Nicolás Lodeiro

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Justin » zo okt 24, 2010 11:15 am

Zonde voor die jongen, zeg. Hetzelfde botje.

Zag dat z'n contract tot 2012 loopt; dat is niet opvallend lang. Heeft Ajax nog ergens een optie o.i.d.?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Bert » zo okt 24, 2010 11:21 am

Ja, optie op twee extra jaar.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58904
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door 999 » zo okt 24, 2010 2:01 pm

Schuld van Jol .. De keek naar links inplaats van rechts ...

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door D_skilled » di dec 14, 2010 6:26 pm

#Lodeiro zou op zijn eigen twitter hebben gemeld terug te keren bij #Nacional en #Ajax dus te verlaten: #onbevestigd 3 minutes ago

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door peter » di dec 14, 2010 6:31 pm

Tja, dat kan je dan dus ook simpel bevestigen, hoor.

http://twitter.com/nicolaslodeiro4

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door D_skilled » di dec 14, 2010 6:33 pm

Nee, door Ajax is het nog onbevestigd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Marillion » di dec 14, 2010 6:39 pm

Ik ben benieuwd of het om verkoop of verhuur gaat. Ajax zal wel willen verkopen. Dit is gewoon vanaf dag één geen gelukkige samenwerking geweest.
Nil volentibus arduum

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door D_skilled » di dec 14, 2010 6:41 pm

Hij ligt nog voor twee jaar vast. Een verkoop is aannemelijk.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door peter » di dec 14, 2010 6:50 pm

Deze jongen was zogenaamd een toptalent, maar mag na een klein jaartje alweer vertrekken? Mocht het waar zijn, dan is het de zoveelste misser uit Zuid Amerika in ieder geval. Ik word er in ieder geval wat sceptischer van en zal de verhalen over dergelijke spelers uit Zuid Amerika met een flink korreltje zout nemen voortaan.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Alexander » di dec 14, 2010 6:53 pm

Haha, zou werkelijk krankzinnig zijn als dit waar is. Mocht dit echt waar zijn, dan dienen de mensen die hun handtekening onder dit contract hebben gezet vandaag nog op te stappen.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door D_skilled » di dec 14, 2010 6:59 pm

Het is gewoon waar hoor.
Vuelvo a Nacional :) . Gracas por los concejos! Se esta haciendo todo el papeleo ahora .
Oftewel:
Back to Nacional:). Grace for the councils! It is doing all the paperwork now.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door FlaFlu » di dec 14, 2010 7:31 pm

Peter schreef:Deze jongen was zogenaamd een toptalent, maar mag na een klein jaartje alweer vertrekken? Mocht het waar zijn, dan is het de zoveelste misser uit Zuid Amerika in ieder geval. Ik word er in ieder geval wat sceptischer van en zal de verhalen over dergelijke spelers uit Zuid Amerika met een flink korreltje zout nemen voortaan.
Half jaar wennen aan Europees voetbal onder een trainer die blijkbaar niet of nauwelijks vertrouwen in hem had. Daarna een WK gespeeld en het tweede half jaar alleen maar geblesseerd geweest. Dat lijkt me wat weinig om zwaar wegende conclusies aan te verbinden.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Michael_B » di dec 14, 2010 7:42 pm

Ontzettend jammer!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Rachid
Berichten: 381
Lid geworden op: do feb 14, 2008 3:07 pm
Locatie: Hilversum

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Rachid » di dec 14, 2010 7:42 pm

Enganche schreef:
Peter schreef:Deze jongen was zogenaamd een toptalent, maar mag na een klein jaartje alweer vertrekken? Mocht het waar zijn, dan is het de zoveelste misser uit Zuid Amerika in ieder geval. Ik word er in ieder geval wat sceptischer van en zal de verhalen over dergelijke spelers uit Zuid Amerika met een flink korreltje zout nemen voortaan.
Half jaar wennen aan Europees voetbal onder een trainer die blijkbaar niet of nauwelijks vertrouwen in hem had. Daarna een WK gespeeld en het tweede half jaar alleen maar geblesseerd geweest. Dat lijkt me wat weinig om zwaar wegende conclusies aan te verbinden.
Eens deze jongen wordt veels te resoluut afgemaakt. Op basis van wat? :confused.gif:
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door SylvievdVaart » di dec 14, 2010 7:46 pm

Jammer, had graag zijn talent willen zien.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

wimpey
Berichten: 51840
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door wimpey » di dec 14, 2010 7:58 pm

Peter schreef: Ik word er in ieder geval wat sceptischer van en zal de verhalen over dergelijke spelers uit Zuid Amerika met een flink korreltje zout nemen voortaan.
Mijn idee. Lodeiro viel me niet mee. Zocht de oplossing op de vierkante meter en keek niet over de bal heen. Leuke stijl, bal aan een touwtje, maar hij mist m.i. het inzicht van een grote speler. Maar goed, dat is gebaseerd op die paar invalbeurten.

De jubelverhalen over Breno staan me ook nog bij. En dat is echt een zeer matige speler. Daar in ZA uitblinken en hier hetzelfde doen, is dus blijkbaar 2 paar schoenen.

Zou het toeval zijn dat Lodeiro juist nú z'n vertrek wereldkundig maakt? Nu FdB het roer heeft overgenomen? Ik denk het eerlijk gezegd niet. De Boer gelooft heilig in Eriksen, die naast zijn voetballende kwaliteiten ook nog eens veel loopwerk verricht. Lodeiro leek mij geen loper, kan maar zo zijn dat FdB in die jongen geen brood ziet...

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Giacomo Puccini » di dec 14, 2010 8:14 pm

Wat een fiasco, wat een kapitaalvernietiging. Compleet overbodige aankoop.
Ajax!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Michael_B » di dec 14, 2010 8:15 pm

En als Eriksen last heeft van een dip of een blessure? Dan spelen we met Overtoom, Sneijder of Siem? Dan 100x liever Lodeiro.

Sowieso, misschien spelen Lodeiro en Eriksen wel prima samen met een stofzuiger erachter.

Benieuwd of en hoe Suarez hier evt mee te maken heeft. Lodeiro heeft iig geen eerlijke kans gehad, zonde!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Giacomo Puccini » di dec 14, 2010 8:24 pm

Siem de Jong heeft het op die positie uitstekend gedaan. El Ham zou het ook kunnen. Dat zijn al 3 spelers voor een positie, ongekende luxe. Sneijder kan het dus vergeten, die kun je net zo goed verhuren (net als Aissati).
Ajax!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Neefkens » di dec 14, 2010 8:31 pm

Scheelt wel weer een leuk salarisje.
Luis zal nu ook wel gaan.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Michael_B » di dec 14, 2010 8:42 pm

Giacomo Puccini schreef:Siem de Jong heeft het op die positie uitstekend gedaan. El Ham zou het ook kunnen. Dat zijn al 3 spelers voor een positie, ongekende luxe. Sneijder kan het dus vergeten, die kun je net zo goed verhuren (net als Aissati).
Rodney Sneijder is niks bijzonders en zijn contract loopt af. Lekker laten gaan.

Siem heeft het een half jaar goed gedaan, als je kijkt naar goals. Zijn spel is al 1,5 jaar matig tot (zeer) slecht. Was ook de eerste seizoenshelft regelmatig de slechtste man van het veld, en dat wil wat zeggen. El Ham is helemaal geen 10, eerder een 2e spits die zwerft. Verzet geen stap naar achter en is veel te balverliefd voor een 10. Moet bij de goal spelen en scoren.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Jinne » di dec 14, 2010 8:58 pm

De backup die nooit gebruikt is gaan we nu ineens missen?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door M.. » di dec 14, 2010 9:22 pm

En? Weten we zeker dat het Lodeiro is die zit te twitteren?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door peter » di dec 14, 2010 10:28 pm

Enganche schreef:
Peter schreef:Deze jongen was zogenaamd een toptalent, maar mag na een klein jaartje alweer vertrekken? Mocht het waar zijn, dan is het de zoveelste misser uit Zuid Amerika in ieder geval. Ik word er in ieder geval wat sceptischer van en zal de verhalen over dergelijke spelers uit Zuid Amerika met een flink korreltje zout nemen voortaan.
Half jaar wennen aan Europees voetbal onder een trainer die blijkbaar niet of nauwelijks vertrouwen in hem had. Daarna een WK gespeeld en het tweede half jaar alleen maar geblesseerd geweest. Dat lijkt me wat weinig om zwaar wegende conclusies aan te verbinden.
Jol heeft die gozer zelf gehaald toch? Ik neem aan dat je geen 4 miljoen investeert in iemand waar je geen vertrouwen in hebt. Als dat het geval is, dan kunnen ze beter afscheid nemen van iedereen binnen AJax. Je geeft 4 miljoen uit aan iets waar niemand zich hard voor wil maken. Het enige wat ik me kan bedenken is dat die jongen er geen jota van kan en dat men daar nu achter is gekomen. Oftewel, als de wiedeweerga verkopen/verhuren.
Verder valt me op dat veel talenten uit ZA mislukken, want ze moeten allemaal acclimatiseren. Tsja, daar is bij Ajax nooit geen tijd voor en dat moeten de beleidsbepalers ook weten. Cvitanich en Lodeiro kosten samen gewoon 10 miljoen, maar mislukken gruwelijk, zoals het zich laat aan zien.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door joey » di dec 14, 2010 10:38 pm

Frank de Boer kan hem blijkbaar ook niet gebruiken. Bij Ajax zijn ze er duidelijk niet langer van overtuigd dat deze jongen een toptalent is.

Het blijft vreemd dat Lodeiro werd aangetrokken op het moment dat Eriksen op doorbreken stond. Zeker omdat Martin Jol hem blijkbaar niet hoefde. Waarom en op wiens aanraden is hij eigenlijk gehaald? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie