Urby Emanuelson
Moderator: mods
Hoe slecht hij ook presteert. Zullen we er deze keer eerst voor zorgen dat we een vervanger contracteren? Anders zitten we straks weer met een pak geld maar zonder linksback omdat de alternatieven niet beschikbaar waren.
Als we eerst een goede linksback en een centrale verdediger kunnen halen is hij wat mij betreft te koop.
Als we eerst een goede linksback en een centrale verdediger kunnen halen is hij wat mij betreft te koop.
Nil volentibus arduum
Tja, door ervaring wijs geworden... Je hebt helemaal gelijk.Marillion schreef:Hoe slecht hij ook presteert. Zullen we er deze keer eerst voor zorgen dat we een vervanger contracteren? Anders zitten we straks weer met een pak geld maar zonder linksback omdat de alternatieven niet beschikbaar waren.

Het stinkt aan alle kanten!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
door welke bril heb jij de wedstrijd zitten kijkenBertje schreef:Eén van de betere vandaag. Maarja, dat zegt weinig.

Volgens mij kan ik nog wel ff doorgaan zo met onze urby van vandaag, drama gewoon. geen pass over 3/4 meter kwam nog geen eens aan.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

-
Zaakwaarnemer Emanuelson dringt aan op transfer
Tegenover de Sunday Mirror laat de zaakwaarnemer van Urby Emanuelson weten dat hij Tottenham Hotspur gevraagd heeft het nogmaals te proberen bij Ajax. Een eerdere poging liep op niets uit, omdat Ajax geen spelers wil laten gaan in de winterstop. "Urby wil heel graag naar Tottenham. We weten dat de Spurs hem willen, maar Ajax zit in de strijd om de titel en wil zich graag plaatsen voor de Champions League. Dat zal een moeilijke strijd worden, maar de speler wil heel graag naar de Spurs."
Blij met de punten ...
Van mij mag die, spelen als een natte krant en dan nog het lef en de arrogantie te hebben om weg te willen. Is die jongen nou echt dom of...? Een beetje speler met verstand ziet toch zo vanzichzelf als hij 21 is en hij zit in zo'n periode dat hij verder moet leren. Op dat punt wil ik Maduro wel credits geven (is volgens mij ook nog een aardig slimme jongen), toen hij bijna een jaar in zijn mindere periode zat heeft hij ook nooit gezegd ik wil weg. Emanuelson speelt een paar maanden kut en wil weg, tjongejonge wat een doorzettingsvermogen zeg. Zulke jongens moeten we dus niet hebben. Meneer wil weg, kom nou..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik zou zeggen als ik Koster was strik erom heen 3/4 milj. pond erbij en Urby mag de tribune in London gaan warm houden. Adieu. Wat ben jij toch slecht geworden zowel in voetbal opzicht als in mentaliteit.Daniel_vT schreef:Van mij mag die, spelen als een natte krant en dan nog het lef en de arrogantie te hebben om weg te willen. Is die jongen nou echt dom of...? Een beetje speler met verstand ziet toch zo vanzichzelf als hij 21 is en hij zit in zo'n periode dat hij verder moet leren. Op dat punt wil ik Maduro wel credits geven (is volgens mij ook nog een aardig slimme jongen), toen hij bijna een jaar in zijn mindere periode zat heeft hij ook nooit gezegd ik wil weg. Emanuelson speelt een paar maanden kut en wil weg, tjongejonge wat een doorzettingsvermogen zeg. Zulke jongens moeten we dus niet hebben. Meneer wil weg, kom nou..
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Een paar maanden? Vorig seizoen gemist? Hij leek aardig te spelen toen Davids voor hem stond en zijn blunders een uur van tevoren (Net als de tegenstander) zag aankomen en meestal nog kon corrigeren.Emanuelson speelt een paar maanden kut en wil weg, tjongejonge wat een doorzettingsvermogen zeg. Zulke jongens moeten we dus niet hebben. Meneer wil weg, kom nou..
Mocht hij blijven, dan voorspel ik een goede tweede helft van de competitie voor Urby! Jammer dat dat niet door zijn voetbalniveau komt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
In oa Utrecht, Heerenveen en rotterdam-zuid speelde Emanuelson vorig seizoen zeer goed. Vergeet niet dat ook jongens als v/d Vaart en Sneijder ontiegelijk slecht hebben gevoetbald bij Ajax. Het is dan de mode om zulke jongens gelijk af te serveren.Demosthenes schreef:Een paar maanden? Vorig seizoen gemist? Hij leek aardig te spelen toen Davids voor hem stond en zijn blunders een uur van tevoren (Net als de tegenstander) zag aankomen en meestal nog kon corrigeren.Emanuelson speelt een paar maanden kut en wil weg, tjongejonge wat een doorzettingsvermogen zeg. Zulke jongens moeten we dus niet hebben. Meneer wil weg, kom nou..
Mocht hij blijven, dan voorspel ik een goede tweede helft van de competitie voor Urby! Jammer dat dat niet door zijn voetbalniveau komt.
Leuk, maar hij wil eigenlijk nu al weg, dus aan hem hebben we niets meer voor de toekomst.goodfella schreef:In oa Utrecht, Heerenveen en rotterdam-zuid speelde Emanuelson vorig seizoen zeer goed. Vergeet niet dat ook jongens als v/d Vaart en Sneijder ontiegelijk slecht hebben gevoetbald bij Ajax. Het is dan de mode om zulke jongens gelijk af te serveren.
Het stinkt aan alle kanten!