Wesley Sneijder
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Je verwart nog steeds twee zaken; de kwaliteiten van één speler en stand in de competitie.LucaS schreef:en dus gaat het niet alleen om topwedstrijden
Juventus heeft nooit de wens te kennen gegeven HEEL AJAX te willen kopen, Juventus had en heeft geen interesse in of Ajax kampioen wordt of niet, het ging hen om Zlatan en die Zlatan was veel waard, omdat hij er in topwedstrijden stond. Om die reden geen kezman, want die scoorde dat doelpuntje wel tegen rkc, maar niet in de cl.
Juventus heeft trouwens gelijk gekregen met de aankoop van Zlatan!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik wil allereerst kampioen worden! Dat is het enige dat echt telt. Plaatsing voor de voorronde CL is slechts, een financieel noodzakelijke, troostprijs. Die plaatsing moet je dan ook nog maar eens in twee lastige wedstrijden halverwege de voorbereiding afdwingen.gaizka schreef:Wat maakt het uit, als we die CL maar bereiken!
Alhoewel kampioen worden natuurlijk altijd leuk is
Een speler die slechts een paar wedstrijden uitkiest is op dat moment voor die club een shitplayerDemosthenes schreef:Je verwart nog steeds twee zaken; de kwaliteiten van één speler en stand in de competitie.LucaS schreef:en dus gaat het niet alleen om topwedstrijden
Juventus heeft nooit de wens te kennen gegeven HEEL AJAX te willen kopen, Juventus had en heeft geen interesse in of Ajax kampioen wordt of niet, het ging hen om Zlatan en die Zlatan was veel waard, omdat hij er in topwedstrijden stond. Om die reden geen kezman, want die scoorde dat doelpuntje wel tegen rkc, maar niet in de cl.
Bertje schreef:Het was een EK.boa schreef:Zlatan had indruk gemaakt op het WK...Sneijder is niet eens een vaste waarde in Oranje.LucaS schreef: Op het moment dat Ibrahimovic bij Ajax werd weggekocht was hij echt nog geen wereldtop. Het was een luie, nukkige spits met zo nu en dan een wereldactie

(en een klein kwartiertje WK meen ik...maar zonder indruk te maken)
Wat lul je nou stom. Zlatan schoot ons hoogstpersoonlijk naar de kwartfinale in 2003.LucaS schreef:Een speler die slechts een paar wedstrijden uitkiest is op dat moment voor die club een shitplayerDemosthenes schreef:Je verwart nog steeds twee zaken; de kwaliteiten van één speler en stand in de competitie.LucaS schreef:en dus gaat het niet alleen om topwedstrijden
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
wie slaat nu het laatste restje discussie dood, luuk. Stick to the story will ya? die was hier sneijder moet meer opbrengen dan zlatan, en dat doet-ie dus gewoon.
Zoals ik al eerder aangaf is de winst op de transfer van Zlatan vele malen lager. De aankoopprijs was hoog, zoals Wikipedia het meldt: "Nadat Arsenal een transfer zag mislukken, lukte het Leo Beenhakker wel om Zlatan naar Ajax te halen. In juli 2001 werd hij een speler van de Amsterdamse club, voor een bedrag van €7,8 miljoen." "winst" een kleine 10 miljoen euro. Sneijder heeft een hogere opbrengst, aankoop 0, verkoop 15, dan is de hogere opbrengst toch bewezen zonder de discussie over zlatan's kwaliteiten te voeren, of zelfs de politieke voorkeur van Nihad [en mij] erbij te slepen.
Zoals ik al eerder aangaf is de winst op de transfer van Zlatan vele malen lager. De aankoopprijs was hoog, zoals Wikipedia het meldt: "Nadat Arsenal een transfer zag mislukken, lukte het Leo Beenhakker wel om Zlatan naar Ajax te halen. In juli 2001 werd hij een speler van de Amsterdamse club, voor een bedrag van €7,8 miljoen." "winst" een kleine 10 miljoen euro. Sneijder heeft een hogere opbrengst, aankoop 0, verkoop 15, dan is de hogere opbrengst toch bewezen zonder de discussie over zlatan's kwaliteiten te voeren, of zelfs de politieke voorkeur van Nihad [en mij] erbij te slepen.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Zonder al deze rekenbullshit.LucaS schreef:Nou, niet helemaal. Van de aankoopprijs wordt jaarlijks afgeschreven. Als (met nadruk als) de aankoop van Zlatan 7,8 kostte, was daarvan na drie jaar nog 3,1 miljoen euro over. Ajax ontving 18 miljoen volgens de berichten, de winst was dus 15 miljoen op Ibrahimovic
Zlatan kostte 8. Leverde 18 op. Winst 10
Sneijder kost 0. Levert misschien 15 op. Mogelijke winst 15.
Niks afschrijvingen of rotzooi. Want zonder dat zou Ajax de jaren ervoor een hogere winst hebben behaald. Dus uiteindelijk maakt Ajax op Zlatan 10 miljoen winst en geen 15.
IK GELOOF!!!!!!