Viktor Fischer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Viktor Fischer

Bericht door Cruijff » wo apr 20, 2016 11:15 pm

Prima invalbeurt, vanavond.

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door wimpey » do apr 21, 2016 10:39 am

Cruijff schreef:Prima invalbeurt, vanavond.
Echt? Had de kip z'n kop gevonden?

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Viktor Fischer

Bericht door Andriy Demchenko » ma mei 23, 2016 1:00 pm

Gaat vertrekken waarschijnlijk deze zomer; http://www.ajaxshowtime.com/article/hoo ... pF3YZdY.97

Zou zomaar kunnen dat we op Dolberg na straks geen Denen meer hebben.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41122
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door Marillion » ma mei 23, 2016 1:10 pm

Lijkt me voor beide partijen een prima plan. Die jongen heeft nooit meer het niveau van voor zijn blessure gehaald. Het is alleen maar vliegen en rennen in de hoogste versnelling. Geen rust, geen overzicht.

Zonde, er zat ooit meer in naar mijn bescheiden mening. Maar hoewel hij natuurlijk nog jong is zie ik het niet meer goed komen. Misschien hebben we 'm toch iets te hoog ingeschat bij zijn debuut.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14569
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 23, 2016 1:16 pm

Marillion schreef:Lijkt me voor beide partijen een prima plan. Die jongen heeft nooit meer het niveau van voor zijn blessure gehaald. Het is alleen maar vliegen en rennen in de hoogste versnelling. Geen rust, geen overzicht.

Zonde, er zat ooit meer in naar mijn bescheiden mening. Maar hoewel hij natuurlijk nog jong is zie ik het niet meer goed komen. Misschien hebben we 'm toch iets te hoog ingeschat bij zijn debuut.
Dat te hoog inschatten doet ie vooral zelf. Veel een veel te grote bek dan dat z'n prestaties rechtvaardigen. Ophoepelen wat mij betreft. Er staan ook voldoende jongens klaar voor zijn positie(s).
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door Demosthenes » ma mei 23, 2016 1:20 pm

Andriy Demchenko schreef:Gaat vertrekken waarschijnlijk deze zomer; http://www.ajaxshowtime.com/article/hoo ... pF3YZdY.97

Zou zomaar kunnen dat we op Dolberg na straks geen Denen meer hebben.
Ajax onderhandelt ook met Markus Bay of het bericht moet achterhaald zijn: http://www.ajax1.nl/nieuw-contract-lonk ... arkus-bay/
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41122
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door Marillion » ma mei 23, 2016 1:22 pm

Mr. Ajax schreef:
Marillion schreef:Lijkt me voor beide partijen een prima plan. Die jongen heeft nooit meer het niveau van voor zijn blessure gehaald. Het is alleen maar vliegen en rennen in de hoogste versnelling. Geen rust, geen overzicht.

Zonde, er zat ooit meer in naar mijn bescheiden mening. Maar hoewel hij natuurlijk nog jong is zie ik het niet meer goed komen. Misschien hebben we 'm toch iets te hoog ingeschat bij zijn debuut.
Dat te hoog inschatten doet ie vooral zelf. Veel een veel te grote bek dan dat z'n prestaties rechtvaardigen. Ophoepelen wat mij betreft. Er staan ook voldoende jongens klaar voor zijn positie(s).
Nou ja, ik kan me zijn prestaties als broekie tegen PSV nog herinneren. Daarmee maakte hij op mij wel indruk. Probleem is alleen dat we het nu nog steeds over dat moment moeten hebben omdat er in de tussentijd geen nieuwe mooie herinneringen zijn gemaakt.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14569
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 23, 2016 3:01 pm

Marillion schreef:
Mr. Ajax schreef:
Marillion schreef:Lijkt me voor beide partijen een prima plan. Die jongen heeft nooit meer het niveau van voor zijn blessure gehaald. Het is alleen maar vliegen en rennen in de hoogste versnelling. Geen rust, geen overzicht.

Zonde, er zat ooit meer in naar mijn bescheiden mening. Maar hoewel hij natuurlijk nog jong is zie ik het niet meer goed komen. Misschien hebben we 'm toch iets te hoog ingeschat bij zijn debuut.
Dat te hoog inschatten doet ie vooral zelf. Veel een veel te grote bek dan dat z'n prestaties rechtvaardigen. Ophoepelen wat mij betreft. Er staan ook voldoende jongens klaar voor zijn positie(s).
Nou ja, ik kan me zijn prestaties als broekie tegen PSV nog herinneren. Daarmee maakte hij op mij wel indruk. Probleem is alleen dat we het nu nog steeds over dat moment moeten hebben omdat er in de tussentijd geen nieuwe mooie herinneringen zijn gemaakt.
Ik ook. Zoek m'n posts van die tijd nog eens op. Ik dacht toen een toekomstige topper in hem te zien. Een van de grotere talenten die hier hebben rondgelopen. Ondertussen ben ik wel goed klaar met hem.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33688
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door zeux » ma mei 23, 2016 3:02 pm

In hoeverre heeft zijn (langdurige) blessure hem genekt?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax
Berichten: 14569
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 23, 2016 3:57 pm

zeux schreef:In hoeverre heeft zijn (langdurige) blessure hem genekt?

Ook voor zijn blessure liep ie een seizoen lang te kwakkelen. Is eerder mentaal niet goed bij die jongen. In mijn ogen zijn z'n recente uitlatingen het directe bewijs daarvoor. Ga dan knokken voor je plek. Hij heeft toch 0,0 recht van spreken?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Viktor Fischer

Bericht door Bert » ma mei 23, 2016 4:19 pm

Wat is dit nou weer? Het is toch niet alsof Fischer afgelopen jaar constant heeft lopen mekkeren?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Mr. Ajax
Berichten: 14569
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 23, 2016 4:23 pm

Bert schreef:Wat is dit nou weer? Het is toch niet alsof Fischer afgelopen jaar constant heeft lopen mekkeren?

Het is al zijn derde of vierde dergelijke opmerking (die ik heb meegekregen in ieder geval, het kunnen er ook meer zijn) de laatste maanden. Meneer steekt naar eigen zeggen in topvorm. Onbegrijpelijk, vond hij het, dat ie geen basisplek kreeg. En zo'n grote bek na een werkelijk genante vertoning met Jong Ajax tegen Achilles 29' of zo. Doei.
Laatst gewijzigd door Mr. Ajax op ma mei 23, 2016 9:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Viktor Fischer

Bericht door Andriy Demchenko » ma mei 23, 2016 4:49 pm

Fischer probleem is het gebrek aan rust in zijn hoofd, dat is hem eerder al eens verteld. Die jongen maalt te veel als hij een kans mist, wil te graag, forceert zich in zijn spel, loopt zichzelf voorbij. Dat is in mijn ogen het grote probleem met Fischer, die jongen heeft een enorme geldingsdrang is ook een tikje perfectionistisch maar is daardoor niet in balans.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47994
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Viktor Fischer

Bericht door peter » di mei 24, 2016 10:42 am

Middlesborough is zijn volgende bestemming, aldus de Telegraaf.

Goeie club voor 'm. :biggthumpup.gif:

EDIT: wordt gesproken over 5 miljoen exclusief bonussen. Dat is een heel goede deal.

De Dominee
Berichten: 5958
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Viktor Fischer

Bericht door De Dominee » di mei 24, 2016 10:54 am

Uitstekende deal! :biggthumpup.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Viktor Fischer

Bericht door Andriy Demchenko » di mei 24, 2016 11:09 am

Peter schreef:Middlesborough is zijn volgende bestemming, aldus de Telegraaf.

Goeie club voor 'm. :biggthumpup.gif:

EDIT: wordt gesproken over 5 miljoen exclusief bonussen. Dat is een heel goede deal.
Ook het eerste wat ik dacht, uitstekend uitonderhandeld. Volgens mij ook de eerste effecten van die nieuwe TV-deal die onze kant opkomt. Net gepromoveerd naar de PL en dan al een extra Tv budget van 70 miljoen euro ofzo erbij. Een Spaanse of Duitse club had nooit meer dan 3,5 betaald schat ik zo in. Leuk voor hem dat hij zijn carrière in de PL kan voorzetten, kan hij zijn energie ook wel in kwijt lijkt me.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door wimpey » di mei 24, 2016 11:27 am

Nou, Overmars: nu Gudelj aan Sunderland verpatsen voor 20 M!! :blub.gif:

Die kunnen niet achterblijven, nu hun rivaal voor maar 5 M een speler heeft gekocht van 'Dutch giants Ajax'. :hypocrite.gif:

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door Alexander » di mei 24, 2016 11:28 am

Ik vind het oprecht jammer. Was 1 van mijn favoriete spelers met zijn drive en passie.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41122
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door Marillion » di mei 24, 2016 11:48 am

Ik hoop voor die jongen dat hij in een nieuwe omgeving weer beter tot zijn recht komt. Uiteindelijk is het toch allemaal wat teleurstellend verlopen met hem bij Ajax.

Overigens is dat bedrag voor Engelse begrippen natuurlijk wisselgeld. Ik vraag me dan ook af of het echt een hele gerichte aankoop is of dat ze hem er gewoon bijpakken en dan wel zien of 'ie wat presteert. Als je zo binnen komt is het wel handig om een goede start te maken. Anders zit hij daar ook zo op de tribune.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door elliquido » di mei 24, 2016 12:35 pm

hoog tempo en blind rennen past dan weer wel bij hem. Ook een prima counterspits natuurlijk.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door wimpey » di mei 24, 2016 12:50 pm

Het was in 12/13 zo'n fijne speler. MOTM tegen psv en de kakkies. Had een groot aandeel in de titel van dat seizoen. Daarna was ie 't compleet kwijt. Kip zonder kop. Bizar, want in 12/13 speelde ie juist functioneel en simpel.

De Dominee
Berichten: 5958
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Viktor Fischer

Bericht door De Dominee » di mei 24, 2016 12:51 pm

wimpey schreef:Nou, Overmars: nu Gudelj aan Sunderland verpatsen voor 20 M!! :blub.gif:

Die kunnen niet achterblijven, nu hun rivaal voor maar 5 M een speler heeft gekocht van 'Dutch giants Ajax'. :hypocrite.gif:
Zonder grap: er moet toch een club zijn die (te)veel voor Gudelj wilt betalen. Heeft prima stats en een goed te verkopen CV. 10 mln plus moet mogelijk zijn. Engeland of Portugal lijken me mooie bestemmingen voor hem.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door wimpey » di mei 24, 2016 1:01 pm

De Dominee schreef: Engeland of Portugal lijken me mooie bestemmingen voor hem.
Persoonlijk neem ik genoegen met: buiten een straal van 10 km rond Amsterdam.

Misschien vindt Kaiser Frank een leuk cluppie. Kan ie de hele familie Gudelj meenemen.

Gudelj lijkt me geen speler voor Bosz ook.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Viktor Fischer

Bericht door Mano » di mei 24, 2016 1:33 pm

Ik ga spelers pas weer beoordelen als ze er onder de nieuwe coach ook een puinhoop van maken.
van sommige spelers vermoed ik dat de opdrachten van FdB dwars zaten. of zelfs de veldpositie.

maar 5mio voor Fisher is niet slecht uitonderhandeld. Zat bijna hele jaar op de bank.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Viktor Fischer

Bericht door Alexander » di mei 24, 2016 1:37 pm

Gudelj is het grootste probleem bij Ajax. Voor ieder aannemelijk bod moet je die jongen weg doen.

Plaats reactie