Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 08, 2007 6:03 pm

Blijkbaar wel
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 08, 2007 7:58 pm

Nee hoor. Wimpey en ik kwamen samen al op zo'n 5 à 6 spelers. De scouting van Ajax is niet bepaald maatgevend.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 08, 2007 9:38 pm

Klopt, maar wie zegt dat de spelers die jij en Wimpey noemden wel naar Ajax wilden komen en ook de kwaliteit hebben om bij Ajax te kunnen spelen?

Niet lullig bedoeld hoor Thomas, ik wil alleen maar aangeven dat een verlies van Sneijder misschien wel makkelijker op te vangen is dan een verlies Babel. Ondanks dat Sneijder vele malen belangrijker is voor Ajax
IK GELOOF!!!!!!

Rednose

Bericht door Rednose » wo aug 08, 2007 9:42 pm

Thomas schreef:
Rishi schreef:Appels met peren vergelijken. Misschien is de vacature van Sneijder makkelijker in te vullen. Aanvallende middenvelders zat overal....vleugelspelers zijn een ander verhaal
Types als Babel en Suarez voor de vleugel zijn er weer wel te vinden. En zo moeilijk is het nu ook weer niet om een vleugelspeler te vinden.
Hallo....sinds wanneer hebben we een goede linksbuiten.....ehhhhh...een goede rechtsbuiten......?????
Laat me niet lachen, door de ellende met de buitenspelers voetbalt Ajax al jaren niet meer in het gedroomde systeem. Echte buitenspelers zijn er gewoon niet, en daar zit het grote probleem.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 08, 2007 10:38 pm

Rishi schreef:Klopt, maar wie zegt dat de spelers die jij en Wimpey noemden wel naar Ajax wilden komen en ook de kwaliteit hebben om bij Ajax te kunnen spelen?
Het lijkt mij dat spelers van onder andere Basel, Chivas en Cruz Azul wel interesse hebben in een transfer naar Europa. Garanties tot slagen kan ik natuurlijk niet geven. Daarvoor zal je op mij moeten vertrouwen. Inmiddels hoop ik vooral dat 'mijn' jongens naar andere Europese clubs vertrekken en zich daar bewijzen.
Rishi schreef:Niet lullig bedoeld hoor Thomas, ik wil alleen maar aangeven dat een verlies van Sneijder misschien wel makkelijker op te vangen is dan een verlies Babel. Ondanks dat Sneijder vele malen belangrijker is voor Ajax
Suarez kan het gemis van Babel al opvangen.
Rednose schreef:
Thomas schreef:Types als Babel en Suarez voor de vleugel zijn er weer wel te vinden. En zo moeilijk is het nu ook weer niet om een vleugelspeler te vinden.
Hallo....sinds wanneer hebben we een goede linksbuiten.....ehhhhh...een goede rechtsbuiten......?????
Laat me niet lachen, door de ellende met de buitenspelers voetbalt Ajax al jaren niet meer in het gedroomde systeem. Echte buitenspelers zijn er gewoon niet, en daar zit het grote probleem.
Vast. Daarom komen ze natuurlijk met bosjes uit de lucht vallen in Portugal. Het blijft raar dat iedereen erkent dat de scouting van Ajax al jaren dramatisch is maar vervolgens diezelfde scouting wel als maatstaf gebruikt om te bewijzen dat er geen goede buitenspelers meer zijn. De klassieke buitenspelers met een actie buitenom, een prachtvoorzet, tactisch vernuft en discipline komen wat minder voor, maar met de andere types voor de vleugel erbij genomen lopen er nog talloze goede en geschikte spelers rond.

999

Bericht door 999 » do aug 09, 2007 7:55 am

Natuurlijk zijn er genoeg van zulke spelers te vinden.De een wat beter dan de ander, maarja dan moet je wel geld willen uitgeven ..
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 09, 2007 4:07 pm

Sneijder: 'Ik weet niets van Real Madrid'

9/8/2007 16:58

Marca, AS, El Pais en tal van andere Spaanse media berichtten deze week dat Real Madrid niet alleen achter Royston Drenthe en Arjen Robbben aanzit, maar ook de jacht op Wesley Sneijder heeft geopend. Onzin, melden de Ajacieden.

Zowel algemeen directeur Maarten Fontein als Sneijder zelf ontkent dat er contact is geweest met de Spaanse kampioen. 'Ik weet helemaal van niets', vertelde de 23-jarige middenvelder donderdagmiddag aan VI.nl. Fontein verklaarde hetzelfde.

De Oranje-international had vorige maand de clubleiding van Ajax al laten weten dat hij dit seizoen voor de Amsterdammers blijft spelen. Daarmee hoopte Sneijder een einde te hebben gemaakt aan alle speculaties over een aanstaande transfer.

vi.nl

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 09, 2007 6:42 pm

Oftewel, we geven geen commentaar maar ontkennen ook niets. Of ben ik dan erg pessimistisch? Laten we eerlijk zijn. Als Madrid al iets van 14 miljoen op tafel legt voor Drenthe sta ik er niet van te kijken als ze er ook nog 30 hebben liggen voor Sneijder. En dan denk ik dat hij ondanks de eerdere toezegging gewoon richting Spanje gaat.

Dergelijke bedragen kun je als Ajax zijnde ook haast niet weigeren. Alleen hebben we dan wel echt een serieus probleem want Sneijder vervangen is, zeker op zo'n korte termijn, onmogelijk.
Nil volentibus arduum

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 09, 2007 6:46 pm

Volgens mij ontkent hij wel degelijk iets.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 09, 2007 6:49 pm

Ja, indirect wel. Maar het klinkt mij een beetje in de oren als geen commentaar. Als je echt overtuigd bent dat je er niet heen gaat zeg je gewoon dat het 100% niet aan de orde is. Hij doet de deur nu in ieder geval niet dicht.

Maar goed, misschien overdrijf ik wat. Laten we het hopen.
Nil volentibus arduum

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 09, 2007 6:51 pm

Verklaar me maar voor gek, maar hij geeft toch gewoon aan dat er niets aan de orde is? Hoe kan er nu iets aan de orde zijn als hij van niets weet? Die blijft hier gewoon.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 09, 2007 8:49 pm

Real biedt op Sneijder en vergeet Robben

9/8/2007 21:33

Wesley Sneijder mag dan zelf van niets weten, Real Madrid zit daadwerkelijk achter de middenvelder van Ajax aan. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan VI.nl dat de Spaanse kampioen een fors miljoenenbod heeft uitgebracht én niet meer achter Arjen Robben aan zit.
Real ziet af van de aankoop van Robben, omdat het Los Merengues maar niet lukt de Bedummer los te weken bij Chelsea. Met Royston Drenthe heeft De Koninklijke inmiddels een speler voor de linkerflank aangetrokken, waardoor de komst van Robben ook geen halszaak meer is.

Coach Bernd Schuster is nog wel op zoek naar een spelmaker: een speler die achter centrumspits Ruud van Nistelrooy de aanval vormgeeft. Dat moet Sneijder worden. Real heeft bij Ajax inmiddels een bod uitgebracht van 24 miljoen euro. De Amsterdammers hebben het bod in beraad.

Eerder donderdagmiddag sprak VI.nl nog met Sneijder over het gerucht dat Real hem wil contracteren, maar de international wist toen nog van niets. Donderdagavond vernam VI.nl van goed ingevoerde bronnen dat de Spanjaarden toch echt de middenvelder willen inlijven.
Hier wordt ik niet vrolijk van. :1evil.gif:
YNWA

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 09, 2007 8:54 pm

24 miljoen in beraad? Er blijft net zo veel over van die stoere 30 miljoen als van die 3 1/2 miljoen voor 'linksbuiten' suarez
I think I lost my fucking headache

Zuidema

Bericht door Zuidema » do aug 09, 2007 8:55 pm

Tja, VI... Hoeveel transferonzin heeft die snor wel niet geproduceerd de afgelopen tijd? Wat mij betreft hoort info uit die hoek zo langzamerhand onder de topic 'onbetrouwbaar transfernieuws'.

jabu

Bericht door jabu » do aug 09, 2007 8:56 pm

Als Real al 13 miljoen voor Drenthe betaald dan mag Ajax de prijs voor Sneijder nog wel even opkrikken!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do aug 09, 2007 8:56 pm

VI en goed ingevoerde bronnen?

:drecul.gif:
Donderdagavond vernam VI.nl van goed ingevoerde bronnen...
Sign your name on
the dotted line:

.............................

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 09, 2007 8:56 pm

Foei, er staat toch echt dat het uit zeer betrouwbare bronnen (let op het meervoud!) afkomstig is! :hypocrite.gif:

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do aug 09, 2007 9:08 pm

LucaS schreef:24 miljoen in beraad? Er blijft net zo veel over van die stoere 30 miljoen als van die 3 1/2 miljoen voor 'linksbuiten' suarez
:cheer.gif: :cheer.gif: :cheer.gif: Het ga je goed daar... meer als 20 milj. euro. Jongens die is gewoon weg. Ajax ruim 20 milj. rijker en wij als supporters mogen weer genieten van een opbouw jaar en weer uefa-cup voetbal.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » do aug 09, 2007 9:09 pm

Zoals al eerder gememoreerd zie ik Sneijder alsnog gewoon vertrekken. Ik vrees met zeer grote vrezen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 09, 2007 9:10 pm

Voor 30 miljoen is ie weg. En eerlijk gezegd kun je een dergelijk bod ook haast niet weigeren.
Nil volentibus arduum

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 09, 2007 9:10 pm

Waarom niet?

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » do aug 09, 2007 9:13 pm

Alsjeblieft Wes, blijf... Laat je niet gek maken!! :ajax.gif:

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » do aug 09, 2007 9:13 pm

Kan dat pleuris real niet lekker Raffie ophalen ofzo? :confused.gif:

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » do aug 09, 2007 9:17 pm

Als de hoofdprijs op tafel komt gaat ie. Realiteit heet dat. Gewoon zorgen dat de opvolger klaar staat. En zorg dan meteen voor de opvolger van Jaap Stam.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 09, 2007 9:17 pm

LucaS schreef:Waarom niet?
Omdat dat bijna de helft van onze complete begroting is.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie