Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » vr sep 22, 2006 6:58 pm

Rishi schreef:Sneijder bij Barca....Haha. Hebben ze het team niet voor
:D

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr sep 22, 2006 7:16 pm

Kan me niet voorstellen dat Barcelona op Sneijder zit te wachten. :X
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr sep 22, 2006 8:06 pm

Wat doet het dan in de betrouwbare transfertopic :X

;)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr sep 22, 2006 10:17 pm

Het bericht is betrouwbaar. De transfer wordt ontkend. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

ericc14
Berichten: 45
Lid geworden op: zo sep 24, 2006 6:54 pm
Locatie: Suriname

Bericht door ericc14 » zo sep 24, 2006 9:51 pm

Alweer een goed talent die ergens anders wilt zijn. Kunnen ze dit niet liever handelen in de offseason ? Ajax heeft al een tal van talenten verloren, waaronder Pienaar, Chivu, Charisteas (JA HIJ WAS GOED! :aai: ), Van Der Vaart, Ver Der Meyde..etc en allemaal willen weg.

Is het zo slecht in Ajax ? Het is wel begrijpelijk dat ze wel meer kunnen verdienen bij grotere clubs maar ja, het neemt tijd om te ontwikkelen en wat te winnen bij Ajax.

Als Sneijder naar Barca gaat, is niet alles verloren maar wel een tal van doelpunten buiten de 16m box, vooral met vrije trappen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 25, 2006 2:35 am

Misschien halen we er nog eens een complete middenvelder voor terug. :eusa_pray:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo sep 27, 2006 4:07 pm

Ten Cate zegt in de VI van vandaag dat er nog graag een balveroveraar bij wil hebben.
Ik heb niet voor niets vanaf het begin geroepen dat ik voor de balans op het middenvelder nog een type Gabri erbij wilde. Dat was financieel niet mogelijk. Ik hoop dat er in de winterstop ruimte is, want een balveroveraar in die linie maakt ons wezenlijk sterker. We hebben nu teveel van hetzelfde en sowieso weinig middenvelders.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » wo sep 27, 2006 4:45 pm

gertjuh410 schreef:Ik weet niet oftie al ergens staat maar zag dat jullie het over Jari hadden.. vriend van me heeft wel mooi filmpje over hem gemaakt:-) Dis de link.. http://media.putfile.com/Jari-Litmanen-Ajax-in-Person .. staat ook op ajaxshowtime.nl!! Sorry, geen transfernieuws, kweet het ma heb weinig tijd!! Veel plezier ermee:-)
:xyxthumbs: Mooi filmpje!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do sep 28, 2006 4:08 am

Ten Cate flirt met Boutahar
28 september 2006, 02:33
Door: Jelmer Geerds

Ajax-trainer Henk ten Cate wil zijn elftal komende winterstop versterken met een creatieve middenvelder, die in staat is een medespeler vrij voor de keeper te zetten. Als voorbeeld noemde de Ajax-coach Said Boutahar.
"Neem Said Boutahar, ik zit er hard aan te denken zo'n speler naar Ajax te halen. Hij kan met een actie een tegenstander uitspelen, een medespeler vrij voor de keeper zetten", liet Ten Cate doorschemeren in VI.

Ook in de voorbereiding maakte Ten Cate zich al sterk voor een extra middenvelder. Destijds vond hij echter geen gehoor bij de clubleiding van Ajax. Overigens is het onduidelijk of Ten Cate ook concreet op Boutahar aast. De middenvelder van NEC heroverde onlangs zijn basisplaats en zal door de uitspraken van de Ajax-trainer zeker niet in vraagprijs zijn gedaald.


voetbalprimeur.nl

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 28, 2006 9:31 am

Ik dacht HtC vooral een extra type Gabri er bij wilde hebben. Boutahar is natuurlijk geen Gabri.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do sep 28, 2006 9:39 am

Mwah, ze hebben die uitspraken uit hun context gehaald. Ten Cate vertelt dat hij na zijn trainerscarriere misschien iets wil doen in de spelersbegeleiding. Niet als zaakwaarnemer, hij wil spelers helpen de goede keuzes te maken in hun carrière. Hij noemt dan als voorbeeld Boutahar, die goed kan voetballen maar niet bij NEC past en daarom al twee jaar op de bank zit. Dat vind hij doodzonde. En in dat verband zegt hij: 'Ik zit er hard over te denken om zo'n speler naar Ajax te halen.'
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za sep 30, 2006 9:36 am

30/9/2006 - Ajax naast China en Zuid-Afrika ook naar Zuid-Amerika
(Gepost door RvN)

BRON: De Telegraaf

Telegraaf analist Jaap de Groot meldt dat Ajax drie peilers heeft gedefinieerd voor de nieuwe internationale expansie. Het project in China is vooral commercieel van opzet, het project in Zuid-Afrika rond Ajax Cape Town vooral sociaalmaatschappelijk. In Zuid-Amerika zou Ajax een scoutingsproject op willen gaan zetten
Zou er in Nederland iemand zijn die daar verstand van heeft ?? :hypocrite: :D

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za sep 30, 2006 9:41 am

Nu is het alleen nog wachten tot betreffend persoon komt melden dat hij dat MvG tijdens het drinken van een bakje koffie heeft ingefluisterd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo okt 01, 2006 7:32 pm

Feyenoord heeft eerste optie op Bruins
27 september 2006, 18:04

Als we de fansite Feyenoord12 moeten geloven, dan heeft Feyenoord de eerste optie op Luigi Bruins weten te bemachtigen. De aanvallende middenvelder van Excelsior staat na zijn goede start in de belangstelling van een aantal topclubs.

Volgens de fansite heeft Feyenoord de eerste optie laten opnemen in het samenwerkingsverband met Excelsior. Beide clubs willen hier echter niet op reageren. Opvallend is wel dat Feyenoord, in tegenstelling tot AZ, Ajax en PSV, nog niet heeft geïnformeerd naar Bruins.

Wanneer een club nu wil gaan onderhandelen met Excelsior over de koop van Bruins, moeten de Kralingers eerst met Feyenoord overleggen. Als de stadionclub dan dus niet wil dat het talent vertrekt, dan moet het opbieden tegen het bod van een andere club.

Bruins maakt tot dusverre een uitstekende indruk in zijn eerste wedstrijden in de Eredivisie. De pas 19-jarige middenvelder wordt gezien als een groot talent, en dit is dan ook niet onopgemerkt gebleven bij de Nederlandse topclubs. Behalve Feyenoord hebben Ajax, AZ en PSV namelijk al contact opgenomen met Excelsior.
voetbalprimeur.nl

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » zo okt 01, 2006 10:21 pm

Dit kan bij het onbetrouwbare transfernieuws.
Ajax!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma okt 02, 2006 11:18 am

Opvallend is wel dat Feyenoord, in tegenstelling tot AZ, Ajax en PSV, nog niet heeft geïnformeerd naar Bruins.

Dus als je tegenwoordig niet informeerd naar een speler die 5 minuten redelijk heeft gevoetbald is het opvallend ?.

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » za okt 07, 2006 10:02 am

Ajax is Steven Defour niet uit het oog verloren
za 07/10/06 - Ajax is Steven Defour nog niet vergeten. De ex-Genk-middenvelder, nu Standard, kreeg vorige week een telefoontje van de Amsterdammers.

Het telefoontje van Ajax naar Steven Defour had een reden. "Om de banden aan te halen", zo meldt Het Belang van Limburg.

Ajax scoutte Defour tegen Cercle Brugge en zal hem ook de rest van het seizoen blijven volgen.

"Ajax heeft inderdaad gebeld", zegt Defour. "Het is leuk om te weten dat de club mij nog niet vergeten is."

