?mattie schreef: Geen maduro,Roger, Gabri in deze vorm omruilen voor de breedte en Davids in de basis. :D
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Ik hoop nog altijd dat ie lekker naar Eindhoven of Engeland gaat maar ik op basis van de geruchten ben ik bang dat ie echt wel eens naar Amsterdam zou kunnen komen.
Voor de mensen die zich vandaag aan Sneijder hebben geïriteerd. Kijk nog even naar de slotbeelden van Roda JC - NAC. Daar moeten zijn ploeggenoten Leonardo weer eens in bedwang houden.
Voor de mensen die zich vandaag aan Sneijder hebben geïriteerd. Kijk nog even naar de slotbeelden van Roda JC - NAC. Daar moeten zijn ploeggenoten Leonardo weer eens in bedwang houden.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Leonardo lijkt me zo'n Kinkladze. Weten jullie zijn debuut in Ajax nog? Vanaf de aftrap slalomde hij zo'n beetje van middenlijn naar het vijandelijke doel, zag er weergaloos uit, en dat was het dan zo'n beetje. Ik ben bang dat het met Leonardo net zo zal gaan. Een leuke actie (of, vooruit, 1 leuke wedstrijd tegen, pak 'm beet, Utrecht thuis, en daarna alleen nog maar ellende.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- AT Toto winner 15/16
Je moet niet vergeten dat Grygera en Roger in de zomer bijvoorbeeld weg gaan. En Sneijder en/of Huntelaar waarschijnlijk ook. Als je dan ook nog zwakke plekken in de selectie weg wilt werken (Rosenberg, Rosales, Lindenbergh) moet je flink investeren.
Maar we zouden het natuurlijk ook met deze groep kunnen blijven proberen en aan het einde van het seizoen weer een trainer kunnen ontslaan.
Maar we zouden het natuurlijk ook met deze groep kunnen blijven proberen en aan het einde van het seizoen weer een trainer kunnen ontslaan.
-
- AT Toto winner 15/16
Daar wordt ik idd ook altijd niet goed van, als het ff niet lekker loopt dan komen er altijd weer van die termen als 'we zijn in opbouw' 'overgangsjaar' etc. voorbij.. het lijkt wel of we bij AJAX nooit eens een normaal jaar hebben.Marillion schreef:Ja, nog maar eens 8 nieuwe spelers laten opdraven. Lijkt me een goed plan. Dan kunnen we volgend jaar tenminste weer spreken van een overgangsjaar als het een beetje tegenzit.
Tot PSV was het een normaal jaar.brigade zuid schreef:Daar wordt ik idd ook altijd niet goed van, als het ff niet lekker loopt dan komen er altijd weer van die termen als 'we zijn in opbouw' 'overgangsjaar' etc. voorbij.. het lijkt wel of we bij AJAX nooit eens een normaal jaar hebben.
Sindsdien weer een normaal overgangsjaar.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb het niet over een opbouwjaar of overgangsjaar. Ajax moet gewoon zo goed mogelijk presteren. Maar kijk in vredesnaam eens kritisch naar deze selectie. Kijk eens hoeveel punten we vorig seizoen achter PSV eindigden. Moet Stam dat allemaal even wegwerken? Kijk eens wat voor voetbal er de afgelopen jaren is gespeeld. Denk je nou echt dat Ajax zomaar even iedere week sprankelend voetbal op de mat gaat leggen onder een nieuwe trainer?brigade zuid schreef:Ik zet me daar juist tegen af, mensen als Thomas hebben het juist steeds over dat we in opbouw zijn enz.Bertje schreef:De persoon die het het meest over een opbouwjaar heeft is volgens mij brigade zuid.