Wesley Sneijder
Moderator: mods
SportweekDelegatie Barcelona bij Ajax voor Sneijder
De transfer van Wesley Sneijder lijkt in een stroomversnelling te geraken. Nadat Barça-voorzitter Joan Laporta eerder in het seizoen al een bezoek had gebracht aan Amsterdam, was volgens het Spaanse El Mundo Deportivo zondag opnieuw een afvaardiging van de Spaanse kampioen in de Arena aanwezig. Ook de spitsen Klaas-Jan Huntelaar en Afonso Alves worden genoemd als mogelijke versterkingen voor Barcelona, dat op zoek is naar een vervanger voor Eidur Gudjohnsen. (MvdH)
-
- AT Toto winner 15/16
-
AD.Valencia hoopt binnen een week rond te zijn met Ajax en zet in op een bedrag rond de twaalf miljoen euro.
De Amsterdammers weten dat er genoeg topclubs in Europa op de loer liggen en hebben daarom geen enkele haast. De eerste twee keer dat Valencia een bod uitbracht, weigerde Ajax een tegenvoorstel te doen.
Technisch directeur Martin van Geel vond het geboden bedrag ‘simpelweg te laag’. ,,Ons uitgangspunt is gewoon dat Wesley bij ons blijft,’’ zegt Van Geel. ,,Wij willen hem behouden voor Ajax, omdat we volgend jaar een heel sterk elftal willen.’’
De voetballer zelf heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij een Spaans avontuur ziet zitten. ,,Valencia is een hele mooie club,’’ zei Sneijder onlangs. ,,Maar ik wacht gewoon af wat er gebeurt.’’
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ajax vraagt hoofdprijs voor Sneijder
Door SJOERD MOSSOU
AMSTERDAM - Valencia geeft de jacht op Ajacied Wesley Sneijder niet op. Na twee keer tevergeefs een bod te hebben uitgebracht bij Ajax komt een delegatie van de Spaanse topclub deze week naar Amsterdam om te praten over een transfer.
Valencia hoopt binnen een week rond te zijn met Ajax en zet in op een bedrag rond de twaalf miljoen euro.
Technisch directeur Amedeo Carboni ziet in Sneijder de ideale spelmaker voor Valencia, dat de vierde plaats inneemt in de Spaanse competitie. Ajax wil echter niets minder dan de hoofdprijs voor de voetballer die bezig is aan het beste jaar uit zijn loopbaan.
De Amsterdammers weten dat er genoeg topclubs in Europa op de loer liggen en hebben daarom geen enkele haast. De eerste twee keer dat Valencia een bod uitbracht, weigerde Ajax een tegenvoorstel te doen.
Technisch directeur Martin van Geel vond het geboden bedrag ‘simpelweg te laag’. ,,Ons uitgangspunt is gewoon dat Wesley bij ons blijft,’’ zegt Van Geel. ,,Wij willen hem behouden voor Ajax, omdat we volgend jaar een heel sterk elftal willen.’’
De voetballer zelf heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij een Spaans avontuur ziet zitten. ,,Valencia is een hele mooie club,’’ zei Sneijder onlangs. ,,Maar ik wacht gewoon af wat er gebeurt.’’
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Inderdaad, het is half mei! Het lijkt me toch dat ze met een beter bod komen, veel beter zelfs, anders kunnen ze zich de moeite besparen naar Amsterdam te komen.joey schreef:Zeer terecht. Tijd zat.De Amsterdammers weten dat er genoeg topclubs in Europa op de loer liggen en hebben daarom geen enkele haast.
Ik vind Valencia overigens wel een hele mooie club met een aantal zeer goede spelers. Het zijn allemaal technisch begaafde spelers, Sneijder zou er perfect tussen passen.
Als Ajax de play-offs wint dan zou ik Sneijder nog ff lekker een jaartje aan z'n contract houden, zelfs als hij begint te rellen (aka Ibrahimovic), want dan staat er namelijk een behoorlijk elftal... Als je na gaat dat Ajax de sterkste was in de 2de helft van 2007, dan belooft 2007/2008 heel veel goeds+de versterkingen en ontwikkeling van spelers als Babel, Huntelaar, Emanuelson, Vermaelen, Sneijder etc etc.
Pompiedom
16/5/2007 - Sneijder klaar voor het buitenland: Valencia eerste keus
(Gepost door P.)
BRON: DeWedstrijden.tv
Wesley Sneijder is klaar voor het buitenland, volgens Tien. Zaakwaarnemer Søren Lerby laat aan DeWedstrijden.tv weten dat Sneijder hoopt dat Ajax en Valencia, de club die eerder belangstelling voor de middenvelder van Ajax toonde, tot een akkoord komen. “Voor Wesley Sneijder geldt slechts één club. En dat is Valencia. Hij heeft zijn zinnen gezet op een transfer. Valencia is zijn eerste optie. Hij hoopt dan ook dat beide partijen er uit gaan komen”, aldus Lerby.
Martin van Geel laat weten dat Valencia zich inderdaad officieel gemeld heeft en er zou nog geen sprake zijn van een akkoord. Sneijder heeft een contract tot 2009 en moet ongeveer vijftien miljoen euro opleveren.
Ajax Netwerk
Valencia blijft overigens vrolijk verder gaan met het uitbreiden van de Spaanse enclave binnen de selectie uit te breiden. Getafe-toptalent Alexis wordt waarschijnlijk aangetrokken als opvolger van Ayala. Volgens mij komt er volgend seizoen een hele mooie ploeg te staan. Ik zie het alleen nog niet helemaal zitten in Sneijder en Silva op hetzelfde middenveld. Ik vraag me echt af waar Valencia aanvallende spelers als Vicente, Joaquin, Villa, Morientes, Silva en Sneijder gaat laten.
In dat geval lijkt het me dan een duidelijk gevalletje van " Sneijder weet wat ie bij Barca kan verdienen " dus die is weg .. :00001757.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op wo mei 16, 2007 9:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Valencia komt met nieuw bod op Sneijder (deel 3)
www.voetbalonline.nl, 16 mei 2007 19:40 - Valencia maakt haast met de transfer van Ajacied Wesley Sneijder. De Spaanse topclub sprokkelt miljoenen bij elkaar en bereidt een nieuw bod voor.
Sneijder ziet een overgang naar de huidige nummer vier van de Primera Division wel zitten. Ajax wil nog niet meewerken.
Valencia heeft de afgelopen weken tot twee keer toe een bod op Sneijder uitgebracht.
www.voetbalonline.nl, 16 mei 2007 19:40 - Valencia maakt haast met de transfer van Ajacied Wesley Sneijder. De Spaanse topclub sprokkelt miljoenen bij elkaar en bereidt een nieuw bod voor.
Sneijder ziet een overgang naar de huidige nummer vier van de Primera Division wel zitten. Ajax wil nog niet meewerken.
Valencia heeft de afgelopen weken tot twee keer toe een bod op Sneijder uitgebracht.
Natuurlijk maakt Valencia haast. Straks meldt zich een club met een grotere naam en kunnen ze het vergeten. Met andere woorden, dit moet Ajax uitspelen. Rustig aan, niet te snel happen, laat maar bungelen die sinasappeljongens.
Maar Barcelona hoeft onze spelers niet, beweert de Sport. Niet goed genoeg.
Maar Barcelona hoeft onze spelers niet, beweert de Sport. Niet goed genoeg.
Het stinkt aan alle kanten!
'Ajacieden niet in beeld bij Barcelona voor komend seizoen'
Volgens de Catalaanse sportkrant Sport zijn spelers van Ajax niet in beeld bij Barcelona voor een transfer van komende zomer. Bij de club zouden de talenten van Ajax goed in kaart zijn gebracht, maar worden spelers als Huntelaar en Sneijder nog niet zo ver geacht zijn in hun ontwikkeling om de stap te maken naar Barcelona. De Catalaanse club werd de afgelopen tijd in verband gebracht met interesse voor Sneijder en Huntelaar
VI
Volgens de Catalaanse sportkrant Sport zijn spelers van Ajax niet in beeld bij Barcelona voor een transfer van komende zomer. Bij de club zouden de talenten van Ajax goed in kaart zijn gebracht, maar worden spelers als Huntelaar en Sneijder nog niet zo ver geacht zijn in hun ontwikkeling om de stap te maken naar Barcelona. De Catalaanse club werd de afgelopen tijd in verband gebracht met interesse voor Sneijder en Huntelaar
VI