Daley Sinkgraven

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Yopi » ma dec 29, 2014 12:03 pm

Heerenveen laat Sinkgraven in de winter nog niet gaan

SC Heerenveen wil Daley Sinkgraven absoluut niet al in januari laten gaan. Met name Ajax werpt zich op als geïnteresseerde partij voor de tiener.


De negentienjarige Sinkgraven mag zich met recht een van de revelaties uit de eerste helft van het Eredivisieseizoen noemen. Op het moment dat komende week de transferwindow opengaat, zal er dan ook weer dagelijks worden gespeculeerd over een vertrek van de talentvolle spelmaker. Dat weten ze in het Abe Lenstra Stadion ook.

'Ongetwijfeld,’ bevestigt technisch directeur Hans Vonk aan Voetbal International. Maar ik verwacht niet dat Daley nu al gaat, het is echt onze intentie om hem tot het eind van het seizoen voor SC Heerenveen te behouden.' Dat zou een streep door de rekening zijn van enkele geïnteresseerde clubs, waarvan met name Ajax zich nadrukkelijk profileert.

Bij monde van trainer Frank de Boer lieten de Amsterdammers zich de afgelopen week nog maar eens positief uit over Sinkgraven die nog tot 2017 vastligt in Friesland. 'Als hij snel komt, dan kan hij aan ons spel wennen. En hij zal gewoon gaan spelen als hij beter is dan anderen', aldus De Boer. Eerder gaf hij al aan dat Sinkgraven niet per se direct naar Amsterdam hoeft te komen. 'Hem kopen en nog een half jaar verhuren aan Heerenveen zou een optie kunnen zijn.'
VI

Het spel is op de wagen?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door raymon » ma dec 29, 2014 12:13 pm

Prijs opdrijven
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Alexander
Berichten: 8574
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Alexander » ma dec 29, 2014 1:35 pm

Ik heb veel vertrouwen in Andersen, Beek en Nouri. Hoeft van mij dus niet te komen. Heb dan liever dat Ajax Anita huurt voor een half jaar of voor anderhalf jaar. Dat zou een aanwinst zijn voor de huidige selectie.

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Lionel » ma dec 29, 2014 1:40 pm

Alexander schreef:Ik heb veel vertrouwen in Andersen, Beek en Nouri. Hoeft van mij dus niet te komen. Heb dan liever dat Ajax Anita huurt voor een half jaar of voor anderhalf jaar. Dat zou een aanwinst zijn voor de huidige selectie.
Mee eens. Sinkgraven is niet het type dat we nodig hebben tenzij hij op 6 kan spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Mano » di dec 30, 2014 9:07 am

Gewoon ophalen aan het einde van het seizoen.
Dat we 3 talenten in de selectie hebben, zegt me niks! Die talenten moeten het eerst waarmaken in het eerste!
Zelfde geldt voor Sinkgraven maar dat hij potentie heeft, is duidelijk.

Nu nog opzoek naar een mannetjesputter voor de 6 van volgend jaar.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Rooie » vr jan 30, 2015 10:01 pm

Sinkgraven per direct naar Ajax. Transfersom 6.5 miljoen euro, 5-jarig contract.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 30, 2015 10:03 pm

5,5 zelfs :ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » vr jan 30, 2015 10:03 pm

Verrassend!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 30, 2015 10:05 pm

Hard nodig, maar dit is natuurlijk niet de ervan speler. Gelukkig is het middenveld nu wat breder als er iemand wegvalt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7913
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door elliquido » vr jan 30, 2015 10:11 pm

Ben benieuwd wat hij op 6 / 10 kan
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door mattie » vr jan 30, 2015 10:15 pm

Ik lees overal vandaag dat er een verlengstuk van FdB ontbreekt in het veld.. iemand die gemeen is etc etc.. Sorry maar dat is Sinkgraven echt niet.. dan moet je echt denken aan o.a Heitinga/ de Jong van dat kaliber
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 30, 2015 10:21 pm

Heitinga is afgewezen door Ajax deze wintertransferperiode.

Welkom Sinkgraven bij de mooiste club van de wereld. :ajaxscarf.gif:

Dat je talent tot wasdom mag komen en we van je spel mogen genieten, :smile-ajax.gif: :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door peter » vr jan 30, 2015 10:33 pm

Goeie aankoop. Al strookt het niet met datgene wat geroepen wordt. Andersen exit?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 30, 2015 10:38 pm

Natuurlijk geen exit voor Andersen. We hebben meerdere goede spelers nodig op het middenveld. Serero, Klaassen, Riedewald: allemaal al geblesseerd geweest.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 30, 2015 10:40 pm

Sinkgraven: blij dat hij er is. Ook hij heeft tijd nodig, maar voegt voetbalintelligentie toe, combinatievermogen, steekpass en gif toe. :biggthumpup.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Jöhnk » vr jan 30, 2015 10:40 pm

Wat moet Ajax nou met Heitinga? :confused.gif:

We zijn blijkbaar weer op het punt beland dat elk afdankertje uit een grotere competitie iets bij Ajax te zoeken heeft, omdat PSV (vooralsnog) een gelukkige hand heeft gehad qua afdankertjes. Maar dat is dus niet zo, dat weten we allemaal hopelijk wel.

Zonder er wonderen van te verwachten: een extra middenvelder konden we wel gebruiken. Op het middenveld was de selectie te smal. Het is in ieder geval geruststellend dat er nu een serieus alternatief voorhanden is als bijvoorbeeld Klaassen geblesseerd raakt. Verder zal Sinkgraven de concurrentiestrijd met Andersen aan moeten gaan. De Boer kennende krijgt Andersen nog wel even de voorkeur.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door peter » vr jan 30, 2015 10:44 pm

Exit uit het elftal bedoel ik. Als iedereen fit is, dan speel je met deze peperdure jongen, met Klaassen en Serero. En dan op de bank de aanstormende talenten.

Wel schandalig natuurlijk dat je wacht tot 30 januari he. Die gozer hadden we vorige week ook wel kunnen gebruiken.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Giacomo Puccini » vr jan 30, 2015 10:54 pm

Goeie aankoop denk ik. Slimme en vaardige voetballer. Ik had gehoopt dat Andersen verder zou zijn maar na zijn goede 2 maanden is hij weer ver teruggezakt en presteert hij simpelweg onvoldoende. De last op de schouders van Sinkgraven is wel enorm terwijl hij ook pas 19 is. Met hem erbij moet Ajax in kampioensvorm geraken... geen makkelijke opgave als je bedenkt dat de achterhoede bijna geheel aan vervanging toe is.
Ajax!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7913
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door elliquido » vr jan 30, 2015 10:55 pm

Er is wel een ambulance onderweg naar de arena om Marc te onderzoeken en bij te staan vanwege het rib uit zijn lijf en acuut zuurstoftekort
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Mano » vr jan 30, 2015 11:00 pm

Prima aankoop maar had ook in de zomer gekund.
Sinkgraven staat er ook nog niet. Is ook nog grillig.
Logisch, is 20 jaar.

Dus mooi maar niet de aankoop die Ajax NU nodig had.

Die had je ook in de zomer kunnen ophalen....

Zoethoudertje voor de supporters.

"laten we Sinkgraven halen, waren we toch al van plan a.s. zomer, iedereen weer blij"

SLECHT
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Lionel » vr jan 30, 2015 11:07 pm

Ik snap deze aankoop niet echt. Exit Andersen dus.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za jan 31, 2015 12:01 am

Sinkgraven speelt op 6 toch? Dan is de vraag of FdB Serero boven Andersen verkiest.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Yopi » za jan 31, 2015 12:23 am

Welkom, Daley! Dat je maar zo goed mag zijn als iedereen beweert. :ajaxscarf.gif:

Wellicht waren er kapers op de kust? Dat kan reden zijn om hem nu te halen.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Dubbel » za jan 31, 2015 12:48 am

Mano schreef:Zo iedereen is weer naar bed gebracht door Marc Overmars met een zoethoudertje. (SInkgraven)

Om het gezeur van de supporters te dimmen, halen we toch gewoon een geplande aankoop naar voren.
Of we deze nou in de zomer halen of nu....

Maar het probleem van geen routine blijft
kansloze actie!!
(prima speler hoor, maar niet wat Ajax nu nodig heeft)
Ha ha, je hebt wel een punt maar als we alleen Heit zouden halen ? Ik ken Sinkgraven nauwelijks maar hij lijkt wel in het plaatje te passen; jonge speler met iets extra's. De kritiek op Ajax is vooral dat het niet leuk was om naar te kijken. Als ik dan even door de roze bril kijk naar een rechterkant El Ghazi, Sinkgraven en van Rhijn met Klaassen als DM dan wordt ik daar wel vrolijk van.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door mattie » za jan 31, 2015 1:54 am

Jöhnk schreef:Wat moet Ajax nou met Heitinga? :confused.gif:

We zijn blijkbaar weer op het punt beland dat elk afdankertje uit een grotere competitie iets bij Ajax te zoeken heeft, omdat PSV (vooralsnog) een gelukkige hand heeft gehad qua afdankertjes. Maar dat is dus niet zo, dat weten we allemaal hopelijk wel.

Zonder er wonderen van te verwachten: een extra middenvelder konden we wel gebruiken. Op het middenveld was de selectie te smal. Het is in ieder geval geruststellend dat er nu een serieus alternatief voorhanden is als bijvoorbeeld Klaassen geblesseerd raakt. Verder zal Sinkgraven de concurrentiestrijd met Andersen aan moeten gaan. De Boer kennende krijgt Andersen nog wel even de voorkeur.
Type als Hij of als Poulsen.. Iemand die de boel op scherp zet.. Ff Ala Toivonen provoceert.. Snapje..

Sinkgraven mag denk ik rustig wennen dus voorloppig zal het wel hetzelfde middenveld blijven..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Plaats reactie