Donny van de Beek

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gaizka1985

Re: Donny van de Beek

Bericht door Gaizka1985 » zo mei 05, 2019 1:19 pm

Spurs schijnt gedesinteresseerd te zijn, als mogelijke opvolger van Eriksen. Donny zou voor € 50 te koop zijn, dat lijkt mij aan de lage kant gezien zijn recente Europese optredens?

Gaat heel lastig worden om hem nog 1 jaar te behouden vrees ik.

zeux

Bericht door zeux » zo mei 05, 2019 1:26 pm

Gaizka1985 schreef:Spurs schijnt gedesinteresseerd te zijn, als mogelijke opvolger van Eriksen. Donny zou voor € 50 te koop zijn, dat lijkt mij aan de lage kant gezien zijn recente Europese optredens?

Gaat heel lastig worden om hem nog 1 jaar te behouden vrees ik.
Als hij bij desinteresse al 50 miljoen moet opleveren, want dan bij interesse? :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » zo mei 05, 2019 2:05 pm

Haha, fijn die autocorrectie! :drecul.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » za mei 11, 2019 3:01 pm

Nu weer berichten uit Spanje dat Barcelona ook vd Beek wil. Ik ben die schijtclub toch zo vreselijk zat
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mei 11, 2019 4:13 pm

Ook voor een vriendenprijsje zeker.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mei 11, 2019 4:18 pm

Huh? De Ligt ging toch voor een vriendenprijs weg omdat Barcelona zo zielig was en nauwelijks nog centjes had? En nu hebben ze tóch nog geld om Van den Beek te kopen?

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » zo mei 12, 2019 4:14 am

Package deal, voor 150 miljoen mogen ze samen worden afgehaald. 85 voor De Ligt, 65 voor Van de Beek.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 12, 2019 7:11 am

Gewoon oprotten, kutclub. Voor anderen 150, voor Barca 200 miljoen.
Maar beter nog, gewoon nog even blijven

Mano

Bericht door Mano » di mei 14, 2019 8:02 am

Barca schijnt ook in het wit/rood te willen spelen en heeft geboden op het shirt van Ajax. :hypocrite.gif:
Scheelt een hoop namen overzetten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

zeux

Bericht door zeux » di mei 14, 2019 8:43 am

Mano schreef:Barca schijnt ook in het wit/rood te willen spelen en heeft geboden op het shirt van Ajax. :hypocrite.gif:
Scheelt een hoop namen overzetten

Ze hebben eerder een sloot Nederlanders gehaald, onder Van Gaal, dat liep niet zo goed af.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Nihad

Bericht door Nihad » di mei 14, 2019 9:52 am

Zoveel geld het Barca nou ook weer niet.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Yopii

Bericht door Yopii » di mei 14, 2019 9:58 am

InnerHarbour schreef:Niet vreemd opkijken als ze daar ook voor komen, zijn handelingssnelheid is flink omhoog gegaan dit seizoen.
:biggrin.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:

Welnee, man. Zijn handelingssnelheid was altijd al dik en dik in orde.

Jonge spelers moet je een beetje tijd geven.

LucaS

Bericht door LucaS » di mei 14, 2019 11:52 am

Ze kunnen beter Messi deze kant uit sturen

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 14, 2019 12:57 pm

LucaS schreef:Gewoon oprotten, kutclub. Voor anderen 150, voor Barca 200 miljoen.
Beek was gewoon matig begin seizoen, hij stond er niet voor niets naast. Laat die jongen eerst eens systematisch een van de beteren in NL worden... Hij lijkt me wel te blijven trouwens. Nuchtere jongen.

Baffa moet idd effe fijn oprotten of betalen. De prijzen die voor de wisselspelers Coutinho en Dembele zijn betaald, moeten voor Ajax maatgevend zijn. Minder dan 115 M voor een Ajacied bieden: opzouten.

Yopii

Bericht door Yopii » di mei 14, 2019 1:02 pm

Beek was gewoon matig begin seizoen, hij stond er niet voor niets naast. Laat die jongen eerst eens systematisch een van de beteren in NL worden.
Kan gebeuren, jonge spelers zijn vaak wisselvallig.
In de jeugd was al duidelijk te zien dat hij een bovengemiddeld (ver bovengemiddeld) inzicht had, en dat hij daardoor snel kon spelen. Het ziet er bij hem niet zo vloeiend uit als bij Frenkie, maar het is o zo effectief.

De bondscoaches bij de jeugd dachten er net zo over als IH. Die vonden Jari Schuurman beter. :drecul.gif:
Hij lijkt me wel te blijven trouwens. Nuchtere jongen.
Zeg maar eens nee tegen de top van Europa...

Wat is wijsheid? Voor hetzelfde geld stort het bij Ajax komend seizoen compleet in.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mei 14, 2019 1:02 pm

wimpey schreef: Beek was gewoon matig begin seizoen, hij stond er niet voor niets naast. Laat die jongen eerst eens systematisch een van de beteren in NL worden... Hij lijkt me wel te blijven trouwens. Nuchtere jongen.

Verdienste van Ten Hag, in mijn ogen.
Spelers zijn enorm fit en op het trainingsveld overduidelijk ook betere voetballers geworden.

Zowel Van de Beek als Neres zou niet op het niveau zitten, het hoge level waar ze nu op zijn indien ze elke week voor 99,8% zeker van een basisplaats waren geweest.

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 14, 2019 1:09 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:Gewoon oprotten, kutclub. Voor anderen 150, voor Barca 200 miljoen.
Beek was gewoon matig begin seizoen, hij stond er niet voor niets naast. Laat die jongen eerst eens systematisch een van de beteren in NL worden... Hij lijkt me wel te blijven trouwens. Nuchtere jongen.

Baffa moet idd effe fijn oprotten of betalen. De prijzen die voor de wisselspelers Coutinho en Dembele zijn betaald, moeten voor Ajax maatgevend zijn. Minder dan 115 M voor een Ajacied bieden: opzouten.
Coutinho of Donny? Wat als Barca een ruil met gesloten beurs aanbiedt?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mei 14, 2019 1:19 pm

Er zijn er hier op het forum een paar volledig van het padje af. Eerst had je de sprookjesboekschrijver MT die als enige steekpassregen zag, daarna kwam AC die nog altijd denkt dat Ajax de sterkste club van de wereld is ondanks dat we 22 jaar verder zijn en nu hebben Rishi en onze Australische vriend met de meest onzinnige transfervoorstellen.

Wie volgt, het is vermakelijk. :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mei 14, 2019 1:28 pm

InnerHarbour schreef:Er zijn er hier op het forum een paar volledig van het padje af.

Dat is het zeker!
Zou zeggen, vermaak je en pak er een bakje popcorn bij.
InnerHarbour schreef:Er zijn er hier op het forum een paar volledig van het padje af. Eerst had je de sprookjesboekschrijver MT die als enige steekpassregen zag, daarna kwam AC die nog altijd denkt dat Ajax de sterkste club van de wereld is
Is het ook.
Dankzij de spelvreugde en ondanks het grove geld van Arabieren

is Ajax
--met afstand zelfs--
de allersterkste, de allermooiste en de beste club ter wereld

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mei 14, 2019 1:31 pm

Lionel schreef: Coutinho of Donny? Wat als Barca een ruil met gesloten beurs aanbiedt?

Dan kunnen ze lekker pleitos gaan en de hele deal vergeten.
Of zoals R. de Boer ooit aan de Nederlandse taal toevoegde, in dat geval kunnen ze oplullen / ach man, lul toch op

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 14, 2019 1:32 pm

InnerHarbour schreef:Er zijn er hier op het forum een paar volledig van het padje af. Eerst had je de sprookjesboekschrijver MT die als enige steekpassregen zag, daarna kwam AC die nog altijd denkt dat Ajax de sterkste club van de wereld is ondanks dat we 22 jaar verder zijn en nu hebben Rishi en onze Australische vriend met de meest onzinnige transfervoorstellen.

Lezen ouwe Hagenaar.

Wimpey denkt dat Ajax pas een bod van 115 miljoen op Donny moet accepteren, want dat hebben ze tenslotte ook voor Dembele/Coutinho betaald.

Nou vind ik die 2 wel ff iets beter. Maar ik ben oprecht benieuwd wat Wimpey vindt.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mei 14, 2019 1:51 pm

Blijf lekker in de vlek wrijven. Ik gok overigens op AR of mr. Ajax, die zitten ook op het randje. Ik wacht verder rustig af. :smallgrin.gif:
YNWA

Yopii

Bericht door Yopii » do mei 16, 2019 2:12 pm

Sommige spelers kiezen ervoor om na een bepaalde datum niet meer te vertrekken bij hun club, maar voor Van de Beek geldt dat niet per se. 'Je wilt natuurlijk wel zo snel mogelijk duidelijkheid, maar daar kan ik nu niks over roepen. Stel er komt na die datum wel iets en je kunt eigenlijk geen "nee" zeggen
Oké, duidelijk genoeg. :baaa.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do mei 16, 2019 2:21 pm

Tja ik hoorde hem gister hier ook al over bij Studio Sport, ook een beetje vaag toen over wel of niet blijven.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do mei 16, 2019 2:38 pm

brigade zuid schreef:Tja ik hoorde hem gister hier ook al over bij Studio Sport, ook een beetje vaag toen over wel of niet blijven.
Hij zei iets in de trant van 'ik wilde Ajax niet verlaten zonder kampioenschap' wat zoveel inhoudt dat hij wel weg wil gaan. Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook wel wat meer afstand tussen hem en Nouri wil als ik hem zo hoor hoe erg hij er nog steeds mee zit.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie