Onzin, kijk HtC is binnengehaald om de AJAX huisstijl weer in ere te herstellen, daar zijn we het toch over eens ?.Nu dan is het op zijn minst vreemd dat nu, na tegenvallende resultaten en tegenvallend voetbal en een tegenvallende selectie ( op allerlei vlakken ) en dit zijn in een notendop HtC zijn woorden, er nu opeens overal af mag worden geweken ..Thomas schreef:Het is echt niet zo dat HtC iedere keer ook daadwerkelijk iets verkeerds of raars zei. Al maken een aantal mensen dat er graag van.Voetske schreef:Volgens mij doen dat de geleerden ( HtC ) toch zelf met hun uitspraken in de media ..Thomas schreef:Nee, maar dat betekent niet dat alles in een negatief daglicht gezet moet worden. ;)
Ik zal er niks van opkijken als bij het begin van het volgend seizoen de doelstellingen geformuleerd in het HtC- Fontein-Van geel protocol weer een beetje worden bijgesteld ... wat zeg ik .. met een beetje geluk gebeurt dat al voor de plee-offs
Het mag van mij hoor.AJAX moet winnen, het liefst met het allermooiste voetbal van de wereld, maar zoals ik al eerder zei, het resultaat staat bij mij op de eerste plaats ..
Misschien kun je door al deze perikelen en nieuwjaars toepspraken, interviews zeggen dat AJAX eindelijk weer met beide benen op de grond is komen te staan en een streep aan het zetten is onder het verleden ... want je weet toch ... in het verleden behaalde resultaten ..