Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Mano » do jul 12, 2012 8:54 pm

Respect eisen maar niet geven, een typisch Marokkaans trekje.

weg ermee
ik wacht op de foto van zijn handtekening.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door zeux » do jul 12, 2012 9:51 pm

Walgelijke teksten hierboven. :kots:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do jul 12, 2012 9:55 pm

Tja. Het komt vaak voor. Niet bij allemaal overigens. Dat zeker niet.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ride » vr jul 13, 2012 6:01 am

Le T. schreef:Zeggen dat de trainer het probleem had moeten oplossen dus ook niet.
Het was opgelost, toen kwam er een opmerking in de rust, toch ook geen grof schandaal, toen werd het weer opgelost en zonder dat er nog iets gebeurde werd hij toch weer verbannen naar het tweede.

[/quote]

Volgens mij ging El Hammie toendertijd na het allerlaatste oplosgesprekje alsnog in de pers verkondigen dat het volgens niet opgelost was maar dat hij maar verder ging.
El Hammie was het niet eens met het vertrek van Jol, zijn bilmaat trainer

Het kan natuurlijk dat het gewoon niet werkt en dat het dan ook geen zin heeft om hem voor het nieuwe seizoen weer aan de selectie toe te voegen, maar dan moet je ook zorgen dat zo'n speler weg kan. Nu heb je onnodig nog een jaar van zijn carriere verspild en een jaar salaris verspild. Dat vind ik heel zwak gedaan van het technisch hart.

Ik niet, anders schep je een precedent voor andere onwelwillende spelers na een trainerswissel.
Vakkie 129

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Mano » vr jul 13, 2012 9:03 am

Zeux schreef:Walgelijke teksten hierboven. :kots:
Tja, ik woon in A'dam West wellicht dat mijn mening iets gekleurd is door mijn omgeving.
Ik zie nl. niks anders...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Mano » vr jul 13, 2012 9:07 am

Ride schreef:
Le T. schreef:Zeggen dat de trainer het probleem had moeten oplossen dus ook niet.
Het was opgelost, toen kwam er een opmerking in de rust, toch ook geen grof schandaal, toen werd het weer opgelost en zonder dat er nog iets gebeurde werd hij toch weer verbannen naar het tweede.
Volgens mij ging El Hammie toendertijd na het allerlaatste oplosgesprekje alsnog in de pers verkondigen dat het volgens niet opgelost was maar dat hij maar verder ging.
El Hammie was het niet eens met het vertrek van Jol, zijn bilmaat trainer

Het kan natuurlijk dat het gewoon niet werkt en dat het dan ook geen zin heeft om hem voor het nieuwe seizoen weer aan de selectie toe te voegen, maar dan moet je ook zorgen dat zo'n speler weg kan. Nu heb je onnodig nog een jaar van zijn carriere verspild en een jaar salaris verspild. Dat vind ik heel zwak gedaan van het technisch hart.

Ik niet, anders schep je een precedent voor andere onwelwillende spelers na een trainerswissel.[/quote]

het zal wel de toon zijn geweest waarin alles is gezegd. je kan 'sorry' zeggen op een toon waaruit blijkt dat je het niet meent en je er niets van aantrekt. Als je die toon doorvoert in alles, gaat dat je behoorlijk irriteren.

El H kan voetballen maar zijn gedrag schoot verkeerd bij FdB. Vervolgens haalt FdB 2x de titel dus uiteindelijk: goeie beslissing.
Stel je toch eens voor dat FdB terug had moeten vallen op El H. Dan was zijn gedrag 3.0 verslechterd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Le T. » za jul 14, 2012 1:06 pm

Dubbel schreef:Die hele El InnerHarbaoui, of hoe ie ook mag heten, heeft in elk geval niet gebracht waarvoor ie is gehaald.
Hij begon anders best goed.
En vanaf het moment dat hij naar kleedkamer 2 vertrok is het alleen maar beter gegaan met Ajax, dus wat is wijsheid? Hoop dat we die janksmoel zijn nieuwe club binnenkort loten en helemaal gek spelen.
Hij zat gewoon op de bank hoor, bij het eerste kampioenschap. Toen hij was teruggezet ging Ajax af in Moskou, dus het lijkt me niet dat hij nou zo'n destructieve invloed op de spelersgroep had. Ik vond het jammer van een goede speler, maar als je als Ajax een speler koopt en van trainer wisselt en dat blijkt niet met elkaar te werken, dan moet je ook gewoon snel je verlies nemen en niet proberen er zoveel mogelijk uit te peuren.

En het loten van Europese tegenstanders is nou juist waarom ik het betreur. Wij komen met De Jong als aanvoerder, die zal dus altijd spelen en we hebben verder ook geen spelers van dat niveau. In de eredivisie heb je die ook niet per se nodig hoewel dat met de concurrentie die wel presteert wel eens anders zou kunnen liggen, in de CL is het toch wel prettig om spelers te hebben die wat extra's kunnen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Dubbel » za jul 14, 2012 1:32 pm

Le T. schreef:
Dubbel schreef:Die hele El InnerHarbaoui, of hoe ie ook mag heten, heeft in elk geval niet gebracht waarvoor ie is gehaald.
Hij begon anders best goed.
En vanaf het moment dat hij naar kleedkamer 2 vertrok is het alleen maar beter gegaan met Ajax, dus wat is wijsheid? Hoop dat we die janksmoel zijn nieuwe club binnenkort loten en helemaal gek spelen.
Hij zat gewoon op de bank hoor, bij het eerste kampioenschap. Toen hij was teruggezet ging Ajax af in Moskou, dus het lijkt me niet dat hij nou zo'n destructieve invloed op de spelersgroep had. Ik vond het jammer van een goede speler, maar als je als Ajax een speler koopt en van trainer wisselt en dat blijkt niet met elkaar te werken, dan moet je ook gewoon snel je verlies nemen en niet proberen er zoveel mogelijk uit te peuren.

En het loten van Europese tegenstanders is nou juist waarom ik het betreur. Wij komen met De Jong als aanvoerder, die zal dus altijd spelen en we hebben verder ook geen spelers van dat niveau. In de eredivisie heb je die ook niet per se nodig hoewel dat met de concurrentie die wel presteert wel eens anders zou kunnen liggen, in de CL is het toch wel prettig om spelers te hebben die wat extra's kunnen.
Beetje flauw misschien maar hij is niet gehaald om goed te beginnen. En Ajax kwam aan voetballen toe toen ze zonder hem speelden. Door de rook van 2 titels vergeet ik gemakshalve maar even dat het Ajax van FDB ook niet altijd zo briljant speelde. Idealitair had El H zich aangepast aan het systeem/werkwijze van Frank maar blijkbaar zat dat er kwa karakter niet in en dat reken ik hem zwaar aan. Helemaal met je eens dat hij zomer 2011 verkocht had moeten worden en dat is ook best geprobeerd denk ik, met de kennis van vandaag had Ajax toen vast wat meer water bij de wijn gedaan.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Le T. » za jul 14, 2012 1:47 pm

Dubbel schreef:
Le T. schreef:
Dubbel schreef:Die hele El InnerHarbaoui, of hoe ie ook mag heten, heeft in elk geval niet gebracht waarvoor ie is gehaald.
Hij begon anders best goed.
En vanaf het moment dat hij naar kleedkamer 2 vertrok is het alleen maar beter gegaan met Ajax, dus wat is wijsheid? Hoop dat we die janksmoel zijn nieuwe club binnenkort loten en helemaal gek spelen.
Hij zat gewoon op de bank hoor, bij het eerste kampioenschap. Toen hij was teruggezet ging Ajax af in Moskou, dus het lijkt me niet dat hij nou zo'n destructieve invloed op de spelersgroep had. Ik vond het jammer van een goede speler, maar als je als Ajax een speler koopt en van trainer wisselt en dat blijkt niet met elkaar te werken, dan moet je ook gewoon snel je verlies nemen en niet proberen er zoveel mogelijk uit te peuren.

En het loten van Europese tegenstanders is nou juist waarom ik het betreur. Wij komen met De Jong als aanvoerder, die zal dus altijd spelen en we hebben verder ook geen spelers van dat niveau. In de eredivisie heb je die ook niet per se nodig hoewel dat met de concurrentie die wel presteert wel eens anders zou kunnen liggen, in de CL is het toch wel prettig om spelers te hebben die wat extra's kunnen.
Beetje flauw misschien maar hij is niet gehaald om goed te beginnen. En Ajax kwam aan voetballen toe toen ze zonder hem speelden. Door de rook van 2 titels vergeet ik gemakshalve maar even dat het Ajax van FDB ook niet altijd zo briljant speelde.
En dan druk je het vrij mild uit.
Idealitair had El H zich aangepast aan het systeem/werkwijze van Frank maar blijkbaar zat dat er kwa karakter niet in en dat reken ik hem zwaar aan.
Je kunt net zo goed zeggen dat het niet in het karakter van De Boer ligt om het echt te proberen. Hij kiest wel erg makkelijk voor de vrij kleurloze spelers die keurig hun lesje uit de jeugdopleiding afdraaien. Ik heb helemaal niets vernomen van wat zijn laatste terugzetting noodzakelijk zou hebben gemaakt en daarvoor ook niet echt wat waarvan je denkt hoe kan een trainer zoveel geduld opbrengen.
Helemaal met je eens dat hij zomer 2011 verkocht had moeten worden en dat is ook best geprobeerd denk ik, met de kennis van vandaag had Ajax toen vast wat meer water bij de wijn gedaan.
Ik denk dat ze gewoon heel bang waren dat hij PSV wezenlijk zou versterken en De Boer voor lul zou zetten.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » za jul 14, 2012 2:22 pm

Jep, het lijkt een beetje op de situatie met Angelos Charisteas in 2006. Feyenoord wilde Markus Rosenberg van Ajax overnemen, maar Ajax was bang dat hij voor Rotterdamse begrippen een te goede spits zou zijn en toen heeft men die Rotterdammers Charisteas maar verkocht.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » za jul 14, 2012 2:33 pm

Logisch toch? Voor die drie miljoen extra verlies zijn we misschien wel kampioen geworden.

PSV met El Ham ipv Matavz is natuurlijk een wereld van verschil. Matavz kan er geen kloot van.
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Dubbel » za jul 14, 2012 3:02 pm

Wist niet eens dat daar sprake van is geweest maar El Ham naar PSV zou niet fijn zijn want in dat gluiperige spelletje van die lui past hij natuurlijk prima.

Wat ik zo lees op Viola forums verwacht men daar niet zoveel van hem maar heerst de gedachte dat je voor 1 miljoen geen buil kunt vallen.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » za jul 14, 2012 3:09 pm

EH wordt wat overschat. Begon prima bij Ajax, maar had toen hij in Milaan gepasseerd werd al 7 wedstrijden op rij niet gescoord. Na Milaan heeft ie hoegenaamd niets meer laten zien.

Skills heeft ie zeker, maar mentaal is het een kasplantje. Niet voor niets heeft ie de status van local hero van Tilburg en Alkmaar elders niet waar kunnen maken. Hij is een beetje als Van Persie, maar de fish bowl van EH is nog een stuk kleiner dan die van RVP.

Jol was iemand die zijn elftal aanpaste om Suarez en EH te laten renderen. FdB is iemand die vindt dat die spelers zich moeten aanpassen om het elftal te renderen. Aangezien de winnaar in sport gelijk heeft, heeft Frank het dus bij het rechte eind.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Scherrer » za jul 14, 2012 6:02 pm

Geslaagd bij Willem II en AZ. Totaal geflopt bij Tottenham en Ajax. Nuff said.

Technisch subliem. Fysiek beperkt. Mentaal een pussy. Door en door verrotte persoonlijkheid. Werkweigering als je er één keertje naast wordt gezet.

Schande voor het Ajax-shirt. 153 pagina's teveel aan besteed.
***

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door zeux » za jul 14, 2012 8:12 pm

wimpey schreef:EH wordt wat overschat. Begon prima bij Ajax, maar had toen hij in Milaan gepasseerd werd al 7 wedstrijden op rij niet gescoord.
Eriksen en vdWiel presteren al twee seizoenen onder de maat, maar blijven krediet houden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Mounir El Hamdaoui

Bericht door jabu » za jul 14, 2012 8:19 pm

Eriksen kan naar Man Utd, EH na maanden wikken en wegen naar Fiorentina.
Scherrer schreef:Technisch subliem.
Met één been. Z'n andere been is net zo technisch als het linkerbeen van Mark van Bommel.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cruijff » zo jul 15, 2012 12:25 am

Jabu schreef:Eriksen kan naar Man Utd, EH na maanden wikken en wegen naar Fiorentina.
Laten we die Christian dan ajb zo snel mogelijk verkopen... Hij voegt werkelijk niets aan Ajax toe die gozer.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Marillion » vr jul 20, 2012 9:14 am

Hoppa...naar het archief! :666.gif:
Nil volentibus arduum

Plaats reactie