Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di jun 26, 2007 12:35 am

Hij kan het natuurlijk ook gewoon als een compliment zien dat Ajax hem niet zo makkelijk kwijt wil.

:hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 26, 2007 5:11 am

,,Ik hoop nog altijd dat het rond komt,’’ zegt de aanvaller. ,,Als dat niet lukt, ontstaat er wat mij betreft een nieuwe situatie en is alles weer open.’’
Perez wil nu vooral snel duidelijkheid, hij zal zeker niet tot eind augustus wachten voor hij overstapt naar zijn nieuwe club.
Al met al goed nieuws. PSV moet dokken, anders gaat Perez naar een andere club. :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jun 26, 2007 6:31 am

wimpey schreef:Als dat betekent dat ie niet in HtC´s visie past en voor de 10 niet in aanmerking komt, heb je gelijk. HtC en Perez kunnen elkaar wel schieten, er is geen weg terug. MVG kan nu nog een aanbod weigeren. Als PSV over een maand weer komt, halen ze die jongen alsnog binnen.
Dat denk ik dus ook, al is Van Geel volgens mij wel een dermate starre onderhandelaar dat PSV een stuk meer zal moeten betalen.

Dat Perez om praktische redenen niet meer terug kan komen bij Ajax heb ik ook al gezegd, maar dat ging er bij de meesten hier niet in.
joey schreef:Leuk, maar de spelers van dat retegoede schaduwelftal komen niet voor niets. Neem ik aan.
Aan een onhaalbaar schaduwelftal heeft niemand wat. Ik neem dus aan dat het om haalbare spelers gaat.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jun 26, 2007 9:48 am

Thomas schreef:Dat Perez om praktische redenen niet meer terug kan komen bij Ajax heb ik ook al gezegd, maar dat ging er bij de meesten hier niet in.
Ach, natuurlijk kan dat wel. Gewoon even door de zure appel heenbijten. :headbang.gif:

Perez is zich inmiddels aan het indekken:
'Ajax zou toch meewerken?'
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Een paar weken geleden was Ajax-aanvaller Kenneth Perez er zeker van dat hij komend seizoen voor PSV zou spelen. Zijn overgang is ontaard in een soap met vele hoofdstukken.

Perez over de kritiek dat hij een draaikont is: 'Dat is gewoon een onzinverhaal.' FOTO PICS UNITED
Zou zijn nieuwe club ook Feyenoord kunnen worden, zoals Ajax wil? De hoofdrolspeler reageert.

PSV-trainer Ronald Koeman zou graag zien dat zijn club een maximale inspanning doet om Kenneth Perez alsnog naar Eindhoven te halen. De transfer van de Ajax-Deen leek twee weken geleden zo goed als rond, maar ketste af omdat de clubs het niet eens konden worden over de transfersom. De oefenmeester heeft de hoop op Perez echter nog niet opgegeven.
Sinds de onderhandelingen over Perez liggen Ajax en PSV behoorlijk met elkaar in de clinch. In Eindhoven leeft het idee dat de Amsterdammers de aanvaller in eerste instantie voor ongeveer een miljoen euro wilden verkopen. Toen PSV eenmaal een akkoord met Perez had bereikt, werd de transfersom opgehoogd naar bijna twee miljoen. In Amsterdam ontkennen ze dit overigens.
Wat overblijft, is de zekerheid dat PSV er een aanvaller bij moet hebben en Koeman denkt daarbij nog altijd aan Perez. ,,Ik geef bij PSV constant aan dat ik graag zou zien dat Kenneth Perez naar ons komt. Ik heb begrepen dat Ajax een hoger bedrag vraagt dan in eerste instantie het geval was. Maar ik zit natuurlijk niet bij die onderhandelingen en ik ga ook niet over het budget.’’
De speler viert ondertussen vakantie zonder dat hij de gewenste zekerheid over zijn toekomst heeft. Perez heeft weliswaar een voorkeur voor PSV uitgesproken, hij kijkt inmiddels ook weer wat verder dan Eindhoven alleen. Zoals het er nu naar uitziet moet PSV betalen wat Ajax vraagt. Doet het dat niet, ketst de transfer definitief af. ,,Ik hoop nog altijd dat het rond komt,’’ zegt de aanvaller. ,,Als dat niet lukt, ontstaat er wat mij betreft een nieuwe situatie en is alles weer open.’’
Het is een publiek geheim dat Feyenoord en Ajax al wel overeenstemming hebben bereikt over de transfersom voor Perez. Of de speler nog in Rotterdam terecht kan, weet hij zelf op dit moment niet. Bij Feyenoord weigert men elk commentaar op elke naam.
Perez heeft zich gestoord aan uitspraken uit de Amsterdamse hoek als zou hij een draaikont zijn omdat hij zijn voorkeur steeds verandert. ,,Dat is gewoon een onzinverhaal,’’ zegt hij. ,,Ik heb ooit met Feyenoord gesproken, dat was echt een goed gesprek. Maar op dat moment was er nog helemaal geen sprake van belangstelling vanuit Eindhoven.’’
,,Toen PSV eenmaal belde, kwam ik in de situatie terecht dat ik moest kiezen uit twee mooie clubs,’’ legt Perez uit. ,,Feyenoord had op dat moment geen trainer en nog geen nieuwe spelers, terwijl PSV landskampioen is en Champions League speelt. Bovendien belde de trainer me dat hij mij graag wil hebben. Misschien was het de veilige weg, maar is het nou zo gek dat ik op dat moment een voorkeur voor PSV heb uitgesproken?’’
Al met al heeft de Deen een vervelend gevoel overgehouden aan de afgelopen weken. Vooral de manier waarop Ajax zich opstelt, verbaast hem. Perez: ,,Laat ik het zo zeggen: Ik was in de veronderstelling dat Ajax met mij mee wilde denken en werken. Dat gevoel heb ik niet helemaal. Helemaal niet zelfs.’’
Perez wil nu vooral snel duidelijkheid, hij zal zeker niet tot eind augustus wachten voor hij overstapt naar zijn nieuwe club. Ook Koeman zou het liefst zien dat de Deen op de eerste training (9 juli) al in Eindhoven is. Als de transfer van Perez definitief zou afketsen, dan moet PSV op zoek naar een nieuwe aanvaller.
,,Wij moeten ons nog steeds versterken in aanvallend opzicht,’’ zegt Koeman. ,,Als het echt niet lukt met Kenneth, dan moeten we op zoek naar iets anders. Al wordt het dan waarschijnlijk wel een speler die wat minder houvast biedt dan Kenneth Perez.’’
AD

