Kenny Tete

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenny Tete

Bericht door InnerHarbour » do jul 14, 2016 1:02 pm

Cruijff schreef:
InnerHarbour schreef:@ A.C. Wie van deze drie denkt dan bij Barcelona te kunnen spelen?
Zowel Tete als Bazoer.
Tja als je jezelf niets verbeeld......... Het wachten is nu op die zaalvoetballer die meldt na een gelukkig hakballetje dat hij het niveau van Ajax ontgroeid is. :smallgrin.gif:
YNWA

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Demosthenes » do jul 14, 2016 4:10 pm

Tete zal zich geen hakbal kunnen veroorloven, hij komt trouwens niet op dat idee en met een idee begint de creatieve oplossing.

De hakbal zal nu misschien worden geïmplementeerd in zo'n Fifa-computerspel, dan kun je die op je scherm (in screen we trust) zien bij iedere speler van Liverpool. Nu maar hopen dat ze niet over hun eigen spierballen struikelen :blub.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door wimpey » do jul 14, 2016 6:19 pm

Khraa schreef:
wimpey schreef:Wat was de rol van oom agent in deze?
Dat maakt toch niet zoveel uit? Was het niet:" een Ajacied trekt nooit zijn jas uit?
Zeitgeist. :hypocrite.gif: Ajacieden rijden iemand dood of met drank op of voelen zich achter het stuur zonder boksbeugel eenzaam.

Neemt niet weg dat Tete niet in 'zulk soort' situaties moet geraken. Maar misschien was oom agent ook wel heel vervelend en wou ie z'n autoriteit t.o.v. Tete (ten overstaan van anderen wellicht) effe demonstreren.

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Alexander » vr aug 19, 2016 12:49 pm

Ajax zou met Lazio onderhandelen over de verkoop van Tete, volgens verschillende Italiaanse media. Dat zou ik wel een enorme klap vinden.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47994
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Kenny Tete

Bericht door peter » vr aug 19, 2016 12:50 pm

Inderdaad. De bronnen zijn niet heel betrouwbaar, maar met Raiola weet je het nooit. Ik kan me ook voorstellen dat Tete in het voetbal van Bosz het lastiger gaat krijgen, hoor.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 19, 2016 12:59 pm

Opvallend is in ieder geval dat zijn contract nog steeds niet verlengd is, terwijl het alweer een half jaar geleden is dat ze de intentie hadden om te verlengen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door wimpey » vr aug 19, 2016 12:59 pm

Echte verdediger he. Die hebben het lastig in NL. Ome Mino brengt Kenny zonder enig probleem naar een goede Italiaanse club. Kan Ajax weer los en in de categorie Hoorn, Viergever gaan shoppen. :excited.gif:

De Dominee
Berichten: 5958
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Kenny Tete

Bericht door De Dominee » vr aug 19, 2016 1:13 pm

Niet laten gaan maar juist verlengen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Kenny Tete

Bericht door GangstaRiB » vr aug 19, 2016 1:35 pm

wimpey schreef:Echte verdediger he. Die hebben het lastig in NL. Ome Mino brengt Kenny zonder enig probleem naar een goede Italiaanse club. Kan Ajax weer los en in de categorie Hoorn, Viergever gaan shoppen. :excited.gif:
Tete was dit seizoen niet goed begonnen, zit terecht op de bank. Als hij of Raiola vind dat ie moet verder moet kijken.. tsja... wat moet je daar dan mee? Laat em lekker wegkwijnen in Italie. Niet dat ik hem dat gun, maar Tete heeft amper een seizoen in Nederland iets laten zien en nu wil ie alweer verder kijken?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41122
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Marillion » vr aug 19, 2016 1:38 pm

Ik zou het erg jammer vinden mocht dit concreet worden. Hebben we eindelijk een jongen die een tegenstander kan uitschakelen en bovendien met zijn snelheid en goede tackle iets kan corrigeren en dan zou je 'm gelijk kwijt zijn.

Hij is misschien niet geschikt om de opbouw te verzorgen maar ik denk dat hij wel degelijk belangrijk is als je ver van het doel af wil spelen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door 999 » vr aug 19, 2016 2:35 pm

wimpey schreef:Echte verdediger he. Die hebben het lastig in NL. Ome Mino brengt Kenny zonder enig probleem naar een goede Italiaanse club. Kan Ajax weer los en in de categorie Hoorn, Viergever gaan shoppen. :excited.gif:
Waar hij, denk ik, vervolgens compleet zal verzuipen ...

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door wimpey » vr aug 19, 2016 3:04 pm

999 schreef: Waar hij, denk ik, vervolgens compleet zal verzuipen ...
Dat denk ik niet. Daar verdedigt ie en geeft de bal af aan een betere voetballer. De criteria v.w.b. een verdediger zijn daar nu eenmaal anders dan hier.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door 999 » vr aug 19, 2016 3:14 pm

wimpey schreef:
999 schreef: Waar hij, denk ik, vervolgens compleet zal verzuipen ...
Dat denk ik niet. Daar verdedigt ie en geeft de bal af aan een betere voetballer. De criteria v.w.b. een verdediger zijn daar nu eenmaal anders dan hier.
Daar heeft wel iets andere voetballers tegen zich, Wimpey ..

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door wimpey » vr aug 19, 2016 3:22 pm

999 schreef: Daar heeft wel iets andere voetballers tegen zich, Wimpey ..
Fluitend de beste verdediger bij Ajax vorig seizoen. Die redt zich elders ook wel. In Italie beoordelen ze hem niet op het aantal voorzetten of crosspasses.

Kenny ging er geblesseerd af tegen Vitesse. Daarna was het gedaan met de defensieve stabiliteit.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door 999 » vr aug 19, 2016 3:33 pm

wimpey schreef:
999 schreef: Daar heeft wel iets andere voetballers tegen zich, Wimpey ..
Fluitend de beste verdediger bij Ajax vorig seizoen. Die redt zich elders ook wel. In Italie beoordelen ze hem niet op het aantal voorzetten of crosspasses.

Kenny ging er geblesseerd af tegen Vitesse. Daarna was het gedaan met de defensieve stabiliteit.
Veldman was meer dan een waardige vervanger.Maar goed .. Mocht hij vertrekken wens ik hem veel geluk toe ...

Lionel
Berichten: 47589
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Lionel » vr aug 19, 2016 3:45 pm

Is toch niet waar dit? Dump die Viergever eens!
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenny Tete

Bericht door LucaS » vr aug 19, 2016 3:54 pm

Aanvallend van geen enkele waarde.
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door wimpey » vr aug 19, 2016 5:26 pm

LucaS schreef:Aanvallend van geen enkele waarde.
Je hoort nou nooit over een aanvaller dat ie voor geen meter kan verdedigen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenny Tete

Bericht door LucaS » vr aug 19, 2016 5:45 pm

Jawel hoor, lees de discussie over balotelli in het systeem van Bosz eens terug
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47994
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Kenny Tete

Bericht door peter » vr aug 19, 2016 6:08 pm

Tete is geen back die past bij het systeem (beide systemen) van Bosz. Jongens als Willems, Arias en dergelijke passen veel beter. Zonder bal is er in mijn ogen geen betere back dan hij in Nederland, dus in dat opzicht is het wel zonde als Ajax hem laat gaan. Is er voldoende ontwikkelpotentieel om hem in balbezit beter te laten worden? En wil hij daar zelf op wachten, want het lijkt me er typisch eentje die een basisplek eist en anders weg is.

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door wimpey » vr aug 19, 2016 6:15 pm

LucaS schreef:Jawel hoor, lees de discussie over balotelli in het systeem van Bosz eens terug
Balotelli naar Ajax. :excited.gif:

Ik zou bij Tete op z'n hoofdtaak de focus leggen: prima verdedigen. Dat kan ie. Hij was vorig seizoen de beste verdediger bij Ajax.

Verder is het aan de trainer om 11 man zo neer te zetten dat ze hun kracht kunnen etaleren en dat hun mindere kanten worden gecompenseerd door anderen. Tete lijkt mij bij de 11 besten van Ajax te horen. Ik zou hem zeker niet verkopen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenny Tete

Bericht door LucaS » vr aug 19, 2016 6:47 pm

Het ging er niet over of Balotelli al dan niet naar Ajax gaat, het ging om jou bewering dat er noiit iets wordt gezegd over verdedigende jwaliteiten van aanvallers. Die bewering klopt gewoon niet
I think I lost my fucking headache

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Demosthenes » vr aug 19, 2016 7:52 pm

Zonder bal is er in mijn ogen geen betere back dan hij in Nederland
Het gaat om voetbal, met spelers die zonder bal goed zijn, maar met bal niet (of veel minder), wordt Ajax geen kampioen. Het missen van het kampioenschap is niet aan Tete te wijten, voordat iemand dat denkt en schrijft.

Met twee van dat soort backs houd je nog acht spelers (keeper!) over die met bal goed zijn, is weinig voor een elftal.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52060
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door wimpey » vr aug 19, 2016 8:09 pm

LucaS schreef:Het ging er niet over of Balotelli al dan niet naar Ajax gaat, het ging om jou bewering dat er noiit iets wordt gezegd over verdedigende jwaliteiten van aanvallers. Die bewering klopt gewoon niet
Muggenzifter... :smallgrin.gif: Dan vervang ik nooit door zelden.

In NL zoekt men naar de "verdediger plus". Met als gevolg dat het verdedigen meestal slecht verzorgd is. Elders moet een verdediger kunnen verdedigen. Al het andere is een bonus. Ik denk derhalve dat Tete in NL onderschat wordt en dat ze elders dik tevreden met hem zouden zijn.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Kenny Tete

Bericht door raymon » vr aug 19, 2016 8:13 pm

Ik zou Tete ook nooit verkopen. Vind hem heel veel potentie hebben.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie