Dennis Rommedahl

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za jul 21, 2007 12:05 am

Maarten127 schreef:Je hoeft niet alles te slikken.. maar die vent heeft nog geen bal geraakt bij Ajax en hij wordt hier al masaal afgebrand door de azijnpis brigade. Wanneer hij inderdaad een miskoop blijkt te zijn zal je mij niet horen wanneer je hem op internet of vanaf de tribune totaal afbrandt. Alleen zijn jullie nu een beetje voorbarig
In het stadion wordt ie heus niet uitgefloten in het begin, dit is maar internet, dan mag je toch best een beetje kankeren op die philipsboer die er geen fluit van kan. Met al die miljoenen die we hebben ontvangen vallen de aankopen toch gewoon een beetje tegen?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jul 21, 2007 12:11 am

Maarten127 schreef:Je hoeft niet alles te slikken.. maar die vent heeft nog geen bal geraakt bij Ajax en hij wordt hier al masaal afgebrand door de azijnpis brigade. Wanneer hij inderdaad een miskoop blijkt te zijn zal je mij niet horen wanneer je hem op internet of vanaf de tribune totaal afbrandt. Alleen zijn jullie nu een beetje voorbarig
Als je een jaar of wat geleden had gezegt dat AJAX bezig was met het losweken van ene Dennis R. bij Psv had jij de TD zelf een schop onder hun achterste gaan geven .. Kijk eens wat verder in de tijd .. eind dit seizoen .. Stam, Davids, KjH, Sneijder ( Heitinga ) weg of stoppen, en dan blijf je dus zitten met Delorge, Heijblok, Rommedahl, Mitea, Leonardo, Colin en meer van dat spul ...

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jul 21, 2007 12:42 am

brigade zuid schreef:
Maarten127 schreef:Je hoeft niet alles te slikken.. maar die vent heeft nog geen bal geraakt bij Ajax en hij wordt hier al masaal afgebrand door de azijnpis brigade. Wanneer hij inderdaad een miskoop blijkt te zijn zal je mij niet horen wanneer je hem op internet of vanaf de tribune totaal afbrandt. Alleen zijn jullie nu een beetje voorbarig
In het stadion wordt ie heus niet uitgefloten in het begin, dit is maar internet, dan mag je toch best een beetje kankeren op die philipsboer die er geen fluit van kan. Met al die miljoenen die we hebben ontvangen vallen de aankopen toch gewoon een beetje tegen?
Nee.. in de arena wordt nooit iemand uitgefloten, dat scheelt inderdaad. Alleen is de stemming die op het grote boze interner wordt gecreëerd wel steeds hetzelfde.. en dan tel ik de supporters die opstaan en er naar uit kijken om lekker op de club te k****ren niet eens mee...

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » za jul 21, 2007 12:44 am

Maarten127 schreef:
Scherrer schreef:
gaizka schreef: Inderdaad, maar dan moet hij wel de steun en kans krijgen.
Sorry dat ik het zo plat moet zeggen, maar flikker op met je 'steun' en 'kans'. Dit is een forum, die speler komt hier niet en het zal hem niets uitmaken wat er hier over hem wordt gezegd, dus geef ik mijn mening. En die mening is dat Rommeldahl een dramatische aankoop is.

Buiten dat, waarom moet je over iedere speler positief zijn? Iedere voetbalkenner heeft hem al 10 jaar kunnen volgen in de Eredivisie en heeft dus al 10 jaar kunnen zien dat hij een wardeloze speler is voor Ajax. Als we straks een bejaarde man van 85 met één been een contract geven, ga jij dan ook de moraal-ridder uithangen en roepen dat we hem een kans moeten geven en moeten steunen?
Er is een wereld van verschil tussen positief, afbranden en een kans geven....
Ik brand hem af ja. Waarom? Omdat ik er voor 100% van overtuigd ben dat hij niets, maar dan ook hélemaal niets toevoegt aan Ajax. Het is een ongekende schande dat zó'n speler wordt aangetrokken terwijl je 20 miljoen euro hebt om spelers mee aan te schaffen.

Geef ik hem een kans? A;s ik straks in het stadion zit wel ja. Ik zal hem niet uitfluiten (doe ik overigens nooit met Ajacieden) en zal hem aanmoedigen, maar dat het een genante aankoop is blijft staan.
***

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jul 21, 2007 12:47 am

Voetske schreef:
Maarten127 schreef:Je hoeft niet alles te slikken.. maar die vent heeft nog geen bal geraakt bij Ajax en hij wordt hier al masaal afgebrand door de azijnpis brigade. Wanneer hij inderdaad een miskoop blijkt te zijn zal je mij niet horen wanneer je hem op internet of vanaf de tribune totaal afbrandt. Alleen zijn jullie nu een beetje voorbarig
Als je een jaar of wat geleden had gezegt dat AJAX bezig was met het losweken van ene Dennis R. bij Psv had jij de TD zelf een schop onder hun achterste gaan geven .. Kijk eens wat verder in de tijd .. eind dit seizoen .. Stam, Davids, KjH, Sneijder ( Heitinga ) weg of stoppen, en dan blijf je dus zitten met Delorge, Heijblok, Rommedahl, Mitea, Leonardo, Colin en meer van dat spul ...
Allemaal spelers die in ieder geval nog niet gefaald hebben. Het lijkt mij wat overdreven om de opvolgers van Stam, Davids, KJH, Sneijder (Heitinga) nu al te halen om een jaartje op de bank te zetten?

Ik heb ook geen fles champagne open getrokken trouwens toen ik las dat rommedahl getekend had. Ik weet alleen maar van hem dat hij bij psv gevoetbald heeft. Maar de negativiteit hier is, behalve voorspelbaar, helaas ook tekenend voor een flink deel van de arena. Iedereen brandt hem af, niemand fluit hem uit.. maar ondertussen voetbalt hij straks wel tegen de tegenstander én de arena. Wanneer het een miskoop blijkt te zijn zal ik iedereen achteraf gelijk geven hier.. maar tot hij het verkloot heeft verdient hij in mijn ogen het voordeel van de twijfel.
Laatst gewijzigd door M.. op za jul 21, 2007 12:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za jul 21, 2007 12:51 am

Maarten127 schreef:
brigade zuid schreef:
Maarten127 schreef:Je hoeft niet alles te slikken.. maar die vent heeft nog geen bal geraakt bij Ajax en hij wordt hier al masaal afgebrand door de azijnpis brigade. Wanneer hij inderdaad een miskoop blijkt te zijn zal je mij niet horen wanneer je hem op internet of vanaf de tribune totaal afbrandt. Alleen zijn jullie nu een beetje voorbarig
In het stadion wordt ie heus niet uitgefloten in het begin, dit is maar internet, dan mag je toch best een beetje kankeren op die philipsboer die er geen fluit van kan. Met al die miljoenen die we hebben ontvangen vallen de aankopen toch gewoon een beetje tegen?
Nee.. in de arena wordt nooit iemand uitgefloten, dat scheelt inderdaad. Alleen is de stemming die op het grote boze interner wordt gecreëerd wel steeds hetzelfde.. en dan tel ik de supporters die opstaan en er naar uit kijken om lekker op de club te k****ren niet eens mee...
Kankeren is een normaal woord voor zeiken, dus dat hoef je niet te censuren. Heeft niets met de ziekte te maken, zoek maar op in het woordenboek. Daarnaast hoort kankeren nou eenmaal bij Amsterdammers en de cultuur net als het wat arrogante, en er zit nog steeds genoeg fout hier en zeker na zo'n aankoop mag je zeiken op het bestuur..

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jul 21, 2007 12:54 am

Daniel_vT schreef:
Maarten127 schreef:
brigade zuid schreef: In het stadion wordt ie heus niet uitgefloten in het begin, dit is maar internet, dan mag je toch best een beetje kankeren op die philipsboer die er geen fluit van kan. Met al die miljoenen die we hebben ontvangen vallen de aankopen toch gewoon een beetje tegen?
Nee.. in de arena wordt nooit iemand uitgefloten, dat scheelt inderdaad. Alleen is de stemming die op het grote boze interner wordt gecreëerd wel steeds hetzelfde.. en dan tel ik de supporters die opstaan en er naar uit kijken om lekker op de club te k****ren niet eens mee...
Kankeren is een normaal woord voor zeiken, dus dat hoef je niet te censuren. Heeft niets met de ziekte te maken, zoek maar op in het woordenboek. Daarnaast hoort kankeren nou eenmaal bij Amsterdammers en de cultuur net als het wat arrogante, en er zit nog steeds genoeg fout hier en zeker na zo'n aankoop mag je zeiken op het bestuur..
Er valt genoeg te zeiken op het bestuur zonder deze aankoop, maar dat terzijde. Dat ik het zeiken een keer censureerde was meer om al dan niet terechte reacties op dat ene woord tegen te gaan.. jammer dat het averechts werkte ;)

Over de arrogantie ben ik het trouwens helemaal met je eens..
Het kankeren van de Ajax supporters is de laatste jaren echter wel flink doorgeslagen er lijkt een trend te zijn ontstaan dat hoe meer je kankert op Ajax hoe beter het is...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za jul 21, 2007 12:58 am

Ajacieden zijn nou eenmaal uber kritisch, alles maar voor zoete koek aannemen en overal het positieve van inzien is meer iets voor kakkerlakken.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » za jul 21, 2007 1:00 am

brigade zuid schreef:Ajacieden zijn nou eenmaal uber kritisch, alles maar voor zoete koek aannemen en overal het positieve van inzien is meer iets voor kakkerlakken.
Alleen kan het ook doorslaan...

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » za jul 21, 2007 1:01 am

brigade zuid schreef:Ajacieden zijn nou eenmaal uber kritisch, alles maar voor zoete koek aannemen en overal het positieve van inzien is meer iets voor kakkerlakken.
Ik denk dat zelfs Feyenoorders en PSV'ers hier met geen mogelijkheid iets positiefs in kunnen zien. Het is nu een paar uur later, maar ik ben nog steeds verbijsterd. Beetje hetzelfde gevoel als na RKC-uit een paar maanden geleden. Frustratie en ongeloof.
***

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za jul 21, 2007 2:29 am

Maarten127 schreef:
Daniel_vT schreef:
Maarten127 schreef: Nee.. in de arena wordt nooit iemand uitgefloten, dat scheelt inderdaad. Alleen is de stemming die op het grote boze interner wordt gecreëerd wel steeds hetzelfde.. en dan tel ik de supporters die opstaan en er naar uit kijken om lekker op de club te k****ren niet eens mee...
Kankeren is een normaal woord voor zeiken, dus dat hoef je niet te censuren. Heeft niets met de ziekte te maken, zoek maar op in het woordenboek. Daarnaast hoort kankeren nou eenmaal bij Amsterdammers en de cultuur net als het wat arrogante, en er zit nog steeds genoeg fout hier en zeker na zo'n aankoop mag je zeiken op het bestuur..
Er valt genoeg te zeiken op het bestuur zonder deze aankoop, maar dat terzijde. Dat ik het zeiken een keer censureerde was meer om al dan niet terechte reacties op dat ene woord tegen te gaan.. jammer dat het averechts werkte ;)

Over de arrogantie ben ik het trouwens helemaal met je eens..
Het kankeren van de Ajax supporters is de laatste jaren echter wel flink doorgeslagen er lijkt een trend te zijn ontstaan dat hoe meer je kankert op Ajax hoe beter het is...
Al dan niet terechte reacties op dat ene woord? Kankeren is gewoon een normaal Nederlands woord voor zeiken. Jammer? Had je dan gewild dat er analfabeten kwamen die gingen roepen: ''Oooh, waarom moet je nu weer met kanker schelden?''
Ik kanker niet of nauwelijks op Ajax, ben wel met veel dingen het niet eens maar ik loop niet te zeiken. Maar dan kanker ik een keer op een belachelijke aankoop, aangezien iedereen had verwacht dat de ''vervanger'' van De Mul ook jong was en meer potentieel had en een vooruitgang was, mag dat niet. Nee, dan had je net zo goed De Mul erbij kunnen houden i.p.v. een veel oudere Rommedahl.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jul 21, 2007 4:34 am

Bertje schreef:Eredivisie? Heb ik wat gemist?
Ik doelde uiteraard ook op ex-Eredivisie spelers.
Jack Reynolds schreef:Gaan we nou vrijwel elke aankoop al afmaken voordat ze uberhaupt een kans krijgen om te laten zien wat ze (nog) kunnen. Die jongen krijgt niet eens een kans om zijn shirt aan te trekken of hij wordt al kapot gescholden.

Ik vind het gek dat sommige spelers totaal niet kunnen presteren bij Ajax. Ze worden al verrot gescholden voordat ze een bal aanraken. Ajax is een topclub, en kritisch zijn is niet erg. Maar geef die jongen in iedergeval de kans om te laten zien wat hij waard is.
I see where you're going. Ik vind Rommedahl totaal ongeschikt voor Ajax, maar ik moet er niet aan denken dat die jongen een dagje op ons forum zou meelezen. Uiteraard hoop ik dat hij ondanks z'n beperkingen gebruik kan maken van de ruimtes en net zoveel rendement kan behalen als bij PSV. Met Huntelaar heeft hij er in ieder geval een nog betere spits bij dan Kezman.

Z'n diepgang zou Sneijder overigens wel liggen, denk ik. Om er nog maar een positief puntje bij te pikken.

On a negative note: zeer verrassend dat hij een 3-jarig contract krijgt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jul 21, 2007 8:26 am

Maarten127 schreef:
Voetske schreef:
Maarten127 schreef:Je hoeft niet alles te slikken.. maar die vent heeft nog geen bal geraakt bij Ajax en hij wordt hier al masaal afgebrand door de azijnpis brigade. Wanneer hij inderdaad een miskoop blijkt te zijn zal je mij niet horen wanneer je hem op internet of vanaf de tribune totaal afbrandt. Alleen zijn jullie nu een beetje voorbarig
Als je een jaar of wat geleden had gezegt dat AJAX bezig was met het losweken van ene Dennis R. bij Psv had jij de TD zelf een schop onder hun achterste gaan geven .. Kijk eens wat verder in de tijd .. eind dit seizoen .. Stam, Davids, KjH, Sneijder ( Heitinga ) weg of stoppen, en dan blijf je dus zitten met Delorge, Heijblok, Rommedahl, Mitea, Leonardo, Colin en meer van dat spul ...
Allemaal spelers die in ieder geval nog niet gefaald hebben. Het lijkt mij wat overdreven om de opvolgers van Stam, Davids, KJH, Sneijder (Heitinga) nu al te halen om een jaartje op de bank te zetten?

Ik heb ook geen fles champagne open getrokken trouwens toen ik las dat rommedahl getekend had. Ik weet alleen maar van hem dat hij bij psv gevoetbald heeft. Maar de negativiteit hier is, behalve voorspelbaar, helaas ook tekenend voor een flink deel van de arena. Iedereen brandt hem af, niemand fluit hem uit.. maar ondertussen voetbalt hij straks wel tegen de tegenstander én de arena. Wanneer het een miskoop blijkt te zijn zal ik iedereen achteraf gelijk geven hier.. maar tot hij het verkloot heeft verdient hij in mijn ogen het voordeel van de twijfel.
Het gaat er niet om dat je de opvolgers van Stam enz. nu al gaat halen, daar hebben we het dus niet over.Het gaat erom of wat er nu binnen wordt gehaald als basis of voor de breedte enig nivo hebben.Of dat de spelers die nu gehaald worden in het verleden/heden hebben bewezen dat het goede aankopen zijn.

Deze spelers krijgen allemaal een contract van een jaar of 3 of meer, die raak je in ieder geval die contractduur niet meer aan de straatstenen kwijt.En zoals Joey ook al stelde, als een aankoop niet duidelijk beter is dan wat er nu rondloopt dan haal je hem niet.En dat gevoel heb ik dus nu .. dat men deze speler(s) niet had moeten halen ...

En als Rommedahl en andere aankopen van dit beetje kritiek op dit forum al over de rooie gaan dan kan ie het helemaal schudden als ie weer tig ballen de gracht in schiet ... mocht ie mee lezen :ajaxsmiley.gif: , Dennis je moet maar zo denken al die kritiek maakt je sterker, toch Dennis ..

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » za jul 21, 2007 9:33 am

Laat ik het positief proberen te zien (is heel moeilijk maar toch..):

-heeft maar 1 kunstje, hard rennen, net Overmars dus, hopelijk wel met een betere voorzet

-kan erin komen als de tegenstander 1 op 1 gaat spelen. Ten Cate deed dat met De Mul een paar keer heel handig (AZ, PSV) en die rol kan Rommedahl best aan denk ik.

-weinig gescoord de afgelopen 75 wedstrijden. Twee woorden: Charlton Athletic. Daar voetbal je ook niet voor je plezier.

Kortom, niet de aankoop waar ik op gehoopt had maar wie weet? De winnende tegen Feyenoord en PSV maken en opeens is het de held van de Arena.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » za jul 21, 2007 11:15 am

Scherrer schreef:
brigade zuid schreef:Ajacieden zijn nou eenmaal uber kritisch, alles maar voor zoete koek aannemen en overal het positieve van inzien is meer iets voor kakkerlakken.
Ik denk dat zelfs Feyenoorders en PSV'ers hier met geen mogelijkheid iets positiefs in kunnen zien. Het is nu een paar uur later, maar ik ben nog steeds verbijsterd. Beetje hetzelfde gevoel als na RKC-uit een paar maanden geleden. Frustratie en ongeloof.
Het enige dat Rommedahl vroeger had was zijn snelheid (en soms zijn Porsche :wink.gif: ). Ik heb hem al jaren niet meer zien spelen, maar die snelheid zal er niet beter op geworden zijn.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 21, 2007 11:21 am

Harm schreef:
Scherrer schreef:
brigade zuid schreef:Ajacieden zijn nou eenmaal uber kritisch, alles maar voor zoete koek aannemen en overal het positieve van inzien is meer iets voor kakkerlakken.
Ik denk dat zelfs Feyenoorders en PSV'ers hier met geen mogelijkheid iets positiefs in kunnen zien. Het is nu een paar uur later, maar ik ben nog steeds verbijsterd. Beetje hetzelfde gevoel als na RKC-uit een paar maanden geleden. Frustratie en ongeloof.
Het enige dat Rommedahl vroeger had was zijn snelheid (en soms zijn Porsche :wink.gif: ). Ik heb hem al jaren niet meer zien spelen, maar die snelheid zal er niet beter op geworden zijn.
Waarom zou zijn snelheid minder zijn geworden!? Hij is 29 jaar. Dat is in ieder geval een leefdtijd waar je fysiek op je top bent!