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » di jun 26, 2007 9:52 am

Als de stemming die uit dit artikel blijkt klopt met de werkelijkheid denk ik dat Ajax de bovenliggende partij is in deze affaire.
Of Psv betaalt wat Ajax wil hebben of Perez gaat naar een andere club.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 26, 2007 9:58 am

Jöhnk schreef:Ach, natuurlijk kan dat wel. Gewoon even door de zure appel heenbijten. :headbang.gif:
Precies. :headbang.gif:
Natuurlijk gaat Ajax Perez niet voor een miljoen verkopen, zeg. Wat denkt PSV wel. Het is nog lang geen Sinterklaas. Perez zal ook begrijpen dat dit geen serieus bod is. Perez kan beter boos worden op PSV, want 1 miljoen is een grap; bovendien vindt PSV het wel best om te wachten of hij goedkoper wordt en of ze hem nodig hebben, terwijl Perez daar last van heeft. Volgens mij weten ze bij PSV zelf niet wat ze willen. Koe heeft het op Perez voorzien, maar zien anderen binnen de club de komst van Perez (eventueel zonder dat er aanvallers verkocht worden) ook zitten?
En ach, als ik het goed lees, moet Bertje van Steef maar eens een goed gesprek met hem voeren. Bij Feyenoord wordt hij een grote meneer, dat zie ik niet gebeuren bij PSV.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10436
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » do jun 28, 2007 3:32 pm

zal Perez nu achter zijn oren krappen en denken shit... had ik toch maar naar F.... gegaan. Tenslotte doen ze nu toch aardig wat aankopen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do jun 28, 2007 3:45 pm

Hij kan niet nu weer zijn mening gaan veranderen, maandag ofzo zei hij nog letterlijk geen draaikont te zijn. Zou hij dat wel doen zou hij een zeer slechte beurt maken..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 28, 2007 4:25 pm

En daar ligt hij wakker van, denk jij?

De vraag is eerder of Feyenoord hem nog wil.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do jun 28, 2007 5:14 pm

Daniel_vT schreef:Hij kan niet nu weer zijn mening gaan veranderen
Hoezo 'weer'? Bij mijn weten heeft zn voorkeur de hele tijd bij psv gelegen hoor.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 28, 2007 5:17 pm

Nee, hij wilde eerst naar Feyenoord. PSV kwam pas later.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do jun 28, 2007 5:18 pm

Ja dus toen was er nog niks te kiezen, alleen Fnoord was er en toen kwam psv, logisch dat daar je voorkeur ligt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do jun 28, 2007 5:18 pm

En daarna schijnt hij nog 3 keer van keuze veranderd te zijn. :wink.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do jun 28, 2007 5:19 pm

Volgens HtC ja. :biggrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 28, 2007 5:23 pm

Die heeft er niets mee te maken.

Volgens Perez zelf. Lees maar terug. Hij vertelt in dat interview in de AD dat hij eerst naar Feyenoord wilde maar toen kwam PSV...
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do jun 28, 2007 8:58 pm

Wat heeft dat met draaikonten te maken? Eerst is er belangstelling van een mooie club en wil je daar best naartoe, vervolgens komt er een mooiere club en krijgt die de voorkeur. Ik zie het vreemde niet eigenlijk.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 28, 2007 10:44 pm

Nee, maar het is ook niet vreemd dat Ajax het niet zo prettig vindt. Eerst zeggen dat je ergens wel heen wilt en de clubs een akkoord laten sluiten en dan zeggen dat je toch ergens anders heen wilt. Dat onderhandelen doet Ajax niet voor de gezelligheid.

Hoe dan ook, ik hoop dat er snel een oplossing komt.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr jun 29, 2007 7:26 am

Al 70 pagina's Perez!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr jun 29, 2007 7:31 am

Jöhnk schreef:En daarna schijnt hij nog 3 keer van keuze veranderd te zijn. :wink.gif:
joey schreef: Volgens Perez zelf. Lees maar terug. Hij vertelt in dat interview in de AD dat hij eerst naar Feyenoord wilde maar toen kwam PSV...
Natuurlijk hoeft Ajax dat niet leuk te vinden, shit happens. Maar ik reageerde op de bewering dat Perez constant van gedachten verandert, iets dat jij onderschrijft. Mij is dat nergens in de media gebleken, alleen de een of andere losse flodder van HtC in een interview ofzo..
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jun 29, 2007 8:06 am

LucaS schreef:Natuurlijk hoeft Ajax dat niet leuk te vinden, shit happens. Maar ik reageerde op de bewering dat Perez constant van gedachten verandert, iets dat jij onderschrijft. Mij is dat nergens in de media gebleken, alleen de een of andere losse flodder van HtC in een interview ofzo..
Niet HtC maar Maarten Fontein. HtC heeft alleen gezegd dat het hem niet uitmaakt waar Perez heengaat. Hij voert de onderhandelingen niet, hij is op vakantie.
Fontein beweerde dat Perez een paar keer van mening was veranderd, Perez beweert dat hij maar één keer van mening is veranderd (want hij wilde aanvankelijk toch heus naar Feyenoord). Eerlijk gezegd interesseert het me weinig wie gelijk heeft. Ik zou willen dat Perez helemaal niet van mening was veranderd.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr jun 29, 2007 8:13 am

Ach als jij een uitgever vindt die jou boek slechts kleinschalig wil promoten en je bent van plan daarop in te gaan, maar net op het moment dat je wil gaan toezeggen meldt zich een uitgever die met grote campagnes en een internationale uitgave van je boek komt. Wat doe jij dan?
I think I lost my fucking headache

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » vr jun 29, 2007 8:19 am

Kunnen we hem niet verhuren aan Volendam?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jun 29, 2007 8:32 am

LucaS schreef:Ach als jij een uitgever vindt die jou boek slechts kleinschalig wil promoten en je bent van plan daarop in te gaan, maar net op het moment dat je wil gaan toezeggen meldt zich een uitgever die met grote campagnes en een internationale uitgave van je boek komt. Wat doe jij dan?
Terwijl ik nog contractueel gebonden ben aan een andere uitgeverij, bedoel je? Pfff... Dat hangt er vanaf of ik al een overeenkomst heb met die 'kleine' uitgeverij. Afspraak is afspraak, vind ik. En als ik toch naar de grote uitgeverij zou gaan, zou ik me goed kunnen voorstellen dat ze me bij de kleine uitgeverij een draaikont zouden vinden, tenminste als er al vergaand onderhandeld was.
Ik vind je voorbeeld trouwens een beetje overdreven. Feyenoord speelt in dezelfde competitie als PSV. Ajax wil hem toch niet aan Telstar verpatsen? Of aan Volendam, voor mijn part?
Het stinkt aan alle kanten!

cento

Bericht door cento » vr jun 29, 2007 9:16 am

'Buitenlandse club wil Perez'

Volgens wel ingelichte bronnen heeft zich bij Ajax in de afgelopen dagen een buitenlandse club gemeld voor Kenneth Perez.

Om welke club het gaat kan onze bron niet zeggen. Wel weet hij te melden dat de interesse serieus is en binnen Ajax 'interessant' wordt genoemd. Wellicht kan deze club de impasse die ontstaan is rond Perez en PSV. Tekst: Ajaxf-side / Ajaxshowtime
ajax.blieb

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr jun 29, 2007 12:57 pm

Dat zou prachtig zijn als hij naar een buitenlandse club zou vertrekken..

Plaats reactie