Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 9:37 pm

Geen idee wat Van Basten overneemt. Maar Sulejmani en Aissati 'ontdekken' wijst niet per se op een scherp oog voor talent. Dat die jongens goed kunnen voetballen ziet iedereen wel.

Deze twee spelers worden allebei met Lemic geassocieerd. Zou echt geen toeval zijn als ze ook allebei naar Ajax kwamen.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jul 13, 2008 9:37 pm

Geloof er niets van dat Van Geel Aissati wilde.

Niet iedereen vindt Aissati een groot talent, joey. Gerespecteerde posters op dit forum vinden Aissati niets bijzonders.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 9:38 pm

Ik heb hem zelf op TV horen zeggen dat Aissati een interessante speler voor Ajax was. Hij legde ook nog uit waarom: Aissati was jong, creatief, et cetera. Volgens mij was het op AT5, maar zeker weet ik dat niet meer.


Aanvulling: hij zei het ook in de VI:

Van Geel: "Aissati past bij Ajax"
05 december 2007


Ismail Aissati is volgens Martin van Geel de ideale opvolger van Wesley Sneijder bij Ajax. De technisch directeur van de Amsterdamse club wil de middenvelder graag naar de ArenA halen. Aissati zelf is ongelukkig met zijn reserverol bij PSV en dubt over zijn toekomst.
"Wij vinden hem een zeer interessante speler. Hij is creatief, inventief, goed in de kleine ruimte en jong. Er zit dus nog rek in", aldus Van Geel over Aissati in VI. "Wij zijn geïnteresseerd, Aissati past bij ons. We denken dat hij een speler is die Wesley Sneijder kan opvolgen."
fcupdate
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jul 13, 2008 9:40 pm

Uit zijn daden blijkt iets anders.

En tussen willen en graag willen zit een verschil. Als je Defour graag had gewild in plaats van gewild dan had je Ogararu links laten liggen en de vraagprijs betaald.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 9:41 pm

Voor het concreet kon worden, tekende Aissati bij. Of zei hij dat hij bij ging tekenen. Het is maar hoe je het bekijkt.

Aissati stond wel degelijk allang op het lijstje van Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33999
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo jul 13, 2008 9:42 pm

Ik neem inderdaad aan dat er al gepolsd is of Aissati zelf naar Amsterdam wil komen, en hij heeft al te kennen gegeven niet naar een sub topclub te willen. Het enige probleem zou nog kunnen zijn dat er een buitenlandse grote club in beeld komt. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal Reker wel eieren voor zijn geld kiezen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jul 13, 2008 9:46 pm

joey schreef:Voor het concreet kon worden, tekende Aissati bij. Of zei hij dat hij bij ging tekenen. Het is maar hoe je het bekijkt.

Aissati stond wel degelijk allang op het lijstje van Ajax.
Aissati tekende in december of zo bij. Als je dan nog steeds niet concreet bent geworden schiet het niet op.

Er was geen lijstje.

Lionel
Berichten: 47690
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jul 13, 2008 9:51 pm

mattie schreef:
Voetske schreef:Echt een sterke verdediger ...
Inderdaad. Ajax gaat plat voor een zeer oude gezegde van onze lieve heer Cruijff "je moet er gewoon voor zorgen dat je er 1 meer maakt dan je tegenstander, hoe dat maakt niet uit en dan wordt je vanzelf kampioen".
En wij maar denken dat Cruijff niks meer te vertellen heeft in de Arena...
IK GELOOF!!!!!!

columbus
Berichten: 5488
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Bericht door columbus » zo jul 13, 2008 9:53 pm

Ajax praat met PSV over Aissati
AMSTERDAM/EINDHOVEN - Ajax heeft PSV formeel benaderd om Ismail Aissati van de Eindhovenaren over te nemen. Het talent wil graag weg uit Eindhoven, waar hij sportief gezien geen toekomst meer ziet.

Aissati heeft nog een contract tot 2009 bij de landskampioen hoewel PSV zich op het standpunt stelt dat er een mondelinge overeenstemming tot 2012 is. Namens PSV laat manager Adrie van Kraaij weten dat er weinig schot in de onderhandelingen zit. Danny Blind, zijn collega van Ajax, zegt op zijn beurt: ,,Wat er verder gebeurt, ligt in handen van PSV.’’
www.sportwereld.nl

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 9:55 pm

Duke schreef:Ik neem inderdaad aan dat er al gepolsd is of Aissati zelf naar Amsterdam wil komen, en hij heeft al te kennen gegeven niet naar een sub topclub te willen. Het enige probleem zou nog kunnen zijn dat er een buitenlandse grote club in beeld komt. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal Reker wel eieren voor zijn geld kiezen.
Een grote buitenlandse club? Voor een reserve van PSV? PSV zal Schalke wel bellen, maar daar blijft het waarschijnlijk bij.

Alles hangt van Aissati af. Als die per se naar Ajax wil, komt hij naar Ajax. Anders kan hij namelijk dreigen zijn nog één jaar lopende contract uit te dienen en volgend seizoen gratis de deur uit te lopen. Dat risico zal PSV niet nemen. In de VI van deze week staat dat Aissati eventueel bereid is tot deze drastische stap (contract uitdienen), liever dan ergens te gaan spelen waar hij niet wil spelen.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 10:28 pm

Aisatti is in Novemer transfervrij. Ik denk dat Ismael hierop wacht.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 10:42 pm

In november? Wat een vreemd moment. Contracten lopen toch altijd van juli tot juli?
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47690
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jul 13, 2008 10:44 pm

Lijkt me sterk inderdaad...
IK GELOOF!!!!!!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 10:49 pm

ja maar dit geld niet voor 16 of 17-jarigen dan is het maximaal een 3 jarig contract en hiervoor geld het moment van tekenen
Laatst gewijzigd door Donkey Shot op zo jul 13, 2008 10:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 10:53 pm

en het geniale is dat een mondelinge overeenkomst niet te bewijzen is. Nu moet Ismael dat bewijzen, maar in November gaat ie voor nop de deur uit en dan dan moet PSV maar het bewijs leveren. Ik denk dat PSV dit net zo overtuigend kan doen als Aisatti. M.a.w. PSV kan niet al te veel vragen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 10:53 pm

Dat is waar ook. Jij hebt veel verstand van jeugdcontracten, Doc. :666.gif: :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 11:03 pm

komt die ei weer... Nogmaals hetgeen ik beweerde is ook geheel uitgekomen. Vlaar zou NOOIT weg kunnen - Vlaar ging weg, Vlaar zou naar Ajax kunnen TENZIJ er een andere club zou komen. Tottenham verdween, en wanneer Feijenoord niet zou zijn gekomen zou er een abitragezaak zijn gekomen over de hoogte van Vlaar's overgang.

en nou kappen over vlaar, shall we?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 11:06 pm

HAP! :thomas.gif:


:aai.gif: :icon_biggrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 11:12 pm

joey, uiteindelijk is iedere GAME ooit OVER. Besef je dat? Vlaar is ook over, goed? [zijn carriere is dat ook :ajaxscarf.gif: ]

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jul 14, 2008 5:35 am

Peter schreef:Het zou in ieder geval een speler zijn waar behoefte aan is.
We hadden toch ook gewoon aan een backup spits en een goede aanvaller voor op de vleugel?
joey schreef:Mwah, Van Geel was al met Aissati bezig. Niets nieuws wat dat betreft.
En koos uiteindelijk voor Perez. Van Basten lijkt z'n prioriteiten wat beter op orde te hebben. Mocht hij Aissati, een goede verdediger en eventueel nog 1 of 2 jonge talenten van het Huntelaar-geld binnenhalen, dan heeft hij het als TD wat mij betreft nu al beter gedaan dan Van Geel. Een TD bij Ajax moet er voor zorgen dat onze selectie niet sportief failliet gaat. Van Geel leek wel z'n best te doen om dat laatste juist wel voor elkaar te krijgen. Onder Van Basten komen er geen Luques en Kuffours meer in, denk ik.

T82
Berichten: 1787
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » ma jul 14, 2008 8:23 am

Zijn er nog meer mensen die hopen dat Ajax met wat leukers op de proppen komt?

Afbeelding
:furious3.gif:

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » ma jul 14, 2008 8:25 am

:smallgrin.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 14, 2008 8:49 am

Van Basten moet eerst maar eens twee verdedigers halen. Dan praten we verder.

Maar over Aissati: mocht er sprake zijn van een rechtsgeldig verbeterd contract, dan zou je dat op zijn loonstrook moeten terugzien. Lijkt mij.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jul 14, 2008 8:51 am

Voor alle duidelijkheid: een mondelinge overeenkomst heeft exact dezelfde waarde als een schriftelijke overeenkomst. Alleen is de bewijslast een stuk zwaarder in het eerste geval, zou een van de partijen later stellen helemaal geen overeenkomst te hebben gesloten.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 14, 2008 8:52 am

Maar PSV zou dan meteen moeten beginnen met het betalen van dat verbeterde salaris. En Aissati zou daar tegen moeten protesteren, mocht hij vinden dat er geen overeenkomst is. Of gaat het niet zo?
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie