Kenneth Vermeer
Moderator: mods
Re: Kenneth Vermeer
Vooro;gesteld, ik ben het met je eens over Vermeer 999, maar het is wel zo dat tot de blessure van Steek Ajax de minst gepasseerde defensie van de Eredivisie had, waarbij veel wedstrijden geen tegendoelpunten zijn geincasseerd. Na de blessure en het uiteindelijke vertrek is de 0 vrijwel nooit meer gehouden.
I think I lost my fucking headache
Prima, maar ga eens wat verder terug in de tijd Lucas.Toen was er ook een hele poos dat de verdediging voor geen meter stond te ballen en ook Stekelenburg het niet kon behappen.Daarbij de KANSEN die de tegenstander krijgt zijn dikke fouten van de achterhoede spelers, tja er zijn maar weinig keepers die bij een reeks van zulke fouten toch de nul weten te houden ..LucaS schreef:Vooro;gesteld, ik ben het met je eens over Vermeer 999, maar het is wel zo dat tot de blessure van Steek Ajax de minst gepasseerde defensie van de Eredivisie had, waarbij veel wedstrijden geen tegendoelpunten zijn geincasseerd. Na de blessure en het uiteindelijke vertrek is de 0 vrijwel nooit meer gehouden.
Het gaat er om of dat Vermeer NU degene is die verzaakt, volgens mij dus niet, integendeel.Hij is degene die b.v. tegen Feyenoord een zekere achterstand tegenhoud.Je zou voor het zelfde geld zelf ook nog eens kunnen zeggen dat als Vermeer NIET die overtreding maakt en blijft staan het een grotere kans op 0 - 2 zijn geweest, al is dit natuurlijk koffiedik kijken .. ( en had het met tien man ook nog slechter uit kunnen pakken ).
En of AJAX dan nog gelijk had kunnen maken betwijfel ik ..
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Pfffff één wedstrijd maar voor de met afstand slechtste Ajax-keeper sinds Fred Grim en dan ook nog in een wedstrijd waarin hij toch niet zou meedoen. Het zit Ajax echt niet mee.Ajax mist Vermeer alleen in bekerduel met Roda JC
Laatste update: 24 oktober 2011 15:47 info
AMSTERDAM - Kenneth Vermeer mag één duel het doel van Ajax niet verdedigen. De doelman accepteerde maandag een schikkingsvoorstel van twee duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk.
Vermeer kreeg zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (1-1) de rode kaart, nadat hij de doorgebroken Guyon Fernandez had gevloerd.
Hij mist het bekerduel van woensdag met Roda JC. Vermeer was in Kerkrade sowieso niet in actie gekomen omdat doelman Jasper Cillessen in het bekertoernooi speelt.
Vermeer is weer beschikbaar als Ajax zaterdag Roda JC in de competitie treft.
Nu.nl
YNWA
Vermeer houdt er wekelijks onmogelijke ballen uit. En wordt keer op keer in de steek gelaten door die softcocks vóór hem. Zie Twente-thuis, Groningen-uit, AZ-thuis en gisteren dus ook.999 schreef: Het gaat er om of dat Vermeer NU degene is die verzaakt, volgens mij dus niet, integendeel.
Vermeer lijkt me alleen niét de grote organisator van de defensie. Hij is geen Schmeichel of Kahn. Steek is ook 'presenter', heeft meer uitstraling. En met z'n voeten en bij hoge ballen is Vermeer matig.
Maar dan nog: wat hij er allemaal uit houdt, is gewoon heel knap. Wanneer onze defensie net zoveel ballen onschadelijk zou maken als Vermeer doet...
Dus ik ben het met je eens.
Dat dikgedrukte zou best kunnen.Al heb ik niet het idee dat er tegenwoordig veel georganiseerd hoeft te worden door een keeper.Ik bedoel bij standaard akties zoals vrije trappen en corners wordt van te voren afgsproken wie en wat een speler moet doen.Dat zijn doorgesproken tactische taken.wimpey schreef:Vermeer houdt er wekelijks onmogelijke ballen uit. En wordt keer op keer in de steek gelaten door die softcocks vóór hem. Zie Twente-thuis, Groningen-uit, AZ-thuis en gisteren dus ook.999 schreef: Het gaat er om of dat Vermeer NU degene is die verzaakt, volgens mij dus niet, integendeel.
Vermeer lijkt me alleen niét de grote organisator van de defensie. Hij is geen Schmeichel of Kahn. Steek is ook 'presenter', heeft meer uitstraling. En met z'n voeten en bij hoge ballen is Vermeer matig.
Maar dan nog: wat hij er allemaal uit houdt, is gewoon heel knap. Wanneer onze defensie net zoveel ballen onschadelijk zou maken als Vermeer doet...
Dus ik ben het met je eens.
Ik zie b.v. bij een corner de verdediger van Feyenoord geheel vrijstaand voorlangs koppen, misschien dat Vermeer daar nadrukkelijker een rol in moet spelen, maar het lijkt me toch meer dan logisch dat degene die deze speler als AJAX tegenstander heeft zijn taak, waarvan ik toch mag aannemen dat De Boer dat hem verteld heeft, uitvoert.Daar hof toch echt niet voor op school te hebben gezeten.
Ach, Wimpey, je kan er lang of kort over lullen.Toen ik nog voetbalde vertelde mijn trainer me 1 keer dat je altijd mee moet springen, doe " iets ", ongeacht of dat je nu wel of niet een 100% kans hebt om die bal bij een corner te onderscheppen als ie richting " jouw " man komt.Dat alleen al kan er voor zorgen dat die tegenstander uit zijn " doen " raakt, als je begrijpt wat ik bedoel ..
Onze verdedigers denken dat met springen elkaar aangapen wordt bedoeld ..
Blij met de punten ...
Ach, nou snap it het InnerHarbour, jij rookt bananen schillen. Wel te rusten, jochie.InnerHarbour schreef:
Pfffff één wedstrijd maar voor de met afstand slechtste Ajax-keeper sinds Fred Grim en dan ook nog in een wedstrijd waarin hij toch niet zou meedoen. Het zit Ajax echt niet mee.
Haha ja tuurlijk wist hij dondersgoed hoe laat het was, maar dat moment ziet er écht goed uit. Kenneth is een heel goede acteur, of hij was echt verbaasd.999 schreef:Ja en ?.Lijkt me logisch dat ie doet voorkomen alsof er niks aan de hand was.Overgens gaf ie in het interview onmiddelijk toe dat ie wel wist hoe laat het was ?.Cruijff schreef:Het meest grappige uit de rode kaart situatie vond ik dat Vermeer direct nadat Fernandez bij hem over de knie was gegaan achter de bal aan wandelde en zich verbaasd omdraaide toen de scheidsrechter met een rode kaart op hem af stormde. Het leek wel alsof Kenneth in de veronderstelling was dat hij de vrije trap mee zou krijgen. Kijk de beelden er maar op na!
Haha tja het is hier ook heerlijk objectief allemaal. Laten we er maar vooral om lachen. Wat vonden jullie vroegah trouwens van Stanley Menzo? En in hoeverre lijkt Kenneth Vermeer op hem?999 schreef:Afijn tis wel lachen hoor .. Maarten is God, waarvan velen zich nog niet zo lang geleden afvroegen waarom de absolute top zich niet voor hem heeft gemeld, Cillessen is Jesus op basis van zijn wedstrijden bij Nec en wat invalbeurtjes en Vermeer de lul omdat ie verantwoordelijkzou zijn voor het falen van v.d. Wiel, en het slaapkoppen centrum Alderweireld en AANVOERDER Vertongen ..
- InnerHarbour
Zou het voor de Boer nu eindelijk duidelijk zijn of gaan we nog een tijdje doorklooien met die middelmatige keeper.
YNWA
- Ajaciedjuh
Staande voet ontslag
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik heb nog niks gezien, maar ik ben nou toch wel benieuwd wat Vermeer allemaal heeft uitgespookt..
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Schuldig aan één doelpunt. Als Vermeer dit te verduren krijgt zou Vertonghen de doodstraf moeten krijgen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Kenneth Vermeer
Twee doelpunten
Kenneth Vermeer
Uiteindelijk 3 dus.
Van mij hoeft het niet, maar het zou me niks verbazen als dit de 'Auxerre' van Vermeer blijkt te zijn geweest.
Van mij hoeft het niet, maar het zou me niks verbazen als dit de 'Auxerre' van Vermeer blijkt te zijn geweest.
-
Vermeer neem ik niets kwalijk, hij kan niet beter, doet zijn best.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Het is wel kwalijk dat hij geen bal fatsoenlijk uit kan trappen. Je zou in een compilatie alle ballen die hij inlevert in de voeten van tegenstanders of door ze over zijlijn te schieten eens op een rij moeten zetten. Ik dacht dat in de jeugdopleiding van Ajax het creeëren van een meevoetballende keeper juist zo belangrijk was?
Kenneth Vermeer
Ik pleit voor het afschaffen van artikel 114 Grondwet!Bertje schreef:Schuldig aan één doelpunt. Als Vermeer dit te verduren krijgt zou Vertonghen de doodstraf moeten krijgen.
Hopelijk heeft FdB nu genoeg munitie om zijn twijfels over Vermeer te concretiseren en hem op de bank te plaatsen. We kunnen gaan bouwen aan een nieuw elftal, want dit seizoen is verloren en na dit seizoen vertrekken er behoorlijk wat spelers.
Vermeer vervangen.
Vermeer vervangen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Zou heel goed kunnen. Dit kan echt niet. Het zou me trouwens ook verbazen als hij hier nog overheen komt, hij komt me steeds erg labiel en onzeker over. Ik blijf Vermeer een goede lijnkeeper vinden met geweldige reflexen, maar in de lucht en met uittrappen is hij echt hopeloos. Werkelijk te triest voor woorden.Arthur schreef:Uiteindelijk 3 dus.
Ik neem Kenneth ook niks kwalijk. Vermeer, Ooijer en Frankie neem ik dit kwalijk.
IK GELOOF!!!!!!
Ach, FdB heeft ook weinig vertrouwen in hem. Daarom moest Cillissen ook komen, zelfs voor 5 mln. Je ziet aan alles wat FdB zegt en doet dat hij Vermeer niet als de onbetwiste nieuwe nummer 1 ziet, maar hem moeilijk op de bank kon zetten dit seizoen.
Nu een mooie aanleiding.
Nu een mooie aanleiding.
-
In de jeugd deed Vermeer precies hetzelfde (vandaar mijn berichten over hem na de verkoop van Stekelenburg), FdB moet dat vaak genoeg gezien hebben, hij was regelmatig op De Toekomst.Cruijff schreef:Het is wel kwalijk dat hij geen bal fatsoenlijk uit kan trappen. Je zou in een compilatie alle ballen die hij inlevert in de voeten van tegenstanders of door ze over zijlijn te schieten eens op een rij moeten zetten. Ik dacht dat in de jeugdopleiding van Ajax het creeëren van een meevoetballende keeper juist zo belangrijk was?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Waarom FdB? Tegen zoveel persoonlijke fouten kan niemand op.Rishi schreef:Ik neem Kenneth ook niks kwalijk. Vermeer, Ooijer en Frankie neem ik dit kwalijk.
FdB is toch ook geen fan van Vermeer. Hij moest hem wel nr 1 maken na het vertrek van Stekelenburg, maar van harte ging het niet.Demosthenes schreef:In de jeugd deed Vermeer precies hetzelfde (vandaar mijn berichten over hem na de verkoop van Stekelenburg), FdB moet dat vaak genoeg gezien hebben, hij was regelmatig op De Toekomst.Cruijff schreef:Het is wel kwalijk dat hij geen bal fatsoenlijk uit kan trappen. Je zou in een compilatie alle ballen die hij inlevert in de voeten van tegenstanders of door ze over zijlijn te schieten eens op een rij moeten zetten. Ik dacht dat in de jeugdopleiding van Ajax het creeëren van een meevoetballende keeper juist zo belangrijk was?
-
Waarom moest hij nummer één worden? Het zal een beginnersfout zijn, zoals Blind opstellen dat ook een is, maar dit zijn dure punten.FdB is toch ook geen fan van Vermeer. Hij moest hem wel nr 1 maken na het vertrek van Stekelenburg, maar van harte ging het niet.
Omdat hem al jaren is voorgehouden dat hij de vervanger van Stekelenburg zou zijn? Omdat hij net een contractverlenging had gekregen met die worst in het vooruitzicht? Omdat je hem kapot had gemaakt door Cillissen als nieuwe 1 op te stellen?
Zomaar wat logische redenen?
Zomaar wat logische redenen?