Urby Emanuelson

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

jabu

Bericht door jabu » do apr 17, 2008 12:35 pm

Zo slecht vond ik Urby gister eigenlijk niet. :blush.gif:

Perez vond ik wel erg matig. Stond er totaal niet in een wedstrijd waar zo veel op het spel staat.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 17, 2008 12:37 pm

Perez staat er nooit in zulke wedstrijden. Hij staat er alleen als zijn ploeg weinig tegenstand heeft en zelfs dat tegenwoordig niet meer. Perez is doodgewoon over zijn top heen en die top was al niet heel erg top.

Urby is een jonge speler. Een heel ander verhaal. Moeilijk te zeggen wat bij hem het probleem is. Wordt hij een Van der Vaartje of komt hij op het mentale vlak tekort? Die jongen kan wel voetballen, dat is het probleem niet.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do apr 17, 2008 12:44 pm

Urby moet gewoon fris aan een nieuw seizoen beginnen. Geen trainersperikelen meer, maar gewoon lekker met Bassie werken.

Perez was inderdaad slecht gisteren. Normaal is hij secuur in de passing, maar zelfs dat was dramatisch gisteren en dan blijft er nog maar barweinig over van hem....

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 17, 2008 12:46 pm

Perez is geen middenvelder, Perez is over the hill en Perez is aartslui. Genoeg reden dus om hem niet meer op te stellen en op de transferlijst te zetten.

Urby komt er wel, daar ben ik nog steeds van overtuigd. Het talent heeft hij.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do apr 17, 2008 12:52 pm

Jöhnk schreef: Urby komt er wel, daar ben ik nog steeds van overtuigd. Het talent heeft hij.
Maar dan moet ie het wel volgend seizoen laten zien, anders kan ie vertrekken wat mij betreft.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 17, 2008 12:56 pm

Het blijft een raspaardje. Naast z'n matige spel had hij toch weer een keer of drie een mooie actie in huis waarmee hij een of meerdere tegenstanders te kijk zette.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 17, 2008 1:08 pm

Jöhnk schreef:Perez is geen middenvelder, Perez is over the hill en Perez is aartslui. Genoeg reden dus om hem niet meer op te stellen en op de transferlijst te zetten.
Tja Jöhnk, we hebben nog zo gewaarschuwd maar ze luisterden niet. Zo zie je, het gaat in voetbal vaak om wie de grootste heeft. MVG moest zo nodig bewijzen dat hij gelijk had. Nu zit hij met een dure, overbodige, ontevreden dertiger opgescheept. :aai.gif:
Urby komt er wel, daar ben ik nog steeds van overtuigd. Het talent heeft hij.
Denk het ook. Al is hij wel érg nonchalant.
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do apr 17, 2008 1:18 pm

Je hebt meer nodig dan talent alleen. Die jongen gaat het niet redden. Ok, hij speelt zich wel financieel onafhankelijk maar ik zie hem niet echt doorbreken.
Nil volentibus arduum

Aristides

Bericht door Aristides » do apr 17, 2008 2:07 pm

Marillion schreef:Je hebt meer nodig dan talent alleen. Die jongen gaat het niet redden. Ok, hij speelt zich wel financieel onafhankelijk maar ik zie hem niet echt doorbreken.
Hij blijft volgend seizoen (als hij niet van mening is veranderd), maar Ajax zal toch wel een echte back kopen, waar moet hij dan spelen? Ik zie hem nu verdedigend minder fouten maken, hij verdedigt immers niet meer, maar aanvallend vind ik hem geen verrijking.

Urby zal zich inderdaad "rijk' voetballen, maar dan moet hij wel na dit seizoen vertrekken, want nu heeft hij een basisplaats.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 17, 2008 2:50 pm

Die jongen kan zo geweldig voetballen. Die actie voor de bal waarmee hij Suárez diep stuurde was weergaloos. Die jongen moet het wel redden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella

Bericht door goodfella » do apr 17, 2008 3:19 pm

Met Suarez mijn favoriete speler van Ajax.

:blush.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do apr 17, 2008 11:52 pm

Urby is gewoon een argogante klootviool die meters naast zijn schoenen aan het lopen is. Hij weet niet eens meer zich normaal te gedragen voor een simpel interviewtje.. Meneer gedraagt zich alsof hij een grote meneer is en probeert alles met zijn mediatrainingtechnieken te verschuilen.. Komt geen sympatiek iets van af..

Sinds hij deze trekjes vertoont is het spel wat hij laat zien op de mat gewoon van een dramatisch niveau. Het wordt tijd dat meneertje weer eens een flinke tijd lekker op de bank / tribune gaat zitten of snel op zout naar het buitenland..

Daar heeft hij vast wel de gewenste concurrentie die hem scherp kan houden..
:kots:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr apr 18, 2008 8:08 am

Stel je niet zo aan vent. Hij heeft een dip gehad (wie niet), maar speelt de laatste weken weer erg lekker. Ik geniet, net als Goodfella, ook van hem. Die actie bij Twente was mooier dan die actie van jouw Zlatan bij Twente :argue.gif: Dat heb ik Pelle of Ari nog niet zien doen. :icon_question.gif:

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr apr 18, 2008 8:38 am

Voor mij blijft het ook een mooie voetballer.
Als persoon ken ik hem verder niet, heb eigenlijk nooit contact met hem gehad. Maar ik vind dat hij zeker nog een kans moet krijgen volgend seizoen onder Bassie.
(eigen voetballers hebben altijd een streepje voor)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 18, 2008 10:41 am

Spijker schreef:Stel je niet zo aan vent. Hij heeft een dip gehad (wie niet), maar speelt de laatste weken weer erg lekker. Ik geniet, net als Goodfella, ook van hem. Die actie bij Twente was mooier dan die actie van jouw Zlatan bij Twente :argue.gif: Dat heb ik Pelle of Ari nog niet zien doen. :icon_question.gif:
Die actie van Ibra was niet tegen Twente, maar tegen Hyypia van Liverpool.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr apr 18, 2008 10:42 am

Henchoz, niet Hyypia.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 18, 2008 10:43 am

Samen kunnen we de wereld aan! :cheer.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr apr 18, 2008 10:51 am

Thomas schreef:
Spijker schreef:Stel je niet zo aan vent. Hij heeft een dip gehad (wie niet), maar speelt de laatste weken weer erg lekker. Ik geniet, net als Goodfella, ook van hem. Die actie bij Twente was mooier dan die actie van jouw Zlatan bij Twente :argue.gif: Dat heb ik Pelle of Ari nog niet zien doen. :icon_question.gif:
Die actie van Ibra was niet tegen Twente, maar tegen Hyypia van Liverpool.
We hebben het hier over Urby toch? Wanneer speelde Ajax tegen Liverpool?

http://www.youtube.com/watch?v=x6cINw54fVc

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 18, 2008 11:01 am

Je hebt het ook over de actie van Zlatan bij Twente.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr apr 18, 2008 11:03 am

Ow ok, my bad. Ik dacht al.

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 18, 2008 3:33 pm

Spijker schreef:We hebben het hier over Urby toch? Wanneer speelde Ajax tegen Liverpool?

http://www.youtube.com/watch?v=x6cINw54fVc
Jezus Christ, die was ik alweer vergeten!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr mei 16, 2008 11:05 am

ANP schreef:Emanuelson niet naar EK

vrijdag 16 mei, door sbcobra, Amsterdam, 11:57u, ANP
Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro kunnen EK-deelname vergeten. Ze zijn niet opgenomen in de 25-koppige groep van bondscoach Marco van Basten.

Ook Danny Koevermans en Kew Jaliens zijn niet door Van Basten geselecteerd voor de groep van 25 spelers, die zich volgende week moet melden in Noordwijk voor het eerst deel van de EK-voorbereiding. Deze groep wordt op 28 mei teruggebracht tot een definitieve selectie van 23 spelers.

Dat Jaliens, Maduro en Koevermans af zouden vallen, lag in de lijn der verwachtingen. Maduro gaat nu mee naar Peking, zo heeft Foppe de Haan gemeld. Dat Emanuelson er niet meer bij is, is een stuk opmerkelijker. De linksback kreeg maandenlang immers veel krediet van bondscoach Marco van Basten, die hierdoor Tim de Cler tijdens een aantal interlands thuisliet.

Met zijn sterke spel tegen Kroatië, lijkt Tim De Cler de concurrentiestrijd met Emanuelson echter toch in zijn voordeel beslecht te hebben. De Feyenoorder moet tijdens het EK nu vermoedelijk met Wilfred Bouma strijden om de positie links in de defensie.

Opvallend is verder dat Khalid Boulahrouz bij de groep gehaald wordt. De verdediger maakte geen deel uit van de voorselectie, maar moet zich volgende week wel in Noordwijk melden. Bondscoach Van Basten wil op die manier inzicht krijgen in de fysieke conditie van de mandekker, die maandenlang ontbrak in de Oranje-selectie.
Urby wordt verkocht en Boulahrouz naar Ajax :hypocrite.gif:

Terecht dat Urby niet geselecteerd is.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr mei 16, 2008 11:25 am

waarom zou marco hem anders mee laten doen als hij niet bij de selectie zit?

die komt dus gewoon naar ajax!

Heeft MvB hem niet ook laten debuteren in het NL elftal?

Nihad

Bericht door Nihad » vr mei 16, 2008 11:38 am

Ik vind het prima. Urby is toe aan een lange zomervakantie.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Daniel

Bericht door Daniel » vr mei 16, 2008 12:38 pm

WP_LeGeNd schreef: Heeft MvB hem niet ook laten debuteren in het NL elftal?
Uhu. :yes.gif: Speelde bij RKC toen nog (geloof ik)..

Plaats reactie