Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jul 24, 2010 12:36 pm

Benji schreef:Hij zat hiervoor bij Willem II, Joey. Salaris zal bij AZ wel rond de miljoen liggen.

AZ wil overduidelijk van hem af, maar blijkbaar valt de interesse zwaar tegen. Op dat uitgelekte lijstje met taxatie van AZ spelers stond hij getaxeerd op een bedrag tussen de 10 en 16 miljoen euro.
O ja, en daarvoor in Engeland. :blush.gif:

Hoe dan ook, hij komt niet. Misschien maar goed ook. Het is toch op de pof leven.

Het zal vaker gaan voorkomen dat spelers nee zeggen omdat ze het salaris bij Ajax te laag vinden. Ajax wil niet meer zoveel betalen. Twee jaar geleden hadden ze lachend aan de salariseisen van El H. voldaan. Ik vind het op zich heel goed dat het zo gaat, al vraag ik me af wat Jol ervan vindt.

Als dat lijstje met spelers trouwens klopt, kunnen we de scouting net zo goed opheffen. Ik kan me niet voorstellen dat een van die spelers gescout is.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door GangstaRiB » za jul 24, 2010 12:39 pm

Wat Ajax en Jol roepen over creatief en gratis aankopen is dus in ieder geval niet waar. AZ verwacht een redelijke transfersom voor El-Ham. Blijkbaar kan Ajax dat ophoesten en als ze willen, zouden ze het salaris ook wel kunnen betalen, maar dan krijg je fricties bij andere spelers.

Ow ja... geen Mpenza!!!!!!!!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jul 24, 2010 12:43 pm

Ze schuiven de rekening door naar later. Dat is ook creatief aankopen. :smallgrin.gif:

Jol wil (de) El H. blijkbaar zo graag dat ze voor die speler een uitzondering maakten. De rest lijkt me wel vallen in de categorie goedkoop qua transfersom (niet noodzakelijkerwijs qua salaris) en op zoek naar een club.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door brigade zuid » za jul 24, 2010 12:44 pm

Over welke Leonardo hebben ze het trouwens? toch niet die bij Nac zit en al eerder bij AJAX heeft gespeeld?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jul 24, 2010 12:46 pm

Jawel, BZ.

Maar De Ridder staat ook nog op het lijstje, hoor. En De Mul. En Odonkor. Dus kies maar uit. :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door brigade zuid » za jul 24, 2010 12:53 pm

Dit soort dingen zouden we toch niet meer doen.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door D_skilled » za jul 24, 2010 1:03 pm

Wie zegt dat dat de namen zijn die op het lijstje staan? Wie zou die namen aan de Telegraaf doorgelekt hebben? Normaal hoor je dit intern te houden. Ik geloof er niet veel van.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jul 24, 2010 1:06 pm

Jol heeft in elk geval een lijntje naar de T. Dat is de afgelopen week wel gebleken.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » za jul 24, 2010 1:08 pm

Jol weet ook hoe hij de media moet gebruiken om tot het gewenste resultaat te komen, ook dat is gebleken.

Vinden jullie dit ook zo'n aparte passage?
De Telegraaf meldt nu ook dat de gesprekken met El Hamdaoui zijn afgebroken door Ajax. De Amsterdammers schakelden inmiddels door naar het veel goedkopere alternatief Emile Mpenza. De transfer van El Hamdaoui kan alleen nog doorgang vinden, als de spits alsnog akkoord gaat en Ajax het voor hem bestemde geld nog niet heeft uitgegeven.
Laatst gewijzigd door Michael_B op za jul 24, 2010 1:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jöhnk » za jul 24, 2010 1:08 pm

Dus nu gaan ze Penza halen? Dat kan ik echt niet aan. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Kowalczyk » za jul 24, 2010 1:14 pm

Ajax gaat effe wachten.

Die gaan nu echt niet overhaast Mpenza tekenen.

Zou me niet verbazen als El Ham alsnog hapt.

K.
Still alive...

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » za jul 24, 2010 1:16 pm

Achteraf bezien was Dost geen slechte optie geweest... Als een M'Penza echt de beoogde nieuwe spits zou moeten zijn althans.
Face your fears and live your dreams, No Fear

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door GangstaRiB » za jul 24, 2010 1:18 pm

Volgens AT5 twitter schijnt er nog beweging in te zitten...

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Michael_B » za jul 24, 2010 1:19 pm

Dat is volgens mij gewoon een Twitter van een of andere gast, die verwijst naar AT5. Bij AT5 is echter niets te vinden.

Bericht gaat erover dat Hamdaoui toch akkoord zou zijn en momenteel gekeurd wordt.

Maar goed, dat lijkt me dus gewoon een of andere idioot die interessant wil doen. Ik geloof niet dat het nog doorgaat.
Laatst gewijzigd door Michael_B op za jul 24, 2010 1:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door D_skilled » za jul 24, 2010 1:19 pm

joey schreef:Jol heeft in elk geval een lijntje naar de T. Dat is de afgelopen week wel gebleken.
Volgens mij is Jol juist niet degene die namen snel prijs zal geven. Ik denk dat de T. gevraagd zal hebben of Jol de Ridder en de Mul interessante spelers vindt. Zal wel instemmend geknikt hebben. Echter, op zoek is naar een snelle rechtsbuiten, tsjah, kun je snel de link leggen naar Odonkor.
Laatst gewijzigd door D_skilled op za jul 24, 2010 1:21 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door GangstaRiB » za jul 24, 2010 1:19 pm

Laten we het hopen, El Ham is een uitstekende spits met (even vooruitdenkend) genoeg restwaarde.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Cluijffert » za jul 24, 2010 1:26 pm

Ik mag toch hopen dat de scouting (inmiddels hervormd ik neem aan) naast El Hamdaoui nog andere betaalbare alternatieven heeft gegeven (Mpenza staat hopelijk pas na een lange rij kandidaten)?

Ajax standvastig tov van vertrek trainer/manager en nu voor salaris overrated aanvaller... heel positief voor de verandering :biggthumpup.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jul 24, 2010 1:29 pm

D_skilled schreef:
joey schreef:Jol heeft in elk geval een lijntje naar de T. Dat is de afgelopen week wel gebleken.
Volgens mij is Jol juist niet degene die namen snel prijs zal geven. Ik denk dat de T. gevraagd zal hebben of Jol de Ridder en de Mul interessante spelers vindt. Zal wel instemmend geknikt hebben. Echter, op zoek is naar een snelle rechtsbuiten, tsjah, kun je snel de link leggen naar Odonkor.
Dus je denkt dat ze dit verzinnen bij de T? Dat denk ik niet, hoor.

Odonkor, Mpenza, dat zijn 'gewoon' spelers die worden aangeboden. Net als destijds Luque, Juanfran, enz.

Misschien draait Ajax nog wel bij want Jol wil El H. (blijkbaar) per se hebben.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jöhnk » za jul 24, 2010 1:34 pm

Echt goed geinformeerd vind ik ze anders niet. De naam El H. komt ook pas bovendrijven nadat AZ en Ajax twee dagen onderhandeld hadden en reeds een akkoord hadden bereikt.

De namen veranderen ook steeds.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jul 24, 2010 1:37 pm

Jij hoopt nog steeds dat het niet waar is van Mpenza. :666.gif:

We zullen het zien.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jöhnk » za jul 24, 2010 1:38 pm

Jij niet dan?

We zullen het inderdaad zien, maar de T. loopt duidelijk achter de feiten aan. Kan best zijn dat Jol een lijntje heeft, maar dan vertelt hij blijkbaar niet alles.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Scherrer » za jul 24, 2010 1:38 pm

Dat hopen we natuurlijk allemaal...
***

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jul 24, 2010 1:51 pm

Natuurlijk, al zijn mijn verwachtingen niet echt hoog gespannen nu Ajax zoekt in de categorie goedkope en transfervrije spelers.

Van de naam Leonardo schrik ik het meest, moet ik zeggen. Als die komt, ga ik gillen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door sander » za jul 24, 2010 1:58 pm

Ajax en Mounir El Hamdaoui gaan waarschijnlijk alsnog een akkoord bereiken over een meerderjarig contract. Ajax en AZ bereikten gisteren al een akkoord over een transfersom van 5 miljoen euro, maar alleen de speler en de Amsterdammers konden vannacht geen akkoord bereiken over de hoogte van het salaris van El Hamdaoui. Nu hebben Martin Jol en Rick van de Boog vanmiddag toch nog een laatste gesprek over de hoogte van het salaris van de 26-jarige spits van AZ, dat meldt een zegsman van de Alkmaarse club op Radio Rijnmond vanmiddag.

Ajax heeft een constructie bedacht waarbij het behalen van het doelpuntenaantal van 20 goals in competitieverband het salaris van EL Hamdaoui per jaar op kan lopen met 150.000 euro. De spits had hier wel oren naar en heeft besloten in te gaan op het voorstel van Ajax om vanmiddag opnieuw te gaan onderhandelen. "Ik verwacht dat ze er toch nog uit gaan komen", aldus de woordvoerder van AZ op de radiozender.
Radio Rijnmond

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » za jul 24, 2010 1:59 pm

joey schreef:Odonkor, Mpenza, dat zijn 'gewoon' spelers die worden aangeboden. Net als destijds Luque, Juanfran, enz.
Wat is er mis met aangeboden spelers? Dat is sowieso de categorie waarin Ajax moet vissen. De zogenaamde talentjes zijn of te duur of kunnen nog niet genoeg brengen. De kunst is echter alleen niet enkel af te gaan op de woorden van de zaakwaarnemer.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie