Gregory van der Wiel
Moderator: mods
-
WTF mauw je nou? Dat is toch juist alleen maar positief dat talenten zich te jong vinden voor een overstap? Of je hebt krom gelezen en scheef lopen typen. Of je bent echt een beetje verdraaid in je bovenkamer. Wat vind je dan, dat die jongen op hun 16e al de stap naar Real Madrid moeten maken? En wat voor een voordeel zie je dan daarin voor Ajax? Ik vind je echt een raar kereltje hoor.
-
Vedette-10- schreef:Dat hij nu al denkt aan zijn volgende stap in zijn carriere.. Eerst presteren voor Ajax, daar hoort hij aan te denken! Het lijkt alsof ze zich daar niet verantwoordelijk voor voelen.
Lijd je aan dyslexia? Ga die stuk nog een keer goed lezen aap.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Ik weet niet of jou woordgebruik/zinsopbouw sarcastisch bedoeld is als reactie op Vedette, maar "die stuk" en "dyslexia" is nou ook niet wat bepaald wat je noemt goed Nederlands.Mr. Ajax schreef:Vedette-10- schreef:Dat hij nu al denkt aan zijn volgende stap in zijn carriere.. Eerst presteren voor Ajax, daar hoort hij aan te denken! Het lijkt alsof ze zich daar niet verantwoordelijk voor voelen.
"...is nou ook niet wat bepaald wat je..." ook niet als je het zo wilt spelen...Daniel_vT schreef:Ik weet niet of jou woordgebruik/zinsopbouw sarcastisch bedoeld is als reactie op Vedette, maar "die stuk" en "dyslexia" is nou ook niet wat bepaald wat je noemt goed Nederlands.Mr. Ajax schreef:Vedette-10- schreef:Dat hij nu al denkt aan zijn volgende stap in zijn carriere.. Eerst presteren voor Ajax, daar hoort hij aan te denken! Het lijkt alsof ze zich daar niet verantwoordelijk voor voelen.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Het gaat lekker met de verdedigersAjaxLife schreef:UPDATE ALGARVE: blessure achillespees voor Vermaelen
nieuws Door: Redactie op 8 jan 2009
Nieuws vanuit de Algarve. Thomas Vermaelen traint sinds gisteren apart van de groep. Hij werkt vanwege een achillespeesblessure oefeningen af in het hotel. Kenneth Vermeer had een griepje opgelopen, maar is ondertussen hersteld. Miralem Sulejmani kan ondanks de forse botsing met Toby Alderweireld gewoon meetrainen. Lindgren traint nog apart van de groep.
UPDATE: de enkel van Van der Wiel zit in het ijs. Hij verstapte zich zojuist tijdens de training (do 13.38 uur).

- Daily Blind
- Ajaciedjuh
AS<=>Sportweek schreef:
'Van der Wiel beter dan Marcellis'
maandag 12 januari, door masterrr, Amsterdam, 17:36u, Sportweek
Ajax-coach Marco van Basten denkt dat Gregory van der Wiel een grote toekomst tegemoet gaat mits hij zich blijft ontwikkelen tijdens de trainingen en de wedstrijden.
Dat zegt hij in Sportweek. ‘Hij heeft alles in huis om snel international te worden. Ik heb tegen hem gezegd:
“Jij bent sneller dan Marcellis, kunt beter koppen dan Marcellis, hebt een betere pass dan Marcellis dus dan is het eigenlijk gek dat Marcellis in Oranje staat en jij niet.” Ik vind Marcellis een goede verdediger hoor, hij maakt weinig fouten. Maar ik denk dat de potentie van Gregory groter is.’

-
Tsja, ik houd wel van dit soort spelletjes. Van Basten durft, in tegenstelling tot wat een aantal mensen hier beweren, weldegelijk interessante dingen te zeggen in de media. Misschien niet voor de camera, maar je hoort trainers niet vaak zulke vergelijkingen maken.

Van Basten is het dus met me eens dat Marcellis niet echt een goede kopper is, Baseman.Ajaciedjuh schreef:AS<=>Sportweek schreef:
Ajax-coach Marco van Basten denkt dat Gregory van der Wiel een grote toekomst tegemoet gaat mits hij zich blijft ontwikkelen tijdens de trainingen en de wedstrijden.
Dat zegt hij in Sportweek. ‘Hij heeft alles in huis om snel international te worden. Ik heb tegen hem gezegd:
“Jij bent sneller dan Marcellis, kunt beter koppen dan Marcellis, hebt een betere pass dan Marcellis dus dan is het eigenlijk gek dat Marcellis in Oranje staat en jij niet.” Ik vind Marcellis een goede verdediger hoor, hij maakt weinig fouten. Maar ik denk dat de potentie van Gregory groter is.’

Ben er maar trots op dat Van Basten dezelfde mening heeft als jij. Persoonlijk zou ik me zorgen gaan maken.Enganche schreef:Tsja, ik houd wel van dit soort spelletjes. Van Basten durft, in tegenstelling tot wat een aantal mensen hier beweren, weldegelijk interessante dingen te zeggen in de media. Misschien niet voor de camera, maar je hoort trainers niet vaak zulke vergelijkingen maken.
Van Basten is het dus met me eens dat Marcellis niet echt een goede kopper is, Baseman.Ajaciedjuh schreef:AS<=>Sportweek schreef:
-
- AT Toto winner 15/16
Wat is er dan interessant aan om te zeggen dat AJAX beter is dan AZ en dat vd Wiel beter is dan Marcellis.. je zou bijna denken dat ie een minderwaardigheidscomplex heeft ofzo.Enganche schreef:Tsja, ik houd wel van dit soort spelletjes. Van Basten durft, in tegenstelling tot wat een aantal mensen hier beweren, weldegelijk interessante dingen te zeggen in de media. Misschien niet voor de camera, maar je hoort trainers niet vaak zulke vergelijkingen maken.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Op basis van wat ik van Marcellis en Van der Wiel heb gezien, zou ik toch echt eerder Marcellis kiezen.
Maar wederom (na het keepersverhaal) een indicatie dat MvB het psychologiehandboek voor beginners ter hand heeft genomen en daarnaar handelt: vermoedelijk zag hij ook wel dat Gregory de laatste weken van de eerste seizoenshelft zwak acteerde; dus een psychologische aai over zijn bol (die gozer is beter dan Marcellis) om wat zelfvertrouwen bij Van der Wiel te kweken is zeer goed voorstelbaar.
Maar wederom (na het keepersverhaal) een indicatie dat MvB het psychologiehandboek voor beginners ter hand heeft genomen en daarnaar handelt: vermoedelijk zag hij ook wel dat Gregory de laatste weken van de eerste seizoenshelft zwak acteerde; dus een psychologische aai over zijn bol (die gozer is beter dan Marcellis) om wat zelfvertrouwen bij Van der Wiel te kweken is zeer goed voorstelbaar.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Hij vertelt tenminste wat inhoudelijke dingen. De meeste voetbalmensen braken in de media alleen maar cliches uit en zouden zo'n vergelijking nooit trekken.brigade zuid schreef:Wat is er dan interessant aan om te zeggen dat AJAX beter is dan AZ en dat vd Wiel beter is dan Marcellis.. je zou bijna denken dat ie een minderwaardigheidscomplex heeft ofzo.Enganche schreef:Tsja, ik houd wel van dit soort spelletjes. Van Basten durft, in tegenstelling tot wat een aantal mensen hier beweren, weldegelijk interessante dingen te zeggen in de media. Misschien niet voor de camera, maar je hoort trainers niet vaak zulke vergelijkingen maken.
Klopt, alleen gaat ie hier toch een beetje de fout in ( als je het mij vraagt ) door aan te geven waarin v.d. Wiel beter zou zijn.Waarom ?, nu op het moment dat v.d. Wiel op de door van Basten genoemde punten in de fout gaat je de discussie krijgt .. van huh en v.d Wiel was toch zo snel ?, of huh en van de Wiel kon toch zo goed koppen enz. En dan werken zulke uitspraken dus averechts en maken een ( jonge ) speler ( alleen nog maar ) onzekerder.Verder loop je de kans dat de speler gaat denken dat hij er al is, dat hem onreccht wordt aangedaan . immers hij is beter maar speelt niet in Oranje en die ander wel.Mijn ervaring is dat je die genoemde punten punten beter kan weg laten, of wat te nuanceren ..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Op basis van wat ik van Marcellis en Van der Wiel heb gezien, zou ik toch echt eerder Marcellis kiezen.
Blij met de punten ...
Dus nu is Van Basten ook al inhoudelijk?Enganche schreef:Hij vertelt tenminste wat inhoudelijke dingen. De meeste voetbalmensen braken in de media alleen maar cliches uit en zouden zo'n vergelijking nooit trekken.brigade zuid schreef:Wat is er dan interessant aan om te zeggen dat AJAX beter is dan AZ en dat vd Wiel beter is dan Marcellis.. je zou bijna denken dat ie een minderwaardigheidscomplex heeft ofzo.Enganche schreef:Tsja, ik houd wel van dit soort spelletjes. Van Basten durft, in tegenstelling tot wat een aantal mensen hier beweren, weldegelijk interessante dingen te zeggen in de media. Misschien niet voor de camera, maar je hoort trainers niet vaak zulke vergelijkingen maken.