Perez vond ik wel erg matig. Stond er totaal niet in een wedstrijd waar zo veel op het spel staat.
Moderator: mods
Tja Jöhnk, we hebben nog zo gewaarschuwd maar ze luisterden niet. Zo zie je, het gaat in voetbal vaak om wie de grootste heeft. MVG moest zo nodig bewijzen dat hij gelijk had. Nu zit hij met een dure, overbodige, ontevreden dertiger opgescheept.Jöhnk schreef:Perez is geen middenvelder, Perez is over the hill en Perez is aartslui. Genoeg reden dus om hem niet meer op te stellen en op de transferlijst te zetten.
Denk het ook. Al is hij wel érg nonchalant.Urby komt er wel, daar ben ik nog steeds van overtuigd. Het talent heeft hij.
Hij blijft volgend seizoen (als hij niet van mening is veranderd), maar Ajax zal toch wel een echte back kopen, waar moet hij dan spelen? Ik zie hem nu verdedigend minder fouten maken, hij verdedigt immers niet meer, maar aanvallend vind ik hem geen verrijking.Marillion schreef:Je hebt meer nodig dan talent alleen. Die jongen gaat het niet redden. Ok, hij speelt zich wel financieel onafhankelijk maar ik zie hem niet echt doorbreken.
Die actie van Ibra was niet tegen Twente, maar tegen Hyypia van Liverpool.Spijker schreef:Stel je niet zo aan vent. Hij heeft een dip gehad (wie niet), maar speelt de laatste weken weer erg lekker. Ik geniet, net als Goodfella, ook van hem. Die actie bij Twente was mooier dan die actie van jouw Zlatan bij TwenteDat heb ik Pelle of Ari nog niet zien doen.
We hebben het hier over Urby toch? Wanneer speelde Ajax tegen Liverpool?Thomas schreef:Die actie van Ibra was niet tegen Twente, maar tegen Hyypia van Liverpool.Spijker schreef:Stel je niet zo aan vent. Hij heeft een dip gehad (wie niet), maar speelt de laatste weken weer erg lekker. Ik geniet, net als Goodfella, ook van hem. Die actie bij Twente was mooier dan die actie van jouw Zlatan bij TwenteDat heb ik Pelle of Ari nog niet zien doen.
Jezus Christ, die was ik alweer vergeten!Spijker schreef:We hebben het hier over Urby toch? Wanneer speelde Ajax tegen Liverpool?
http://www.youtube.com/watch?v=x6cINw54fVc
Urby wordt verkocht en Boulahrouz naar AjaxANP schreef:Emanuelson niet naar EK
vrijdag 16 mei, door sbcobra, Amsterdam, 11:57u, ANP
Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro kunnen EK-deelname vergeten. Ze zijn niet opgenomen in de 25-koppige groep van bondscoach Marco van Basten.
Ook Danny Koevermans en Kew Jaliens zijn niet door Van Basten geselecteerd voor de groep van 25 spelers, die zich volgende week moet melden in Noordwijk voor het eerst deel van de EK-voorbereiding. Deze groep wordt op 28 mei teruggebracht tot een definitieve selectie van 23 spelers.
Dat Jaliens, Maduro en Koevermans af zouden vallen, lag in de lijn der verwachtingen. Maduro gaat nu mee naar Peking, zo heeft Foppe de Haan gemeld. Dat Emanuelson er niet meer bij is, is een stuk opmerkelijker. De linksback kreeg maandenlang immers veel krediet van bondscoach Marco van Basten, die hierdoor Tim de Cler tijdens een aantal interlands thuisliet.
Met zijn sterke spel tegen Kroatië, lijkt Tim De Cler de concurrentiestrijd met Emanuelson echter toch in zijn voordeel beslecht te hebben. De Feyenoorder moet tijdens het EK nu vermoedelijk met Wilfred Bouma strijden om de positie links in de defensie.
Opvallend is verder dat Khalid Boulahrouz bij de groep gehaald wordt. De verdediger maakte geen deel uit van de voorselectie, maar moet zich volgende week wel in Noordwijk melden. Bondscoach Van Basten wil op die manier inzicht krijgen in de fysieke conditie van de mandekker, die maandenlang ontbrak in de Oranje-selectie.