paar keer zei dat ie voor 2 miljoen euro - voor 1 miljoen zelfs - zo een shirt aan zou trekken van PSV of Feyenoord. :blush.gif:

Zaakwaarnemers hebben altijd lijntjes of gooien die uit om hun jongens in de markt te zetten. Dit zei hij zelf eergisteravond na de wedstrijd:

https://www.youtube.com/watch?v=l4oEnz_AW54
Iedereen hier trekt voor 1 miljoen een Feyenoord of PSV shirt aan hoor.
Voor een half miljoen doe ik het al. Sterker nog, geef mij 10.000 euro en ik wil best een paar minuten voor lul lopen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Plaats reactie