Babel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 13, 2007 1:48 pm

LucaS schreef:Babel is een hype!
Juist niet. Hij krijgt weinig krediet voor zo'n jonge speler.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 1:49 pm

Iedereen roept constant hoe geweldig hij is en wat voor een ruwe diamant, terwijl zijn prestaties daartoe absoluut slechts een heel enkele keer aanleiding toe geven. Die jongen wordt absoluut niet kritisch benaderd.
I think I lost my fucking headache

Aristides

Bericht door Aristides » wo jun 13, 2007 1:51 pm

LucaS schreef:Iedereen roept constant hoe geweldig hij is en wat voor een ruwe diamant, terwijl zijn prestaties daartoe absoluut slechts een heel enkele keer aanleiding toe geven. Die jongen wordt absoluut niet kritisch benaderd.
Op At zijn het er maar een paar.

Gisteren in een sportprogramma op tien spraken de Portugezen ook maar over één speler en dat was niet drente.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 1:54 pm

En hoe komt dat Demo? Hebben de prestaties van babel in oranje of in de UEFA-cup daartoe enige aanleiding gegeven?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 13, 2007 1:55 pm

joey schreef:Gabri is gewend geweest te trainen met en te spelen tegen wereldvoetballers. Waarom zou hij onder de indruk zijn van Babel als die er helemaal niets van kon?
Babel is een ruwe diamant.
Blind (gewend geweest om tegen/met wereldtoppers te spelen) vond Nieuwenburg ook toppie.

Ik zeg niet dat Gabri er niets van kent, maar het is geen gegeven dat hij het goed ziet of zo. Volgens Gabri draagt Babel dezelfde belofte in zich als Ronaldinho. Nou, dat zie ik anders, maar misschien heb ik het fout.

Dat Babel een ruwe diamant is heb je idd. al vaker gezegd. Dat mag niet! :hypocrite.gif: :wink.gif:

Een mening hebben vind ik trouwens wel iets anders dan krediet geven. Van Ten Cate krijgt Babel mijns inziens voldoende krediet en hij is bij mijn weten ook nog nooit uitgefloten of iets dergelijk.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jun 13, 2007 1:58 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Gabri is gewend geweest te trainen met en te spelen tegen wereldvoetballers. Waarom zou hij onder de indruk zijn van Babel als die er helemaal niets van kon?
Babel is een ruwe diamant.
Blind (gewend geweest om tegen/met wereldtoppers te spelen) vond Nieuwenburg ook toppie.

Ik zeg niet dat Gabri er niets van kent, maar het is geen gegeven dat hij het goed ziet of zo. Volgens Gabri draagt Babel dezelfde belofte in zich als Ronaldinho. Nou, dat zie ik anders, maar misschien heb ik het fout.

Dat Babel een ruwe diamant is heb je idd. al vaker gezegd. Dat mag niet! :hypocrite.gif: :wink.gif:

Maar Blind heeft nooit tegen Nieuwenberg gespeeld. Gabri geeft zijn mening over Babel nadat hij zelf tegen hem heeft gespeeld, niet gekeken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 2:02 pm

Dus kunnen we de scouting binnen Nederland voortaan maar beter aan onze spelers overlaten in plaats van aan scouts?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 13, 2007 2:06 pm

Maar wel met/tegen Arveladze en Machlas. Zag-ie ook niet al te best.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jun 13, 2007 2:13 pm

Gabri geeft zijn mening. We weten niet wat hij zou doen als Directeur Spelersbeleid. Volgens mij was Machlas ook gewoon een goede speler die alleen niet bij AJAX paste...

999

Bericht door 999 » wo jun 13, 2007 2:58 pm

Heeft Gabri echt gezegt dat Babel Ronaldinho kwaliteiten in zich heeft ?, nou dan spoort ie niet helemaal ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 3:01 pm

Nou ja, hij weet van Perez wat er gebeurt als je Babel kwetst! :1evil.gif:

999

Bericht door 999 » wo jun 13, 2007 3:07 pm

Ja, dan krijg je een heupschot van Babel, proest ...
Blij met de punten ...

Arthur

Bericht door Arthur » wo jun 13, 2007 3:11 pm

Waarom moet hij het heupschot eigenlijk afleren? Het lijkt me logischer om ervoor te zorgen dat hij op het moment supreme kan kiezen welk soort schot het beste is. Keihard schieten is niet altijd ongepast.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 13, 2007 3:13 pm

Van afleren lijkt me ook geen sprake, eerlijk gezegd. Zoiets leer je niet af.

999

Bericht door 999 » wo jun 13, 2007 3:13 pm

Ach, dat heupschot is nu ook al weer een tijdje een eigen leven aan het leiden.Al had ie een nekschot, maar dan moet ie er wel mee scoren .. en dat doet ie dus niet.Snap trouwens toch niet waar die hype over Babel vandaan komt ...

Hij heeft een atletisch lichaam is redelijk snel, maar dan houdt het wel een beetje op.Wat of waar ie gaat uitkomen weet niemand, maar tot nu toe is ie een van de selectie spelers niks meer niks minder.Geen extraordinare kwaliteiten.

Of het er in zit en het er ook ooit uit zal komen, wie zal het zeggen.Ik bedoel, vele zagen in Mitea een soort nieuwe Jesper Olsen.Moet je Babel nog wat tijd geven, ach, waarom niet, alleen mag dat in mijn mening niet ten kosten gaan van het clubbelang van AJAX en dat is dit jaar iets teveel keren gebeurt terwijl er goed(e) alternatieve op de bank zaten ..
Blij met de punten ...

Robbins

Bericht door Robbins » wo jun 13, 2007 3:40 pm

Voetske schreef:Heeft Gabri echt gezegt dat Babel Ronaldinho kwaliteiten in zich heeft ?, nou dan spoort ie niet helemaal ...
Wat weet die gabri er nou van af ? Het enige dat hij gedaan heeft is dat hij met beiden dagelijks getraind heeft en tientallen wedstrijden gespeeld heeft.

Nee, dan de AT-ers die hebben er veel meer verstand van :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:

999

Bericht door 999 » wo jun 13, 2007 3:46 pm

Robbins schreef:
Voetske schreef:Heeft Gabri echt gezegt dat Babel Ronaldinho kwaliteiten in zich heeft ?, nou dan spoort ie niet helemaal ...
Wat weet die gabri er nou van af ? Het enige dat hij gedaan heeft is dat hij met beiden dagelijks getraind heeft en tientallen wedstrijden gespeeld heeft.

Nee, dan de AT-ers die hebben er veel meer verstand van :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Nu, dan zullen we maar eens kijken of ONZE Ronaldinho het elftal kan sturen, leiden en als stralend middelpunt zo ons toch minimaal de dubbel en halve finale C.L. kan bezorgen.

Ik verheug me nu al op de vrije trappen, weergaloze rushes van ONZE Ronaldinho ... koekwaus ... volgens mij was het een MENING van Gabri of ie er verstand van heeft kun je op het veld bij Babel nergens in terug vinden ...
Blij met de punten ...

Robbins

Bericht door Robbins » wo jun 13, 2007 3:59 pm

Ieder zijn mening gelukkig. :yourock.gif:

Hij zegt ook niet dat het ronaldinho is maar dat Babel dezelfde belofte in zich draagt als Ronaldinho.
En ik kan me nog een rush herinneren van babel gevolgd door een schitterend doelpunt, dat op zich is al een belofte. Nu het nog elke wedstrijd doen we zijn allemaal gelukkig.

999

Bericht door 999 » wo jun 13, 2007 4:01 pm

Robbins schreef:Ieder zijn mening gelukkig. :yourock.gif:

Hij zegt ook niet dat het ronaldinho is maar dat Babel dezelfde belofte in zich draagt als Ronaldinho.
En ik kan me nog een rush herinneren van babel gevolgd door een schitterend doelpunt, dat op zich is al een belofte. Nu het nog elke wedstrijd doen we zijn allemaal gelukkig.
Ik waag te betwijfelen of Gabri Ronaldinho op jonge leeftijd heeft gekend.Afijn tis Appels met erwten vergelijken.Ik kan me niks bijzonders herrineren van Babel, zelfs niet nu ik op het gemak de wedstrijden van dit seizoen nog een keertje aan het terug kijken ben ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 5:24 pm

De goal tegen Heernveen was wel bijzonder, verder volgens mij geen. En natuurlijk ook wel een enkele keer een bijzondere actie. Maar veel te weinig om zo over te jubelen

wimpey

Bericht door wimpey » wo jun 13, 2007 6:07 pm

Eindelijk, na Danny Blind, weer eens een trainer die de vinger op zere plek legt en Babel op zijn gebreken wijst. Het moet voor babelachtige Ryan effe wennen zijn om door een trainer op zijn tekortkomingen gewezen te worden, i.p.v. op een voetstuk te worden gezet. Eerst liet Foppe 'm videobandjes van Alves bestuderen, nu wil ie 'm aan zijn traptechniek laten werken. Een extra dikke plus voor Foppe, van kritiek en aanwijzingen wordt Babel beter dan van de misplaatste jubeltonen van HtC!

De Haan 'wordt gek' van schiettechniek Babel | De spelers
Aanvaller Ryan Babel van Jong Oranje trainde dinsdag enige tijd apart van de groep, met Foppe de Haan. De bondscoach nam ruim de tijd om de voetballer van Ajax beter te leren schieten, want daar mankeert nogal wat aan volgens de Fries.

"Babel heeft een heupschot, ik word er gek van", aldus De Haan, die het de spits soms zelfs even voordeed. "Het is net een golfer die zichzelf heeft leren golfen. Dat moet eruit. Het is moeilijk om hem dat af te leren, maar hij werkt eraan."

Lionel

Bericht door Lionel » wo jun 13, 2007 6:12 pm

LucaS schreef:De goal tegen Heernveen was wel bijzonder, verder volgens mij geen. En natuurlijk ook wel een enkele keer een bijzondere actie. Maar veel te weinig om zo over te jubelen
Volgens mij zei Gabri iets over de versnelling van Ronaldinho. Niet over techniek ofzo. Dat zou wel lachwekkend zijn geweest inderdaad
IK GELOOF!!!!!!

Toppie

Bericht door Toppie » wo jun 13, 2007 6:24 pm

Hoeveeeeeeeeeel beslissingen heeft Babel in een wedstrijd geforceerd waardoor Ajax als winnaar van het veld afliep ? :antlers.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 13, 2007 6:36 pm

LucaS schreef:Wat babel betreft, weet ik niet waar het vandaan komt. Ik weet wat ik zie, en dat is een beperkte hardloper. Overigens stond Babel vorig jaar al als enige in de Nederlandse competitie spelende voetballer in de top 50 (of 100 ofzo) van de commercieel meest waardevolle spelers. Waarom dat is? You tell me, vorig jaar had die jongen al helemaal niets laten zien
Het grappige is dat jij en ik volgens mij helemaal niet zo verschillen in onze mening over Babel. Ik zie alleen een speler met potentie die geweldige wedstrijden speelt wanneer hij het 90 minuten lang regelmatig wel goed ziet (Werder thuis, PSV uit) maar zich flink zal moeten ontwikkelen om een goede basisspeler te worden bij Ajax. En jij ziet dankzij z'n geringe inzicht een absolute prutser die niets anders kan dan keihard achter een bal aanhollen.
wimpey schreef:Eindelijk, na Danny Blind, weer eens een trainer die de vinger op zere plek legt en Babel op zijn gebreken wijst. Het moet voor babelachtige Ryan effe wennen zijn om door een trainer op zijn tekortkomingen gewezen te worden, i.p.v. op een voetstuk te worden gezet. Eerst liet Foppe 'm videobandjes van Alves bestuderen, nu wil ie 'm aan zijn traptechniek laten werken. Een extra dikke plus voor Foppe, van kritiek en aanwijzingen wordt Babel beter dan van de misplaatste jubeltonen van HtC!
Je gelooft ook zelf serieus dat Ten Cate het zo wel prima vindt met Babel? Of denk je dat hij heel misschien een speler met potentie ziet die in zijn ogen nog veel beter kan?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jun 13, 2007 6:51 pm

[quote="wimpey"]Eindelijk, na Danny Blind, weer eens een trainer die de vinger op zere plek legt en Babel op zijn gebreken wijst. Het moet voor babelachtige Ryan effe wennen zijn om door een trainer op zijn tekortkomingen gewezen te worden, i.p.v. op een voetstuk te worden gezet. Eerst liet Foppe 'm videobandjes van Alves bestuderen, nu wil ie 'm aan zijn traptechniek laten werken. Een extra dikke plus voor Foppe, van kritiek en aanwijzingen wordt Babel beter dan van de misplaatste jubeltonen van HtC!

De Haan 'wordt gek' van schiettechniek Babel | De spelers
Aanvaller Ryan Babel van Jong Oranje trainde dinsdag enige tijd apart van de groep, met Foppe de Haan. De bondscoach nam ruim de tijd om de voetballer van Ajax beter te leren schieten, want daar mankeert nogal wat aan volgens de Fries.

"Babel heeft een heupschot, ik word er gek van", aldus De Haan, die het de spits soms zelfs even voordeed. "Het is net een golfer die zichzelf heeft leren golfen. Dat moet eruit. Het is moeilijk om hem dat af te leren, maar hij werkt eraan."[/
quote]

:drecul.gif:

Weet jij veel wat voor kritiek Ten Cate intern heeft op Babel. Hoe Ten Cate het dan ook behandelt, Babel is dit seizoen veel beter bezig dan vorig seizoen toen ie onder Danny Blind trainde. En Blind deed het volgens jou zo goed met zijn openbare kritiek over Babel. Nou, vorig jaar was het niks met hem. Dit seizoen onder ten Cate veel en veel beter.

Plaats reactie