Eerst maar eens aankijken hoe hij het doet. Hij is Ajacied geworden, dus krijgt mijn steun. Als hij niet voldoet, dan mogen we aangeven, maar hij moet wel (net zoals andere Ajacieden) zijn kans krijgen.

sudesh
Berichten: 1319
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 3:24 pm

Bericht door sudesh » za jul 21, 2007 11:27 am

Ik kan op werkelijk geen enkele manier bedenken hoe Rommedahl op het zogenaamd kwalitatief sterke schaduwlijstje terecht is gekomen.

Het verwijt dat Ajax de hand op de knip houdt en bij goedkopere spelers uit komt vind ik grote kul, hou dan de hand helemaal op de knip want elke euro die aan Rommedahl uit is gegeven is er een te veel.

Ik hou mijn hart vast bij de volgende aankopen.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » za jul 21, 2007 11:27 am

Omdat mannen vanaf hun 25ste fysiek aftakelen misschien?

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » za jul 21, 2007 11:44 am

Voetballers zijn rond hun 28e op hun top, Rommedahl is 29... hoezo aftakelen? die jongen kan nog makkelijk 3 jaar mee. Hij heeft ook geen extreme blessures gehad ofzo... ik snap niet dat je dat kan zeggen. Ik denk dat het een goede backup is, beter dan dat we hadden!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za jul 21, 2007 11:55 am

Mmm, Rommedahl. Ik denk dat veel mensen hem onderschatten. Hij kan wel wat meer dan alleen hard rennen (wat hij overigens uitzonderlijk goed kan). Maar past hij bij Ajax? Ik denk het niet. Rommedahl heeft ruimte nodig. Type Slory. Gelukkig lijkt hij voor de breedte gehaald, achter Bakir. Met zijn specifieke kwaliteiten is hij eigenlijk alleen nuttig wanneer Ajax moet counteren.
Ajax!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » za jul 21, 2007 12:12 pm

the thing is, dit forum is gevuld met mensen die denken veel verstand van voetbal en spelers te hebben... typische fans dus. Maar de realiteit is dat hoe wel sommigen een aardig verhaal erover kunnen schrijven, 99.9 proc. er total geen bal van weten... ze dnken van wel, maar de realiteit is dat de mensen die er dagelijks mee bezig zijn, zichzelf (in tegenstelling tot de fans here) wel bewezen hebben, er dus waarschijnlijk veel meer kijk op hebben.

Dat Rommendahl niet een typische ajaxspeler is, lijkt me duidlijk. Maar het lijkt me dat TenCate en vGeel er wel van overtuigd zijn dat hij een aanwinst is.
If not, het is hun kop die gaat rollen... and zij weten dat.

Ajax Rules
Berichten: 31744
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Bericht door Ajax Rules » za jul 21, 2007 12:18 pm

Wat is dit nou voor een rare bewering? Zij zitten op de positie, ergo doen ze het juiste?????

Er zijn toch in de voetbalgeschiedenis duizenden voorbeelden op te noemen van goed beleid en duizenden voorbeelden van wanbeleid? Ajax heeft de laatste jaren veel slechte beslissingen genomen, en het zou me niet verbazen wanneer veel Ajax-talkers het beter hadden gedaan. Ook deze aankoop kan gewoon worden bediscussieerd, op basis van argumenten.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » za jul 21, 2007 12:38 pm

Ik weet wel dat ik het altijd vervelend vond als hij meedeed bij PSV, snelle onvoorspelbare speler. Aan de andere kant had ik Gronkjear logischer gevonden.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » za jul 21, 2007 12:45 pm

Ik ben er eigenlijk wel blij mee. Eindelijk een standin voor een rechtsbuiten en geen creatieve oplossing. Ik denk als Suarez er nog bij zou kunnen komen dat er weer een aardig elftal staat, zeker nu Sneijder blijft.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jul 21, 2007 12:47 pm

We hebben volgend jaar 4 ex-psv'ers in de selectie. De omgekeerde wereld
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie