George Ogararu

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za mei 05, 2007 12:54 pm

joey schreef:Nou, zijn aankoop? Volgens mij heeft HtC in het begin van het seizoen aangegeven dat hij de speler amper kende.
Hij vond het een goede speler. Zie topic Roger. Die man ziet schimmen, misschien kan PSV ons van hem verlossen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za mei 05, 2007 12:58 pm

Hij moet er volgend seizoen wel staan, zegt HtC. Met andere woorden, nu staat hij er nog niet.
Ogararu was erg duur en is intensief gescout. MVG zal niet graag zien dat hij mislukt.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za mei 05, 2007 5:25 pm

Kan het hier niet gewoon over Ogararu gaan in plaats van over HTC?

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo mei 06, 2007 11:33 am

joey schreef:Hij moet er volgend seizoen wel staan, zegt HtC. Met andere woorden, nu staat hij er nog niet.
HtC moet er volgend seizoen zelf ook staan. Als ie tenminste de play offs weet te winnen, want anders staat ie wat mij betreft ergens anders: op straat.
Ogararu was erg duur en is intensief gescout. MVG zal niet graag zien dat hij mislukt.
Vraag me af wie zo'n speler scout. En helemaal waarom er 3 miljoen voor een dergelijk matige speler wordt neergeteld.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo mei 06, 2007 12:00 pm

Ogararu is na Roger de mislukking van het afgelopen seizoen, hoor. Dure aankoop die eerst zelfs begon op de bank, maar die zich gaandeweg in het elftal heeft 'gespeeld'. Maar nu het seizoen ten einde is kunnen we toch wel concluderen dat hij de allerzwakste schakel in het geheel is geweest. Hij krijgt volgend seizoen (uiteraard) een herkansing, maar ik denk niet dat het ooit wat wordt met die jongen.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma mei 07, 2007 6:43 am

Dure Ogu bakte er weer nix van gister. Goed werk van H&M. Not.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » ma mei 07, 2007 7:15 am

wimpey schreef:Dure Ogu bakte er weer nix van gister. Goed werk van H&M. Not.
Inderdaad, het was gisteren weer een intrieste vertoning van Ogararu. Bar slechte passing, onzeker in de duels en het opkomen. En dan die poeiers van afstand die nergens op sloegen. Zag je de woedende wegwerpgebaren van KJH? Als Ogu er volgend seizoen zal staan, dan mogen we daar nu toch wel een beginnetje van zien?

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 07, 2007 8:24 am

Huntelaar werd een paar keer inderdaad heel boos op Ogararu, en terecht ook vind ik. Volgens mij vormt de taalbarriere ook nog altijd een probleem. Je zag Ogararu en Stam een paar keer op dezelfde man afgaan, terwijl Stam toch heel duidelijk maakte dat hij hem pakt en dat Oga de andere moet pakken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 07, 2007 9:09 am

Tot nu toe is Ogararu een dissonant. Hij snapt er niets van.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » ma mei 07, 2007 9:29 am

Zuidema schreef:
wimpey schreef:Dure Ogu bakte er weer nix van gister. Goed werk van H&M. Not.
Inderdaad, het was gisteren weer een intrieste vertoning van Ogararu. Bar slechte passing, onzeker in de duels en het opkomen. En dan die poeiers van afstand die nergens op sloegen. Zag je de woedende wegwerpgebaren van KJH? Als Ogu er volgend seizoen zal staan, dan mogen we daar nu toch wel een beginnetje van zien?
Ik denk dat Huntelaar ook eens naar zichzelf mag kijken. Vrij lopen is ook een kunst maar Huntelaar was de hele wedstrijd verstoppertje aan het spelen.

Ik vind Oguraru nog steeds verdienstelijk spelen hoewel het gisteren iets minder was. Maar volgens mij kwam het gevaar niet van links gisteren maar vooral door het midden. Alleen toen Gabri rood kreeg en De Mul moest inzakken zag je dat de rechterkant van Ajax kwetsbaar was.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma mei 07, 2007 9:39 am

Raymon schreef:Ik vind Oguraru nog steeds verdienstelijk spelen hoewel het gisteren iets minder was. Maar volgens mij kwam het gevaar niet van links gisteren maar vooral door het midden. Alleen toen Gabri rood kreeg en De Mul moest inzakken zag je dat de rechterkant van Ajax kwetsbaar was.
Het gevaar kwam in ieder geval totaal niet van rechts door de 4-4-2 opstelling van Ajax.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » ma mei 07, 2007 9:47 am

Sorry, het gevaar van AZ...
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » ma mei 07, 2007 9:58 am

Ik heb het idee dat Ogararu wel de basiskwaliteiten heeft die nodig zijn, maar dat hij die alleen niet kan omzetten in goede daden doordat hij het niet ziet.
Als dat eventueel nog komt kunnen we alsnog een nuttige kracht aan hem hebben.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 07, 2007 10:11 am

Tja, als je het niet ziet heb je weinig aan de rest. Ajax speelde beter met Grygera. Dat is niet voor niets.
Het stinkt aan alle kanten!

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » ma mei 07, 2007 11:55 am

Vindt hem helemaal niks, gisteren weer duidelijk de zwakste speler van het hele veld. Iedere pass is zowat balverlies.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma mei 07, 2007 6:45 pm

Zuidema schreef: Inderdaad, het was gisteren weer een intrieste vertoning van Ogararu. Bar slechte passing, onzeker in de duels en het opkomen. En dan die poeiers van afstand die nergens op sloegen. Zag je de woedende wegwerpgebaren van KJH? Als Ogu er volgend seizoen zal staan, dan mogen we daar nu toch wel een beginnetje van zien?
Die jongen kan niet verdedigen tegen een typische buitenspeler en in de zone tegen een linkshalf kan ie het ook niet bolwerken. Als knijpende back wordt ie helemaal aan gort gespeeld, zoals door Almeida tijdens de 1e helft in de thuiswedstrijd tegen Bremen.

