Dmitri Bulykin

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Dmitri Bulykin

Bericht door Thijs » wo aug 31, 2011 5:47 pm

Persbericht AFC AJAX

Amsterdam, 31 augustus 2011

Ajax contracteert Dmitry Bulykin

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Dmitry Bulykin. De aanvaller stond nog tot en met 30 juni 2012 onder contract bij het Belgische RSC Anderlecht, maar komt transfervrij naar Amsterdam. Bulykin tekent een contract dat per direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2012. In de overeenkomst is een eenzijdige optie van Ajax opgenomen voor nog één seizoen.

Bulykin werd geboren op 20 november 1979 in Moskou, Rusland. Afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor ADO Den Haag. Daarvoor was hij actief voor Fortuna Düsseldorf, Bayer Leverkusen, Dinamo Moskou en Lokomotiv Moskou.
Ajax
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Thijs » wo aug 31, 2011 5:50 pm

Afbeelding

Don't fuck with me in this topic
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door LucaS » wo aug 31, 2011 5:50 pm

Veel succes en veel goals toegewenst! :ajaxscarf.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 31, 2011 5:51 pm

Welkom bij de mooiste club vd wereld! :ajaxscarf.gif:

Dat je me positief mag verrassen! :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Jöhnk » wo aug 31, 2011 5:53 pm

Duidelijk photoshop. Behoort allemaal tot het spel. :hypocrite.gif:


Bulykin succes! :blub.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Banjavi » wo aug 31, 2011 5:58 pm

lol...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door wimpey » wo aug 31, 2011 6:02 pm

1 seizoen, transfervrij, prima stop-gap signing.

Bulykin is geen Urzaiz, Luque, Roger ofzo.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door gaizka » wo aug 31, 2011 6:06 pm

wimpey schreef:1 seizoen, transfervrij, prima stop-gap signing.

Bulykin is geen Urzaiz, Luque, Roger ofzo.
Ben er ook wel tevreden mee, type speler dat we nog niet hadden en hij kost alleen salaris. Moet als invaller wel 10 goals kunnen maken dit seizoen, Boerrigter hoeft ze alleen maar op zijn hoofd te leggen :blub.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Marillion » wo aug 31, 2011 6:28 pm

Gezien de geringe investering is dit wat mij betreft nog wel een redelijke oplossing. Eigenlijk hou ik niet van dit soort aankopen voor de breedte maar wellicht kan hij van waarde zijn als Sigthorsson eens niet beschikbaar is. Ik ben alleen bang dat de rest van zijn loopbaan representatiever is voor zijn niveau dan dat ene jaartje in Den Haag.

Heeft die jongen eigenlijk een volledige voorbereiding meegedaan bij Anderlecht?
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Cruijff » wo aug 31, 2011 6:31 pm

Frank de Boer heeft dus zijn eigen Mido mogen halen. Nee maar zonder dollen, zou lachen zijn als hij er 3 inlegt tegen Ado.

Ben wel erg benieuwd wat voor een salaris hij gaat verdienen.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door gaizka » wo aug 31, 2011 6:51 pm

Cruijff schreef:Frank de Boer heeft dus zijn eigen Mido mogen halen. Nee maar zonder dollen, zou lachen zijn als hij er 3 inlegt tegen Ado.

Ben wel erg benieuwd wat voor een salaris hij gaat verdienen.
Zal wel rond de 7.5 ton / 1 miljoen zijn denk ik...

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door LucaS » wo aug 31, 2011 7:40 pm

Was dit trouwens de crack waar BM op doelde?
I think I lost my fucking headache

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door CdE » wo aug 31, 2011 8:00 pm

Wat mij betreft hadden we het (tot de winterstop) ook afgekund met Siem De Jong als tweede spits. Maar als er dan toch een 2de spits gehaald moest worden vind ik deze Rus nog niet zo'n hele gekke optie voor een jaartje. Hopelijk kan Castillion die rol daarna dan overnemen.

Gebruikersavatar
Fregge
Berichten: 237
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 4:27 pm
Locatie: Veghel

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Fregge » wo aug 31, 2011 8:14 pm

Nee, ik ben hier niet blij mee. Ik vond Ajax een sterke transferperiode hebben, en dat hebben ze met deze Rus eigenlijk (deels) verpest wat mij betreft. Oude spelers halen zou niet in het beleid van Ajax passen volgens De Boer. En wie halen ze? Een 31-jarige spits die in 243 wedstrijden 85 doelpunten heeft gescoord. Waarvan 21 in de laatste 29 wedstrijden. En dat was bij een omhooggevallen middenmoter waarbij heel het seizoen alles meezat. Meevoetballen kan die ook amper. Waarbij Mido ook nog eens sneller is. Nee, ik hoop dat Sigthersson niet geblesseerd of geschorst wordt dit seizoen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33683
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door zeux » wo aug 31, 2011 8:56 pm

Ik had liever gezien dat ze voor een spits als Teemu Pukki waren gegaan, zoals Schalke. Jong met potentie. Scandinaviërs gedijen vaak goed in Nederland.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Feest » wo aug 31, 2011 9:03 pm

Alleen is Pukki een typisch 442 spitsje

GangstaRiB
Berichten: 16882
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door GangstaRiB » wo aug 31, 2011 9:08 pm

wimpey schreef:1 seizoen, transfervrij, prima stop-gap signing.

Bulykin is geen Urzaiz, Luque, Roger ofzo.
Tja.. een bankzitter van Anderlecht... ik weet niet hoe goed Bulykin is. Bij ADO was ie goed bezig, maar Derijck was ook een goede verdediger bij ADO... Verder heeft ie nooit iets gepresteerd.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33683
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door zeux » wo aug 31, 2011 9:30 pm

Feest schreef:Alleen is Pukki een typisch 442 spitsje
Nah, hij is zo jong, volgens mij kun je op die leeftijd best in een ander systeem gekneed worden. Je investeert in jeugd en potentie. Beter dan in een 31-jarig blok beton.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

T82
Berichten: 1783
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door T82 » wo aug 31, 2011 9:47 pm

Fregge schreef:Een 31-jarige spits die in 243 wedstrijden 85 doelpunten heeft gescoord. Waarvan 21 in de laatste 29 wedstrijden.
Ach, beter dan 21 in z'n eerste 29 wedstrijden he. Waarschijnlijk dat het ten koste gaat van de speelminuten van De Jong... Hè toch...

Gebruikersavatar
Fregge
Berichten: 237
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 4:27 pm
Locatie: Veghel

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Fregge » wo aug 31, 2011 9:55 pm

Nee, De Jong blijft nu juist op RCM.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10318
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door WP_Legend » do sep 01, 2011 12:19 am

Bulletje... wel een speler die oorlog in de 16 kan maken... Ik zie voor hem in de CL wel kansen weggelegd trouwens...

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 01, 2011 5:04 am

Telesport
STERKE SPITS DMITRI BULYKIN KOOPJE VOOR AJAX

• Dmitri Bulykin

AMSTERDAM – Frank de Boer heeft zijn gewenste spits binnen. „Het is fantastisch dat we Dmitri Bulykin voor één jaar hebben vastgelegd”, reageerde hij vanaf het coachcongres in Nyon verheugd op de overstap van de 31-jarige Rus van Anderlecht naar Ajax. „Hij was wat mij betreft het ontbrekende puzzelstukje. Nu hebben we helemaal een sterke selectie.” „Of de eredivisie inderdaad de ideale competitie voor mij is, zal aan het einde van dit seizoen blijken. Als ik ook bij Ajax succesvol ben, kun je wel stellen dat de Nederlandse competitie mij ligt”, refereerde de vicetopscorer van vorig seizoen aan zijn eerdere verblijf bij ADO Den Haag. De Amsterdammers koppelden het aantrekken van Bulykin vanwege het prijskaartje aanvankelijk aan de verkoop van Mounir El Hamdaoui. Maar naar mate de transferdeadline dichterbij kwam, bleek Anderlecht meer en meer bereid de prijs te laten zakken en kon al sneller zaken worden gedaan. „Uiteindelijk hebben we hem transfervrij overgenomen”, beschreef de technisch manager Danny Blind het resultaat van het pokerspel. Critici schermen met het rapport Coronel, waarin een streep wordt gezet door het aantrekken van oudere spelers, en wijzen fijntjes op de hoon die Martin Jol over zich heen kreeg na het binnenhalen van Mido. „Het is een schande om Bulykin en Mido met elkaar te vergelijken. Alleen al als je keek naar Mido’s fysieke gesteldheid. Maar ook qua voetballend vermogen”, pareert De Boer bij voorbaat de kritiek. Bovendien scoorde de Egyptenaar de seizoenen voordat hij naar Amsterdam kwam één, twee, zes en één keer. Op huurbasis bij ADO was Bulykin afgelopen jaar 21 maal trefzeker. Overigens staat in het rapport Coronel dat oudere spelers wel als noodverband kunnen dienen. De Boer: „Ik ga altijd het liefst met eigen jeugd aan de slag. Maar als die voor een positie niet voorradig is, kun je beter buiten kijken. Geoffrey Castillion heeft in de voorbereiding de kans gehad, maar hij bleek er nog niet klaar voor. We hebben Bulykin ook geen contract voor drie of vier jaar gegeven, maar voor één seizoen.” Ajax betaalt alleen zijn salaris, waarvan de Rus bereid was ook nog eens een deel in te leveren. „Kolbeinn Sigthorsson is nummer één”, verduidelijkt De Boer. „Achter hem hadden wij Siem de Jong. En dat was niet ideaal, omdat die op andere posities meer van waarde is. Je zou er niet aan moeten denken dat een jeugdspeler Kolbeinn zou moeten vervangen in de Champions League. Dmitri kun je zo inzetten.” Iets wat door Blind wordt beaamd. „We zochten en vonden dus een type dat het Ajax-spelletje moeiteloos mee kan spelen en in het zestienmetergebied iets specifieks kan brengen in de vorm van stoot- en kopkracht.”
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Ride » do sep 01, 2011 7:07 am

Ik heb al een basis voor een lied voor VAK410

http://www.youtube.com/watch?v=oCERfa8L ... page#t=20s

Boeliki Boeliki Boeliki HA, Boeliki Boeliki Boeliki HA


:blub.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Toppie » do sep 01, 2011 7:12 am

Ride schreef:Ik heb al een basis voor een lied voor VAK410

http://www.youtube.com/watch?v=oCERfa8L ... page#t=20s

Boeliki Boeliki Boeliki HA, Boeliki Boeliki Boeliki HA


:blub.gif:
Hij is leuk , maar ik denk dat dit een soort Pantelic aankoop is en een pinchitter voor de laatste 20 minuten.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Dmitri Bulykin

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 01, 2011 7:18 am

Je kunt hem bijvoorbeeld ook in de komende bekerwedstrijd gebruiken. Krijgt Kolbeinn wat rust. Hetzelfde geldt voor de situatie dat de stand het toelaat. Kolbeinn gaat het fysiek niet redden om alle wedstrijden te spelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie