Marko Pantelic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door wimpey » wo mei 05, 2010 5:12 pm

joey schreef: Pantelic wordt nu overal aangeboden. Het is goed voor zijn marktwaarde om te doen alsof grote clubs belangstelling voor hem hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat dat ook echt het geval is.
Deze krijg je natuurlijk nog een keer ingepeperd op het moment dat Pantelic bij een club van het formaat S04, Liverpool tekent.

Pantelic kan zó tekenen bij S04. Dat zou Magath héél erg leuk vinden. Kuranyi transfervrij weg, Pantelic transfervrij in. Nogmaals (en ook al vind jij hem niks), Pantelic heeft een goede naam in Duitsland.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door wimpey » wo mei 05, 2010 6:00 pm

'Ook PSV wordt gelinkt aan Ajacied Marko Pantelic'

Het is zo goed als zeker dat Ajax aan het einde van het seizoen afscheid neemt van aanvaller Marko Pantelic. Wie zijn nieuwe werkgever gaat worden, is echter nog niet bekend.

Vanuit Duitsland (Schalke, Wolfsburg, Hoffenheim, Hertha BSC en Stuttgart) en Engeland (Liverpool) is er belangstelling, maar nu is er ook een Eredivisieclub met de Serviër in verband gebracht: PSV.

Tegenover Voetbal International bevestigt noch ontkent trainer Fred Rutten de geruchten. "Er worden voortdurend namen gelinkt aan PSV. Als ik bij het tankstation kom, dan gaat het zo: 'Hee Rutten, komt die of die naar PSV?'. De meeste geruchten kloppen niet."

--> dát moet ie maar niet doen. PSV mag Aissati al van ons hebben. :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door LucaS » wo mei 05, 2010 7:45 pm

Hebben? Kopen!
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » wo mei 05, 2010 7:50 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Pantelic wordt nu overal aangeboden. Het is goed voor zijn marktwaarde om te doen alsof grote clubs belangstelling voor hem hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat dat ook echt het geval is.
Deze krijg je natuurlijk nog een keer ingepeperd op het moment dat Pantelic bij een club van het formaat S04, Liverpool tekent.

Pantelic kan zó tekenen bij S04. Dat zou Magath héél erg leuk vinden. Kuranyi transfervrij weg, Pantelic transfervrij in. Nogmaals (en ook al vind jij hem niks), Pantelic heeft een goede naam in Duitsland.
Haha tuurlijk gaat pantelic niet naar Liverpool. Al zou het ne eigenlijk niet verbazen. Die Spanjaard kan niet aankopen..
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door wimpey » wo mei 05, 2010 7:59 pm

Rishi schreef: Haha tuurlijk gaat pantelic niet naar Liverpool. Al zou het ne eigenlijk niet verbazen.
Contradictio in termini.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door LucaS » wo mei 05, 2010 8:31 pm

Volgens Engelse dagbladen gaat die Spanjaard naar Juventus
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » wo mei 05, 2010 9:18 pm

wimpey schreef:Deze krijg je natuurlijk nog een keer ingepeperd op het moment dat Pantelic bij een club van het formaat S04, Liverpool tekent.
Schalke is nog tot daar aan toe, maar Liverpool? Dat zou moeten gokken op een niveautje hoger. Maar je weet nooit, want transfervrije spelers zijn aantrekkelijk. Al is het maar om ze later te verpatsen.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Jöhnk » wo mei 05, 2010 9:59 pm

Gaat Torres naar Juventus?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » wo mei 05, 2010 10:12 pm

Benitez.

Juventus heeft 80 miljoen te besteden. Lijkt me niet dat die dat geld gaan gebruiken om Torres alleen te halen.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Marko Pantelic

Bericht door GangstaRiB » do mei 06, 2010 7:55 am

joey schreef:
wimpey schreef:Deze krijg je natuurlijk nog een keer ingepeperd op het moment dat Pantelic bij een club van het formaat S04, Liverpool tekent.
Schalke is nog tot daar aan toe, maar Liverpool? Dat zou moeten gokken op een niveautje hoger. Maar je weet nooit, want transfervrije spelers zijn aantrekkelijk. Al is het maar om ze later te verpatsen.
Liverpool heeft trouwens ook de transfervrije Jovanovic van Luik gehaald... dus het geld is aardig op in Liverpool.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » do mei 06, 2010 9:26 am

Hahaha Liverpool heeft echt de hoop op de titel opgegeven. Waar andere clubs investeren in toppers komt Liverpool de laatste jaren met Jankovic, Ngog, Benayoun.. Denk dat Torres weg gaat.
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Marko Pantelic

Bericht door Michael_B » do mei 06, 2010 12:29 pm

Bild: Pantelic onderhandelde met Schalke'04
Het Duitse Bild meldt dat Felix Magath van Schalke'04 in een hotel Düsseldorf met Marko Pantelic heeft onderhandeld over een overgang. Volgens Bild zou ook Schalke'04 net als Ajax de aanvaller slechts een eenjarig contract hebben aangeboden met een salaris van 1,5 miljoen euro. Zoals bekend wil hij zelf een meerjarig contract.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Jöhnk » di mei 11, 2010 2:54 pm


Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » di mei 11, 2010 3:04 pm

:drecul.gif:

Bepaald niet de enige rare truuk die hij heeft uitgehaald. Ik hoop eigenlijk toch wel dat we 'm volgend jaar nog in actie gaan zien. Een beetje humor in het veld kan geen kwaad als we tenminste toch wel winnen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door Jesse » di mei 11, 2010 3:07 pm

Zo iemand is nou leuk om tegen Feyenoord te gebruiken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

MvB
Berichten: 255
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 11:08 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door MvB » di mei 11, 2010 6:43 pm

Pfff. Vooral die vuurpijl die hij een paar seconde later aflevert.... :excited.gif:

Toch maar niet opstellen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door peter » di mei 11, 2010 6:46 pm

Circus Atouba. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Duke » wo mei 12, 2010 7:51 am

Atouba heeft toch een eigen topic? :confused.gif:
'Pantelic heeft aanbod Schalke op zak'

GELSENKIRCHEN - Marko Pantelic (31) beslist voor komende zaterdag waar hij zijn loopbaan voortzet. De spits heeft volgens Bild Zeitung een aanbod van Schalke 04 op zak. "Ik kan me goed voorstellen dat ik opnieuw in de Bundesliga zal spelen", liet de aanvaller van Ajax weten. Pantelic sluit ook een langer verblijf bij de Amsterdammers nog niet uit.

Pantelic soorde dit seizoen voor de Amsterdammers zestien keer in 25 competitiewedstrijden en is geen onbekende in de Duitse competitie. De Serviër speelde van 2005 tot en met 2009 vier seizoenen voor Hetha BSC. Voor de formatie uit Berlijn trof hij45 keer doel in 114 optredens in de Bundesliga.

Schalke is op zoek naar een nieuwe spits. Aanvalsleider Kevin Kuranyi maakte afgelopen week de overstap naar Dynamo Moskou.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Toppie » vr mei 14, 2010 4:57 pm

Pantelic heeft geld nodig voor kleren dochters

Beste mensen, Marko Pantelic denkt in geldnood te komen. De spits onderhandelt met Ajax over een nieuw contract. Pantelic wil financiële zekerheid en daarom een meerjarige verbintenis. "Ik ben een vader van twee jonge meisjes, als zij over anderhalf jaar nieuwe kleren nodig hebben, moet ik die kunnen betalen."

Pantelic noodfonds
Met een vermoedelijk jaarsalaris bij Ajax van ruim één miljoen euro wordt het inderdaad een héééle zware klus om kleren te vinden. We vragen ons hardop af waar zijn kinderen in rondlopen. We helpen onze vriend graag met wat budgettips, hier en hier.

"Vanaf dag één heb ik de club uit de brand geholpen. Nu moet de club aan mijn voorwaarden, een driejarige verbintenis, voldoen," vertelt de spits in een interview met Metro. Wie start het noodfonds 'help de dochters van Pantelic aan nieuwe kleren'?

We vinden Marko een fantastische voetballer, maar van dit soort uitspraken gaan onze nekharen recht overeind staan. Niet echt respectvol naar Marko's fans die met véél en dan ook echt véél minder moeten rondkomen.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5803 :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Beloki » vr mei 14, 2010 5:06 pm

Pantelic schreef: "Vanaf dag één heb ik de club uit de brand geholpen. Nu moet de club aan mijn voorwaarden, een driejarige verbintenis, voldoen," vertelt de spits in een interview met Metro.
Pardon?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Velibor Vasovic
Berichten: 78
Lid geworden op: vr jul 10, 2009 7:33 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Velibor Vasovic » za mei 15, 2010 12:01 am

100% gelul, Marko heeft helemaal geen interview aan Metro gegeven.
HVALA BOGU STO SAM SRBIN

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 349
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door roelf » za mei 15, 2010 3:27 am

Velibor Vasovic schreef:100% gelul, Marko heeft helemaal geen interview aan Metro gegeven.
Ik hoop het, anders moeten we toch maar even een gironummertje opzetten. "Hou Pantelic van de Straat". Heb nog wel wat dozen met oude kinderkleding staan trouwens

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door wimpey » za mei 15, 2010 4:10 pm

Velibor Vasovic schreef:100% gelul, Marko heeft helemaal geen interview aan Metro gegeven.
Kijk eens aan. Nu weet onze 'insider' niet alleen met welke 'transfers' Ajax zgn. bezig is, maar ook nog eens wat Ajacieden wel of niet zeggen.

What's next? De bedgewoontjes van onze spelers of hoe vaak ze een bloemetje mee naar huis nemen? :excited.gif:

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Kaboem » za mei 15, 2010 5:00 pm

Hatsjoe...!
Bertje for President!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door mattie » za mei 15, 2010 5:15 pm

vergis ik mij nu... maar het is toch echt vandaag ZATERDAG en vandaag zou hij toch bekend maken waar hij heen zou gaan? of speelt meneer zoals in het verleden bluf poker?
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Plaats reactie