Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 2:56 pm

Een zeer onbetrouwbaar bericht maar toch wel geinig: op PN meldt een lid dat Ajax inmiddels ook interesse heeft getoond in Guardado. Ik zou er van op kijken, maar de reacties van de mensen op PN wanneer Ajax Guardado als linkerflankspeler oppikt zijn me ook wel wat waard. :wink.gif:


En is transfermarkt.de een betrouwbare bron? Ze melden namelijk dat Mohammed Chakouri naar Ajax is getransfereerd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jul 10, 2007 3:11 pm

Nee, onbetrouwbaar.

Op het forum kom je wel alle geruchten tegen over de Duitse transfermarkt die je je maar kunt wensen. Uit betrouwbare én onbetrouwbare bron.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 3:25 pm

joey schreef:Nee, onbetrouwbaar.
generaal schreef:Guardado is binnen volgens Transfermarkt en die zitten er vrijwel nooit naast.
:smallgrin.gif: :wink.gif:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di jul 10, 2007 3:33 pm

Daniel_vT schreef:
Transfergeld Babel voor Huntelaar en Sneijder
09-07-2007 om 15:56 | Gewijzigd: 09-07-2007 15:58 | Door: Pater



Als nieuwe linksbuiten zou dan waarschijnlijk Lasse Nilsson of Fabio Coentrao willen presenteren. Laatsgenoemde is op dit moment actief op het WK - U 20 en en speelt bij Rio Ave. Ajax zou al bij Rio Ave hebben geinformeerd. Waarschijnlijk zouden Mitea en Manucharyan bij het vertrek van Babel zeker blijven.
www.v-bal.nl

Raar verhaal hoor.. Maar het ging mij meer over die Rio Ave, ken je die Thomas?
Ik weet het staat hier bij onbetrouwbaar... maar Lasse Nilsson die speelt toch bij H'veen? ik las net dat Sibon :biggrin.gif: is aangetrokken door H'veen. Dus houden ze er rekening mee dat of Alves of Nilsson weggaat. Zou het niet misstaan als deze bij ajax op links komt te spelen? Tenslotte speelt H'veen een soort systeem 4-4-2 waarbij wel gezegd moet worden dat Nilsson(dacht ik) vanaf links komt.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jul 10, 2007 4:09 pm

"Xabi Prieto heeft aanbod van Ajax op zak"

Volgens de Spaanse site EiTB24 heeft Ajax interesse in Xabi Prieto. De 24-jarige middenvelder van Real Sociedad staat tevens in de belangstelling van Athletic Bilbao, dat zijn voorkeur zou genieten. Xabi Prieto kan zowel centraal als rechts op het middenveld worden ingezet, en zou mogelijk in aanmerking kunnen komen voor de zwak bezette rechtsbuiten-positie bij Ajax.
AN

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jul 10, 2007 4:12 pm

Die scoort nog minder dan De Mul!

Kunnen ze beter Luuk nemen.. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jul 10, 2007 4:15 pm

Ik ben te oud vrees ik! :smallgrin.gif:
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 10, 2007 4:16 pm

Dat weet ik wel zeker. Restwaarde wil ik!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 4:30 pm

"Xabi Prieto heeft aanbod van Ajax op zak"
Ik heb nooit echt expliciet op hem gelet, maar het is naar mijn herinnering in ieder geval een speler met een goede voorzet.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 5:17 pm

Thomas schreef:
Thomas schreef:Morgen speelt Mexico op het WK-onder 20 tegen Nieuw Zeeland. Dan zal ik eens een kijkje nemen. Geen geweldige graadmeter, maar sommige dingen zijn wel te herkennen. Sowieso ben ik van plan het WK vanaf nu intensief te gaan volgen.
Araujo speelt niet. Mexico spaart zo te zien de spelers die tegen een schorsing aan zitten. Ze spelen met een B-elftal.
Ik probeer nu een eerdere wedstrijd van Mexico te downloaden, maar ik heb nog steeds problemen met de codecs van m'n Windows Media Player. Ik krijg alleen maar geluid. :confused.gif:

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Bericht door thaumaturgy » di jul 10, 2007 5:26 pm

Thomas schreef:
Thomas schreef:
Thomas schreef:Morgen speelt Mexico op het WK-onder 20 tegen Nieuw Zeeland. Dan zal ik eens een kijkje nemen. Geen geweldige graadmeter, maar sommige dingen zijn wel te herkennen. Sowieso ben ik van plan het WK vanaf nu intensief te gaan volgen.
Araujo speelt niet. Mexico spaart zo te zien de spelers die tegen een schorsing aan zitten. Ze spelen met een B-elftal.
Ik probeer nu een eerdere wedstrijd van Mexico te downloaden, maar ik heb nog steeds problemen met de codecs van m'n Windows Media Player. Ik krijg alleen maar geluid. :confused.gif:
VLC media player gebruiken ipv WMP.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di jul 10, 2007 5:43 pm

Ik heb zo het vermoedden dat AJAX Redan gaat aantrekken als stand-inn voor KJH...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 5:44 pm

Doe dan de echte Kluivert maar. :hypocrite.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di jul 10, 2007 6:33 pm

Zlatan Son of God schreef:Ik heb zo het vermoedden dat AJAX Redan gaat aantrekken als stand-inn voor KJH...
Echt niet. Redan is echt een prutser eerste klas. Soms heb je moeilijke jongens die toch heel veel klasse hebben (Leonardo). Redan is gewoon een lastige jongen en een hele matige spits. Als dat het niveau is waar Ajax zich mee wil versterken, dan houd ik m'n hart vast.

Maar ook een back-up als Kanu vind ik eigenlijk niet eens kunnen. Dat moet toch een stuk doortastender kunnen als je het mij vraagt,

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di jul 10, 2007 11:24 pm

Geruchten dat Ajax rond is met Lasse Nilson en bijna met SC Heerenveen voor een prijs van 4 miljoen. Oude bekende van Huntelaar en ging uitstekend samen.

Ook dit:
'Prieto heeft aanbieding Ajax in beraad'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 10 juli om 17:40

Wie dacht dat er alleen bij de presidentsverkiezingen van Real Madrid met de nodige spelersnamen werd gegooid, heeft het mis. Ook in de strijd om het voorzitterschap bij Athletic Bilbao zijn de kandidaten in een hevig strijd verwikkeld, maar kan wellicht Ajax roet in het eten gooien.


Fernando García Macua liet dinsdagmiddag tijdens een bijeenkomst weten dat hij vrijdag de akkoorden met spelers als Santiago Ezquerro (Barcelona), David Cuéllar (Gimnástic) en Xabri Prieto (Real Sociedad) wil afronden. Dit zijn immers de gewenste versterkingen van Joaquín Caparrós, die bij de aanstelling van García Macua op de bank zal plaatsnemen.

Alléén over de komst van Prieto was García Macua niet geheel overtuigd. “Xabi wil graag naar Bilbao komen, maar heeft meerdere aanbiedingen binnengekregen. Met name de aanbieding van Ajax was zeer aantrekkelijk. Ik heb desondanks goede hoop op zijn komst. Binnen een paar dagen hoop ik meer duidelijkheid te krijgen.”

Prieto, voluit Xabier Prieto Argarate, is een 23-jarige middenvelder die zowel centraal op het middenveld of als rechtervleugelaanvaller uit de voeten kan. Het jeugdexponent van de club uit San Sebastían kwam in meer dan honderd wedstrijden vijtien keer tot scoren. Door de degradatie zal Prieto geen strobreed in de weg worden gelegd.
Vervanger De Mul?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jul 11, 2007 3:09 am

Wat is je bron, Daniel?

Ik weet het niet zo met die jongen. Ik ken hem niet goed, weet alleen dat hij wel een mooie voorzet heeft, maar hij is me dus nooit echt opgevallen. Misschien dat RGB ons wat meer kan vertellen.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » wo jul 11, 2007 6:43 am

Nilsson.... :rules.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jul 11, 2007 7:48 am

Transfer Xabi Prieto lijkt kansrijk

De mogelijke transfer van Xabi Prieto naar Ajax lijkt kansrijk. De Spaanse club Real Sociedad zou openstaan voor een transfer, omdat het contract van de speler in 2008 afloopt. Sociedad zou een bedrag van 4 miljoen euro verlangen voor de rechterflankspeler. Bij Ajax wordt de 23-jarige speler gezien als mogelijke kandidaat om Tom de Mul op te volgen. Ajax zou de speler al een aanbieding hebben gedaan en wachten op Real Sociedad.
11/7/2007 - Van Geel: Barcelona wil Krkic niet voor winterstop verhuren
(Gepost door RvN)

Cruijff adviseerde gisteren zoals we al meldden, dat Barcelona er goed aan deed om Krkic een seizoen te verhuren aan Ajax. De Amsterdammers toonden al eerder interesse voor zo'n constructie. Volgens Van Geel lijkt dat er echter voorlopig niet in te zitten, zo liet hij weten in een reactie tegenover De Telegraaf. ,,Barcelona weet hoe wij erover denken, maar Txiki Beguiristain (technisch directeur, red.) heeft eerder aangegeven tot de winterstop te wachten. Ik heb daar nog niets anders over gehoord”, aldus Van Geel.
Allebei van AN.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 11, 2007 9:26 am

Kan verder iemand iets over die Xabi Prieto zeggen? Wat rondzoeken op internet leverde op dat hij een goede strafschoppennemer is, hij maakte ooit een Panenkaatje. En dat er aardig wat belangstelling voor hem is, hij heeft een behoorlijke naam in Spanje. Zijn contract loopt nog tot 2008.

(Toegegeven, dit is een vluchtige indruk. Ik heb nu geen tijd om uitvoerig te zoeken. Dus wie zich geroepen voelt.... :blush.gif: )
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » wo jul 11, 2007 9:31 am

De spaanse Wikipedia:
Es un jugador muy técnico cuya principal cualidad es el regate.
Volgens mij betekent dit dat het een zeer technische speler is wiens specialiteit de voorzet is.
Ik ken het woord 'regate' niet, maar gezien de eerdere verhalen maak ik dit ervan.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » wo jul 11, 2007 9:40 am

joey schreef:Kan verder iemand iets over die Xabi Prieto zeggen? Wat rondzoeken op internet leverde op dat hij een goede strafschoppennemer is, hij maakte ooit een Panenkaatje. En dat er aardig wat belangstelling voor hem is, hij heeft een behoorlijke naam in Spanje. Zijn contract loopt nog tot 2008.

(Toegegeven, dit is een vluchtige indruk. Ik heb nu geen tijd om uitvoerig te zoeken. Dus wie zich geroepen voelt.... :blush.gif: )
Daarnaast heeft hij redelijk wat ervaring, de laaste 2 seizoen heeft hij bijna alle wedstrijden gespeeld, dit seizoen zelfs alles.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo jul 11, 2007 9:44 am

Sneijder in de belangstelling van Real Madrid´

Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International zou Wesley Sneijder in de belangstelling staan van de nieuwe coach van Real Madrid, Bernd Schuster. Martin van Geel liet in een reactie tegenover het blad echter weten niet op de hoogte te zijn van enige interesse.
Voetbal International

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » wo jul 11, 2007 9:53 am

gaizka schreef:
joey schreef:Kan verder iemand iets over die Xabi Prieto zeggen? Wat rondzoeken op internet leverde op dat hij een goede strafschoppennemer is, hij maakte ooit een Panenkaatje. En dat er aardig wat belangstelling voor hem is, hij heeft een behoorlijke naam in Spanje. Zijn contract loopt nog tot 2008.

(Toegegeven, dit is een vluchtige indruk. Ik heb nu geen tijd om uitvoerig te zoeken. Dus wie zich geroepen voelt.... :blush.gif: )
Daarnaast heeft hij redelijk wat ervaring, de laaste 2 seizoen heeft hij bijna alle wedstrijden gespeeld, dit seizoen zelfs alles.
en hoeveel doelpunten? jongens kan ajax niet een echte rechtsbuiten aantrekken? en niet van die spelers hangend op rechts...
Daarnaast en men moet dit niet beschouwen als zijnde discriminatie of wat dan ook maar wat die kakkerlakken aan het doen zijn bevalt mij wel NL voetballers... en aub niet weer zoals P nu doet over de hele wereld bol voetballers halen.
Wij hebben verleden jaar charisteas verkocht aan ze kan ajax nu niet aankloppen voor Castelen? en daarnaast Kalou bij PSG mag toch ook weg?
Deze laatste en Nilsson zijn de taal en de gewoontes hier in NL gewend.
Daarnaast als dit doorgaat zal Maduro ook wel weg gaan want Maduro speelt toch op dezelfde positie als deze spaanse jongen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo jul 11, 2007 10:25 am

Wij hebben verleden jaar charisteas verkocht aan ze kan ajax nu niet aankloppen voor Castelen? en daarnaast Kalou bij PSG mag toch ook weg?
Deze laatste en Nilsson zijn de taal en de gewoontes hier in NL gewend.
Daarnaast als dit doorgaat zal Maduro ook wel weg gaan want Maduro speelt toch op dezelfde positie als deze spaanse jongen.
kalou is 35? (echte leeftijd!) en scoorde het afgelopen seizoen twee keer?

Maduro weg? kan, maar die Spanjaard is er nog niet en rechts op het middenveld hebben we Gabri en Delorge!

Castelen als rechtsbenige linksbuiten?

Nilsson lijkt mij meer het type dat in een 4-4-2 systeem speelt of als linksbuiten naar binnen trekt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Mano » wo jul 11, 2007 11:02 am

generaal schreef:Guardado is binnen volgens Transfermarkt en die zitten er vrijwel nooit naast.
:smallgrin.gif: :wink.gif:[/quote]

helaas:
Deportivo klopt PSV en haalt Guardado

10/7/2007 23:41

Deportivo La Coruña is PSV te snel af. De Spaanse club lijfde José Andrés Guardado in. De Galicische club betaalde een bedrag dat nog nooit voor een Mexicaanse speler is neergeteld.
'We hebben een gelukkig akkoord bereikt met alle partijen en we kunnen dus officieel bevestigen dat onze speler Andrés Guardado verkocht zal worden aan Deportivo la Coruña voor een bedrag van zeven miljoen euro', vertelde Atlas' voorzitter Fernando Acosta tijdens een persconferentie.

Depor zal voor 75 procent eigenaar worden van de transferrechten van de international. Atlas houdt 25 procent van de rechten in haar bezit. Deportivo financiert de transfer met de opbrengst van de verkoop van Jorge Andrade aan Juventus.

Acosta bekende dat de verkoop een zeer lastige zaak was. Aanvankelijk leek PSV de beste papieren te hebben, maar het Eindhovense bod van zes miljoen euro moest het afleggen tegen het voorstel vanuit Spanje. 'PSV had heel veel interesse, maar het bedrag dat Deportvo neerlegde voldeed aan de verwachtingen van onze club en aan de wens van de speler, die graag in Europa wil voetballen.'

Zaakwaarnemer Mario Ordiales verklaarde dat de laatste formaliteiten nog moeten worden afgerond, maar dat de beslissing van Guardado om naar Deportivo te vertrekken definitief is. Na afloop van het toernooi om de Copa América voegt hij zich bij de Spaanse club. 'Over een week zal hij alle papieren tekenen en zal Andrés zich melden in La Coruña', verzekerde Ordiales.

PSV was de laatste weken in onderhandeling met Atlas over de komst van Guardado. De Eindhovenaren zagen in de twintigjarige middenvelder een mogelijke opvolger van Phillip Cocu
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie