Marko Pantelic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Neefkens
Erelid
Berichten: 576
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Neefkens » zo feb 14, 2010 5:10 pm

Gewoon een contract aanbieden voor een jaar extra met optie, zelfde salaris. Suk is er nog niet klaar voor, Castillion gaat het sowieso niet redden (ben ik bang voor)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » zo feb 14, 2010 5:50 pm

Zo gewoon is dat niet, want hij heeft inmiddels laten weten een forse loonsverhoging te wensen.

Van mij hoeft hij niet te blijven. Ik ben niet kapot van hem.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Jöhnk » zo feb 14, 2010 6:10 pm

joey schreef:Zo gewoon is dat niet, want hij heeft inmiddels laten weten een forse loonsverhoging te wensen.
O ja?

Ik sta er een beetje neutraal tegenover. Tegen normale voorwaarden mag hij best blijven, maar het hoeft niet.

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door Rednose » zo feb 14, 2010 6:31 pm

Wat mij betreft mogen we blij zijn dat hij er is. Binnen dit Ajax heeft hij een belangrijke rol.
Is geen Bergkamp, Van Basten of Petterson, maar erg nuttig nu.
Is tenminste niet een van die lamzakken van de patatgeneratie (om ome Leo maar eens te citeren).
Goed aanspeelpunt, slim in strafschopgebied, maakt koel af (als hij eindelijk eens fatsoenlijk wordt aangespeeld).
Kortom, wat mij betreft blijft Panty!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » zo feb 14, 2010 6:33 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Zo gewoon is dat niet, want hij heeft inmiddels laten weten een forse loonsverhoging te wensen.
O ja?
Ja.

Volgens Bild verdient hij 1 miljoen euro.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Jöhnk » zo feb 14, 2010 6:45 pm

Kan ook over de contractduur gaan. Ik heb geen idee wat zijn eisen zijn.

Bild neem ik niet serieus.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » zo feb 14, 2010 6:46 pm

joey schreef:
Jöhnk schreef:
joey schreef:Zo gewoon is dat niet, want hij heeft inmiddels laten weten een forse loonsverhoging te wensen.
O ja?
Ja.

Volgens Bild verdient hij 1 miljoen euro.
Waar staat dat " forse "?.

Gebruikersavatar
Cedric
Berichten: 1230
Lid geworden op: di feb 08, 2005 3:56 pm
Locatie: Normandie
Contacteer:

Re: Marko Pantelic

Bericht door Cedric » zo feb 14, 2010 6:50 pm

Sportweek schreef:Pantelic in de nieuwe Sportweek: “We zijn er nog niet uit. Ik wil graag blijven, heb het naar mijn zin in Amsterdam. Maar beide partijen moeten zich vinden in de nieuwe overeenkomst.” Punt van discussie is niet alleen de lengte van het contract, maar ook de hoogte van het salaris. Ajax wil geen buitensporige salarissen meer betalen. Pantelic zet echter hoog in. “Ik ben dit seizoen akkoord gegaan met de voorwaarden van Ajax. Nu moeten ze mijn voorwaarden accepteren. Als dat gebeurt is het oké, als dat niet gebeurt is het ook oké. Wat er ook gebeurt: Ajax zal altijd in mijn hart blijven en ik zal tot de laatste dag blijven werken.”
http://www.sportweek.nl/voetbal/127396/ ... n_bij_Ajax
"Geef Ajax z'n goede reputatie terug!"

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41113
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » zo feb 14, 2010 6:55 pm

Als hij echt een bak meer geld wil gaan verdienen zal er geen plaats zijn voor Pantelic. Wanneer hij redelijke eisen stelt is het wat mij betreft wel een optie om hem bij te laten tekenen.

Pantelic is geen absolute geweldenaar maar hij is zeker goed bruikbaar. Kijk maar naar zijn statistieken, die zijn gewoon prima. Daarnaast zijn Suk en Castillion nog niet klaar dus we moeten sowieso een spits hebben. Pantelic hebben we al in huis en we weten wat hij wel én niet kan. Tenzij Ajax een betere optie weet te vinden voor een verantwoorde investering dan is contractverlenging geen slecht plan.
Nil volentibus arduum

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door goodfella » zo feb 14, 2010 7:13 pm

Hij wil meer verdienen dan nu. Afscheid nemen dus.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41113
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » zo feb 14, 2010 7:39 pm

Daar zal het ook wel op uitdraaien. Maar wie weet, misschien valt het uiteindelijk nog wel mee met zijn eisen en is het haalbaar. Een vervanger kost ook geld en je moet maar afwachten wat de kwaliteit van die speler dan weer is. Pantelic is op zich geen slechte spits voor Ajax.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » zo feb 14, 2010 7:40 pm

Cedric_AeF schreef:
Sportweek schreef:Pantelic in de nieuwe Sportweek: “We zijn er nog niet uit. Ik wil graag blijven, heb het naar mijn zin in Amsterdam. Maar beide partijen moeten zich vinden in de nieuwe overeenkomst.” Punt van discussie is niet alleen de lengte van het contract, maar ook de hoogte van het salaris. Ajax wil geen buitensporige salarissen meer betalen. Pantelic zet echter hoog in. “Ik ben dit seizoen akkoord gegaan met de voorwaarden van Ajax. Nu moeten ze mijn voorwaarden accepteren. Als dat gebeurt is het oké, als dat niet gebeurt is het ook oké. Wat er ook gebeurt: Ajax zal altijd in mijn hart blijven en ik zal tot de laatste dag blijven werken.”
http://www.sportweek.nl/voetbal/127396/ ... n_bij_Ajax
Oke.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door goodfella » zo feb 14, 2010 7:41 pm

Marillion schreef:Daar zal het ook wel op uitdraaien. Maar wie weet, misschien valt het uiteindelijk nog wel mee met zijn eisen en is het haalbaar. Een vervanger kost ook geld en je moet maar afwachten wat de kwaliteit van die speler dan weer is. Pantelic is op zich geen slechte spits voor Ajax.
We hebben Cvitanich en Sulejmani nog. Er is geen geld voor een vervanger wat mij betreft. Jol moet aan de slag met de huidige spelers.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41113
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » zo feb 14, 2010 7:43 pm

Ik ging er eerlijk gezegd even van uit dat Cvitanich al weg is. Maar dat moeten we inderdaad nog maar afwachten. Sulejmani zal sowieso niet in het centrum gaan spelen. Als hij uberhaupt nog wat gaat laten zien zal het vanaf links zijn.
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid
Berichten: 576
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Neefkens » zo feb 14, 2010 9:03 pm

goodfella schreef:
Marillion schreef:Daar zal het ook wel op uitdraaien. Maar wie weet, misschien valt het uiteindelijk nog wel mee met zijn eisen en is het haalbaar. Een vervanger kost ook geld en je moet maar afwachten wat de kwaliteit van die speler dan weer is. Pantelic is op zich geen slechte spits voor Ajax.
Jol moet aan de slag met de huidige spelers.
Dus Pantelic?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Marko Pantelic

Bericht door Bert » ma feb 15, 2010 12:23 pm

Cvitanich is toch tot en met volgende winter verhuurd?
Cedric_AeF schreef:
Sportweek schreef:Pantelic in de nieuwe Sportweek: “We zijn er nog niet uit. Ik wil graag blijven, heb het naar mijn zin in Amsterdam. Maar beide partijen moeten zich vinden in de nieuwe overeenkomst.” Punt van discussie is niet alleen de lengte van het contract, maar ook de hoogte van het salaris. Ajax wil geen buitensporige salarissen meer betalen. Pantelic zet echter hoog in. “Ik ben dit seizoen akkoord gegaan met de voorwaarden van Ajax. Nu moeten ze mijn voorwaarden accepteren. Als dat gebeurt is het oké, als dat niet gebeurt is het ook oké. Wat er ook gebeurt: Ajax zal altijd in mijn hart blijven en ik zal tot de laatste dag blijven werken.”
http://www.sportweek.nl/voetbal/127396/ ... n_bij_Ajax
Dat over het salaris is geen citaat van Pantelic. Sterker nog, dit is gewoon hetzelfde verhaaltje van Pantelic als joey al aanhaalde.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » ma feb 15, 2010 1:02 pm

Welke voorwaarden moet Ajax dan accepteren? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » ma feb 15, 2010 1:10 pm

Tjesus .. Misschien wil hij twee jaar en AJAX maar een met een optie.Misschien wil ie een iets hoger salaris, of een extra premie per gescoord punt.

Er is vanalles te bedenken waar beide partijen teverden over zouden kunnen zijn, mits men door wil gaan met elkaar ..

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Ajaciedjuh » di feb 16, 2010 7:44 am

AS<>VI schreef:Pantelic wil contract voor vier jaar

Marco Pantelic wil een contract voor vier jaar bij Ajax. De club wil dit echter niet en biedt hem tot 2011 aan met een optie tot nog een jaar. Ajax heeft het beleid alleen lange contracten te geven aan jonge spelers die nog wat opleveren.
4 jaar is veel te lang. 2 jaar met een optie (minimaal x wedstrijden) vind ik nog wel kunnen. Onze talenten hebben nog wel minimaal 1 jaar nodig.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door Rooie » di feb 16, 2010 8:52 am

Sportweek/AS:
Ook Marko Pantelic hoeft zijn pen nog niet in de inkt te dopen. Ajax heeft een contract klaar liggen voor één seizoen met een optie voor nog een jaar als Pantelic tot 25 wedstrijden komt. De gelouterde spits, na dit seizoen transfervrij, hoopt op méér zekerheid en iets meer salaris dan Ajax hem momenteel biedt.
Eén jaar plus nog 1 jaar als optie is wel het maximale wat mij betreft.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » di feb 16, 2010 9:52 am

Dan is hij weg, Benji.
Contractverlenging Pantelic bij Ajax nog ver weg

Ajax en Marko Pantelic willen graag met elkaar verder. De Amsterdammers en de 31-jarige Servische spits hebben echter beide een andere interpretatie over de duur van het contract. 'Ze weten wat ik wil, de keuze is aan de club.'

Het voorstel van Ajax is dat zijn deze zomer aflopende contract wordt verlengd met een extra jaar. Daar zit dan een optie in die gelicht wordt als Pantelic een bepaald aantal wedstrijden speelt. De aanvaller zelf wil een meerjarig contract. 'Ik heb mijn eenjarige contract bij Ajax niet vanwege het geld getekend: in Engeland had ik drie keer zo veel kunnen verdienen. Dit seizoen ben ik akkoord gegaan met de huidige voorwaarden', vertelt Pantelic aan Voetbal International.

'Voor een langer verblijf bij Ajax zijn andere voorwaarden nodig. De financiën zullen een rol spelen en in deze fase van mijn carrière wil ik geen kortlopende contracten meer', is de Serviër duidelijk. 'De vraag is of Ajax de middelen heeft om aan mijn wensen te voldoen. Het zou me niet verbazen als onze samenwerking na dit seizoen eindigt.'

'We willen Marko graag behouden', laat coach Martin Jol weten. 'Maar zoals bekend zijn we bij Ajax in onderhandelingen beperkt in onze mogelijkheden. Bovendien is het ons beleid dat we meerjarige contracten aan jonge jongens aanbieden, niet aan spelers die de dertig zijn gepasseerd en waarschijnlijk geen transfergeld meer opleveren. Laten we nog niet op de feiten vooruit lopen. Het mooiste zou zijn als we er toch met Pantelic kunnen uitkomen.'
VI

Prima, laat maar gaan. Hij wordt alleen maar trager.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41113
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » di feb 16, 2010 10:06 am

Als hij niets wil toegeven dan zal dit inderdaad gelijk zijn laatste seizoen bij Ajax zijn. Ik snap hem overigens best hoor. Als hij elders wel een meerjarig contract kan tekenen waarbij hij ook nog eens beter gaat verdienen is het logisch dat je op zoek gaat naar een vergelijkbare aanbieding.

Maar voor Ajax is een contract van 3 a 4 jaar echt te lang. Ik dacht meer aan een nieuw contract van 1 seizoen waar hooguit nog een optie voor een extra jaar bij zou kunnen zitten op basis van geleverde prestaties.

Er zal dus wel een nieuwe spits komen. Ben benieuwd in welke hoek Ajax die gaat zoeken. Zal wel een poging worden om iemand een jaartje te huren of zo.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47575
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » di feb 16, 2010 10:38 am

Wegwezen ermee. Gaan zo een speler toch niet teveel betalen. Lekker met Suk volgend jaar!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41113
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » di feb 16, 2010 10:41 am

Ik heb niet de indruk dat Suk al klaar is om onze 1e keuze te zijn. Dat moet je die jongen niet aan doen.

Er zal een speler bij moeten komen als Pantelic vertrekt. Of Suarez moet vast naar het centrum verhuizen maar dat heb ik eigenlijk liever niet.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47575
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » di feb 16, 2010 10:48 am

Suk met Castillion. Slechter dan Pantelic gaan ze het niet doen hoor. We hebben met Eriksen en Lodeiro (van hem verwacht ik nog meer) ook nog eens spelers erbij die wat meer voetballend vermogen vanaf het middenveld gaan brengen. Denk dat het wel moet kunnen.

En we hebben Miralem nog.....
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie