Nicolai Boilesen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Yopi » di sep 01, 2015 9:23 am

Nicolai heeft zijn prestaties in het afgelopen seizoen grondig geanalyseerd en is tot de conclusie gekomen dat zijn falen niet aan hem lag maar aan Ajax. Zou zelfs kunnen dat hij van zichzelf vindt dat hij beter tot zijn recht komt op een hoger niveau. Hij is, kortom, behoorlijk de weg kwijt.

Komt mentaal en fysiek blijkbaar tekort. Zonde. Was ooit een groot talent.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Duke » di sep 01, 2015 10:19 am

Inderdaad, lees het topic maar eens terug. Niet geschikt voor topvoetbal, moet de conclusie helaas zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Ajaciedjuh » di sep 01, 2015 10:46 am

Je zou als club wel gek zijn om een contract aan te gaan met Boilesen. Zijn lichaam kan topsport niet aan (helaas).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Yopi » di sep 01, 2015 11:46 am

Een menselijk drama. Ik heb hem ooit gesproken, hij speelde toen nog in de A1. Was een leuke, vrolijke jongen.

Topsport is keihard. Wie niet kan leveren, valt af.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door raymon » di sep 01, 2015 12:00 pm

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di sep 01, 2015 10:28 pm

Vader Boilesen heeft voor het feit dat Nicolai niet is verkocht, een argument wat ik nog niet eerde tegenkwam in de voetballerij:" het is op dit moment lastig om een linksback te verkopen".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Cruijff » wo sep 02, 2015 7:46 am

:biggrin.gif: haha hij is mooi inderdaad;

Op de laatste dag van de transferperiode is Nicolai Boilesen er alsnog in geslaagd om te vertrekken bij Ajax. De Deen heeft gebruikgemaakt van een spelerssmokkelaar met goede connecties op de Balkan. De linksback heeft geen papieren en het is nog maar de vraag of hij kan worden opgevangen in de selectie van Hajduk Split.

Boilesen laat vanuit een aftandse koeltruck weten veel zin te hebben in een nieuwe uitdaging: “Ik heb veel gehoord over Hajduk Split en er schijnt in de achterhoede plek te zijn voor opvang. Dat ik daarvoor eerst mijn leven moet riskeren door de komende 48 uur in een zuurstofarme oplegger met Tonny Vilhena, Leonard Nienhuis en zestig overbodige Denen van Chelsea door te brengen, dat is het me meer dan waard.”

De Deen is niet de eerste eredivisiespeler die een spelerssmokkelaar in de arm neemt. Jürgen Locadia probeerde eerder deze maand te vluchten uit de PSV-selectie, maar werd bij de Oostenrijks-Hongaarse grens betrapt tussen een partij eierkoeken.
:biggrin.gif: :biggrin.gif: :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Duke » wo sep 02, 2015 11:02 am

Olsen denkt dat Boilesen wel weer gaat spelen bij Ajax

“Boilesen gaat gewoon weer voor Ajax spelen.” Dat is de voorspelling van Morten Olsen. De bondscoach van Denemarken heeft vertrouwen in de mensen bij zijn oude club. “Er zitten verstandige mensen bij Ajax,” aldus Olsen.

“Ik denk dat ze de situatie nog situatie nogmaals zullen bekijken en dan zeggen: ‘Oké, hij is nog niet weg, hij is nog steeds Ajacied en ook nog eens een goede speler.’ Boilesen heeft nog een contract voor een jaar en er kan ook nog gekeken worden naar een manier om zijn contract te verlengen,” aldus Olsen tegen het Deense TV2.

Of Olsen dit ook echt denkt, of vooral hoopt zodat hij meer keuze heeft voor de Deense selectie, is moeilijk te zeggen. Frank de Boer gaf eerder deze zomer aan dat hij wel redelijk klaar is met de linksback. Volgens De Boer mocht Boilesen blij zijn dat hij überhaupt nog een nieuw contract aangeboden kreeg.

Bovendien heeft Ajax in de persoon van Mitchell Dijks al een vervanger gehaald. Maar Olsen verwacht toch echt dat Ajax en Boilesen er wel uit komen. “Hij moet spelen en hij zal ook gaan spelen. Een beetje rondlopen en naar je bankrekening kijken, is niets. Het gaat om het spelletje, het spelletje waar je van houdt. Boilesen en de club vinden wel een oplossing,” zegt Olsen.

Dan moet Boilesen overigens wel eerst fit worden. Het ging net de goede kant op, maar hij verliet het maandag het Deense trainingskamp weer met een knieblessure.
www.ajaxlife.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Marillion » wo sep 02, 2015 11:06 am

Ik geef 'm toch weinig kans. Dijks doet het gewoon beter. Misschien valt er een keer een plek open bij een blessure zoals op het moment. Maar uiteraard is dan ook Boilesen weer stuk.

Die jongen gaat het echt niet redden op het hoogste niveau. Te blessuregevoelig. Ik moet nog zien of er clubs zijn die de gok nemen. Zelfs als hij transfervrij is. Terug naar Denemarken wellicht?
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door wimpey » vr sep 11, 2015 1:33 pm

Ajax stelt zich spijkerhard op en ontzegt Boilesen minuten met beloftenelftal
Vrijdag, 11 september 2015 om 14:19

Nicolai Boilesen heeft van Frank de Boer te horen gekregen dat hij tot aan de winterstop geen wedstrijdminuten meer zal maken. Een rentree bij de hoofdmacht zat er al niet meer in voor de Deense verdediger, maar sinds kort is ook Jong Ajax ‘verboden terrein’ voor de international. Dat liet De Boer vrijdagmiddag weten tijdens zijn wekelijkse persconferentie.
Boilesen weigerde om zijn aflopende contract te verlengen en slaagde er ook niet in om een nieuwe club te vinden. De Boer sprak al eerder zijn onvrede uit de handelswijze van de speler, die aandrong op betere voorwaarden. “Als je een superseizoen draait kun je dat nog proberen, maar na een slecht seizoen mag je God op je blote knieën danken dat we zo'n aanbieding doen”, zei hij destijds.
Volgens De Telegraaf heeft de 23-jarige linksback nu dus te horen gekregen dat hij voorlopig niet meer aan wedstrijdminuten hoeft te denken. Daarmee lijkt Ajax de speler te willen dwingen om in de winterstop een nieuwe club te vinden. Boilesen stond de voorbije maanden in de belangstelling van clubs als Aston Villa en Genoa, maar kwam niet tot een akkoord.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door beelzebub » vr sep 11, 2015 1:53 pm

Hard maar terecht. Wat denkt-ie wel niet?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Duke » vr sep 11, 2015 2:11 pm

Je vraagt je af wat er in het hoofd van zo'n jongen omgaat om in zijn positie te denken dat er (grote) clubs zijn die interesse in hem zouden hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door beelzebub » vr sep 11, 2015 2:20 pm

Ach ja, de laatste jaren zijn alle (reserve)aanvoerders van Ajax naar aardige clubs vertrokken. Behalve hij. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Jinne » do jan 14, 2016 8:23 am

Wolves (middenmoot Championship) heeft nu interesse.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Demosthenes » vr feb 05, 2016 9:08 am

Waarom wordt zijn contract, in goed overleg, niet ontbonden, kan hij toch overal heen(?) en Ajax hoeft geen salaris meer te betalen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door beelzebub » vr feb 05, 2016 9:49 am

Ajax wil een daad stellen. Er was al drie keer een akkoord met een andere club, drie keer zei Boilesen nee.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Demosthenes » vr feb 05, 2016 10:15 am

beelzebub schreef:Ajax wil een daad stellen. Er was al drie keer een akkoord met een andere club, drie keer zei Boilesen nee.
Dure daad, wat verdient hij?

Moisander werd wel opgesteld, ondanks een aflopend contract.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door peter » vr feb 05, 2016 11:43 am

Precies. Het is een persoonlijke vete tussen de Boer en Boilesen en de Boer wil laten zien dat hij de langste heeft.

Snap Ajax ook niet, hoor. Contract ontbinden en die jongen een prettige wedstrijd wensen. Dit leidt alleen maar af.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Duke » di jun 07, 2016 10:17 am

'Boilesen onderhandelt met Trabzonspor'

Nicolai Boilesen staat in de belangstelling van Trabzonspor. De Deense verdediger vertrekt na 6,5 jaar transfervrij bij Ajax en zou bij de Turkse club een meerjarig contract kunnen tekenen. Een akkoord tussen de vijftienvoudig international en Trabzonspor is er nog niet, omdat de club vooralsnog zou weigeren om te voldoen aan de 2,5 miljoen euro tekengeld die de Deen eist. Boilesen maakte afgelopen seizoen geen deel uit van de Ajax-selectie omdat hij zijn contract in Amsterdam niet wilde verlengen. (Bron: Milliyet)
www.nusport.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door beelzebub » di jun 07, 2016 10:30 am

Denken jullie nog steeds dat het aan Ajax/Frank de Boer lag?

2,5 miljoen tekengeld? :excited.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Duke » di jun 07, 2016 10:53 am

Ik denk dat in ieder geval niet. Ook gezien de ervaringen met Aston Villa en Genoa. Ik denk dat hij (of zijn vader) geen reëel beeld heeft van zijn marktpositie.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Mano » wo jun 08, 2016 8:27 am

:drecul.gif: helemaal van het padje....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

columbus
Berichten: 5350
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door columbus » wo jun 08, 2016 9:32 am

Inderdaad een tikkie van de molen gehad. Hij mag god op zijn blote knieën danken dat er überhaupt een club geïnteresseerd is

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Andriy Demchenko » do jun 09, 2016 4:47 pm

Peter schreef:Precies. Het is een persoonlijke vete tussen de Boer en Boilesen en de Boer wil laten zien dat hij de langste heeft.

Snap Ajax ook niet, hoor. Contract ontbinden en die jongen een prettige wedstrijd wensen. Dit leidt alleen maar af.
Ik kreeg bij De Boer sterk het idee dat het stank voor dank was m.b.t. Boilesen. Die kende hij al sinds de A1, veel vertrouwen gegeven, veel verantwoordelijkheid (aanvoerdersband), speelminuten en Ajax gaf hem bij de nieuwe onderhandelingen naar het schijnt ook een goed salarisperspectief. Boilesen heeft dat volgens mij op een te hautaine manier geweigerd en dat is bij De Boer in het verkeerde keelgat geschoten.

Nu zag ik de Boilesen van voor zijn eerste blessure in het eerste wel uitgroeien tot wereldtop, de huidige Boilesen gaat een loopbaan ala Aissati tegemoet schat ik zo in. Het is ook wel tekenend dat er in al die tijd geen club is waar hij overeenstemming mee heeft bereikt.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 12, 2016 2:41 pm

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... ub/6134216 Boily naar Trabzon, gaat er 1,5 miljoen per jaar verdienen, Die Turken zijn hoorndol. :biggrin.gif:


Nu Van Der Hoorn nog die kant op. :hypocrite.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie