De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Vind ik een tikje naief. Ik denk dat ze bij de KNVB er nu al niet blij mee zij dat Van Basten redelijk wat tijd in Ajax steekt, maar de laatste maand voor het EK zullen ze al helemaal van hem verwachten dat hij zich voor de volle 100% voor Oranje inzet. Rond half mei begint de voorbereiding voor het EK, met trainingskampen en oefenwedstrijden, als er dan nog geen spelers zijn, zullen ze hooguit door Van Basten goedgekeurd kunnen worden, veel meer kan hij dan niet doen. Dus zullen de namen dan uit de hoed van MvG en zijn wonder-scouts komen. Dan weten we het wel weer... Ik moet er écht niet aan denken dat Van Geel weer met een lijstje als Koevermans, Pranjic en Engelaar aan komt zetten. Mijn deadline ligt dus al over een week of 4.Jesse schreef:Mijn deadline ligt rond het begin van het EK.
Ik zit daarom eigenlijk wel op de lijn van Jöhnk, dat het v*rd*mme eens tijd wordt dat er spelers bij komen. Veel langer wachten kán niet.
Ik verwacht elk moment het ontslag van onze Martin.
Uit het interview met Coronel:

Uit het interview met Coronel:
Ik denk het ook.Ajaciedjuh schreef:Exit van Geel!? Ik denk het wel.Ajax.nl schreef:Coronel wil rust en resultaten
Amsterdam, 17 apr 2008
....Het rapport zie ik als onze regeringsverklaring. Als we niets met de aanbevelingen doen, verliezen we al onze geloofwaardigheid. Het zal niet binnen een paar dagen zijn, maar ik verwacht dat we over een paar maanden wel de nodige veranderingen hebben doorgevoerd.”...
....Ook moet er duidelijkheid komen over het trainersmodel: slechts één iemand mag verantwoordelijk zijn voor het technische beleid. ,,We willen geen situatie meer waarin de technisch directeur en de hoofdtrainer over elkaar heen buitelen....