Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Toppie » di jul 24, 2012 6:09 pm

Van der Wiel :kots:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Demosthenes » di jul 24, 2012 6:40 pm

Jinne schreef:De 10,1 miljoen is voor de 10 Nederlandse Ajacieden die in het lijstje van NU Sport staan.
Oké, dat betekent dat El H, van der Wiel en Janssen goed zijn voor 4,7 miljoen en die andere zeven Nederlandse Ajacieden voor 10,1 - 4,7 = 5,4 miljoen, inclusief de kampioenspremie die kon oplopen tot € 300.000 (25 of meer wedstrijden).

Het is veel geld, maar 5,4 : 7 = bijna € 800.000 p/p, inclusief die premie. Zet dat af tegen de € 600.000 die reservespeler Aissati is geboden, dan is dat zonder die premie (zat Stekelenburg ook niet ver boven het miljoen? Kloppen de cijfers dan wel? Idem Demy de Zeeuw?)

Dit alles op voorwaarde dat de cijfers van NUsport kloppen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52054
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door wimpey » di jul 24, 2012 6:49 pm

Nog geen 2 jaar terug was de 18 miljoen van Bayern niet genoeg voor VDW. Het kan verkeren...

Is VDW niets voor psv? Miljoentje of 7, mogen ze 'm voor hebben. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door jabu » di jul 24, 2012 6:49 pm

NU.nl schreef:Van der Wiel verwacht niet dat hij wordt afgerekend op zijn matige EK. 'Tuurlijk! Ik verwacht dat de topclubs verder kijken dan drie potjes. Dat ze me daar niet op afrekenen. Die weten heus wel wat ik kan, waar mijn kracht ligt.'
Ik ben bang voor hem dat topclubs inderdaad verder kijken dan die drie potjes die hij de afgelopen twee jaar goed heeft gespeeld.

Mr. Ajax
Berichten: 14568
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Mr. Ajax » di jul 24, 2012 8:32 pm

wimpey schreef:Nog geen 2 jaar terug was de 18 miljoen van Bayern niet genoeg voor VDW. Het kan verkeren...
Ja, rond die tijd was hij volgens ene wimpey toch de beste rechtsback in de Ajax- geschiedenis? :smallgrin.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 52054
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door wimpey » di jul 24, 2012 8:53 pm

Verrek, ja! Ik kan me trouwens nog steeds geen betere voor de geest halen. Een fitte en alerte VDW is nl. top!

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » wo jul 25, 2012 12:32 am

Eens. Van der Wiel moeten ze gewoon een contractverlenging aanbieden. En gewoon lappen!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » wo jul 25, 2012 5:14 am

Telesport
CVITANICH NAAR NICE

Van onze Telesportredactie
AM­STER­DAM – Ajax kan weer een groot­ver­die­ner van de loon­lijst af­voe­ren. Mits hij de me­di­sche keu­ring door­staat, te­kent Da­rio Cvi­ta­nich (28) van­daag een con­tract dat hem voor drie jaar aan het Fran­se Ni­ce bindt. Bei­de clubs heb­ben een ak­koord be­reikt. De Fran­se club be­taalt een klei­ne trans­fer­som aan Ajax.

De Ar­gen­tijn­se Kro­aat kwam in 2008 op voor­spraak van Mar­co van Bas­ten naar Ajax en kost­te de club 7,5 mil­joen eu­ro aan trans­fer­som. Cvi­ta­nich wist nim­mer te over­tui­gen en werd aan het Mexi­caan­se Pa­chu­ca CF en Ar­gen­tijn­se Bo­ca Ju­ni­ors ver­huurd.

Na Jan Ver­tong­hen, Dmi­triy Bu­ly­kin, Ni­co­las Lodei­ro, An­dré Ooi­j­er, Mou­nir El Ham­da­oui, Rod­ney Sneij­der en Ge­of­frey Cas­til­li­on zorgt de spits voor een nieu­we be­zui­ni­ging in Am­ster­dam. Om­dat de be­lang­stel­ling voor Gre­go­ry van der Wiel aan­zwelt, is de ver­wach­ting dat ook de rechts­back zal ver­trek­ken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 52054
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door wimpey » wo jul 25, 2012 4:56 pm

Rishi schreef:Eens. Van der Wiel moeten ze gewoon een contractverlenging aanbieden. En gewoon lappen!
Lijkt erop dat Ajax hem graag wil verpatsen. Liever dat dan verlengen, is mijn indruk.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door InnerHarbour » wo jul 25, 2012 5:14 pm

Rishi schreef:Eens. Van der Wiel moeten ze gewoon een contractverlenging aanbieden. En gewoon lappen!
Vindt jij hem beter dan van Rhijn? Ik zou van der Wiel niet verlengen en hem desnoods volgend jaar laten lopen, ik kan me werkelijk geen goede wedstrijd meer voor de geest halen, laat staan een serie goede wedstrijden. Laten we maar met die van Rhijn verder gaan.
YNWA

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Toppie » wo jul 25, 2012 8:25 pm

InnerHarbour schreef:
Rishi schreef:Eens. Van der Wiel moeten ze gewoon een contractverlenging aanbieden. En gewoon lappen!
Vindt jij hem beter dan van Rhijn? Ik zou van der Wiel niet verlengen en hem desnoods volgend jaar laten lopen, ik kan me werkelijk geen goede wedstrijd meer voor de geest halen, laat staan een serie goede wedstrijden. Laten we maar met die van Rhijn verder gaan.


:biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » do jul 26, 2012 8:08 am

InnerHarbour schreef:
Rishi schreef:Eens. Van der Wiel moeten ze gewoon een contractverlenging aanbieden. En gewoon lappen!
Vindt jij hem beter dan van Rhijn? Ik zou van der Wiel niet verlengen en hem desnoods volgend jaar laten lopen, ik kan me werkelijk geen goede wedstrijd meer voor de geest halen, laat staan een serie goede wedstrijden. Laten we maar met die van Rhijn verder gaan.
Twente uit.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 26, 2012 9:48 am

Natuurlijk is Gregory (nog) beter dan Ricardo. Ook Ricardo maakt regelmatig verdedigende fouten, alleen wordt dat (terecht) meer gedoogd. Ricardo dekt regelmatig te ver van zijn man en maakt nog regelmatig onbesuisde overtredingen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10317
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door WP_Legend » do jul 26, 2012 10:47 am

Ajaciedjuh schreef:Natuurlijk is Gregory (nog) beter dan Ricardo. Ook Ricardo maakt regelmatig verdedigende fouten, alleen wordt dat (terecht) meer gedoogd. Ricardo dekt regelmatig te ver van zijn man en maakt nog regelmatig onbesuisde overtredingen.
Gregory maakt meer verdedigende fouten... vooral omdat hij vaak staat te slapen... Aanvallend is greg wel beter dan Ricardo!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door beelzebub » do jul 26, 2012 11:07 am

Wiel moet naar een club toe die een tweede Daniel Alves zoekt. Lekker aanvallen, goede voorzet geven (is moeilijk soms) en af en toe wat pseudo verdedigen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door ferry » za jul 28, 2012 5:19 pm

Uit het AD:
http://www.youtube.com/watch?v=yRwmdm16 ... r_embedded

Gregory van der Wiel maakt nog maandelijks een deel van zijn Ajax-salaris over aan zijn ouders. Van zijn eerste contractje dat de verdediger in Amsterdam kreeg, schonk hij een groot deel aan zijn vader en moeder.
Dat zegt de international in een interview met muziekwebsite Thisis50. Daarin geeft hij ook aan dat hij nog een keer het concert vann Lil' Wayne zou gaan, als dezelfde situatie als in 2009 zich zou voordoen. Toen raakte de Ajacied in opspraak omdat hij een oefeninterland van Oranje afzegde en later foto's twitterde van een rapconcert.

De interviewer vraagt of Van der Wiel wiet rookt. 'Nee dat heb ik nooit gedaan. Als het wel zo was, zou ik dat zeggen. Ik ben professioneel voetballer. We worden elke maand getest.'

Tenslotte gaat het over het horloge van de voetballer, dat 35.000 euro kostte. 'Veel rappers hebben er ook zo een', zegt Van der Wiel.
:blush.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Demosthenes » za jul 28, 2012 7:04 pm

Gregory van der Wiel maakt nog maandelijks een deel van zijn Ajax-salaris over aan zijn ouders. Van zijn eerste contractje dat de verdediger in Amsterdam kreeg, schonk hij een groot deel aan zijn vader en moeder.
Zo'n slecht mens is hij dus niet.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » za jul 28, 2012 7:33 pm

Hij was ook genomineerd voor een maatschappelijke titel onder profvoetballers. Zat bij de laatste drie.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door ferry » za jul 28, 2012 8:22 pm

Ik geloof ook wel dat het een goede jongen is, maar als ik zo'n video bekijk dan krijg ik toch een beetje last van plaatsvervangende schaamte. Dat hele rap gedoe...

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » za jul 28, 2012 8:24 pm

Van Rhijn basis volgende week.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door sander » vr aug 03, 2012 2:52 pm

VDW schijnt aangeboden te zijn bij Newcastle United. Iemand een idee hoeveel hij moet kosten/opleveren?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Marillion » vr aug 03, 2012 3:16 pm

Paar miljoen en de belofte dat ze van Anita afblijven?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door sander » zo aug 05, 2012 9:00 am

Volgens the Mirror is Arsenal geinteresseerd in VDW. Wenger is vereid 9 miljoen neer te leggen na advies v. Persie.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... um=twitter

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Iniesta » zo aug 05, 2012 9:33 am

Van Persie is een echte Ajacied!;)

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Cruijff » zo aug 05, 2012 10:59 am

:drecul.gif: ROBIN VAN P... WIE KENT HEM NIET! :biggthumpup.gif:

Plaats reactie