De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jan 21, 2008 8:14 pm

GangstaRiB schreef:Presentator ziek, decor moet nog gebouwd worden en geen spoor van MvG.
MvG weet vanavond of morgenvroeg een speler te presenteren. Tenminste, dat gevoel krijg ik.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » ma jan 21, 2008 8:23 pm

Peter schreef:
GangstaRiB schreef:Presentator ziek, decor moet nog gebouwd worden en geen spoor van MvG.
MvG weet vanavond of morgenvroeg een speler te presenteren. Tenminste, dat gevoel krijg ik.
Morgenvroeg zit er in verband met de beurs niet in, dus laten we hopen dat er vanavond nog iets gebeurd.

....Of kunnen we dat misschien maar beter niet doen :1evil.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 21, 2008 9:16 pm

Peter schreef:
En wie wordt het, Silva, Engelaar of toch nog Klavan?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jan 21, 2008 9:20 pm

Silva uijteraard.

Daniel

Bericht door Daniel » ma jan 21, 2008 9:22 pm

We weten in ieder geval dat Van Geel vanavond zijn zand tussen zijn tenen heeft gewassen van Dubai, zijn slippers heeft uitgedaan en zijn stoute schoenen aangedaan heeft en op jacht is. Of hij met de goede prooi vannacht thuiskomt is de vraag. Ik heb er maar een hard hoofd in. Waarschijnlijk komt hij helemaal niet met een prooi thuis.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 21, 2008 9:25 pm

Hij heeft iig niet goed opgelet, Jansen was transfervrij!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jan 21, 2008 9:34 pm

Goed idee. We halen weer een rechtsback. Dat wordt een moordende concurrentie, tussen Oga, Colin en Silva! En het centrum? Ach.. het centrum...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma jan 21, 2008 10:47 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:En het centrum? Ach.. het centrum...
Wat zeur je nou toch. Van de Wiel en Vermaelen zijn over één, twee, drie, vier, vijf weken blessurevrij... :aai.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di jan 22, 2008 1:49 am

Hij heeft iig niet goed opgelet, Jansen was transfervrij!

En ik ben blij dat Ajax hem niet heeft genomen... Ik zeg het eerlijk, een speler die hartproblemen heeft/had werkt me op de zenuwen... Ik zou echt elke wedstrijd dan niet durfen te kijken naar hem :blush.gif:
Pompiedom

Toppie

Bericht door Toppie » do jan 24, 2008 2:25 pm

BRON: Ajax Netwerk Poll

Meer dan tweederde van de bezoekers van Ajax Netwerk heeft geen vertrouwen meer in technisch directeur Martin van Geel. Dit blijkt uit een poll die Ajax Netwerk onlangs heeft gehouden. Ruim 68% van de stemmers is deze mening toegedaan. Van Geel wordt vooral een gebrek aan daadkracht bij het aankoopbeleid verweten. Ook zijn oncreatieve aankoopbeleid wordt niet gewaardeerd.
Ajax Netwerk
Toch vindt bijna 32% van de stemmers dat Van Geel het goed doet. Zij roemen zijn verkoopbeleid en het algehele technische beleidsplan.
Whats New :bomb.gif:

Starring

Bericht door Starring » do jan 24, 2008 7:26 pm

Ach Toppie, die poll is pas gesloten, er heerste een week geleden bij merendeel van het publiek grote ontevredenheid over Martin van Geel. Dat zou nu wel bijgedraaid zijn vanwege de komst van Bruno Silva en de aankondiging van nog één defensieve versterking...

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 24, 2008 7:44 pm

Hoezo is die mening veranderd? Als hij aan komt zetten met Klavan moeten ze hem gelijk op de electrische stoel zetten!
IK GELOOF!!!!!!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » vr jan 25, 2008 1:01 am

Nu mocht die Landzaat van mij persoonlijk lekker bij Wigan blijven, maar als je als TD in hem een versterking ziet, dit openlijk aangeeft en hem vervolgens naar feye laat verkassen doe je iets fout. Wederom een blunder van onze trotse TD.

Starring

Bericht door Starring » vr jan 25, 2008 8:01 am

Zou van Geel nou onderhand wel toegeven dat ie (minimaal) één foutje heeft gemaakt? Kijken of hij die fout middels een veel betere en talentvollere aankoop weet te herstellen. Want Landzaat was met de aanwezigheid van Davids en Perez een flutaankop van jawelste geweest.

Hij wilt schijnbaar inderdaad ten koste van alles dit seizoen kampioen worden. Anders vliegt ie eruit. Dat weet én voelt hij.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jan 25, 2008 8:59 am

Joeska schreef:Nu mocht die Landzaat van mij persoonlijk lekker bij Wigan blijven, maar als je als TD in hem een versterking ziet, dit openlijk aangeeft en hem vervolgens naar feye laat verkassen doe je iets fout. Wederom een blunder van onze trotse TD.
Ligt aan de reden waarom het niet is doorgegaan. Hij heeft duidelijk te kennen gegevn dat het de salariseisen van landzaat waren. Voor feyenoord is dat blijkbaar niet zo'n probleem.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » vr jan 25, 2008 12:30 pm

Demosthenes schreef:
Joeska schreef:Nu mocht die Landzaat van mij persoonlijk lekker bij Wigan blijven, maar als je als TD in hem een versterking ziet, dit openlijk aangeeft en hem vervolgens naar feye laat verkassen doe je iets fout. Wederom een blunder van onze trotse TD.
Ligt aan de reden waarom het niet is doorgegaan. Hij heeft duidelijk te kennen gegevn dat het de salariseisen van landzaat waren. Voor feyenoord is dat blijkbaar niet zo'n probleem.
Het salaris plafond bij feyenoord is volgens mij zo'n 1,2 miljoen, dus daar kan het niet aan liggen.
Nog 6 dagen Martin... Tik, tak...

Toppie

Bericht door Toppie » vr jan 25, 2008 12:36 pm

Tik Tak :drecul.gif:

MvG zal nu eens komen met Joris Mathijssen , wat dan ?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 25, 2008 12:36 pm

Joeska schreef:
Demosthenes schreef:
Het salaris plafond bij feyenoord is volgens mij zo'n 1,2 miljoen, dus daar kan het niet aan liggen.
Nog 6 dagen Martin... Tik, tak...
Hij zal heus niet akkoord zijn gegaan met die 1,2 miljoen, maar tekengeld doet natuurlijk ook veel (of een groot deel wordt door externe geldschieters betaald). Als MvG al aangeeft dat hij was verschoten van het salaris en volgens mij betaald Ajax het beste, dan moet er een andere constructie zijn.
Ik vind het wel een goede aankoop voor feyenooit. Ik had hem ook graag gezien als opvolger van Maduro. Martin, verras me maar met een goede opvolger (in Martin's ogen is dat dus Engelaar!?)!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 25, 2008 12:37 pm

Toppie schreef:Tik Tak :drecul.gif:

MvG zal nu eens komen met Joris Mathijssen , wat dan ?
Dan hebben we een goede aankoop te pakken! Ik zou daar wel blij mee zijn.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 25, 2008 1:00 pm

ELF schreef:Landzaat verkiest daadkrachtig Feyenoord boven Ajax
Door David Kuipers
Vrijdag, 25 januari 2008, 12:11

Denny Landzaat heeft een contract voor tweeënhalf jaar getekend bij Feyenoord, met een optie voor nog een seizoen. De 31-jarige middenvelder werd vanochtend gepresenteerd in De Kuip en gaat spelen met rugnummer negentien.

Woensdagmiddag kreeg technisch directeur Peter Bosz de eerste signalen dat Landzaat de overstap wel wilde maken. ``We kregen aanwijzingen dat Wigan Atheletic wilde praten", zei Bosz. ``We hebben meteen gehandeld. Als we langer hadden gewacht hadden we niet op gekund tegen Ajax." Vanuit Amsterdam was ook interesse, maar die kwam te laat.

``Feyenoord was daadkrachtig, daarom had ik geen twijfel", zei Landzaat zelf. ``Afgelopen zomer was er ook al contact met Bosz, maar toen was het nog te vroeg. Er is de afgelopen tijd veel gebeurt bij Wigan en nu is het perfecte moment om in te stappen bij Feyenoord."

Aanstaande zondag kan Landzaat al zijn debuut maken in De Kuip. Feyenoord neemt het dan op tegen FC Groningen.
Opvallende uitspraak. Of MvG wil hem niet (2e of xx keus) of niet slagvaardig genoeg.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jan 25, 2008 1:04 pm

Of hij mocht niet.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr jan 25, 2008 1:10 pm

Gezien de spelfouten lijkt het me allemaal een broodje aap.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jan 25, 2008 3:16 pm

Bertje schreef:Of hij mocht niet.
Ajax betaalt geen "Engelse salarissen".

999

Bericht door 999 » vr jan 25, 2008 4:02 pm

Bertje schreef:Of hij mocht niet.
Of hij wilde eigenlijk liever niet ...
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » vr jan 25, 2008 4:11 pm

Of Ajax was helemaal niet zo erg geinteresseerd..

Plaats reactie