MvG weet vanavond of morgenvroeg een speler te presenteren. Tenminste, dat gevoel krijg ik.GangstaRiB schreef:Presentator ziek, decor moet nog gebouwd worden en geen spoor van MvG.
De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Morgenvroeg zit er in verband met de beurs niet in, dus laten we hopen dat er vanavond nog iets gebeurd.Peter schreef:MvG weet vanavond of morgenvroeg een speler te presenteren. Tenminste, dat gevoel krijg ik.GangstaRiB schreef:Presentator ziek, decor moet nog gebouwd worden en geen spoor van MvG.
....Of kunnen we dat misschien maar beter niet doen

We weten in ieder geval dat Van Geel vanavond zijn zand tussen zijn tenen heeft gewassen van Dubai, zijn slippers heeft uitgedaan en zijn stoute schoenen aangedaan heeft en op jacht is. Of hij met de goede prooi vannacht thuiskomt is de vraag. Ik heb er maar een hard hoofd in. Waarschijnlijk komt hij helemaal niet met een prooi thuis.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- LouisXIV & co
Whats NewBRON: Ajax Netwerk Poll
Meer dan tweederde van de bezoekers van Ajax Netwerk heeft geen vertrouwen meer in technisch directeur Martin van Geel. Dit blijkt uit een poll die Ajax Netwerk onlangs heeft gehouden. Ruim 68% van de stemmers is deze mening toegedaan. Van Geel wordt vooral een gebrek aan daadkracht bij het aankoopbeleid verweten. Ook zijn oncreatieve aankoopbeleid wordt niet gewaardeerd.
Ajax Netwerk
Toch vindt bijna 32% van de stemmers dat Van Geel het goed doet. Zij roemen zijn verkoopbeleid en het algehele technische beleidsplan.

Zou van Geel nou onderhand wel toegeven dat ie (minimaal) één foutje heeft gemaakt? Kijken of hij die fout middels een veel betere en talentvollere aankoop weet te herstellen. Want Landzaat was met de aanwezigheid van Davids en Perez een flutaankop van jawelste geweest.
Hij wilt schijnbaar inderdaad ten koste van alles dit seizoen kampioen worden. Anders vliegt ie eruit. Dat weet én voelt hij.
Hij wilt schijnbaar inderdaad ten koste van alles dit seizoen kampioen worden. Anders vliegt ie eruit. Dat weet én voelt hij.
Ligt aan de reden waarom het niet is doorgegaan. Hij heeft duidelijk te kennen gegevn dat het de salariseisen van landzaat waren. Voor feyenoord is dat blijkbaar niet zo'n probleem.Joeska schreef:Nu mocht die Landzaat van mij persoonlijk lekker bij Wigan blijven, maar als je als TD in hem een versterking ziet, dit openlijk aangeeft en hem vervolgens naar feye laat verkassen doe je iets fout. Wederom een blunder van onze trotse TD.
Het salaris plafond bij feyenoord is volgens mij zo'n 1,2 miljoen, dus daar kan het niet aan liggen.Demosthenes schreef:Ligt aan de reden waarom het niet is doorgegaan. Hij heeft duidelijk te kennen gegevn dat het de salariseisen van landzaat waren. Voor feyenoord is dat blijkbaar niet zo'n probleem.Joeska schreef:Nu mocht die Landzaat van mij persoonlijk lekker bij Wigan blijven, maar als je als TD in hem een versterking ziet, dit openlijk aangeeft en hem vervolgens naar feye laat verkassen doe je iets fout. Wederom een blunder van onze trotse TD.
Nog 6 dagen Martin... Tik, tak...
- Ajaciedjuh
Hij zal heus niet akkoord zijn gegaan met die 1,2 miljoen, maar tekengeld doet natuurlijk ook veel (of een groot deel wordt door externe geldschieters betaald). Als MvG al aangeeft dat hij was verschoten van het salaris en volgens mij betaald Ajax het beste, dan moet er een andere constructie zijn.Joeska schreef:Het salaris plafond bij feyenoord is volgens mij zo'n 1,2 miljoen, dus daar kan het niet aan liggen.Demosthenes schreef:Ligt aan de reden waarom het niet is doorgegaan. Hij heeft duidelijk te kennen gegevn dat het de salariseisen van landzaat waren. Voor feyenoord is dat blijkbaar niet zo'n probleem.Joeska schreef:Nu mocht die Landzaat van mij persoonlijk lekker bij Wigan blijven, maar als je als TD in hem een versterking ziet, dit openlijk aangeeft en hem vervolgens naar feye laat verkassen doe je iets fout. Wederom een blunder van onze trotse TD.
Nog 6 dagen Martin... Tik, tak...
Ik vind het wel een goede aankoop voor feyenooit. Ik had hem ook graag gezien als opvolger van Maduro. Martin, verras me maar met een goede opvolger (in Martin's ogen is dat dus Engelaar!?)!
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Opvallende uitspraak. Of MvG wil hem niet (2e of xx keus) of niet slagvaardig genoeg.ELF schreef:Landzaat verkiest daadkrachtig Feyenoord boven Ajax
Door David Kuipers
Vrijdag, 25 januari 2008, 12:11
Denny Landzaat heeft een contract voor tweeënhalf jaar getekend bij Feyenoord, met een optie voor nog een seizoen. De 31-jarige middenvelder werd vanochtend gepresenteerd in De Kuip en gaat spelen met rugnummer negentien.
Woensdagmiddag kreeg technisch directeur Peter Bosz de eerste signalen dat Landzaat de overstap wel wilde maken. ``We kregen aanwijzingen dat Wigan Atheletic wilde praten", zei Bosz. ``We hebben meteen gehandeld. Als we langer hadden gewacht hadden we niet op gekund tegen Ajax." Vanuit Amsterdam was ook interesse, maar die kwam te laat.
``Feyenoord was daadkrachtig, daarom had ik geen twijfel", zei Landzaat zelf. ``Afgelopen zomer was er ook al contact met Bosz, maar toen was het nog te vroeg. Er is de afgelopen tijd veel gebeurt bij Wigan en nu is het perfecte moment om in te stappen bij Feyenoord."
Aanstaande zondag kan Landzaat al zijn debuut maken in De Kuip. Feyenoord neemt het dan op tegen FC Groningen.