Vorige zomer probeerde Ajax Defour los te weken bij Genk. Defour had een deal, maar de clubs raakten er niet uit.

Defour dreigde met de wet van '78, maar daar ging Ajax niet mee akkoord. Standard was er als de kippen bij en kocht hem toen voor een prikje.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za okt 07, 2006 10:34 am

Neefkens schreef:
30/9/2006 - Ajax naast China en Zuid-Afrika ook naar Zuid-Amerika
(Gepost door RvN)

BRON: De Telegraaf

Telegraaf analist Jaap de Groot meldt dat Ajax drie peilers heeft gedefinieerd voor de nieuwe internationale expansie. Het project in China is vooral commercieel van opzet, het project in Zuid-Afrika rond Ajax Cape Town vooral sociaalmaatschappelijk. In Zuid-Amerika zou Ajax een scoutingsproject op willen gaan zetten
Zou er in Nederland iemand zijn die daar verstand van heeft ?? :hypocrite: :D
De grootste kenner van het amerikaanse voetbal loopt hier rond.. daarmee vergelelen zijn die anderen amateurs

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za okt 07, 2006 12:51 pm

Ik zou liever zien dat de ze scouting in het algemeen onder de loep namen. Scouts scouten, zeg maar. Het huidige team komt duidelijk tekort.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za okt 07, 2006 2:27 pm

Het gaat toch over een scoutingsproject ? Dat is vrij breed, ik weet niet wat daar allemaal onder valt.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za okt 07, 2006 5:06 pm

Tot nu toe schijnt de Defour-Standard-relatie nog geen succesverhaal te zijn. Misschien kan Ajax hem wel alsnog voor een redelijke prijs oppikken, na dit seizoen. :xyxthumbs:

Sowieso kan het goed uitpakken dat die jongen op voetballend gebied tegenslag te verwerken heeft gehad.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » za okt 07, 2006 5:09 pm

Gewoon in de winterstop laten overkomen, kan hij even wennen aan de groep en de club en als Sneijder komende zomer vertrekt kan hij dat gaan invullen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » wo okt 11, 2006 1:45 pm

Thomas schreef:Tot nu toe schijnt de Defour-Standard-relatie nog geen succesverhaal te zijn. Misschien kan Ajax hem wel alsnog voor een redelijke prijs oppikken, na dit seizoen. :xyxthumbs:

Sowieso kan het goed uitpakken dat die jongen op voetballend gebied tegenslag te verwerken heeft gehad.
huren met een optie tot koop :yes:

gelezen op voetbalzone.nl

Het goede spel van Wesley Sneijder heeft weer de aandacht van een aantal Europese topclubs getrokken. De kleine middenvelder speelde bij Ajax dit seizoen al enkele goede wedstrijden en ook tegen Bulgarije maakte hij een uitstekende indruk. De 22-jarige international zou aankomende zomer zijn heil wel eens in het buitenland kunnen gaan zoeken.

Volgens het Spaanse Merca Futbol zouden FC Barcelona, Real Madrid, Manchester United en AC Milan hem nauwlettend in de gaten houden. De geboren Utrechter maakte in het seizoen 2002/2003 zijn debuut voor de Amsterdammers. Inmiddels heeft hij 102 Eredivisie-duels op zijn naam staan, waarin hij 29 maal wist te scoren.

Bij elke transferperiode wordt Sneijder in verband gebracht met grote clubs. Hij heeft onlangs aangegeven dat hij Nederland wel eens zou kunnen verlaten, wanneer hij het gevoel heeft dat hij in de Eredivisie is uitgeleerd.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » wo okt 11, 2006 1:55 pm

mattie schreef:gelezen op voetbalzone.nl
Betrouwbaar Transfernieuws
:hypocrite:
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo okt 11, 2006 2:03 pm

In de Sportweek van gisteren ontkent Martin van Geel trouwens dat hij nog contact heeft met Defour.
Het stinkt aan alle kanten!

Gesloten