Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jul 15, 2007 6:52 pm

Ik kan me niet voorstellen dat Valencia 20 miljoen biedt. Dat is buiten proporties, maar ik kon het me ook niet voorstellen dat we zo veel voor Babel zouden krijgen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jul 15, 2007 7:13 pm

brigade zuid schreef:Voor 20 miljoen hebben ze mn zegen, dan heb je 45 miljoen om je selectie op pijl te krijgen. Volgend jaar krijg je het er nooit meer voor. Je kan wel zeggen ja maar Babel levert 17 op en Sneijder is veel beter dus die moet wel 35 opleveren maar zo werkt het niet, voor Babel is gewoon belachelijk veel betaald. 20 Miljoen voor Sneijder is gewoon netjes.
Tenzij Van Geel vervolgens achter Boutahar aan gaat als vervanger van Sneijder, natuurlijk. Dan houd ik Sneijder toch liever.

gaizka

Bericht door gaizka » zo jul 15, 2007 7:38 pm

brigade zuid schreef:Voor 20 miljoen hebben ze mn zegen, dan heb je 45 miljoen om je selectie op pijl te krijgen. Volgend jaar krijg je het er nooit meer voor. Je kan wel zeggen ja maar Babel levert 17 op en Sneijder is veel beter dus die moet wel 35 opleveren maar zo werkt het niet, voor Babel is gewoon belachelijk veel betaald. 20 Miljoen voor Sneijder is gewoon netjes.
Volgend jaar krijg je het er idd niet meer voor, maar als je met Sneyder de CL haal en kampioen wordt ben je uiteindelijk veel beter af.

Als hij dan toch weggaat deze zomer, dan voor min. 25 miljoen.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo jul 15, 2007 9:08 pm

Geld is mooi, maar dan maar nog een tussenjaar (daarna vertrekken Stam, waarschijnlijk Davds en misschien Hunt)?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jul 15, 2007 9:15 pm

Je kunt het ook zo zien: nu Sneijder vervangen betekent volgend jaar minder wisselingen van de wacht en dus meer continuïteit.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo jul 15, 2007 9:24 pm

Bertje schreef:Je kunt het ook zo zien: nu Sneijder vervangen betekent volgend jaar minder wisselingen van de wacht en dus meer continuïteit.
hmm dat denk ik ook niet... Davids zal wel stoppen en Stam stopt op zeker. Huntelaar zal ook wel vertrekken en Heitinga gaf het afgelopen seizoen al aan dat hij twijfelde of hij nog wel zou blijven dit jaar.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo jul 15, 2007 9:33 pm

Bertje schreef:Je kunt het ook zo zien: nu Sneijder vervangen betekent volgend jaar minder wisselingen van de wacht en dus meer continuïteit.
je bedoeld continu tweede worden?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jul 15, 2007 10:17 pm

Nee.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 15, 2007 10:24 pm

Alsof Ajax iets te willen heeft. Als een Europese topclub de juiste prijs biedt, is Sneijder weg.Je moet ook rekening houden met wat die jongen wil.
Het stinkt aan alle kanten!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jul 16, 2007 1:29 am

Zonder Sneijder zie ik ons weer geen kampioen worden. En laat ik daar nou zó'n behoefte aan hebben... Ik zie namelijk zo snel geen capabele vervanger, die, ondanks de virtuele 45 miljoen, aankoopbaar is.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 16, 2007 6:57 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zonder Sneijder zie ik ons weer geen kampioen worden. En laat ik daar nou zó'n behoefte aan hebben... Ik zie namelijk zo snel geen capabele vervanger, die, ondanks de virtuele 45 miljoen, aankoopbaar is.
Helemaal mee eens.

Ondanks dat het zeer wel mogelijk moet zijn om als team sterker te worden zonder De Mul, Sneyder en Babel. Maar dat geld moet dan wel zinvol benut worden en daar zal ´m als vanouds ongetwijfeld de schoen wringen.

Geinig trouwens, Ajax is straks een miljoentjeof 45 rijker door 3 spelers uit de opleiding te verpatsen. Zou Cruijffie nog altijd van mening zijn dat er op de Toekomst niets van klopt? Waarschijnlijk wel...

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 16, 2007 7:12 am

Ach, Valencia kan Sneijder altijd opstoken naar de arbitragecommissie te gaan. Inmiddels een beproefde methode in Amsterdam. :sad.gif:
I think I lost my fucking headache

Aristides

Bericht door Aristides » ma jul 16, 2007 7:33 am

LucaS schreef:Ach, Valencia kan Sneijder altijd opstoken naar de arbitragecommissie te gaan. Inmiddels een beproefde methode in Amsterdam. :sad.gif:
Een beproefde methode? Je bedoelt dat De gebroeders De Boer zoiets al een keer deden? Wie nog meer?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Thafunk

Bericht door Thafunk » ma jul 16, 2007 7:45 am

Demosthenes schreef:
LucaS schreef:Ach, Valencia kan Sneijder altijd opstoken naar de arbitragecommissie te gaan. Inmiddels een beproefde methode in Amsterdam. :sad.gif:
Een beproefde methode? Je bedoelt dat De gebroeders De Boer zoiets al een keer deden? Wie nog meer?
Uit AD.nl:
Ajax in ban van transfers
Door SJOERD MOSSOU

NOORDWIJKERHOUT - Luis Suárez wil per se naar Ajax, terwijl Wesley Sneijder juist dolgraag weg wil uit Amsterdam. De Groningen-aanvaller stapt naar de arbitragecommissie om een transfer af te dwingen, Sneijder hoopt op een nieuw bod van Valencia.

Een keer of zes vuurde Wesley Sneijder zaterdagavond op het doel van hoofdklasser VVSB, verbeten op zoek naar een treffer. Wie het zo wilde zien, zag het als een jacht op een afscheidsgoal in het shirt van Ajax.

Valencia heeft het geflirt weer opgepikt en overweegt opnieuw een bod uit te brengen op Sneijder. Deze keer denkt de Spaanse club wél in de buurt te komen van het bedrag dat Ajax minimaal eist, zo’n twintig miljoen euro. Ruim een maand geleden liepen de onderhandelingen stuk op een bod van twaalf miljoen.

Interessant in het miljoenenspel is de rol van Sneijder zelf. ,,Ik wil wel,’’ benadrukte de Utrechter na de 4-0 zege op VVSB wederom. ,,Voor een transfer zijn twee partijen nodig die het eens worden, zo ver is het nog niet, maar ik voel dat ik toe ben aan de stap.’’

Ajax geeft vooralsnog echter geen centimeter toe. ,,Clubs moeten niet denken dat ze bij ons goedkoop kunnen shoppen,’’ zei technisch directeur Martin van Geel eerder al stellig. Het bedrag dat Liverpool vorige week voor Ryan Babel betaalde - ruim zeventien miljoen euro - vond Ajax wél een acceptabele som.

De kwestie rond Sneijder vertoont opmerkelijke parallellen met die rond FC Groningen-aanvaller Luis Suárez. Waar de Nederlander juist weg wil bij Ajax, wil de Uruguayaan perse naar Amsterdam. Suárez heeft inmiddels zelfs een spoedarbitrage aangespannen om de transfer door te zetten. Zo ver wil Sneijder voorlopig niet gaan. ,,Want zo zit ik, in principe, niet in elkaar.’’

Directeur Hans Nijland stelt zich net zo standvastig op als Van Geel doet tegenover Valencia. De beleidsmaker van Groningen vond het openingsbod van Ajax ‘schandalig laag’ en wenst voorlopig niet te onderhandelen.

Bovendien sluit Nijland niet uit dat Ajax achter de arbitragezaak van Suárez zit. ,,Luis weet niet eens wat een spoedarbitrage is. Hij heeft dit niet bedacht, dit is ingestoken door mensen om hem heen. Wie dat precies zijn, laat ik in het midden.’’

Ajax houdt zich naar buiten toe op de vlakte. ,,Ik begrijp de opstelling van Groningen wel, maar Suárez zelf wil graag,’’ zegt Ajax-coach Ten Cate, die tegen VVSB zo veel mogelijk spelers in actie liet komen. ,,Volgens mij moet je dan wel de onderhandelingen aangaan. Maar ik ga daar verder niet over.’’
Ik denk niet dat Ajax Suarez heeft ingefluisterd om naar de Arbitragecommissie te stappen, maar je weet maar nooit. Misschien wíl ik dat gewoon niet geloven.

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » ma jul 16, 2007 7:54 am

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 16, 2007 8:37 am

Dank je wel Thafunk. Dat zegt alles Demo. Van Geel is walgelijk bezig! Maar goed, dit is uiteindelijk een boemerang waarmee deze engerd onze club absoluut geen dienst bewijst

Thafunk

Bericht door Thafunk » ma jul 16, 2007 8:46 am

LucaS schreef:Dank je wel Thafunk. Dat zegt alles Demo. Van Geel is walgelijk bezig! Maar goed, dit is uiteindelijk een boemerang waarmee deze engerd onze club absoluut geen dienst bewijst
Als jij er geen Smiley bij zet doe ik het wel: :icon_biggrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 16, 2007 8:58 am

Mwa, ik maakte geen grap! Ik neem toch aan dat als er nu een club komt voor Huntelaar, dat van geel dan zal zeggen, "is niet te koop". En dat wij dan met zijn allen vinden dat zo'n club dat dient te accepteren. Ajax heeft dan wellicht niet rechtstreeks tegen Suarez gezegd dat hij er een zaak van moet maken, maar de intentie bij 'het inlichten van het management van Suarez over de interesse', is natuurlijk voor een blinde nog duidelijk te zien. Onze club onwaardig, heeft Van geel waarschijnlijk van Scheringa geleerd.

gaizka

Bericht door gaizka » ma jul 16, 2007 9:04 am

LucaS schreef:Mwa, ik maakte geen grap! Ik neem toch aan dat als er nu een club komt voor Huntelaar, dat van geel dan zal zeggen, "is niet te koop". En dat wij dan met zijn allen vinden dat zo'n club dat dient te accepteren. Ajax heeft dan wellicht niet rechtstreeks tegen Suarez gezegd dat hij er een zaak van moet maken, maar de intentie bij 'het inlichten van het management van Suarez over de interesse', is natuurlijk voor een blinde nog duidelijk te zien. Onze club onwaardig, heeft Van geel waarschijnlijk van Scheringa geleerd.
Zoals HtC zei op at5, alles heeft zijn prijs. Als binnen een week bv. Juventus 25 miljoen voor Huntelaar bied, en Real 25 miljoen voor Sneijder zijn ze beide weg.

Misschien hebben we opvolger van Sneijder al in huis met Kennedy, ik denk dat hij die positie uitstekend kan invullen. Hij is slim, heeft een goed schot en een actie. Wat mij betreft krijgt hij een kans.

In dat geval kan die Spanjaard, Prieto de positie op rechts invullen.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 16, 2007 9:06 am

gaizka schreef: Zoals HtC zei op at5, alles heeft zijn prijs. Als binnen een week bv. Juventus 25 miljoen voor Huntelaar bied, en Real 25 miljoen voor Sneijder zijn ze beide weg.
Dat bepaalt Ten Cate niet voor FC Groningen. Wat een arrogantie! :sad.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 16, 2007 9:06 am

Sneijder is 'gewoon' te koop. Alleen moet er een topbedrag op tafel komen. Suarez daarentegen mag blijkbaar onder geen voorwaarde weg. Is toch een andere situatie.

Maar OT: Sneijder naar Madrid? Pff, dat is nogal wat. Misschien krijgt Valencia nu ook haast.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 16, 2007 9:07 am

Wat 'grappig' dat bijna heel AT nu opeens begrip heeft voor deze walgelijke wijze van 'zaken doen' van Ajax.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 16, 2007 9:11 am

Begrip? Ik zeg alleen dat de situatie anders ligt.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik de handelswijze van MVG inzake de transfer van Suarez niet juist vind. Maar ik vind óók dat de oopstelling van FC Groningen niet van deze tijd is. Uiteindelijk zou elke speler te koop moeten zijn tegen een bepaalde prijs.

M..

Bericht door M.. » ma jul 16, 2007 9:14 am

Dus Ajax mag niet zeggen dat ze geïnteresseerd zijn in een speler Lucas?
Ik vind het, zolang ik geen bewijs zie, nogal vieze beschuldigingen naar Ajax toe wanneer er beweerd wordt dat Ajax die speler heeft aangezet tot die arbitragezaak...

Thafunk

Bericht door Thafunk » ma jul 16, 2007 9:15 am

Als het waar is dat Ajax Suarez aangemoedigd zou hebben om naar de arbitragecommissie te stappen zou ik dat niet netjes vinden hoor, absoluut niet. Ik vind eigenlijk ook dat het niet bij Ajax past.

In het voorbeeld wat je noemde over Huntelaar ben ik misschien wel mindern naief. Als Man U straks komt met een enorme zak geld (en niet met wat zakgeld), dan ben je 'm kwijt, da's logisch. Speler wil weg, Ajax krijgt de poen en zal erop voorbereid moeten zijn om dat geld slim te besteden.

Anyway, OT: Goede zaak dat er een club bij komt met interesse voor Sneijder, dat komt de prijs ten goede lijkt me zo. Weet niet of Sneijder zelf naar Madrid wil, de kans om daar in de basis te komen is minder groot natuurlijk.

Plaats reactie