Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Huntelaar zo goed als rond met Real Madrid
www.voetbalonline.nl
Donderdag 05 Juni 2008 10:44
De transfer van Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid is volgens zijn Italiaanse-agent Vincenzo Morabito zo goed als rond.
“Hij is erg dichtbij een overgang naar Real Madrid. Er is al een overeenkomst die een grote kans maakt door beide partijen getekend te worden”, aldus de Italiaan. Zoals bekend is Bernd Schuster, de coach van de Spaanse-kampioen, een grote fan van de Ajax-spits
AN.Zaakwaarnemer Huntelaar haalt fel uit naar nep-zaakwaarnemer
BRON: Sporting Life
De Italiaanse zaakwaarnemer Vincenzo Morabito deed zich afgelopen dagen in de media weer ongegeneerd voor als zaakwaarnemer van Huntelaar. Hij bracht in Italië het bericht naar buiten dat Huntelaar in gesprek zou zijn met Real Madrid en aan de vooravond zou staan van een transfer. Dat nieuws werd in diverse landen door media opgepikt. Vanavond uitte de echte zaakwaarnemer van Huntelaar Arnold Oosterveer zijn onvrede over die uitlatingen.
'Het is belachelijk. Ik kende dit verhaal niet, maar ik kan wel vertellen dat het gehele bericht onzin is. Er is geen contact met Real Madrid of welke club dan ook. Morabito is geen zaakwaarnemer van Klaas-Jan en we hebben hem al vaker verordend te stoppen met die verhalen. Ongelofelijk. Het is ook een schande dat een gerenommeerde krant als L'Equipe dit soort onzin meldt.'
Blij met de punten ...
Denk het niet, het Italiaanse voetbal is statischer en spitsen leven er van doelpunten. Ik denk dat KJH daar juist op zijn plaats zou zijn.Donkey Shot schreef:maar het italiaanse voetbal is helemaal nix voor Huntelaar. Veel te statisch, ik denk dat-ie in spanje meer op zijn plek is. bovendien vertrouw ik dat bericht niet helemaal. Doorgaans komt Juventus 3 dagen voor het sluiten van de transfermarkt.
Het stinkt aan alle kanten!
huntelaar verzuipt tegen de meest simpele laatste man in de Serie A. hij deed tegen twente ook nix tegen die twentse zoutzak.
Speelt Huntelaar in een dynamisch elftal en tegen een dynamische tegenstander dan dentert klaas-jan makkelijk door naar de 35 goals per jaar [en dan is t dus wel maal 2 in de europese topscorelijst.]
Speelt Huntelaar in een dynamisch elftal en tegen een dynamische tegenstander dan dentert klaas-jan makkelijk door naar de 35 goals per jaar [en dan is t dus wel maal 2 in de europese topscorelijst.]
Ach, ik heb RVN ook nooit op een technisch hoogstandje kunnen betrappen, maar heeft toch een aardig lijstje aan clubs achter zijn staan.Maar goed, als een KJH in staat om een goaltje op 10-18 te maken in Spanje, Italie of Engeland doet ie het wat KJH betreft gewoon goed.M.a.w, een club die KJH contracteert zou toch moeten weten wat voor soort spits je binnenhaald en wat die soort spits voor jou zou kunnen betekenen.En hoe je dat het beste kan bewerksteliggen, al zijn er genoeg voorbeelden uit het verleden te vinden waar men dat " vergeten " is en verwacht dat dit soort spitsen de aan na de andere wervelend aktie op de grasmat toveren .. tja ..
Blij met de punten ...
Mwah, bij PSV was het best een aardige speler.Voetske schreef:Ach, ik heb RVN ook nooit op een technisch hoogstandje kunnen betrappen, maar heeft toch een aardig lijstje aan clubs achter zijn staan.
http://youtube.com/watch?v=NFrNIANDhys
Helaas is hij het voetballen bij Manchester compleet verleerd.
al die zaken heeft huntelaar ook maar als je gvd zijn aanvoer wegneemt [sneijder, perez en in mindere mate babel] en je geeft hem een uitgerangeerde spanjaard [met babbels], een egoistische duiker en een zwaar overschatte zweed terug dan getuigd het alleen maar van pure klasse dat KJH het beter doet dan het seizoen daarvoor.
Dus jij vindt Huntelaar snel en voldoende technisch onderlegd?Donkey Shot schreef:al die zaken heeft huntelaar ook maar als je gvd zijn aanvoer wegneemt [sneijder, perez en in mindere mate babel] en je geeft hem een uitgerangeerde spanjaard [met babbels], een egoistische duiker en een zwaar overschatte zweed terug dan getuigd het alleen maar van pure klasse dat KJH het beter doet dan het seizoen daarvoor.
Ja, ik blijf nog even lachen.
Ik vind gewoon dat een spits die er 30 inlegt verder geen reet hoeft uit te voeren, behalve misschien een beetje heen en weer draven als de centrale verdedigers de bal hebben.
(laat we maar meteen niet vergeten dat Real natuurlijk met straatlengte kampioen is geworden. En dat met de kampioen niet-meevoetballen Raúl steevast in de basis. Maar goed dat zal wel door mazzeldoelpunten en arbitrale missers zijn gekomen.)

(laat we maar meteen niet vergeten dat Real natuurlijk met straatlengte kampioen is geworden. En dat met de kampioen niet-meevoetballen Raúl steevast in de basis. Maar goed dat zal wel door mazzeldoelpunten en arbitrale missers zijn gekomen.)