Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo jun 20, 2007 11:00 pm

Ik weet echt niet meer wie de waarheid spreekt hoor.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo jun 20, 2007 11:38 pm

Ik ook niet, maar gelukkig zitten hier een paar insiders die precies weten dat de schuld bij Psv en Perez ligt ..

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Bericht door thaumaturgy » do jun 21, 2007 6:59 am

Snel groen of rood licht voor Perez
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De onderhandelingen tussen Ajax en PSV over een transfer van Kenneth Perez blijven uiterst moeizaam verlopen. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax zat gisteren om de tafel met zijn collega Stan Valckx van PSV, maar keerde ontevreden van die gesprekken terug.

"We zijn er niet uitgekomen. Binnen een paar dagen moet er groen of rood licht zijn. Op dit moment ziet het er niet goed uit. Kenneth Perez wil per se weg en we zijn best bereid om mee te denken en mee te luisteren, maar daar zit een grens aan", aldus Van Geel. Met Feyenoord heeft Ajax een akkoord over een transfersom van 1,8 miljoen euro. "PSV heeft aangegeven daar niet naar toe te willen. Dan wordt het een moeilijk verhaal. Ze zijn weliswaar een stuk opgeschoven, maar niet genoeg", aldus Van Geel.

Perez en zijn manager Karsten Aabrink wachten gespannen af. "We blijven hoopvol. Het moet rondkomen, dat moeten ze bij Ajax ook beseffen. Ik denk dat het een extreem moeilijke situatie zal worden, wanneer Kenneth in juli toch weer terug moet naar Ajax", aldus Aabrink. Vandaag praten beide partijen verder.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do jun 21, 2007 7:48 am

‘Namens Ajax spreekt technisch-directeur Martin van Geel deze suggestie met klem tegen. ,,Een onzinverhaal,’’ zegt hij. ,,We hebben de prijs nooit verhoogd. We hebben tot op de dag van vandaag helemaal nooit een prijs genoemd.’’
Sure, dan ben ik toch erg benieuwd waar ze het over gehad hebben in de 3 gesprekken die reeds gevoerd zijn :drecul.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 8:56 am

Ik begrijp nog steeds niet wat PSV met Perez moet. Ze kunnen van dat beetje geld dat ze hebben beter een dynamische middenvelder of een verdediger met leidinggevende capaciteiten kopen. Misschien hoeft Valckx Perez niet zo nodig maar gaat hij vooral de onderhandelingen in om Koe tevreden te stemmen. Dat zou verklaren waarom PSV zelfs dat betrekkelijk lage bedrag niet wil betalen.
PSV bood aanvankelijk bijna niets voor Lazovic maar betaalde uiteindelijk 7 miljoen. De onderhandelingstechnieken van Valckx zijn dus nog niet zo gepolijst. Vasthouden aan de prijs dus.
Het stinkt aan alle kanten!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » do jun 21, 2007 9:51 am

Voetske schreef:Ik ook niet, maar gelukkig zitten hier een paar insiders die precies weten dat de schuld bij Psv en Perez ligt ..
Net zoals er een paar zitten die Ajax en dan het liefst HTC graag overal de schuld van geven?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jun 21, 2007 11:14 am

Baseman schreef:
‘Namens Ajax spreekt technisch-directeur Martin van Geel deze suggestie met klem tegen. ,,Een onzinverhaal,’’ zegt hij. ,,We hebben de prijs nooit verhoogd. We hebben tot op de dag van vandaag helemaal nooit een prijs genoemd.’’
Sure, dan ben ik toch erg benieuwd waar ze het over gehad hebben in de 3 gesprekken die reeds gevoerd zijn :drecul.gif:
PSV dat met lowball na lowball in de buurt probeerde te komen van de vraagprijs?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 11:18 am

Misschien bedoelt MVG dat Ajax nooit een tegenbod heeft gedaan. Zo gaat dat ook als je bijvoorbeeld een huis koopt. Vindt de verkoper het bod te laag, dan wordt het zonder tegenbod afgewezen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 11:18 am

Maarten127 schreef:
Voetske schreef:Ik ook niet, maar gelukkig zitten hier een paar insiders die precies weten dat de schuld bij Psv en Perez ligt ..
Net zoals er een paar zitten die Ajax en dan het liefst HTC graag overal de schuld van geven?
Oja, vergeten, als het goed gaat ligt het aan Henkie, gaat het fout ligt het aan mij ?.Zoiets toch ..

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » do jun 21, 2007 11:24 am

Voetske schreef:
Maarten127 schreef:
Voetske schreef:Ik ook niet, maar gelukkig zitten hier een paar insiders die precies weten dat de schuld bij Psv en Perez ligt ..
Net zoals er een paar zitten die Ajax en dan het liefst HTC graag overal de schuld van geven?
Oja, vergeten, als het goed gaat ligt het aan Henkie, gaat het fout ligt het aan mij ?.Zoiets toch ..
Wat jij wilt jongen....

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 11:34 am

Terug naar de onderhandelingen over Perez: dat het niet vlot is in elk geval NIET de schuld van HtC, die zit niet met PSV aan tafel. Ik denk dat Ajax 'gewoon' 2/3 van het vorig jaar aan Perez gespendeerde transferbedrag wil terughebben, het zal een zakelijke overweging zijn. Voor de rest is er geen enkel bewijs dat Ajax Perez niet aan PSV wil verkopen, integendeel. Hij heeft immers toestemming gekregen om met PSV te onderhandelen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 11:48 am

Maarten127 schreef:
Voetske schreef:
Maarten127 schreef: Net zoals er een paar zitten die Ajax en dan het liefst HTC graag overal de schuld van geven?
Oja, vergeten, als het goed gaat ligt het aan Henkie, gaat het fout ligt het aan mij ?.Zoiets toch ..
Wat jij wilt jongen....
Nee, dat is wat jij wil.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 11:52 am

joey schreef:Terug naar de onderhandelingen over Perez: dat het niet vlot is in elk geval NIET de schuld van HtC, die zit niet met PSV aan tafel. Ik denk dat Ajax 'gewoon' 2/3 van het vorig jaar aan Perez gespendeerde transferbedrag wil terughebben, het zal een zakelijke overweging zijn. Voor de rest is er geen enkel bewijs dat Ajax Perez niet aan PSV wil verkopen, integendeel. Hij heeft immers toestemming gekregen om met PSV te onderhandelen.
Maar AJAX ( van Geel ) roept wel dat mocht het een en ander niet door gaan Perez zich " gewoon " op 5 juli dient te melden, zie je het al voor je ?.

Psv mag bieden wat ze willen, AJAX mag vragen wat ze willen.Maar Perez is degene die bij afketsen ( weer ) de zwarte piet krijgt toegewezen ..

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 21, 2007 11:55 am

Waarom? Dan kan hij toch kijken of een andere club interesse heeft? De wereld stikt van de voetbalclubs.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do jun 21, 2007 11:58 am

Psv mag bieden wat ze willen, AJAX mag vragen wat ze willen.Maar Perez is degene die bij afketsen ( weer ) de zwarte piet krijgt toegewezen ..
Wanneer heeft hij eerder de zwarte piet toegewezen gekregen door Ajax?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 11:58 am

Demosthenes schreef:
Psv mag bieden wat ze willen, AJAX mag vragen wat ze willen.Maar Perez is degene die bij afketsen ( weer ) de zwarte piet krijgt toegewezen ..
Wanneer heeft hij eerder de zwarte piet toegewezen gekregen door Ajax?
Tja. als je geen kranten leest ... zoek dit zelf maar eens een keertje uit ..

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do jun 21, 2007 12:05 pm

Dat moet ergens in de telegraaf hebben gestaan. :icon_razz.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 12:08 pm

Jabu schreef:Dat moet ergens in de telegraaf hebben gestaan. :icon_razz.gif:
Parool, AD :smallgrin.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do jun 21, 2007 12:13 pm

Voetske schreef:
Demosthenes schreef:
Psv mag bieden wat ze willen, AJAX mag vragen wat ze willen.Maar Perez is degene die bij afketsen ( weer ) de zwarte piet krijgt toegewezen ..
Wanneer heeft hij eerder de zwarte piet toegewezen gekregen door Ajax?
Tja. als je geen kranten leest ... zoek dit zelf maar eens een keertje uit ..
Kortom: geen argument. Jammer dat je niet concreet kunt zijn.

Ajax heeft Perez nooit verweten zijn best niet te doen, Ajax kan er niets aan doen dat Perez kankerneger roept, dat heeft hij helemaal alleen gedaan of stond er in jouw bazuin dat het opdracht was van HtC of MvG? Ajax heeft Perez niet verweten weg te willen, waarom zou Ajax?

Eerlijk gezegd lees ik alleen maar dat zijn zaakwaarnemer af en toe iets brult. Zo las ik gisteren iets: "dat lees je morgen wel", ben benieuwd.

Perez was bij Tien juist lovend over Ajax! HtC is altijd lovend over invaller Perez. Ik heb daar ook nooit één kwaad woord over geschreven, een prima invaller, maar een zwakke basisspeler, dat komt vaker voor.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 12:18 pm

Voetske schreef:Maar AJAX ( van Geel ) roept wel dat mocht het een en ander niet door gaan Perez zich " gewoon " op 5 juli dient te melden, zie je het al voor je ?.
Zo werkt het toch? Een andere club of komen trainen bij Ajax. Wat moet MVG dan zeggen? Nee, ik zie niet in wat Ajax verkeerd doet.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 12:22 pm

Demosthenes schreef:
Voetske schreef:
Demosthenes schreef: Wanneer heeft hij eerder de zwarte piet toegewezen gekregen door Ajax?
Tja. als je geen kranten leest ... zoek dit zelf maar eens een keertje uit ..
Kortom: geen argument. Jammer dat je niet concreet kunt zijn.

Ajax heeft Perez nooit verweten zijn best niet te doen, Ajax kan er niets aan doen dat Perez kankerneger roept, dat heeft hij helemaal alleen gedaan of stond er in jouw bazuin dat het opdracht was van HtC of MvG? Ajax heeft Perez niet verweten weg te willen, waarom zou Ajax?

Eerlijk gezegd lees ik alleen maar dat zijn zaakwaarnemer af en toe iets brult. Zo las ik gisteren iets: "dat lees je morgen wel", ben benieuwd.

Perez was bij Tien juist lovend over Ajax! HtC is altijd lovend over invaller Perez. Ik heb daar ook nooit één kwaad woord over geschreven, een prima invaller, maar een zwakke basisspeler, dat komt vaker voor.
De zwarte piet dat de transfer niet door gaat.Verder blééér je maar lekker door ...

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do jun 21, 2007 12:24 pm

Toch vind ik het een beetje vreemd. PSV is niet bereid om de 1,8 miljoen te betalen die Feyenoord wilde betalen. En ze houden zich zolang vast aan een x bedrag (vind 1,8 al laag, hoe laag moet het bod van PSV niet zijn dan?). Natuurlijk wil PSV een speler voor zo min mogelijk geld vast leggen, maar ga je je na een tijdje als Perez ook niet afvragen waarom ze maar zo weinig voor jou over hebben. Weet je wel zeker dat er speel minuten gegarandeerd zijn voor een speler waar ze zo moeilijk over doen om een zak met centen op tafel te leggen en bedenk je je dan wel niet of ze je wel graag willen?

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do jun 21, 2007 12:27 pm

De zwarte piet dat de transfer niet door gaat.Verder blééér je maar lekker door ...
Kortom dat woordje "weer" kwam weer :drecul.gif: uit de bekende duim, want het blijkt over "nu" te gaan. De transferperiode is nog lang niet afgelopen.

Had Perez dezelfde zaakwaarnemer toen hij ruzie had met Roda en AZ, claimden beide clubs niet dat hij daar zou komen spelen o.i.d.?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 12:28 pm

joey schreef:
Voetske schreef:Maar AJAX ( van Geel ) roept wel dat mocht het een en ander niet door gaan Perez zich " gewoon " op 5 juli dient te melden, zie je het al voor je ?.
Zo werkt het toch? Een andere club of komen trainen bij Ajax. Wat moet MVG dan zeggen? Nee, ik zie niet in wat Ajax verkeerd doet.
Ik schetste de situatie indien de transfer niet doorgaat.Zie jij het al voor je Perez op de training met HtC.Verder zal het wel aan mij liggen maar er is nog 2 maanden transfer tijd, en dan nu al roepen dat mocht de transfer niet doorgaan dan dien je je "gewoon " te melden ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jun 21, 2007 12:33 pm

Demosthenes schreef:
De zwarte piet dat de transfer niet door gaat.Verder blééér je maar lekker door ...
Kortom dat woordje "weer" kwam weer :drecul.gif: uit de bekende duim, want het blijkt over "nu" te gaan. De transferperiode is nog lang niet afgelopen.

Had Perez dezelfde zaakwaarnemer toen hij ruzie had met Roda en AZ, claimden beide clubs niet dat hij daar zou komen spelen o.i.d.?
Vooruit dan voor jou het "weer "uitgelegd.In voetbal insidie vertelde M.V.G zonder met zijn ogen te knipperen dat Perez indirect/direct verantwoordelijk was voor a] het gedrag van Sneijder, en B] het mislopen van belangrijke wedstrijd punten.Dat jij zo af en toe bepaalde uitspraken van beleidsmensen van AJAX niet meer kan herrineren snap ik .. dat komt dan net WEER effe niet uit ...

Plaats reactie