Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Ik vind Zuiverloon niet echt sterk aan de bal en al te snel is hij ook niet. Verder wel een degelijke speler, maar ik zie geen verbetering ten opzichte van Van der Wiel.
EDIT: Ik zie dat Bertje en ik het roerend eens zijn.

EDIT: Ik zie dat Bertje en ik het roerend eens zijn.
Dus hij heeft maar op 1 of 2 aspecten goed genoeg te zijn voor Ajax?Bertje schreef:Een gokje: iemand met de techniek van Ronaldinho is goed genoeg voor Ajax.

Kijk, iemand met de techniek van Ronaldinho zal zich over het algemeen wel staande kunnen houden. Als je je staande kunt houden ben je goed genoeg.Thomas schreef:Dus hij heeft maar op 1 of 2 aspecten goed genoeg te zijn voor Ajax?Bertje schreef:Een gokje: iemand met de techniek van Ronaldinho is goed genoeg voor Ajax.
Bertje schreef:Zlatan was ook goed genoeg voor Ajax.
Zlatan was absoluut niet goed genoeg voor AJAX toen hij werd gehaald. Nikos Machlas scoorde ongeveer 3 keer wat hij scoorde...Hij verprutste veelvuldig aanvallen, en belandde zelfs op de bank. Of herriner je je de fluitconcerten niet meer?? Weet je niet meer hoe half Nederland hem al had afgeschreven?
Op het moment dat ze werden gehaald, waren deze spelers niet goed genoeg voor AJAX.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Je zag dat hij talent had, maar in het begin liep hij flink te klungelen.LucaS schreef:Chivu was vanaf het begin een duidelijke meerwaarde
Pas onder Koeman heeft hij écht zijn belofte ingelost. Koeman maakte hem belangrijk. Dat had Koe bij wijze van uitzondering goed gezien.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vind Roy Beerens ook wel een speler die ''iets'' heeft, hij draaide een prima periode bij Nec, met name die wedstrijd tegen PSV.
Misschien een optie om in de ruil met Perez te betrekken?
Overigens schijnt Tomasson het ook niet naar zijn zin te hebben bij Villareal, ik blijf dat een goede voetballer vinden. Is hij een optie als ''nummer 10'' ?
Misschien een optie om in de ruil met Perez te betrekken?
Overigens schijnt Tomasson het ook niet naar zijn zin te hebben bij Villareal, ik blijf dat een goede voetballer vinden. Is hij een optie als ''nummer 10'' ?