Babel
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Ik betwijfel of de hoogte van de transfersom echt het struikelblok was, ik denk eerder dat Babel voor een percentage wil meeprofiteren van zijn eventuele transfer.
Maarja niemand van ons heeft het contract daadwerkelijk gelezen dus tzt zal moeten blijken hoe goed of slecht Ajax en speler in kwestie van een transfer zullen worden, mocht die er komen.
Wel vind ik dat een speler het volste recht heeft om een goed contract in de wacht te slepen. En aangezien beide partijen akkoord zijn gegaan kan ik me niet voorstellen dat Babel Ajax een oor heeft aangenaaid met een te lage gelimiteerde transfersom.
Maarja niemand van ons heeft het contract daadwerkelijk gelezen dus tzt zal moeten blijken hoe goed of slecht Ajax en speler in kwestie van een transfer zullen worden, mocht die er komen.
Wel vind ik dat een speler het volste recht heeft om een goed contract in de wacht te slepen. En aangezien beide partijen akkoord zijn gegaan kan ik me niet voorstellen dat Babel Ajax een oor heeft aangenaaid met een te lage gelimiteerde transfersom.
Ajax!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Alsof Babel zelf bezig is met die onderhandelingen. Daar heeft hij een zaakwaarnemer voor en die bepaalt in grote lijnen het salaris en de details van het contract. En die zaakwaarnemer weet heel goed hoe het spelletje werkt. Babel heeft daar in feite niets mee te maken. Spelers moeten zich concentreren op voetballen.Rosenberg11 schreef: Volgens mij is zoiets niet het zwaarste punt in de onderhandelingen als je in je hoofd nog volop bezig bent met Ajax en de prijzen die je met Ajax wil gaan pakken. Ajax is nu nog even beter voor zijn ontwikkeling, en/of de juiste club heeft zich nog niet gemeld
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
:dontgetit:
Een jaar extra is een jaar extra! :cheer: :worshippy:
Officiële websiteBabel en Vermeer langer bij Ajax
Amsterdam, 09 mrt 2007
Ryan Babel en Kenneth Vermeer tekenden vrijdag hun nieuwe contracten met Ajax. De overeenkomsten betekenen een langer verblijf bij de Amsterdamse club voor de beide Ajacieden.
Ryan Babel verlengde zijn contract met drie seizoenen. Zijn oude contract liep af in 2008, de nieuwe verbintenis loopt tot 1 juli 2011.
In het bijzijn van zijn familie, zaakwaarnemer en technisch directeur Martin van Geel zette hij zijn handtekening, waarna de champagne openging.
Babel speelt sinds de D1 bij Ajax. De twintigjarige Amsterdammer zegt hier nog lang niet klaar te zijn. ,,Ik woon hier in de buurt en ken iedereen. Maar ook op technisch gebied ben ik nog lang niet zover om te vertrekken. Ik heb nog veel te leren. Weliswaar heb ik nu de goede lijn te pakken, maar ik moet de komende jaren gaan doordrukken. Ik hoop ook nog een keer kampioen te worden met Ajax.”
Blij, maar rustig als altijd, voegde Babel toe dat hij zich nu weer volledig op het voetbal kan richten. ,,Zondag uit tegen FC Twente”. Zijn glas dronk hij daarom niet volledig leeg.
Kenneth Vermeer zet zijn handtekening onder zijn nieuwe verbintenis.
Kenneth Vermeer tekende vandaag een contract dat hem tot 31 juni 2010 aan Ajax verbindt. De oude verbintenis liep tot medio 2008.
De 21-jarige doelman is nog lang niet uitgeleerd bij de Amsterdamse club. Vermeer ziet daarom volop toekomst in de ArenA; op het veld en in een Ajax-keepersshirt. ,,Hopelijk sta ik ooit onder de lat in Ajax 1’’, sprak de talentvolle goalie kort na het signeren van de verbintenis. ,,Ik ben ervan overtuigd dat dat gaat lukken.’’ Met een glas champagne werd de overeenkomst bezegeld. Dit seizoen was Vermeer zowel betrokken bij wedstrijden van Jong Ajax als het vlaggenschip. De Ajacied is bovendien een vertrouwd gezicht in de selectie van Jong Oranje.
,,Keepen is een ervaringsvak’’, weet Ajax’ technisch directeur Martin van Geel, die de contractonderhandelingen voerde met zaakwaarnemer Winnie Haatrecht. ,,Kenneth is een talentvolle keeper die een mooie toekomst voor zich heeft. We zijn heel blij dat hij zijn contract heeft verlengd. Nu gaan we kijken op welke wijze hij zich het beste verder kan ontwikkelen.’’
Een jaar extra is een jaar extra! :cheer: :worshippy:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
De laatste speler (tot nu toe) uit de jeugd die iets extra's heeft. De volgende?
Een goed gevoel, een talentvolle speler (al zal dat niet iedereen het met met eens zijn) die niet direct naar het buitenland wil. Ajax kan nog veel plezier beleven aan hem en ik kan nog genieten van dat extraatje.
Een goed gevoel, een talentvolle speler (al zal dat niet iedereen het met met eens zijn) die niet direct naar het buitenland wil. Ajax kan nog veel plezier beleven aan hem en ik kan nog genieten van dat extraatje.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Babel heeft clausule van onder de 10 miljoen euro'
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft Ryan Babel bij het openbreken en verlengen van zijn contract een transferclausule laten opnemen van net onder de tien miljoen euro. Om die reden zou Arsenal nog steeds mogelijkheden zien om Ryan Babel te strikken als nieuwe aanwinst.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
10 Miljoen lijkt weinig voor een speler als Babel maar na dit seizoen vertrekt hij toch niet dus het zou op z'n vroegst van een transfer komen als hij nog twee of één jaar resterend contract heeft. Dan zou 10 miljoen een prima afkoopsom zijn.
En tja, de VI heeft dus blijkbaar aan de zaakwaarnemer van Babel gevraagd of hij het contract even naar de redactie wilde faxen, en dat was geen probleem.. :eusa_liar:
En tja, de VI heeft dus blijkbaar aan de zaakwaarnemer van Babel gevraagd of hij het contract even naar de redactie wilde faxen, en dat was geen probleem.. :eusa_liar:
Ajax!