Kenneth Vermeer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » za feb 28, 2009 10:49 am

Kenneth Vermeer volgend jaar van mijn part nu op doel. Stekelenburg lekker verkopen ik vind Kenneth sneller reageren op bepaalde ballen dan Steek die heeft zeker 2 a 3 ballen erin laten gaan die hij had gehad. Kenneth heeft gewoon zijn goede reeks in het jong NL elftal bewezen de beste lijn keeper te zijn.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za feb 28, 2009 11:20 am

generaal schreef:
Donkey Shot schreef:"Ken het" Vermeer was weer onwaarschijnlijk goed gisteravond.
Na Romero waarschijnlijk de beste doelman van de competitie. Vergeet niet dat hij nog maar net 23 is geworden; zijn geringe keeperslengte compenseert hij meestal ruimschoots met inzicht en atletisch vermogen.

Als Ajax verstandig is, slijt ze Stekelenburg aan een Portsmouth of HSV om vervolgens diens salaris voor te leggen aan Vermeer.
Ben het helemaal met je eens. Ik vond hem voor de winterstop te onzeker bij hoge ballen, maar na donderdagavond ben ik definitief om. Hij was de baas van het 16 meter gebied.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 28, 2009 11:41 am

de track record van donkere jongens om bij Ajax bij te tekenen is al jaren slecht. kennelijk loopt er een of andere ariër bij Ajax rond die nogsteeds denkt dat het halen van een of andere kutbelg te verkiezen is boven het behouden van de donkere jongens.

ik denk dat het afhouden van de contractbesprekingen een voorbode zijn van "Ken het"'s verdere carriere bij Ajax.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za feb 28, 2009 11:57 am

Toppie schreef:Kenneth Vermeer volgend jaar van mijn part nu op doel. Stekelenburg lekker verkopen ik vind Kenneth sneller reageren op bepaalde ballen dan Steek die heeft zeker 2 a 3 ballen erin laten gaan die hij had gehad. Kenneth heeft gewoon zijn goede reeks in het jong NL elftal bewezen de beste lijn keeper te zijn.
Mee eens. Alhoewel hij van mij wel eerder een serieuze kans als 1e keeper van Ajax-1 mag hebben. Vermeer blijkt duidelijk betere reflexen te hebben dan Steek en gooit zelfs bij schijnbaar onhoudbare ballen zijn ziel en zaligheid nog in de strijd en weet mede daardoor nog de klus te klaren. Die drive mis ik bij Steek. Oogt me vaak te flegmatiek, te berustend.

Zo spelend kan Vermeer zeker tot de beste keepers van NL gaan behoren' en wat mij betreft verdient ie dan bij vormbehoud ook een kans in het NL-elftal. Sneu voor Steek, maar that's life. Zeker in de voetbaljungle. Moet ie er maar voor zorgen dat ie weer beter wordt dan Kenneth.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 28, 2009 4:38 pm

Kenneth Vermeer (23) praat pas in mei met Ajax over het eventueel verlengen van zijn tot 2010 lopende contract.
Pas in mei? Goede kans dat hij een vette aanbieding van een andere club op zak heeft.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 28, 2009 4:41 pm

Nou, dan zijn we mooi van die grabbelaar af he.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » za feb 28, 2009 4:45 pm

joey schreef:
Kenneth Vermeer (23) praat pas in mei met Ajax over het eventueel verlengen van zijn tot 2010 lopende contract.
Pas in mei? Goede kans dat hij een vette aanbieding van een andere club op zak heeft.
Ik kan mij niet voorstellen. Heb niet het idee dat Vermeer in het buitenland zo bekend is, ook al heeft hij natuurlijk wel goed gepresteerd in de jeugdelftallen.

Ben benieuwd. Ik denk dat hij gewoon af wacht hoe het zal gaan met Stekelenburg.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 28, 2009 4:47 pm

Grabbelaar is een beetje overdreven.

Ik vind Vermeer een aardige keeper, maar ik denk dat hij te klein is voor de top.

Dat hij donderdag geweldig keepte zegt me niet zoveel. Zulke wedstrijden zijn heerlijk voor een keeper. Vergelijk Didulica tegen Valencia.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 28, 2009 4:49 pm

Toch wel?
joey schreef:Geef mij Stekelenburg maar. Van dat gegrabbel van Vermeer krijg ik de zenuwen. :blush.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 28, 2009 4:49 pm

Een beetje is ook overdreven, Vermeer is een uitstekende keeper

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za feb 28, 2009 4:52 pm

Jöhnk schreef:Toch wel?
joey schreef:Geef mij Stekelenburg maar. Van dat gegrabbel van Vermeer krijg ik de zenuwen. :blush.gif:
Was zeker na de wedstrijd tegen Utrecht. Dat was me toch een blunder, zeg.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 28, 2009 4:53 pm

Jöhnk schreef:Toch wel?
joey schreef:Geef mij Stekelenburg maar. Van dat gegrabbel van Vermeer krijg ik de zenuwen. :blush.gif:
Sinds zijn terugkeer is Stekelenburg jammer genoeg ook aan het grabbelen geslagen. Daarvoor keepte hij beter.

Vermeer is de hype van de week, maar ik zie vooralsnog geen aankomende topper in hem. Topkeepers zijn lang én soepel, Vermeer is alleen soepel.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 28, 2009 4:56 pm

Peter schreef:Was zeker na de wedstrijd tegen Utrecht. Dat was me toch een blunder, zeg.
Nee, was daarvoor.

Daarna kwam deze (en nog meer negatiefs):
joey schreef:Het is net alsof Stanley Menzo weer onder de lat staat. Die domme fouten steeds. :1evil.gif:

Dus waar komt de stelling dat Vermeer een aardige keeper is opeens vandaan? Heeft dat misschien toch iets met afgelopen donderdag te maken? Maw: joey doet mee aan de hype van de week? :baaa.gif:


Dat hij klein is ben ik met je eens, joey. Daarom twijfel ik ook aan hem. Maar dat heb ik al eerder aangegeven.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za feb 28, 2009 5:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za feb 28, 2009 5:10 pm

Casillas en Ceasar zijn ook niet echt lang. Vermeer is wel erg atletisch.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za feb 28, 2009 5:11 pm

Donderdag keepte Vermeer goed, maar daarvoor toen hij Stekelenburg verving met zn blessure vond ik hem helemaal niet zo overtuigend. Als Steek zn normale niveau weer heeft vind ik hem beter.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 28, 2009 5:39 pm

Jöhnk schreef:
Peter schreef:Was zeker na de wedstrijd tegen Utrecht. Dat was me toch een blunder, zeg.
Nee, was daarvoor.

Daarna kwam deze (en nog meer negatiefs):
joey schreef:Het is net alsof Stanley Menzo weer onder de lat staat. Die domme fouten steeds. :1evil.gif:

Dus waar komt de stelling dat Vermeer een aardige keeper is opeens vandaan? Heeft dat misschien toch iets met afgelopen donderdag te maken? Maw: joey doet mee aan de hype van de week? :baaa.gif:


Dat hij klein is ben ik met je eens, joey. Daarom twijfel ik ook aan hem. Maar dat heb ik al eerder aangegeven.
Dat is juist het probleem met Vermeer. Het kan dooien, het kan vriezen, maar dat er geen betere keeper is dan hij, zou ik niet durven beweren. Op de OS keepte hij sterk, maar voor de winterstop haalde hij soms rare fratsen uit. Tegen Fiorentina was hij sterk, maar dat biedt niet de zekerheid dat hij morgen ook sterk keept.

Ik raak pas overtuigd van Vermeer op het moment dat hij langere tijd goed keept en bovendien rust uitstraalt. Ik vind het erg belangrijk dat een keeper rust uitstraalt.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 28, 2009 5:52 pm

joey schreef:Het kan dooien, het kan vriezen
OK, goed dat je dat zegt, want dat maakte ik niet op uit jouw posts. Die waren namelijk alleen maar negatief.

Geldt dit trouwens ook niet voor Stekelenburg? Is die ooit constant geweest?
maar dat er geen betere keeper is dan hij, zou ik niet durven beweren.
Ik ook niet.
Ik raak pas overtuigd van Vermeer op het moment dat hij langere tijd goed keept en bovendien rust uitstraalt.
Ook eens. Maar om een lange tijd goed te keepen moet je een lange tijd keepen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 28, 2009 5:53 pm

Jöhnk schreef:Geldt dit trouwens ook niet voor Stekelenburg? Is die ooit constant geweest?
Mijns inziens is Stekelenburg van meet af aan overschat geweest. 'De nieuwe Van der Sar', het zal wel. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 28, 2009 5:54 pm

Die vergelijking heeft hem erg veel status opgeleverd. Naar mijn bescheiden mening teert hij er nog steeds op.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 01, 2009 12:08 pm

brigade zuid schreef:Donderdag keepte Vermeer goed, maar daarvoor toen hij Stekelenburg verving met zn blessure vond ik hem helemaal niet zo overtuigend. Als Steek zn normale niveau weer heeft vind ik hem beter.
In die hele rits wedstrijden heeft Vermeer maar twee echte blunders gemaakt waar doelpunten uit vielen. Stekelenburg blunderde in vijf van de zeven wedstrijden sinds z'n terugkeer en dan heb ik het nog niet over de fouten waar geen tegengoal uit viel.

Is Vermeer een toptalent? Dat lijkt me niet, gezien z'n lengte. Is hij beter dan Stekelenburg? Absoluut.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » zo mar 01, 2009 1:12 pm

Enganche schreef:
brigade zuid schreef:Donderdag keepte Vermeer goed, maar daarvoor toen hij Stekelenburg verving met zn blessure vond ik hem helemaal niet zo overtuigend. Als Steek zn normale niveau weer heeft vind ik hem beter.
In die hele rits wedstrijden heeft Vermeer maar twee echte blunders gemaakt waar doelpunten uit vielen. Stekelenburg blunderde in vijf van de zeven wedstrijden sinds z'n terugkeer en dan heb ik het nog niet over de fouten waar geen tegengoal uit viel.

Is Vermeer een toptalent? Dat lijkt me niet, gezien z'n lengte. Is hij beter dan Stekelenburg? Absoluut.
Coupet, Valdés, Ochoa, Ustari en Asenjo zijn van vergelijkbare lengte: bepaald geen geringe keepers(talenten).

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo mar 01, 2009 1:16 pm

Casilas is ook niet veel groter. Het gaat om goede sprongkracht en timing.

Die Valdes vind ik echt een matige keeper, snap niet wat die bij een club als Barcelona doet.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » zo mar 01, 2009 3:17 pm

Barcelona heeft altijd al matige keepers gehad... HESP??????

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 01, 2009 4:06 pm

Hoe keepte Vermeer vandaag?
Het stinkt aan alle kanten!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » zo mar 01, 2009 4:09 pm

Niet opvallend. Utrecht kwam nauwelijks voor het doel van Vermeer. De spelhervattingen waren matig; elke doeltrap ging de zijlijn over. Hij had wel één goede redding op een inzet van v.d. Gun, maar die kans ontstond door hem zelf. Hij liet nl. een schot van Cornelisse los.

Plaats reactie