Derk Boerrigter

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » za jun 29, 2013 8:50 pm

Boerrigter weet niet waar zijn toekomst ligt
Bron: NU Sport

TWIJFELS - Derk Boerrigter stond tegen SDC Putten in de basis, maar de linksbuiten weet donders goed dat het twee voor twaalf is voor hem. Ondanks dat Marc Overmars al aangaf dat hij Boerrigter er graag bij houdt, kijkt de aanvaller om zich heen.

'Het is niet zo dat ik er onzeker van word, ofzo. Ik doe gewoon mijn best en meer kan ik niet doen', vertelt Boerrigter na afloop aan NU Sport. De Boer lijkt te kiezen voor andere spelers en daarom weet Boerrigter niet waar zijn toekomst ligt. 'Of ik ervan uit ga dat ik blijf? Nee, ik ga sowieso nergens van uit. Ik weet niet waar mijn toekomst ligt.'

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door 999 » za jun 29, 2013 9:03 pm

Derk vind zichzelf heel goed ..

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 8:55 am

Boerrigter staat voor transfer naar Espanyol

Derk Boerrigter staat in de belangstelling van Espanyol. De tweede club van Barcelona zou inmiddels al een officieel bod op de vleugelspeler van Ajax hebben uitgebracht.

Dat meldt Catalunya Radio. De zender bericht dat Espanyol in eerst instantie haar pijlen gericht had op Scott Sinclair van Manchester City. De Spanjaarden schrokken van de vraagprijs en verlegden hun interesse daarop naar Boerrigter.
Bij Ajax lijkt men niet onwelwillend tegenover een transfer te staan. Boerrigter heeft de concurrentiestrijd met Viktor Fischer verloren en kan in de Arena niet langer rekenen op een basisplaats.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Yopi » ma jul 01, 2013 9:24 am

Bye, bye! :headbang.gif:

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 9:28 am

Yopi schreef:Bye, bye! :headbang.gif:
Prachtige stad, mooie club. Wanneer ik Derkie was, wist ik het wel.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door peter » ma jul 01, 2013 10:01 am

wimpey schreef:
Yopi schreef:Bye, bye! :headbang.gif:
Prachtige stad, mooie club. Wanneer ik Derkie was, wist ik het wel.
Precies. Dat is nu weer typisch zo'n club waar ik wel zou willen voetballen. Liever dan Metallurg Donetsk ofzo. :smallgrin.gif:

Derk moet wel vervangbaar zijn in mijn ogen. Zolang ze maar niet aankloppen bij Liverpool.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 10:03 am

Peter schreef: Zolang ze maar niet aankloppen bij Liverpool.
Vergeet het. Gaat echt niet gebeuren. Once bitten, twice shy.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Alexander » ma jul 01, 2013 11:58 am

Nuttige toevoeging voor de selectie, maar natuurlijk wel vervangbaar.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Cruijff » ma jul 01, 2013 12:04 pm

Frank de Boer drie dagen terug: "Boerrigter gaat dit jaar nog van grote waarde voor ons zijn".

Klopt! :smile-ajax.gif: Laten we Derk maar voor 1,2 miljoen aan Espanyol verkopen! :biggthumpup.gif: Zijn waarde is nog nooit hoger dan dat geweest! :smile-ajax.gif:

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » vr jul 05, 2013 6:12 pm

Boerrigter krijgt voorlopig geen aanbieding
Bron: VI

Derk Boerrigter zal voorlopig geen aanbieding krijgen van Ajax om zijn contract bij de club te verlengen. Dat heeft Frank de Boer verteld aan Voetbal International. Boerrigter zal zich opnieuw moeten bewijzen in het eerste elftal.

De buitenspeler ligt nog tot medio 2014 vast, net als Christian Eriksen en Toby Alderweireld, maar in tegenstelling tot Eriksen en Alderweireld ontving Boerrigter nog geen aanbieding van Ajax. Dat heeft alles te maken met het feit dat de aanvaller in de ogen van het Technisch Hart een matig seizoen achter de rug heeft.

Daardoor bevindt Boerrigter zich nu in een positie die vergelijkbaar is met die van Daley Blind een jaar geleden. Blind stond toen ook voor zijn laatste contractjaar en moest zich daarin gaan bewijzen. Blind deed dat met verve en kreeg na de winterstop alsnog een contractverlenging aangeboden.

--> wat Blind kan...

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 05, 2013 6:16 pm

kan Derk niet. :ajaxsmiley.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door 999 » vr jul 05, 2013 6:39 pm

:smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Derk Boerrigter

Bericht door LucaS » vr jul 05, 2013 8:32 pm

Natuurlijk kan BoerRigter dat ook. Die was erg aardig bezig zijn eerste seizoen tot de zware rugblessure. Hij is daarna eigenlijk nooit meer terug op niveau gekomen.
I think I lost my fucking headache

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Cruijff » vr jul 05, 2013 8:44 pm

Andere situatie, dus totaal niet te vergelijken wegen die door de speler moeten worden bewandeld.

Boerrigter moet dus opeens óf een voor Ajax meer dan goede rechtsbuiten worden óf een betere linksbuiten dan de piepjonge Fischer van wie we verwachten dat hij nog een aantal stappen beter gaat worden.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za jul 06, 2013 10:22 am

Ik zie een groot verschil tussen Daley en Derk.

Daley hield zijn mond, concentreerde zich op zijn positie en knokte zich in het eerste elftal waarin hij met horten en stoten steeds beter begon te spelen.

Derk heb ik afgelopen seizoen na afloop van wéér een dramatisch potje van alles horen zeggen, maar geen enkele keer dat het ook wel eens aan hem zelf kon liggen. Dat gebrek aan zelfkritiek moet hij snel afleren, of het zal hem nog gaan opbreken, komend seizoen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Lionel » zo jul 07, 2013 10:52 am

+ 1.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Le T. » zo jul 07, 2013 12:50 pm

We kunnen Boerrigters houding wel gaan afzeiken, maar De Boer heeft hem zo belangrijk gemaakt en hem behandeld alsof hij zich nog een eind ging ontwikkelen en hij nog potentie over had voor de aansluiting bij de Europese subtop.

Die kans is niet heel groot als je op een koopje een 25-jarige uit de jupilerleague haalt en dat hij niet bulkte van het talent was 2 jaar geleden ook al te zien. In topvorm kon hij aardig meekomen, maar dat is niet wat het niveau van een speler is.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door InnerHarbour » zo jul 07, 2013 2:26 pm

wimpey schreef:
Daardoor bevindt Boerrigter zich nu in een positie die vergelijkbaar is met die van Daley Blind een jaar geleden. Blind stond toen ook voor zijn laatste contractjaar en moest zich daarin gaan bewijzen. Blind deed dat met verve en kreeg na de winterstop alsnog een contractverlenging aangeboden.
Delay heeft voornamelijk bewezen dat hij niet kan verdedigen, traag en klein is en geen voorzet heeft.
YNWA

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Lionel » zo jul 07, 2013 2:36 pm

Net als Derk na zijn blessure..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door 999 » zo jul 07, 2013 2:39 pm

Ach, bij elke aankoop roepen sommige dat je vertrouwen moet hebben in het TH.

Maar dat telt niet voor Blind natuurlijk ..

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Lionel » zo jul 07, 2013 2:43 pm

Blind is goedddddd!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo jul 07, 2013 3:02 pm

Le T. schreef:We kunnen Boerrigters houding wel gaan afzeiken, maar De Boer heeft hem zo belangrijk gemaakt en hem behandeld alsof hij zich nog een eind ging ontwikkelen en hij nog potentie over had voor de aansluiting bij de Europese subtop.

Die kans is niet heel groot als je op een koopje een 25-jarige uit de jupilerleague haalt en dat hij niet bulkte van het talent was 2 jaar geleden ook al te zien. In topvorm kon hij aardig meekomen, maar dat is niet wat het niveau van een speler is.
Als mijn post over Boerrigter afzeiken is, vraag ik me af hoe je je eigen posts kwalificeert.

Natuurlijk heeft De Boer geprobeerd Derk belangrijk te maken; in de hoop dat hij daardoor zelfvertrouwen zou hervinden en dan beter zou gaan spelen. Was het proberen waard.

Maar ik begrijp dat De Bier had moeten zeggen: "luister Derk we hebben je aangekocht, maar je bent inmiddels wel 25, komt uit de Jupilerleague en bulkt bepaald niet van talent. dat wordt dus helemaal niks met jou". Zoiets?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door 999 » zo jul 07, 2013 3:12 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar ik begrijp dat De Bier had moeten zeggen: "luister Derk we hebben je aangekocht, maar je bent inmiddels wel 25, komt uit de Jupilerleague en bulkt bepaald niet van talent. dat wordt dus helemaal niks met jou". Zoiets?
Zit je aan het Bier Cees .. :) ...

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo jul 07, 2013 3:20 pm

Haha, damnyouautocorrect...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Le T. » zo jul 07, 2013 3:29 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Le T. schreef:We kunnen Boerrigters houding wel gaan afzeiken, maar De Boer heeft hem zo belangrijk gemaakt en hem behandeld alsof hij zich nog een eind ging ontwikkelen en hij nog potentie over had voor de aansluiting bij de Europese subtop.

Die kans is niet heel groot als je op een koopje een 25-jarige uit de jupilerleague haalt en dat hij niet bulkte van het talent was 2 jaar geleden ook al te zien. In topvorm kon hij aardig meekomen, maar dat is niet wat het niveau van een speler is.
Als mijn post over Boerrigter afzeiken is, vraag ik me af hoe je je eigen posts kwalificeert.
Ik had het niet alleen over jou en ik ben ook helemaal niet tegen afzeiken in het algemeen. Het lijkt me alleen dat hier de oorzaak van het probleem wordt gezocht waar die niet ligt.
Natuurlijk heeft De Boer geprobeerd Derk belangrijk te maken; in de hoop dat hij daardoor zelfvertrouwen zou hervinden en dan beter zou gaan spelen. Was het proberen waard.

Maar ik begrijp dat De Bier had moeten zeggen: "luister Derk we hebben je aangekocht, maar je bent inmiddels wel 25, komt uit de Jupilerleague en bulkt bepaald niet van talent. dat wordt dus helemaal niks met jou". Zoiets?
Dat had hij moeten zeggen voordat hij hem niet kocht.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie