Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Marillion » vr aug 31, 2012 2:44 pm

Dat geld moeten we maar beschouwen als compensatie voor de gemiste miljoenen door de CL loting.

Ik kan me niet voorstellen dat dit de club was waar Gregory van heeft gedroomd maar geld maakt veel goed. Vraag maar aan Zlatan.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Frisse » vr aug 31, 2012 2:50 pm

Hij is met PSG beter af dan met twee van de drie deals die de afgelopen paar jaar niet doorgingen. Die jongens uit Parijs doen binnen afzienbare tijd gewoon mee met de Europese top.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33683
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door zeux » vr aug 31, 2012 2:50 pm

Marillion schreef:Dat geld moeten we maar beschouwen als compensatie voor de gemiste miljoenen door de CL loting.

Ik kan me niet voorstellen dat dit de club was waar Gregory van heeft gedroomd maar geld maakt veel goed. Vraag maar aan Zlatan.
Met al die miljoenen die er in worden gepompt, is het wel een club met perspectieven. In welke poule zitten ze? Ze zaten in het derde potje, maar hebben natuurlijk wel aan kwaliteit gewonnen deze zomer.

Hoorde trouwens mooi verhaal over die sjeik achter PSG. Hij laat een paar panden langs de Seine verbouwen als huis. Daarbij wilde hij een aantal parkeerplaatsen. Gemeente Parijs wees dat uiteindelijk af. Sjeik boos. Hij wilde die parkeerplaatsen toch. Ok, zei Parijs, als je iets terugdoet voor de stad, krijg je die parkeerplaatsen. En dat zijn inmiddels honderden miljoenen voor PSG (and counting). Geen idee of het verhaal klopt, maar wel mooi verhaal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13831
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Jinne » vr aug 31, 2012 3:17 pm

Ze zitten bij Porto, Kiev en Zagreb dus ze moeten wel door kunnen komen. Als je tenminste eens gaan winnen dit seizoen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Marillion » vr aug 31, 2012 3:31 pm

Frisse schreef:Hij is met PSG beter af dan met twee van de drie deals die de afgelopen paar jaar niet doorgingen. Die jongens uit Parijs doen binnen afzienbare tijd gewoon mee met de Europese top.
Dat zal best. Maar dat maakt het nog niet de club waarover spelers dromen. Geen Premier League of Primera Division. De Franse competitie is gewoon geen top. Hoe goed PSG straks misschien ook gaat worden.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Alexander » vr aug 31, 2012 3:38 pm

Franse competitie is zeker niet top, vindt het eigenlijk ook niet zoveel aantrekkelijker als de Nederlandse. Franse clubs presteren Europees ook niet echt geweldig de afgelopen jaren. Maar geld maakt veel goed.

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » vr aug 31, 2012 3:42 pm

Hij gaat spelen voor de club waar Zlatan en Thiago Silva spelen. Beter dan Newcastle of Tottenham.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Frisse » vr aug 31, 2012 3:50 pm

Marillion schreef:
Frisse schreef:Hij is met PSG beter af dan met twee van de drie deals die de afgelopen paar jaar niet doorgingen. Die jongens uit Parijs doen binnen afzienbare tijd gewoon mee met de Europese top.
Dat zal best. Maar dat maakt het nog niet de club waarover spelers dromen. Geen Premier League of Primera Division. De Franse competitie is gewoon geen top. Hoe goed PSG straks misschien ook gaat worden.
Denk je niet dat spelers inmiddels al dromen van veel geld verdienen en prijzen winnen met Manchester City? Chelsea was begin deze eeuw ook bij lange na geen Europese topclub, maar iedere speler wil nu dolgraag voor die club spelen.

Alexander schreef:Franse competitie is zeker niet top, vindt het eigenlijk ook niet zoveel aantrekkelijker als de Nederlandse. Franse clubs presteren Europees ook niet echt geweldig de afgelopen jaren. Maar geld maakt veel goed.
Nederlandse topclubs hebben geen schijn van kans tegen PSG hoor.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door InnerHarbour » vr aug 31, 2012 3:50 pm

Wonen in Londen of Parijs, spelen voor volle tribunes uit en thuis met fanatiek meelevende supporters of spelen voor een stel arrogante ongeïnteresseerde Fransozen, spelen in de beste competitie of in een tweederangs, zou er geen seconde over hoeven na te denken, the Spurs.
YNWA

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Frisse » vr aug 31, 2012 3:56 pm

Prijzen winnen of strijden om de vierde of vijfde plek in Engeland? PSG is gewoon the next big thing in football. Dat is helaas niet tegen te houden. Ibrahimovic, Thiago Silva, Lavezzi, Lucas, de grote namen zijn nu al bereid om naar de Franse competitie te verhuizen. Misschien stappen er nog een paar sjeiks in Marseille en Bordeaux en dan gaat het helemaal hard. Frankrijk heeft enorme potentie.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door InnerHarbour » vr aug 31, 2012 4:02 pm

Ik snap je vraagteken niet zo goed of is de vraag niet aan mij gericht? Het lijkt mij duidelijk voor wie ik zou kiezen.
YNWA

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33950
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Duke » vr aug 31, 2012 4:04 pm

Zolang die sjeiks er rond lopen is er potentie, maar verder is het natuurlijk gebakken lucht. Niettemin een goede transfer voor Van der Wiel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Frisse » vr aug 31, 2012 4:04 pm

Ik dacht dat je het argument van het winnen van prijzen misschien over het hoofd had gezien. :wink.gif: Ik zou als topsporter altijd prijzen willen winnen. Gaat bij Spurs nooit gebeuren.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door InnerHarbour » vr aug 31, 2012 4:10 pm

Oke duidelijk, nou niet over het hoofd gezien maar sorry kampioen van Frankrijk worden staat IMO niet veel hoger dan kampioen van Nederland worden. Nee dan zou ik echt kiezen voor een mooie club als Spurs en kijken of ik van daaruit nog verder kon komen in een echte competitie.
YNWA

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door wimpey » vr aug 31, 2012 4:24 pm

VDW in Paris. Zal het druk krijgen 's nachts. :smallgrin.gif:

Mooie transfer voor hem. Geweldig elftal krijgt een top RB. Gozer heeft zoveel talent, Ajax zal hem missen. En ik als fan ook (hoewel ik hem ook wel eens vervloekt heb).

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door InnerHarbour » vr aug 31, 2012 4:27 pm

Talent zat maar het is toch al snel een jaar of 3 geleden dat hij het over een langere periode heeft laten zien. Misschien dat een verandering van omgeving hem goed doet maar volgens mij is hij liever rapper dan voetballer.
YNWA

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Frisse » vr aug 31, 2012 4:29 pm

:biggthumpup.gif: Wimpey. Van der Wiel is zeer onderschat. Uitstekende rechtsback.
InnerHarbour schreef:Oke duidelijk, nou niet over het hoofd gezien maar sorry kampioen van Frankrijk worden staat IMO niet veel hoger dan kampioen van Nederland worden. Nee dan zou ik echt kiezen voor een mooie club als Spurs en kijken of ik van daaruit nog verder kon komen in een echte competitie.
De Franse competitie is in mijn ogen zeker een stuk sterker dan de Eredivisie. Kijk maar hoe Lyon zonder sjeik, maar met sterk beleid jaar in jaar uit de achtste- of kwartfinale haalde. En ik sluit niet uit dat PSG volgend seizoen of het seizoen daarop gewoon in de halve finales van de Champions League staat, eerlijk gezegd. Spurs heeft de afgelopen twintig jaar één keer meegedaan aan diezelfde Champions League, geloof ik. Puur als club vind ik Spurs ook mooier hoor, maar het sportieve en financiële plaatje lijkt mij bij PSG op dit moment stukken beter. Spurs gaat City, Chelsea en Man U nooit overtreffen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33950
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Duke » vr aug 31, 2012 4:35 pm

Tenzij er natuurlijk een Sjeik is die zich over Spurs ontfermt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Arthur » vr aug 31, 2012 4:39 pm

Als het hem erom zou gaan om bij de mooiste club te spelen dan was hij natuurlijk gewoon bij Ajax gebleven.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 31, 2012 4:42 pm

Inderdaad een groot gemis voor Ajax. Goede rechtsback en echte Ajacied. Achterin wordt het dunnetjes. :blush.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door InnerHarbour » vr aug 31, 2012 4:42 pm

Arthur schreef:Als het hem erom zou gaan om bij de mooiste club te spelen dan was hij natuurlijk gewoon bij Ajax gebleven.
:ajaxsmiley.gif:
YNWA

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Alexander » vr aug 31, 2012 5:00 pm

Vindt Greg nog steeds in potentie de beste rechtsback van de wereld. Haalt niet alles uit zichzelf en hopelijk gaat hij dat in een nieuwe omgeving wel doen.

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » vr aug 31, 2012 5:04 pm

Beter dan Dani Alves ?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door InnerHarbour » vr aug 31, 2012 5:19 pm

Is Maicon niet de rechtsachter van Brazilie?
YNWA

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » vr aug 31, 2012 7:05 pm

Volgens mij Dani Alves. Althans, de laatste wedstrijden dacht ik van wel. Maar Maicon is een stuk minder geworden sinds Bale hem verkrachtte.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie