Amin Younes

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11927
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Amin Younes

Bericht door Sandro » do jan 04, 2018 5:38 pm

Duke schreef: Sowieso wel grappig om de eerste reacties daar te lezen. :smallgrin.gif:
Klopt, ik blader wel vaker helemaal terug. Als een soort 'backtesting' om te zien wie er nou echt verstand van voetbal heeft :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Amin Younes

Bericht door Cruijff » do jan 04, 2018 5:55 pm

Ja. :smallgrin.gif:

En hoe we met elkaar in discussie gaan over de Duitse taal of 'undermotorisiert' nu betekent of hij een slechte motoriek of een klein motortje heeft. :smallgrin.gif: :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41049
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Marillion » do jan 04, 2018 8:56 pm

En het gekke is. Eigenlijk weten we dat nu nog steeds niet. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Historicus
Berichten: 3372
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Historicus » zo jan 07, 2018 4:05 pm

De krant Il Mattino bericht op dinsdagmorgen dat de clubleiding in het San Paolo-stadion in de laatste dagen contact heeft gehad met directeur spelerszaken Marc Overmars van Ajax. Daarbij zou de technische man van Napoli een officiële aanbieding van nog geen miljoen euro neergelegd hebben bij de Amsterdammers. In Amsterdam loopt zijn contract aan het eind van het seizoen af, alleen heeft Ajax nog de optie om deze met eenzijdig met één jaar te verlengen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41049
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Marillion » zo jan 07, 2018 5:56 pm

Voor zo'n bedrag zou ik hem lekker bij Ajax laten rondlopen. Hij is zijn basisplek kwijt maar je weet nooit wat er gebeurd. Straks raakt Kluivert geblesseerd en dan kun je Younes nog inzetten. Ik zou pas afstand van die optie doen als het echt om serieus geld gaat.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Amin Younes

Bericht door Cruijff » ma jan 08, 2018 1:34 am

Historicus schreef:De krant Il Mattino bericht op dinsdagmorgen dat de clubleiding in het San Paolo-stadion in de laatste dagen contact heeft gehad met directeur spelerszaken Marc Overmars van Ajax. Daarbij zou de technische man van Napoli een officiële aanbieding van nog geen miljoen euro neergelegd hebben bij de Amsterdammers.
Haha :smallgrin.gif: het salaris van Justin Kluivert blijft tot 2019 ook nog net onder het miljoen. Vrij aardig uitgeknepen door Overmars.
Die geeft nog geen broodje rundercapaccio weg ( en z'n eigen bakkie thee liet je me ook betalen, Marc :hypocrite.gif: :hypocrite.gif: ) dus Napoli kan nog een tijd blijven onderhandelen. :drecul.gif: :biggrin.gif:

Marc Netto geeft die Paulus de Baardkabouter voor deze prijs echt niet mee. :drecul.gif:


Afbeelding

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Amin Younes

Bericht door InnerHarbour » vr jan 19, 2018 5:10 pm

Ajacied Younes heeft clubs voor het uitkiezen
Volgens de zaakwaarnemer van Amin Younes, Nicola Innocentin, heeft de Duitser over interesse niet te klagen en is een transfer naar Swansea City geen optie voor de 24-jarige linksbuiten. "Swansea was uit sportief oogpunt geen club waar Younes heen wilde", zegt hij. "Ik ben door Zenit-Sint Petersburg, Internazionale, Watford, Sevilla en Napoli benaderd."
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Amin Younes

Bericht door Cruijff » vr jan 19, 2018 5:39 pm

Je krijgt 2 pints van me als Younes straks in de Premier League speelt, IH. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Amin Younes

Bericht door InnerHarbour » vr jan 19, 2018 6:01 pm

Maakt mij niet uit, ik weet namelijk zeker dat hij niet bij Liverpool gaat spelen. Kijk als die sukkel Delay dankzij van Gaal er terecht kan komen......
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Amin Younes

Bericht door Cruijff » vr jan 19, 2018 6:41 pm

InnerHarbour schreef:Maakt mij niet uit, ik weet namelijk zeker dat hij niet bij Liverpool gaat spelen.
Nee klopt.
Liverpool koopt een heleboel kut spelers maar deze dwerg zullen ze wel aan zich voorbij laten gaan.

Hoewel... mocht Klopp straks in Duitse kranten lezen dat landgenoot Younes erg in trek is doet die gozer misschien iets doms en iets geks. :biggrin.gif:

InnerHarbour schreef:Kijk als die sukkel Delay dankzij van Gaal er terecht kan komen......
Precies.
Zo zie je maar dat je net zo makkelijk bij Manchester United terecht kunt komen als bij IJsselmeervogels terecht. Overigens, na zijn flop bij United zal het niet meer gaan gebeuren... maar de Liverpool clubleiding had 't ook zomaar in 't bolletje kunnen halen om Van Gaal de manager te maken ipv Rafael Benítez. :blush.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Amin Younes

Bericht door InnerHarbour » vr jan 19, 2018 6:43 pm

Op zoveel gezwets ga ik niet serieus in. :blackcat.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Amin Younes

Bericht door Cruijff » vr jan 19, 2018 6:55 pm

InnerHarbour schreef:Op zoveel gezwets ga ik niet serieus in. :blackcat.gif:
Geloof me maar.
In de ogen van Liverpool was Van Gaal een grote trainer.

Een gek van een eigenaar en de eigenaren van Liverpool zijn gek, had hem op en un momento dado gewoon aangesteld. :666.gif:

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Gaizka1985 » wo jan 24, 2018 6:20 pm

Per direct naar Napoli voor 5 miljoen, aldus VI

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41049
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Marillion » wo jan 24, 2018 6:37 pm

Mooie club en gezien zijn aflopende contract een acceptabel bedrag. Zeker omdat ik lees dat er ook nog sprake is van een aantal bonussen waardoor het richting 8 miljoen zou kunnen gaan.

Ik hoop voor hem dat hij het net zo goed gaat doen als Mertens. Als 'm dat lukt heb je daar een geweldige tijd lijkt me zo.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Amin Younes

Bericht door Cruijff » wo jan 24, 2018 7:28 pm

Marillion schreef:Mooie club en gezien zijn aflopende contract een acceptabel bedrag. Zeker omdat ik lees dat er ook nog sprake is van een aantal bonussen waardoor het richting 8 miljoen zou kunnen gaan.

Ik hoop voor hem dat hij het net zo goed gaat doen als Mertens.
Klopt, zullen nog wel aardig wat bonussen bij zitten, Overmars kennende.
Napoli dat zich voor de CL plaatst lapt waarschijnlijk nog een miljoentje of wat extra. Momenteel staan ze op de 1e plaats.

Overigens lijkt vrijwel elke Eredivisie die naar Napoli vertrekt :blush.gif: daar de laatste jaren met vlag en wimpel te slagen. Heeft één van jullie daar een verklaring voor?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13817
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Amin Younes

Bericht door Jinne » wo jan 24, 2018 8:29 pm

Wie nog meer dan behalve krol?

5M is nog een aardig bedrag voor Amin.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Amin Younes

Bericht door Cruijff » wo jan 24, 2018 8:53 pm

Cruijff schreef:Overigens lijkt vrijwel elke Eredivisie speler die naar Napoli vertrekt :blush.gif: daar de laatste jaren met vlag en wimpel te slagen. Heeft één van jullie daar een verklaring voor?
Jinne schreef:Wie nog meer dan behalve krol?
Dries Mertens, Arek Milik, diverse verdedigers...

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Amin Younes

Bericht door wimpey » wo jan 24, 2018 9:54 pm

Onwijs dom van Overmars om deze knoeier niet direct na de confed cup te verpatsen. Dat was het moment. Een half jaar later is ie miljoenen minder waard.

Labyad zie ik niet vaak spelen, maar is toch beter dan Younes?

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11927
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Amin Younes

Bericht door Sandro » wo jan 24, 2018 10:04 pm

Dat zal vast, maar dat betekent nog niet meteen dat je hem moet aantrekken.

Wat is, buiten dat hij beter is dan Younes, een reden om hem te willen hebben?
Laatst gewijzigd door Sandro op wo jan 24, 2018 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

De Dominee
Berichten: 5927
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Amin Younes

Bericht door De Dominee » wo jan 24, 2018 10:04 pm

Is hij ook beter dan Kluivert en Bande? Frenkie en Ziyech?
Anders komt hij namelijk op de bank terecht en dat lijkt me sowieso niet zijn beste positie.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Giacomo Puccini » wo jan 24, 2018 11:28 pm

Wat ben ik opgelucht dat ik me niet meer hoef te ergeren aan dit ventje. Zelden een aanvaller met zo weinig rendement gezien, sommige verdedigers scoren meer. Hadden we hem maar een half jaar eerder verpatst, dan had hij vast het dubbele opgelevert. Maar met 5-8 miljoen kan ik ook heel goed leven.
Ajax!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Amin Younes

Bericht door Cruijff » wo jan 24, 2018 11:59 pm

Giacomo Puccini schreef:Wat ben ik opgelucht dat ik me niet meer hoef te ergeren aan dit ventje. Zelden een aanvaller met zo weinig rendement gezien, sommige verdedigers scoren meer.
In een dubbelinterview met Joël Veltman vertelde Veltman dat Younes echt een goed ventje is.
Want op elke vrije dag is hij ook aanwezig op de club om continu extra te trainen op zijn afronding.

Als dat echt waar is dan heeft hij wel verdomd weinig aangeboren aanleg voor het afronden op doel.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Amin Younes

Bericht door wimpey » do jan 25, 2018 9:23 am

Giacomo Puccini schreef:Wat ben ik opgelucht dat ik me niet meer hoef te ergeren aan dit ventje. Zelden een aanvaller met zo weinig rendement gezien, sommige verdedigers scoren meer. Hadden we hem maar een half jaar eerder verpatst, dan had hij vast het dubbele opgelevert. Maar met 5-8 miljoen kan ik ook heel goed leven.
Zo sta ik er ook in. Leuk dat ie 1 op 1 goed is, maar je hebt er weinig aan wanneer het vervolg dan 9 van de 10 keer niet goed is. Heeft niet de gave om over de bal heen te kijken.

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat deze speler afg. zomer - op z'n absolute hoogtepunt na de Confed Cup - moest en zou blijven. Op dat moment had Ajax flink kunnen ca$hen.

De chaoot bleef hem ook maar opstellen en andere spelers wisselen. Younes stond hoger in de pikorde dan Neres, daar kan ik met de pet niet bij. De stats spreken toch duidelijke taal??

Volgens De T.:
De Telegraaf schrijft donderdag dat Ajax door ‘eenvoudig te verzilveren bonussen’ 7,8 miljoen euro kan verdienen aan de verkoop van de 24-jarige Younes. Daar blijft het mogelijk niet bij daar de huidige nummer twee van de Eredivisie tevens een doorverkooppercentage heeft afgedwongen bij i Partenopei.
Mooie club voor hem natuurlijk. Ze houden daar van kleine mannetjes voorin: Mertens, Callejon, Insigne. A.s.a.p. afronden deze deal, want Younes is stukken minder dan genoemd drietal. Zou vervelend zijn wanneer ze zich bedenken. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13817
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Amin Younes

Bericht door Jinne » do jan 25, 2018 9:26 am

Aai, Younes en afronden. Als ie zelf maar niks hoeft te doen voor het verzilveren van deze deal.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Amin Younes

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do jan 25, 2018 3:03 pm

Wie weet leeft ie helemaal op en wordt hij net zo’n speler als in zijn eerste seizoen bij ons. Talent heeft hij wel, een uitstekende passeerbeweging. Hij kan alleen niet schieten. Potentie is er wel, het moet er alleen nog uitkomen. Ter vergelijk: niemand hier had gedacht dat Mertens het zo goed zou doen in Napels. We’ll see.

Plaats reactie