Lekker werk van de scouting, Van Geel en Handige Henkie. Wat wordt de volgende stunt: 5 miljoen voor Erik Edman?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 07, 2007 6:55 pm

Nog één keer, Wimpey: Ogararu is door alle scouts + MVG uitvoerig gescout. HtC daarentegen heeft hem maar één keer zien spelen, tegen Heerenveen. Op dat moment wist HtC nog niet dat hij trainer van Ajax werd, dus heeft hij niet eens bijzonder op hem gelet.
In die wedstrijd speelde heel Steaua trouwens erg goed.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma mei 07, 2007 6:58 pm

joey schreef:Nog één keer, Wimpey: Ogararu is door alle scouts + MVG uitvoerig gescout. HtC daarentegen heeft hem maar één keer zien spelen, tegen Heerenveen. Op dat moment wist HtC nog niet dat hij trainer van Ajax werd, dus heeft hij niet eens bijzonder op hem gelet.
In die wedstrijd speelde heel Steaua trouwens erg goed.
Allerlaatste keer, joey: 'het leek me een goede speler'. Quote HtC, topic Roger.

HtC vond (vindt?) Roger ook van het fijnste, dus zijn inschatting van Oga kan ik goed plaatsen. De tactische vondsten tegen Bremen, Kopenhagen en Sparta komen niet van iemand die het wel goed ziet.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 07, 2007 7:04 pm

Wimpey, Roger kan alles met de bal. Daarom zegt hij dat Roger 'in potentie' een topper is. Maar...hij stelt hem nooit op. Rara...

Maar dit gaat over Ogararu. Is NIET de aankoop van HtC. Daarvoor moet je echt bij MVG en onze scouts zijn. Hij heeft het destijds ook expliciet zo gezegd: dat hij de speler zelf amper kende maar dat hij vertrouwde op de scouting.
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » ma mei 07, 2007 8:03 pm

Ja, een trainer gaat in de voorbereiding op een nieuw seizoen natuurlijk niet van een speler zeggen die hij nog nooit heeft zien spelen, dat hij het een prutser vond. Om hem wat vertrouwen te geven, erg belangijk voor iemand die alleen uit Roemenie komt, noemt hij het een goede speler.

In werkelijkheid heeft hij hem dus een keer zien spelen, zonder speciaal op hem te letten. Hij had er dus helemaal geen mening over.

Waarom hij Roger de beste speler van de selectie noemde, weet ik niet. Feit is in ieder geval dat hij Roger dit seizoen niet bij de beste 15 spelers van de selectie schaarde, anders had hij wel wat vaker gespeeld.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mei 08, 2007 1:23 am

joey schreef:Wimpey, Roger kan alles met de bal. Daarom zegt hij dat Roger 'in potentie' een topper is. Maar...hij stelt hem nooit op. Rara...

Maar dit gaat over Ogararu. Is NIET de aankoop van HtC. Daarvoor moet je echt bij MVG en onze scouts zijn. Hij heeft het destijds ook expliciet zo gezegd: dat hij de speler zelf amper kende maar dat hij vertrouwde op de scouting.
Matig argument......Dan kan je net zo goed Jermaine Vanenburg vragen om te komen spelen. Die kan mensen passeren op de vierkante mm.....Maar op een GROOT veld heb je NIKS aan hem
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo mei 09, 2007 6:39 am

Raymon schreef:Ik vind Oguraru nog steeds verdienstelijk spelen hoewel het gisteren iets minder was. Maar volgens mij kwam het gevaar niet van links gisteren maar vooral door het midden. Alleen toen Gabri rood kreeg en De Mul moest inzakken zag je dat de rechterkant van Ajax kwetsbaar was.
Dat is het al het hele seizoen. En dat komt in aanvallend opzicht zowel door de tekortkomingen van De Mul als door de slechte aansluiting en positieovername van Ogararu (en Gabri). In verdedigend opzicht heeft Ogararu het tegen vrijwel iedere directe tegenstander moeilijk. Het is een speler voor de 5-3-2/3-5-2 variant.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jul 08, 2007 5:51 pm

Voor wat het waard is: volgens AS hebben Manchester City, Everton en Marseille interesse in Oga.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo jul 08, 2007 7:47 pm

wimpey schreef:
joey schreef:Nog één keer, Wimpey: Ogararu is door alle scouts + MVG uitvoerig gescout. HtC daarentegen heeft hem maar één keer zien spelen, tegen Heerenveen. Op dat moment wist HtC nog niet dat hij trainer van Ajax werd, dus heeft hij niet eens bijzonder op hem gelet.
In die wedstrijd speelde heel Steaua trouwens erg goed.
Allerlaatste keer, joey: 'het leek me een goede speler'. Quote HtC, topic Roger.
Ja, HtC zal Ogararu gelijk tot zijn enkels afbranden. Man, man, man wat gedraag jij je toch weer gigantisch zielig zeg. Zoeken om het zoeken he? Snap eigenlijk niet wat je hier nog komt doen, zuurpruim.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo jul 08, 2007 7:51 pm

AMSTERDAM - Ajax staat op het punt de Roemeense rechtsback George Ogararu aan te trekken. De 26-jarige verdediger van Steau Boekarest is vandaag in Amsterdam voor de medische keuring.

Ogararu is al meerdere malen bekeken door de technische leiding van Ajax. Beide clubs zijn het eens over zijn overgang. Ogararu zou drie miljoen euro kosten...

Plaats reactie