Hedwiges Maduro

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » zo mei 20, 2007 12:03 pm

Beloki schreef:Ik zeg niks, LS. ;)

Maduro mogen ze meenemen, welke club dan ook. Drukt op de begroting en presteert niet.
Nou nou, wat zal Maduro op de begroting drukken. :confused.gif:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mei 20, 2007 12:07 pm

Iedereen kost geld. En hij zet er niks tegenover. Netto verlies dus.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » zo mei 20, 2007 5:32 pm

Beloki schreef:Iedereen kost geld. En hij zet er niks tegenover. Netto verlies dus.
Zo kun je een heleboel spelers wel redeneren dat ze je netto verlies opleveren. Maduro heeft Ajax niets gekost en hij zal nog niet zo'n topsalaris ontvangen. Zijn contract is nog niet tussentijds verlengd. Natuurlijk heeft hij dit jaar niets toegevoegd, maar ik zou hem toch een contract verlenging tot 2009 aanbieden en dan volgend jaar afwachten hoe hij zich ontwikkeld.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 5:36 pm

Arwin schreef:
Beloki schreef:Iedereen kost geld. En hij zet er niks tegenover. Netto verlies dus.
Zo kun je een heleboel spelers wel redeneren dat ze je netto verlies opleveren. Maduro heeft Ajax niets gekost en hij zal nog niet zo'n topsalaris ontvangen. Zijn contract is nog niet tussentijds verlengd. Natuurlijk heeft hij dit jaar niets toegevoegd, maar ik zou hem toch een contract verlenging tot 2009 aanbieden en dan volgend jaar afwachten hoe hij zich ontwikkeld.

Maduro ontwikkelen :baaa.gif: Ja na een ontwikkelings land zou je bedoelen :excited.gif:

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » zo mei 20, 2007 5:36 pm

ajaxhome schreef:
Arwin schreef:
Beloki schreef:Iedereen kost geld. En hij zet er niks tegenover. Netto verlies dus.
Zo kun je een heleboel spelers wel redeneren dat ze je netto verlies opleveren. Maduro heeft Ajax niets gekost en hij zal nog niet zo'n topsalaris ontvangen. Zijn contract is nog niet tussentijds verlengd. Natuurlijk heeft hij dit jaar niets toegevoegd, maar ik zou hem toch een contract verlenging tot 2009 aanbieden en dan volgend jaar afwachten hoe hij zich ontwikkeld.

Maduro ontwikkelen :baaa.gif: Ja na een ontwikkelings land zou je bedoelen :excited.gif:
Goede grap en mooi opgeschreven.

Marijn
Berichten: 4109
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 7:06 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Marijn » zo mei 20, 2007 7:08 pm

ajaxhome schreef:Maduro ontwikkelen :baaa.gif: Ja na een ontwikkelings land zou je bedoelen :excited.gif:
Zeg, 'ajaxhome', ik heb eens terug zitten kijken naar jouw postings. Meer dan 3/4 daarvan bestaat uit niet meer dan een oneliner, waarvan een logisch gevolg is dat dat jouw postings zelden iets toevoegen aan de discussie. Zo ook de hierboven aangehaalde 'grap'. Misschien moet je wat vaker nadenken of je posting daadwerkelijk iets toevoegt, voordat je op submit drukt.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mei 20, 2007 10:55 pm

:worshippy.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 28, 2007 11:59 am

Wat mij betreft heeft Maduro een contractverlenging van zeker één jaar verdiend.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma mei 28, 2007 12:02 pm

Alleen al door de tackle die hij perfect timede, toen AZ diep in de tweede helft voor Stekel opdook. Was anders zeker een goal geweest. Was een schitterend blok van onze Arubaan!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 28, 2007 12:18 pm

Bertje schreef:Wat mij betreft heeft Maduro een contractverlenging van zeker één jaar verdiend.
Ik zou ook nog wel een jaartje verlengen, ja. Hij viel gisteren overigens goed in. Zocht de 1-2 op en had diepgang in z'n spel, maar dacht ook in verdedigend opzicht mee.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » ma mei 28, 2007 2:45 pm

Ik zou het ook onverantwoord vinden van Ajax wanneer hij geen contractverlenging krijgt. Hij kost bijna niets, kan wellicht alleen maar beter worden. Als hij vertrekt, levert hij bijna niets op en kan hij concurrentie versterken.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » ma mei 28, 2007 3:13 pm

Tsja, ik denk ook dat je gewoon moet verlengen. Met de juiste begeleiding komt Hedwiges echt wel uit z'n dipje en heeft hij in het seizoen 2008/2009 gewoon een basisplaats.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma mei 28, 2007 3:20 pm

De markt verkennen en bij een goed buitenlands bod (Fiorentina?) verkopen. Maduro in goede vorm vond ik al niet zo erg bijzonder, maar er moet gewoon beter te krijgen zijn. We moeten snijden in onze selectie om zo de basis te versterken.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 28, 2007 3:26 pm

Verleng eerst z’n contract maar. Als er dan alsnog een buitenlandse club voor hem komt kan je altijd nog nadenken over een eventuele transfer.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma mei 28, 2007 3:31 pm

Maduro moet gewoon verlenging krijgen..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma mei 28, 2007 3:40 pm

Op basis van wat? Die jongen heeft dit jaar weer in de kreukels gelegen en kan het allemaal niet bijsloffen. Ik voorzie verder geen mogelijkheid tot een basisplaats en bij het aantrekken van kwalititatief hoogstaande middenvelders komt hij helemaal op het tweede plan. Wellicht is het verhuren van Maduro nog wel een optie, mocht het van een contractverlenging komen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 28, 2007 3:42 pm

Als Maduro op basis van een invalbeurt van 10 minuten een contractverlenging krijgt, zou dat getuigen van opportunisme bij de Ajax-directie.

Eerst eens een goed EK spelen.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » ma mei 28, 2007 3:46 pm

Jöhnk schreef:Als Maduro op basis van een invalbeurt van 10 minuten een contractverlenging krijgt, zou dat getuigen van opportunisme bij de Ajax-directie.

Eerst eens een goed EK spelen.
..en dan weer een half jaar oververmoeid zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 28, 2007 3:58 pm

Jöhnk schreef:Als Maduro op basis van een invalbeurt van 10 minuten een contractverlenging krijgt, zou dat getuigen van opportunisme bij de Ajax-directie.

Eerst eens een goed EK spelen.
Niet op basis van 10 minuten, nee. Wel op basis van talent. Die jongen kan wanneer hij feller wordt in de duels en over meer loopvermogen beschikt een speler worden die Ajax rust brengt bij balbezit.

Z’n contract niet verlengen heeft in mijn ogen helemaal weinig zin. Dan gaat hij voor een spotprijs weg en heeft verhuren ook geen zin meer. Ik zou er inderdaad over nadenken om z’n contract te verlengen tot 2009 en hem een jaartje te verhuren aan een club als Twente, bijvoorbeeld. Dit alles afhankelijk van de aankopen die er gedaan gaan worden.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma mei 28, 2007 4:03 pm

Hij mag dan wel weggaan voor een spotprijs, maar we zijn hier geen sociale instelling waar we iedereen maar gewoon contracten aanbieden. Ik denk dat Maduro zelf ook nog wel een mening heeft, waarbij ik aanneem dat hij echt geen genoegen neemt met een verlenging van een jaartje met daarbij een verhuurperiode aan een subtopper.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 28, 2007 4:08 pm

Thomas schreef:Niet op basis van 10 minuten, nee. Wel op basis van talent. Die jongen kan wanneer hij feller wordt in de duels en over meer loopvermogen beschikt een speler worden die Ajax rust brengt bij balbezit.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar Ajax blijkbaar niet, want anders had het Maduro's contract allang verlengd.

Maduro moest iets laten zien. Ik neem niet aan dat hij dat in deze 10 minuten heeft gedaan.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » ma mei 28, 2007 4:26 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef:Niet op basis van 10 minuten, nee. Wel op basis van talent. Die jongen kan wanneer hij feller wordt in de duels en over meer loopvermogen beschikt een speler worden die Ajax rust brengt bij balbezit.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar Ajax blijkbaar niet, want anders had het Maduro's contract allang verlengd.

Maduro moest iets laten zien. Ik neem niet aan dat hij dat in deze 10 minuten heeft gedaan.
Dat is waar, Ajax had gezegd dat hij zich moest bewijzen. Dat heeft hij in ieder geval niet gedaan, ook door een blessure, dus op basis daarvan zou hij wegmoeten kan je verwachten.

Ik zie zelf alleen meer in de optie verlengen, omdat je hem dan kunt verhuren en laten doorgroeien of voor meer geld kunt verkopen.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma mei 28, 2007 4:28 pm

Peter schreef:Op basis van wat? Die jongen heeft dit jaar weer in de kreukels gelegen en kan het allemaal niet bijsloffen. Ik voorzie verder geen mogelijkheid tot een basisplaats en bij het aantrekken van kwalititatief hoogstaande middenvelders komt hij helemaal op het tweede plan. Wellicht is het verhuren van Maduro nog wel een optie, mocht het van een contractverlenging komen.
Op basis van wat? Die jongen heeft eerder laten zien dat hij het kan, het zou stom zijn om hem te laten lopen voor een schijntje. Die jongen heeft vliegende start gemaakt en er werd direct ontzettend veel druk op hem gelegd. Hij moet gewoon een nieuwe rustige start maken, maar komen doet hij er wel dus ik vind gewoon dat zijn contract verlengt moet worden met inderdaad en zich verder ontwikkelen..

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 28, 2007 4:34 pm

Arwin schreef:Dat is waar, Ajax had gezegd dat hij zich moest bewijzen. Dat heeft hij in ieder geval niet gedaan, ook door een blessure, dus op basis daarvan zou hij wegmoeten kan je verwachten.

Ik zie zelf alleen meer in de optie verlengen, omdat je hem dan kunt verhuren en laten doorgroeien of voor meer geld kunt verkopen.
Hangt ervan af wat je onder bewijzen verstaat, hè.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 28, 2007 4:38 pm

Goed spelen, neem ik aan.

Plaats reactie