Wesley Sneijder
Moderator: mods
Een vertrek wordt toch steeds minder waarschijnlijk aangezien hij bij lange na geen 1e keus is.Valencia: eerder Kallstrom dan Sneijder
www.voetbalonline.nl, 20 juli 2007 11:01 - De transfer van Lucho Gonzalez naar Valencia is nog niet helemaal rond. Porto wil de speler wel voor 18 miljoen euro afstaan, maar wil dit bedrag meteen ontvangen en niet, zoals gebruikelijk is, in porties. De leiding van Valencia hoopt de transfer vandaag nog af te ronden. Manager Ruiz heeft wel een alternatief achter de hand, maar dat is niet Wesley Sneijder. 'De Ajacied is een goede speler, maar hij heeft niet onze hoogste prioriteit,' liet de nieuwe manager gisteren desgevraagd weten. De Zweedse middenvelder Kim Kallstrom van Lyon heeft zijn voorkeur. De international met een verwoestend afstandschot en een stevig postuur zou zelf al hebben gesproken met de Franse kampioen om zich vrij te kopen en die houding wordt in de sinaasappelmetropool zeer gewaardeerd.
De selectie is sterker dan vorig seizoen? Dus blijkbaar heeft Van Geel goed ingekocht in jouw ogen?LucaS schreef:Hou nou toch op, vergeleken met vorige seizoenen is de selectie een stuk sterker. Dat ligt echt niet aan Sneijder! In het beleidsplan staat toch ook niet, 'eens per twee jaar kampioen worden in de jaren dat Sneijder nog bij ons voetbalt?'
Als Sneijder weggaat moet Ajax diep in de buidel tasten en inderdaad niet aan komen kakken met Kennedy op 10. Als er geld binnenkomt, moet je het soms ook uitgeven. Ik zie geen speler die Sneijder op dezelfde manier kan doen vergeten, maar er zijn natuurlijk wel betere teamspelers.
Je hebt dit jaar iig het hele jaar Davids. Als Sneijder weggaat vertrekken er twee basisspelers, maar heb je wel een miljoen of dertig om je te versterken. Dat zou toch moeten kunnen lukken met zo'n technische top!
Ik hoor hier iig altijd dat Ajax altijd mee moet doen om het kampioenschap. Ik kan je wel vertellen dat die eis de afgelopen tien jaar aan trainers is opgelegd die een stuk mindere selecties hadden. En dan zou Ten Cate geen kampioen hoeven worden als Sneijder vertrekt?
Ik hoor hier iig altijd dat Ajax altijd mee moet doen om het kampioenschap. Ik kan je wel vertellen dat die eis de afgelopen tien jaar aan trainers is opgelegd die een stuk mindere selecties hadden. En dan zou Ten Cate geen kampioen hoeven worden als Sneijder vertrekt?
I think I lost my fucking headache
Je zei dat de selectie sterker was dan vorig seizoen. Dat moet dus nog maar blijken, aangezien er 2 tot 4 basisspelers zijn vertrokken (het is maar hoe je het ziet, he).
Ik vind dat het vertrek van Babel, De Mul en Grygera makkelijk op te vangen moet zijn, daar niet van. Maar vooralsnog moeten we nog maar afwachten of Ajax eens iets leuks uit de hoge hoed tovert.
Ik vind dat het vertrek van Babel, De Mul en Grygera makkelijk op te vangen moet zijn, daar niet van. Maar vooralsnog moeten we nog maar afwachten of Ajax eens iets leuks uit de hoge hoed tovert.
In het geval van de vervanging van Babel, De Mul en Grygera ben ik het met je eens. De (eventuele) vervanging moet uitstekend mogelijk zijn.
Sneijder is een moeilijk verhaal. Als Ajax voor een soortgelijke speler gaat, kunnen ze het wel schudden. Ik zie nergens zo'n haalbare speler rondlopen voor Ajax.
Sneijder is een moeilijk verhaal. Als Ajax voor een soortgelijke speler gaat, kunnen ze het wel schudden. Ik zie nergens zo'n haalbare speler rondlopen voor Ajax.
Ten Cate heeft zijn team om Sneijder gebouwd. Hem verliezen is iets anders dan Tom de Mul verliezen.
Ik zou me kunnen voorstellen dat met (bijvoorbeeld) Kennedy op 10 KJH meer gaat scoren. Kennedy zou daar kunnen spelen volgens mij. Maar wat doe je als Kennedy een schop krijgt? Een andere kandidaat zie ik niet in deze selectie.
Ik zou me kunnen voorstellen dat met (bijvoorbeeld) Kennedy op 10 KJH meer gaat scoren. Kennedy zou daar kunnen spelen volgens mij. Maar wat doe je als Kennedy een schop krijgt? Een andere kandidaat zie ik niet in deze selectie.
Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
Je bent je nu al aan het indekken?LucaS schreef:Aan het geld zal het niet liggen. Als het niet lukt is de technische leiding ongeschikt lijkt mij
Wint HtC niet alles, dan is hij een slechte trainer, want Ajax heeft immers zo veel geld, Ajax kan iedereen kopen, m.a.w. had kampioen moeten worden enz?
Wordt Ajax geen kampioen, dat heeft HtC gefaald, want met zo'n selectie wordt iedere trainer kampioen.
Volgens mij beweer jij al lang min of meer hetzelfde over HtC, MvG. Je verheerlijkt de tijd van Danny Blind? Blind kreeg Ajax niet aan het voetballen, ondanks de enorme investeringen: Lindenbergh, Charisteas, Rosenberg, KJH, Rosales(?)
Onder Blind (en Wouters) was het voetbal meestal niet om aan te zien, een team zonder enig vertrouwen, denk eens aan de ontwikkeling die Babel, Stekelenburg, Heitinga en Sneijder dit seizoen hebben ondergaan en vergelijk dat met hun ontwikkeling onder Blind.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nee, dat is ten Cate aan het doen.
Sneijder speelde de eerste seizoenhelft onder Blind uitstekend, de tweede was hij voornamelijk geblesseerd. Heitinga heeft zich niet zozeer ontwikkeld, maar heeft een andere positie gekregen. Dat was inderdaad uitstekend gezien.
Stekelenburg is niets beter dan twee-driee jaar terug, die ontwikkeling mis ik even. Babel was vorig jaar nog niet goed genoeg, kan ook met zijn leeftijd te maken hebben. Feitelijk was hij afgelopen seizoen ook niet goed genoeg.
Charisteas en Rosales kwamen voor Blind trainer werd.
Emanuelson, Vermaelen en Maduro zijn onder ten Cate niets beter geworden.
De selectie afgelopen seizoen was veel beter dan de jaren ervoor.
Sneijder speelde de eerste seizoenhelft onder Blind uitstekend, de tweede was hij voornamelijk geblesseerd. Heitinga heeft zich niet zozeer ontwikkeld, maar heeft een andere positie gekregen. Dat was inderdaad uitstekend gezien.
Stekelenburg is niets beter dan twee-driee jaar terug, die ontwikkeling mis ik even. Babel was vorig jaar nog niet goed genoeg, kan ook met zijn leeftijd te maken hebben. Feitelijk was hij afgelopen seizoen ook niet goed genoeg.
HTC wist vantevoren dat Sneijder weleens weg zou kunnen gaan. Slappe hap!joey schreef:Ten Cate heeft zijn team om Sneijder gebouwd. Hem verliezen is iets anders dan Tom de Mul verliezen.
Bertje for President!
Hoe dan ook, er komt geen einde aan de Lucho-soap. Op de website van Marca staat, dat Valencia inmiddels twijfelt of hij wel geschikt is en of hij niet te duur is (18 miljoen). Misschien komt Sneijder dus weer in beeld.
Hoe zit het inmiddels met Kallström, Neef?
Hoe zit het inmiddels met Kallström, Neef?
Het stinkt aan alle kanten!
Lucas, dat valt me nu toch ook op, je noemt wel steeds de fouten, maar ik hoor jou niet over eventuele oplossingen. Kom eens met een lijstje dan, want van het opnoemen van fouten steeds van jou wordt ik een beetje moedeloos, dan zou ik daar toch ook graag vermeende oplossingen voor terug zien van jou anders wordt ik er alleen maar bang van.LucaS schreef:Nee, dat is ten Cate aan het doen.

@ LucaSjoey schreef:Hier graag verder over Sneijder!!!!!!!
Sneijder werd onder Blind met de week minder

Zou vorige zomer Valencia geen 16 maar 8 miljoen hebben geboden dan zou "niemand" dat te weinig hebben gevonden. Nu vinden de meesten 16 miljoen te weinig.
Mijn hoop dat hij blijft neemt iets toe.
Even Offtopic:
Stekelenburg keepte de tweede seizoenshelft goed en Babel mocht van Blind alleen maar buitenom, heeft niets met leeftijd te maken.
Het is gewoon niet waar! Sneijder was lang geblesseerd en kwam vlak voor de play offs weer terug. Hij speelde onmiddelijk (weer) geweldig, waardoor Ajax beter speelde en van Basten hem ondanks zijn lange afwezigheid meenam naar het WKDemosthenes schreef:@ LucaSjoey schreef:Hier graag verder over Sneijder!!!!!!!
Sneijder werd onder Blind met de week minder![]()
Bron vi.nl
Sneijder:
2002/03 Ajax 17 4 Eredivisie
2003/04 Ajax 30 9 Eredivisie
2004/05 Ajax 30 7 Eredivisie
2005/06 Ajax 19 5 Eredivisie
2006/07 Ajax 30 18 Eredivisie
Blind werd in maart van het seizoen ervoor al trainer. Je ziet toch wel de progressie!
Sneijder:
2002/03 Ajax 17 4 Eredivisie
2003/04 Ajax 30 9 Eredivisie
2004/05 Ajax 30 7 Eredivisie
2005/06 Ajax 19 5 Eredivisie
2006/07 Ajax 30 18 Eredivisie
Blind werd in maart van het seizoen ervoor al trainer. Je ziet toch wel de progressie!
Sneijder begon in het seizoen onder Blind ook prima. Bröndby-thuis, AZ-uit, Praag-uit, anyone?! Alleen gooiden blessures roet in het eten, hetgeen wel blijkt uit die slechts 19 wedstrijden die ie dat seizoen speelde.Thomas schreef:Daarbij vond ik Sneijder vorig seizoen in de play-offs helemaal niet zo geweldig. Iedereen kan zien dat dit het beste seizoen uit Sneijders loopbaan was.
Die blessures waren natuurlijk wel de schuld van Blind, neem ik aan. Net zoals het de fout van Adriaanse, Koeman, Blind, Doll, Stevens, Advocaat en Van Basten is dat VDV om de haverklap geblesseerd was en is. Toch?!

- thaumaturgy
Wesley Sneijder blijft bij Ajax
door onze Telesportredactie
Wesley Sneijder blijft Ajax trouw. De spelmaker heeft besloten hoe dan ook dit seizoen in Amsterdam af te zullen maken. Sneijder maakt daarmee een eind aan alle geruchten over een vertrek naar Spanje. Hij wil zich vanaf vandaag concentreren op zijn laatste jaar in Nederland, om daarna de stap te maken waar hij naar eigen zeggen aan toe is.
Wesley Sneijder
Wesley Sneijder: nog één jaar Ajax
Foto: JONG, ROB DE
Valencia haalde vorige week voor de tweede keer bakzeil met een bod van zestien miljoen euro en kan simpelweg niet op tegen de vraagprijs van dertig miljoen. Vandaag liet directeur Miquel Angel Ruiz bovendien weten dat Sneijder niet langer eerste keus is.
Real Madrid werd genoemd als tweede kandidaat, maar de Spaanse landskampioen meldde zich niet bij Ajax en is bovendien nog bezig met andere spelers.
door onze Telesportredactie
Wesley Sneijder blijft Ajax trouw. De spelmaker heeft besloten hoe dan ook dit seizoen in Amsterdam af te zullen maken. Sneijder maakt daarmee een eind aan alle geruchten over een vertrek naar Spanje. Hij wil zich vanaf vandaag concentreren op zijn laatste jaar in Nederland, om daarna de stap te maken waar hij naar eigen zeggen aan toe is.
Wesley Sneijder
Wesley Sneijder: nog één jaar Ajax
Foto: JONG, ROB DE
Valencia haalde vorige week voor de tweede keer bakzeil met een bod van zestien miljoen euro en kan simpelweg niet op tegen de vraagprijs van dertig miljoen. Vandaag liet directeur Miquel Angel Ruiz bovendien weten dat Sneijder niet langer eerste keus is.
Real Madrid werd genoemd als tweede kandidaat, maar de Spaanse landskampioen meldde zich niet bij Ajax en is bovendien nog bezig met andere spelers.