Hedwiges Maduro

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59107
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr jan 11, 2008 7:17 pm

Ach, tis jammer van het geld wat je eventueel had kunnen vangen, al had je voor het zelfde geld een dure bankzitter gehad.Maar hier kun je toch als AJAX niet wakker van liggen.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr jan 11, 2008 7:49 pm

goodfella schreef:Maduro op 21 mei: "Ik had bij willen tekenen, maar toen kwam Internazionale, en zo'n club kun je gewoon niet weigeren. Ik ben alsnog gratis weg. Doei!"
Je bedoelt: "Deze trein komt maar een keer voorbij..." tralala.

K.
Still alive...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jan 11, 2008 9:45 pm

Rishi schreef:Hopen dat hij naar Inter gaat. Daarna na een jaar bankzitteren wordt ie hopelijk voor een aardig bedrag verkocht aan een leuk cluppie. Verdienen wij er ook nog wat aan.
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik op moet hopen. Aan de ene kant hoop ik dat hij slaagt in het buitenland omdat dat goed is voor het imago van Ajax. Aan de andere kant zou het mooi zijn als het ongelijk van spelers wordt bewezen die zonder al teveel te hebben gepresteerd bij Ajax vertrekken.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr jan 11, 2008 11:02 pm

Wat is Derksen opeens lovend. 'De kwaliteiten van Maduru staan buiten kijf.'

Jaja. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59107
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr jan 11, 2008 11:13 pm

Jöhnk schreef:Wat is Derksen opeens lovend. 'De kwaliteiten van Maduru staan buiten kijf.'

Jaja. :smallgrin.gif:
Inderdaad, Koekwaus Derksen ...

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Bericht door Khraa » vr jan 11, 2008 11:14 pm

Wat is die Derksen toch een nare man. Je ziet Maduro liegen op TV. Dat ie het echt nog niet wist, maar omdat Ajax zijn contract opzegde hij dit maar besloten heeft op te zeggen.... bla, bla, bla BULLSHIT!

Dat er sprake van wanbeleid is bij ajax is duidelijk, maar in dit geval geef ik de verantwoordelijken bij Ajax groot gelijk!

Mooie uitspraak ook van Derksen: Iemand met de kwaliteiten van Maduro kost miljoenen.

Ik denk dat dat wel meevalt......
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jan 11, 2008 11:23 pm

Nou, dat de opvolger miljoenen gaat kosten geloof ik wel hoor. Ik zie geen speler van het niveau Maduro die voor een prikkie te halen valt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr jan 11, 2008 11:24 pm

'Maduru de deur uit laten lopen en Perez voor heel veel geld terugkopen, dat valt niet te verkopen aan je achterban.'

'Vind maar eens een speler met dezelfde kwaliteiten als Maduru.'

Het was echt hilarisch.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr jan 11, 2008 11:33 pm

Jöhnk schreef:'Maduru de deur uit laten lopen en Perez voor heel veel geld terugkopen, dat valt niet te verkopen aan je achterban.'

'Vind maar eens een speler met dezelfde kwaliteiten als Maduru.'

Het was echt hilarisch.
Even schrok ik, totdat ik de laatste zin zag.

Derksen is wel vaker positief over spelers van Ajax, m.n. als ze Ajax verlaten! De uitzending met Beenhakker en derksen zal ik nooit vergeten, Beenhakker kwam niet meer bij toen derksen, na de transfer van Zlatan naar Juventus, ineens positief was over Zlatan. lachend vroeg Beenhakker of derksen dat nog een keer wilde zeggen, de man die nooit iets positiefs over Zlatan zei, hem van de velden wilde laten verwijderen! derksen voldeed aan dat verzoek!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jan 11, 2008 11:44 pm

Ajax kwetst Maduro Middenvelder wil naar Spanje en verlaat club wellicht deze maand al

AMSTERDAM - Hij wilde zich liever niet in harde bewoordingen over zijn grote liefde uitlaten, maar ontkwam er uiteindelijk toch niet aan.
,,Er is weinig respect voor mij bij Ajax,’’ zei Hedwiges Maduro gisterochtend na de training. Er rest de international daarom niets anders dan op te stappen bij de Nederlandse recordkampioen.

Maduro kwam tot zijn beslissing toen hij van technisch directeur Martin van Geel had begrepen dat de aanbieding die Ajax hem onlangs had gedaan, was ingetrokken. Van Geel had de 22-jarige middenvelder in december proberen te verleiden zijn contract bij de Amsterdammers te verlengen zodat hij niet transfervrij de Arena uit zou wandelen.

Maduro wilde echter nog even wachten met bijtekenen. Het motief daarachter was louter sportief, verklaarde hij. Hij wilde weten welke nieuwe trainer Ajax zou aantrekken en of de spelersgroep een kwaliteitsinjectie zou krijgen.

Dat laatste is deels gebeurd: Ajax legde Kenneth Perez vast. Dat Maduro door de komst van de Deen als veredelde rechtsback tijdens het winterstoptoernooi in Dubai dienst moest doen, zette hem aan het denken. ,,Dat zijn al tekenen,’’ zei Maduro gisteren.

,,Dan weet je eigenlijk al genoeg. De laatste jaren belandden transfervrije spelers bij Ajax altijd op de bank.’’

Maduro is een kind van Ajax. Hij doorliep de jeugdopleiding en maakte op 27 februari 2005 zijn debuut in de hoofdmacht, in de uitwedstrijd tegen Roda JC (1-2).

,,Daarom doet dit pijn. Dit is toch mijn club. Maar ja, als ze de aanbieding intrekken betekent dat dus dat ik weg moet. Ik dacht dat de deur nog op een kier stond, maar die is nu knalhard dichtgeslagen. Daar heb ik het best moeilijk mee.’’

Achteraf waren zijn twijfels dus terecht, ging Maduro verder. ,,Ik dacht dat ik vorig jaar al weg moest, maar de trainer van toen (Henk ten Cate, red.) wilde dat ik bleef. Toen had Ajax nog een transfersom voor me kunnen vragen, nu ben ik een koopje. In december stelde Ajax een deadline, daar was ik het niet mee eens. Ik wilde me niet door Ajax onder druk laten zetten.

,,Ik wil spelen voor een club die honderd procent vertrouwen in me heeft. Dat gevoel heb ik hier niet. Jammer dat mijn gevoel in december toch juist is gebleken. Dit is mijn beste jaar tot dusver. Ik heb nog nooit zo constant en goed gepresteerd als nu. Daarom is het extra jammer dat zaken zo lopen.’’

Maduro is niet meer te vermurwen, ook niet als Ajax een nieuwe trainer aanstelt die het volste vertrouwen in hem uitspreekt. ,,Mensen boven de trainer moeten ook vertrouwen in me hebben. En dat is er niet.’’

Morgen , in de competitiewedstrijd tegen AZ begint hij op de reservebank. ,,Daarom ga ik nadenken of ik deze maand al weg moet, daar ben ik nog niet over uit. Ik wil het hier bij Ajax goed afsluiten. Het liefst met een kampioenschap, daar wil ik alles aan doen. Ik ben nu niet minder gemotiveerd. Maar als ik reserve blijf, is dat niet goed voor mij. Het EK staat voor de deur, daar wil ik graag bij zijn. Dus moet ik spelen. Wat heeft het voor zin hier langer te blijven? Over die vraag ga ik de komende dagen maar eens goed nadenken.’’

Martin van Geel erkent dat Maduro in januari verkocht mag worden als dat financieel aantrekkelijk is. ,,Maar voor een akkoord zijn drie partijen nodig,’’ zegt de technisch directeur. ,,De clubs en de speler dus. Dat hij weg wil, verrast ons niet. Hij ging niet in op een aanbieding van ons, dan is het logisch dat dit gebeurt.’’

Diverse clubs uit de Premier League zouden Maduro willen vastleggen, maar de inwoner van Almere denkt zelf aan een vereniging uit Zuid-Europa.

,,Ik blijf sowieso niet in Nederland, ik ga niet voor een concurrent van Ajax spelen. Ik maak me trouwens helemaal geen zorgen, ik kom wel goed terecht. Spanje en Italië hebben mijn voorkeur. Als tiener kon ik ooit naar Valencia, daar had ik zelfs bijna getekend. Ik zie het wel, de komende tijd.’’
AD

Ach gut... :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr jan 11, 2008 11:46 pm

Als tiener kon ik ooit naar Valencia, daar had ik zelfs bijna getekend.
:confused.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr jan 11, 2008 11:49 pm

Dit is mijn beste jaar tot dusver. Ik heb nog nooit zo constant en goed gepresteerd als nu.
Nou, dan zullen de topclubs wel in de rij staan voor maduro!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Venzint
AT Toto winner 13/14
Berichten: 566
Lid geworden op: zo okt 15, 2006 10:47 pm
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Venzint » za jan 12, 2008 2:17 am

Ik ben toch wel benieuwd of er ook nog clubs uit de Nederlandse top zich gaan melden voor Maduro. Hij kan wel zo mooi vertellen dat hij in Nederland niet voor de concurrentie gaat spelen maar als de interesse uit Zuid-Europa straks beperkt blijft tot bijvoorbeeld Getafe en Palermo dan moet ik nog maar eens zien wat er van zijn zogenaamde principes over blijft. Zeker als hij zich nog in de definitieve EK selectie wil spelen.

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » za jan 12, 2008 7:49 am

Daniel_vT schreef:
Als tiener kon ik ooit naar Valencia, daar had ik zelfs bijna getekend.
:confused.gif:
Bijna alle grote jeugdtalenten zijn wel eens in verband gebracht met europese topclubs. Zo kon Babel in zijn jeugdtijd naar zowel Juve als Arsenal als ik mij niet vergis. Goossens en Sarpong naar Chelsea etc etc...

Maduro rekent op speeltijd. Clubs van het kaliber Palermo en Getafe zullen dan volgens mij zijn toekomstig werkgever worden. Ook daar is een basisplaats allerminst zeker, zodra zij te weten zijn gekomen dat Maduro in de persoonlijke duels vaak niet thuis kan geven. In balbezit zal hij echter wel van waarde kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » za jan 12, 2008 8:56 am

joey schreef:
Ajax kwetst Maduro Middenvelder wil naar Spanje en verlaat club wellicht deze maand al

AMSTERDAM - Hij wilde zich liever niet in harde bewoordingen over zijn grote liefde uitlaten, maar ontkwam er uiteindelijk toch niet aan.
,,Er is weinig respect voor mij bij Ajax,’’ zei Hedwiges Maduro gisterochtend na de training. Er rest de international daarom niets anders dan op te stappen bij de Nederlandse recordkampioen.

Maduro kwam tot zijn beslissing toen hij van technisch directeur Martin van Geel had begrepen dat de aanbieding die Ajax hem onlangs had gedaan, was ingetrokken. Van Geel had de 22-jarige middenvelder in december proberen te verleiden zijn contract bij de Amsterdammers te verlengen zodat hij niet transfervrij de Arena uit zou wandelen.

Maduro wilde echter nog even wachten met bijtekenen. Het motief daarachter was louter sportief, verklaarde hij. Hij wilde weten welke nieuwe trainer Ajax zou aantrekken en of de spelersgroep een kwaliteitsinjectie zou krijgen.

Dat laatste is deels gebeurd: Ajax legde Kenneth Perez vast. Dat Maduro door de komst van de Deen als veredelde rechtsback tijdens het winterstoptoernooi in Dubai dienst moest doen, zette hem aan het denken. ,,Dat zijn al tekenen,’’ zei Maduro gisteren.

,,Dan weet je eigenlijk al genoeg. De laatste jaren belandden transfervrije spelers bij Ajax altijd op de bank.’’

Maduro is een kind van Ajax. Hij doorliep de jeugdopleiding en maakte op 27 februari 2005 zijn debuut in de hoofdmacht, in de uitwedstrijd tegen Roda JC (1-2).

,,Daarom doet dit pijn. Dit is toch mijn club. Maar ja, als ze de aanbieding intrekken betekent dat dus dat ik weg moet. Ik dacht dat de deur nog op een kier stond, maar die is nu knalhard dichtgeslagen. Daar heb ik het best moeilijk mee.’’

Achteraf waren zijn twijfels dus terecht, ging Maduro verder. ,,Ik dacht dat ik vorig jaar al weg moest, maar de trainer van toen (Henk ten Cate, red.) wilde dat ik bleef. Toen had Ajax nog een transfersom voor me kunnen vragen, nu ben ik een koopje. In december stelde Ajax een deadline, daar was ik het niet mee eens. Ik wilde me niet door Ajax onder druk laten zetten.

,,Ik wil spelen voor een club die honderd procent vertrouwen in me heeft. Dat gevoel heb ik hier niet. Jammer dat mijn gevoel in december toch juist is gebleken. Dit is mijn beste jaar tot dusver. Ik heb nog nooit zo constant en goed gepresteerd als nu. Daarom is het extra jammer dat zaken zo lopen.’’

Maduro is niet meer te vermurwen, ook niet als Ajax een nieuwe trainer aanstelt die het volste vertrouwen in hem uitspreekt. ,,Mensen boven de trainer moeten ook vertrouwen in me hebben. En dat is er niet.’’

Morgen , in de competitiewedstrijd tegen AZ begint hij op de reservebank. ,,Daarom ga ik nadenken of ik deze maand al weg moet, daar ben ik nog niet over uit. Ik wil het hier bij Ajax goed afsluiten. Het liefst met een kampioenschap, daar wil ik alles aan doen. Ik ben nu niet minder gemotiveerd. Maar als ik reserve blijf, is dat niet goed voor mij. Het EK staat voor de deur, daar wil ik graag bij zijn. Dus moet ik spelen. Wat heeft het voor zin hier langer te blijven? Over die vraag ga ik de komende dagen maar eens goed nadenken.’’

Martin van Geel erkent dat Maduro in januari verkocht mag worden als dat financieel aantrekkelijk is. ,,Maar voor een akkoord zijn drie partijen nodig,’’ zegt de technisch directeur. ,,De clubs en de speler dus. Dat hij weg wil, verrast ons niet. Hij ging niet in op een aanbieding van ons, dan is het logisch dat dit gebeurt.’’

Diverse clubs uit de Premier League zouden Maduro willen vastleggen, maar de inwoner van Almere denkt zelf aan een vereniging uit Zuid-Europa.

,,Ik blijf sowieso niet in Nederland, ik ga niet voor een concurrent van Ajax spelen. Ik maak me trouwens helemaal geen zorgen, ik kom wel goed terecht. Spanje en Italië hebben mijn voorkeur. Als tiener kon ik ooit naar Valencia, daar had ik zelfs bijna getekend. Ik zie het wel, de komende tijd.’’
AD

Ach gut... :aai.gif:
je moet toch houden van die randstad mentality... :1evil.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59107
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jan 12, 2008 9:08 am

Net 22 jaar, niks gewonnen ( ja, een of ander soep toernooi met jong oranje ), van de 10 wedstrijden gaat ie er 8 de fout in, en pas in dit seizoen in staat om 4 wedstrijdjes redelijk te presteren, ziehier een t(f)opspeler van AJAX.

Mij idee is dat ie z'n kwaliteiten op waarde inschat en niet weet hoe vlug ie ergens anders wat euro op z'n bankrekening moet zien te versieren.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » za jan 12, 2008 9:46 am

Khraa schreef:
Dat er sprake van wanbeleid is bij ajax is duidelijk, maar in dit geval geef ik de verantwoordelijken bij Ajax groot gelijk!

Mooie uitspraak ook van Derksen: Iemand met de kwaliteiten van Maduro kost miljoenen.
Welk wanbeleid? Alleen van Geel kan niet scouten en koopt alleen gevestigde namen en heeft geen schaduwlijst... Of wel maar geen goeie waarop wel spelers staan die wel naar Ajax toe willen komen.

v.Geel/Ajax waren duidelijk tot die tijd heb je de tijd om erover na te denken. Ga je er niet op in of weet je het nog niet dan gaat Ajax verder kijken. Jammer voor Maduro maar zeer duidelijk. Ajax heeft gewoon geleerd van het verleden.
Wat mij betreft 2 milj. of meer en adieu. Kan je niet verkocht worden in de winterstop dan ga je wat mij betreft lekker op de bank/tribune zitten.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » za jan 12, 2008 10:23 am

Brabants Dagblad


Ajacied Maduro voelt geen vertrouwen van 'de mensen boven'
door Dick Sintenie

12 jan 2008, 03:07 - AMSTERDAM - Hedwiges Maduro vertrekt bij Ajax.

De 22-jarige middenvelder heeft zijn conclusies getrokken uit het feit dat de club een aanbieding zijn contract te verlengen kort voor de jaarwisseling heeft ingetrokken.

Ajax stelde Maduro eind vorig jaar een ultimatum: technisch directeur Martin van Geel wilde van de speler vóór 20 december weten of hij akkoord ging met de hem in het vooruitzicht gestelde contractverlenging. Maduro deelde Ajax mee dat hij die beslissing nog niet kon nemen. Van Geel: "Dat hebben wij gerespecteerd, maar daarop hebben wij wel de aanbieding ingetrokken. En tegen Maduro heb ik gezegd: 'Helaas moet ik er nu van uitgaan dat jij in de zomer van 2008 niet meer bij ons bent'."

Ook een binnenkort aan te stellen nieuwe trainer kan Maduro vermoedelijk niet op andere gedachten brengen. "Je hebt niet alleen vertrouwen nodig van de trainer", zei hij gisteren, "maar ook van de mensen boven. En dat vertrouwen was er vorig seizoen niet, en aan het begin van dit seizoen ook niet. En nu ik langer bedenktijd vraag vóór ik mijn contract verleng, wil Ajax niet wachten en gooit de deur dicht. Dat zegt genoeg."

Maduro weet niet of het deze maand al tot een transfer komt of dat het verstandiger is te wachten tot na het seizoen, als zijn contract afloopt. Als Ajax nog wat geld voor hem wil ontvangen, zal het in januari tot een deal moeten komen.

Trainer Adrie Koster beaamde gisteren dat de hoop op de komst van Bruno Silva, de Uruguayaanse rechtsback van FC Groningen, nog niet is opgegeven. Ajax heeft het vizier ook gericht op de linksback van Heracles, Ragnar Klavan.
Gelukkig leggen we onze lat hoog t.a.v. de linksback :blush.gif:

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za jan 12, 2008 10:24 am

Ik kom nooit meer terug naar Nederland hoor als die gast wordt gekocht!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » za jan 12, 2008 1:10 pm

Ik verwacht dat Ajax zeer snel Landzaat zal aantrekken als opvolger van Maduro. Misschien heeft Wigan al een opvolger:
Wigan Athletic lijft Hondurees international in

11/01/2008 23:07

Wilson Palacios blijft actief in de Premier League maar voor een andere club. Wigan Athletic heeft de Hondurese middenvelder definitief ingelijfd.

De eerste seizoenshelft verdedigde Palacios op huurbasis de kleuren van Birmingham City. De 23-jarige international maakte voldoende indruk om een definitieve overgang naar Engeland te verdienen.

'Ik ken Wilson goed en weet wat hij allemaal kan', toonde Wigan-coach Steve Bruce zijn vertrouwen in Palacios. Bij Birmingham werkten beiden samen. De 41-voudig international, die wordt overgenomen van het Hondurese Olimpia, tekende tot medio 2011.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za jan 12, 2008 2:16 pm

Maduro heeft het nooit waar kunnen maken, ondanks dat hij bij Ajax zeer veel aan spelen is toegekomen. Dat is jammer maar zegt ook wel iets over de kwaliteiten van Maduro, die blijkbaar niet zo veel voorstellen als sommigen denken. Net nu Maduro iets laat zien wat lijkt op het niveau dat een speler voor Ajax moet hebben geeft hij het op. Te vroeg, want deze jongen is duidelijk nog lang niet klaar voor een stap naar een buitenlandse club. Ja, niveautje Wigan Athletic. Maar Valencia zit echt niet op zo'n middelmatige voetballer te wachten.

Als we Defour ervoor terug kunnen halen moet het middenveld er een stuk sterker op worden.
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jan 16, 2008 4:05 pm

Volgens AjaxShowtime gaat Maduro per direct naar Valencia.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo jan 16, 2008 4:06 pm

Koeman heeft z'n verlosser. :hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jan 16, 2008 4:10 pm

Bradley, Martin. Michael Bradley. En dus niet Engelaar als vervanger van Maduro halen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 16, 2008 4:24 pm

Jesse schreef:Koeman heeft z'n verlosser. :hypocrite.gif:
Mooie knaap is dat toch. Bij Ajax moet hij Culina niet, maar bij PSV speelt hij (terecht) vrijwel altijd. Maduro moest hij ook niet. Kijken wat er nu van hem komt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie