Geoffrey Castillion

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

T82
Berichten: 1771
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Geoffrey Castillion

Bericht door T82 » wo jul 11, 2012 9:39 am

Geoffrey Castillion maar aan NAC verhuren? Zal daar genoeg minuten kunnen maken.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Alexander » wo jul 11, 2012 9:57 am

Goede club voor hem, maar heeft natuurlijk wel concurrentie van Schalk.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Duke » ma jul 16, 2012 8:13 am

Hij gaat op huurbasis naar Heracles, en mag daarna transfervrij vertrekken, volgens Mike Verweij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door wimpey » ma dec 10, 2012 10:05 pm

Castillion: 'Ik wil terug naar Ajax'
Bron: Twentesport

Geoffrey Castillion wordt momenteel door Ajax aan Heracles verhuurd. De aanvaller speelt echter lang niet alles en volgt de berichtgeving rond een mogelijke transfer van concurrent Samuel Armenteros dan ook met extra interesse. 'Natuurlijk zou een eventuele transfer van Samuel belangrijk voor mij zijn. Wie weet krijg ik dan wel een kans op de positie waar ik me op mijn gemak voel.'

Over een eventueel langer verblijf bij Heracles denkt Castillion nog niet echt na. Hij weet niet precies wat hij wil als zijn huurcontract in Almelo en zijn verbintenis met Ajax is afgelopen. 'Zoals ik er nu tegen aan kijk wil ik hier een jaar uitzitten en mijzelf verder ontwikkelen. Of ik terug wil naar Ajax? Natuurlijk, maar dat ligt aan Ajax en niet aan mij.'

--> met zo'n instelling maak je het Ajax wel heel makkelijk. :blush.gif:

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Alexander » wo dec 12, 2012 1:03 pm

Schijnt het de laatste wedstrijden wel goed te doen. Spaan was gisteren lyrisch over hem in het Parool.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Arthur » wo dec 12, 2012 3:14 pm

Dat is eerder een slecht teken

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Jinne » za mar 23, 2013 11:00 am

Zijn contract is verlengd. Vanwege verkoopredenen in eerste instantie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

columbus
Berichten: 5357
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door columbus » za mar 23, 2013 11:03 am

Snap ik helemaal niets van. De clubs die eventueel geïnteresseerd zijn gaan echt geen contract afkopen

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door wimpey » za mar 23, 2013 1:08 pm

Jinne schreef:Zijn contract is verlengd. Vanwege verkoopredenen in eerste instantie.
Ik heb nog wel een vonkje sportieve hoop v.w.b. Castillion. Babel zal vertrekken en Castillion zal in de voorbereiding eindelijk moeten aantonen 'kind af' te zijn.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door WP_Legend » za mar 23, 2013 1:36 pm

Is hij nou zo veel minder dan Hoessen, daar geloof ik niks van.

LucaS
Berichten: 53558
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door LucaS » za mar 23, 2013 1:47 pm

Bij RKC heeft hij iig geen enkele indruk gemaakt.
I think I lost my fucking headache

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Yopi » za mar 23, 2013 2:10 pm

In de B'tjes gold hij als de nieuwe Kluivert. Zo zie je maar.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Marillion » za mar 23, 2013 5:33 pm

Hij had toen ontzettend veel voordeel van zijn fysiek. Daardoor had hij altijd veel meer tijd voor zijn aannames en acties. Ik heb nooit begrepen waarom veel mensen toen zo enthousiast waren. In plaats van hem te overladen met complimenten hadden ze 'm beter een lichting hoger laten spelen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Daily Blind » za mar 23, 2013 6:09 pm

Marillion schreef:Hij had toen ontzettend veel voordeel van zijn fysiek. Daardoor had hij altijd veel meer tijd voor zijn aannames en acties. Ik heb nooit begrepen waarom veel mensen toen zo enthousiast waren. In plaats van hem te overladen met complimenten hadden ze 'm beter een lichting hoger laten spelen.
Tsja trainers willen vaak kampioen worden... Zie het bij zoveel BVO's.. Jeugdtrainers die er alleen maar zitten voor hun CV terwijl hun taak het opleiden van spelers is.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door jabu » za mar 23, 2013 6:11 pm

Yopi schreef:In de B'tjes gold hij als de nieuwe Kluivert. Zo zie je maar.
Castaignos zou een nog groter talent zijn geweest. Die kan momenteel nauwelijks aanhaken bij een slecht presterend Twente. Er kan zo veel gebeuren...

Lionel
Berichten: 47295
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Lionel » za mar 23, 2013 6:11 pm

Zlatan Son of God schreef:
Marillion schreef:Hij had toen ontzettend veel voordeel van zijn fysiek. Daardoor had hij altijd veel meer tijd voor zijn aannames en acties. Ik heb nooit begrepen waarom veel mensen toen zo enthousiast waren. In plaats van hem te overladen met complimenten hadden ze 'm beter een lichting hoger laten spelen.
Tsja trainers willen vaak kampioen worden... Zie het bij zoveel BVO's.. Jeugdtrainers die er alleen maar zitten voor hun CV terwijl hun taak het opleiden van spelers is.
Wiens schuld is dat? Trainer of bestuur?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Marillion » za mar 23, 2013 6:18 pm

Jabu schreef:
Yopi schreef:In de B'tjes gold hij als de nieuwe Kluivert. Zo zie je maar.
Castaignos zou een nog groter talent zijn geweest. Die kan momenteel nauwelijks aanhaken bij een slecht presterend Twente. Er kan zo veel gebeuren...
Die is ook veel beter gemaakt dan hij ooit was. Altijd al een draver geweest.

Er kan ontzettend veel gebeuren (en daarmee mis gaan) in de ontwikkeling van een talent. Maar het gebeurd ook vaak dat spelers simpelweg veel beter worden gemaakt dan ze ooit zijn geweest. Die hele B1 van Ajax waar Castillion in speelde zo zogenaamd een superlichting zijn. Ik ging toen kijken en dacht de eerste keer dat ik bij de verkeerde wedstrijd stond. Niets bijzonders te zien.

Een paar mensen gaan iets roepen, gebaseerd op uitslagen of statistieken van een individuele speler. Als iedereen dat gaat napraten heb je het ineens over een supertalent of een superlichting. Terwijl veel van die mensen ze nooit live in actie hebben gezien.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Yopi » za mar 23, 2013 11:50 pm

Die B1 had een vrij hoog gemiddelde en was ingespeeld. Spelers werden toen niet doorgeschoven. Ik heb dat team zien spelen; de bal werd eindeloos rondgeschoven tot een tegenstander een fout maakte. Ik vond er ook niet veel aan. Ja, dat team werd kampioen, dus hoera, ze konden een ererondje lopen. Dat was het dan ook wel voor die spelers.

Moeilijk te zeggen of Castillion verder had kunnen komen als hij beter was opgeleid, maar zeker is dat hij zich slecht ontwikkelde omdat hij te sterk was voor zijn lichting. Het ging zo allemaal ook wel.

Lionel
Berichten: 47295
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Lionel » zo mar 24, 2013 12:17 am

Precies hetzelfde gebeurde met Eriksen. Die gaf dat laatst ook weer aan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47917
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door peter » zo mar 24, 2013 12:07 pm

WP_LeGeNd schreef:Is hij nou zo veel minder dan Hoessen, daar geloof ik niks van.
Hoesen maakt een fantastische groei door. Die jongen heeft duidelijk (veel) potentie.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Le T. » zo mar 24, 2013 1:40 pm

Yopi schreef:In de B'tjes gold hij als de nieuwe Kluivert. Zo zie je maar.
Ja, en Ibrahimovic gold als de nieuwe John Carew en Eriksen is de nieuwe Bergkamp.

Er wordt zoveel op oppervlakkige uiterlijke gelijkenis afgegaan, qua lichaamsbouw en motoriek, dat slaat dan tenminste nog een beetje ergens op, maar zelfs op gelaatstrekken en huidskleur. Natuurlijk kan lengte belangrijk zijn voor hoe een speler een positie kan invullen, maar balgevoel en lichaamscoordinatie is altijd bepalend en daar wordt vaak overheen gekeken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door WP_Legend » zo mar 24, 2013 3:08 pm

Peter schreef:
WP_LeGeNd schreef:Is hij nou zo veel minder dan Hoessen, daar geloof ik niks van.
Hoesen maakt een fantastische groei door. Die jongen heeft duidelijk (veel) potentie.
Hoessen is 22... Beetje laat voor veel potentie...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Bert » zo mar 24, 2013 3:22 pm

Op zijn leeftijd zat Van Nistelrooy nog bij Heerenveen. Huntelaar idem dito. Mag Hoesen even wennen. Volgend jaar is hij de eerste spits van Ajax.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door jabu » zo mar 24, 2013 4:36 pm

Of hij eerste spits wordt of niet, ik vind het goed gescout van Ajax. Hij heeft meen ik maar iets van een half miljoen gekost en heeft de potentie om een vaste rol in het eerste van Ajax te krijgen. Ook bij Boerrigter is dit zo gegaan. Ajax kan wel wachten en dan enorme transfersommen neertellen voor oud-eerstedivisie spelers als Mertens en Chadli, maar een geringe gok wagen zoals bij Boerrigter en Hoesen kan ook. Voor een dergelijke transfersom hoeven ze ook niet per direct sterkhouders te zijn.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Geoffrey Castillion

Bericht door Yopi » zo mar 24, 2013 5:20 pm

Goed gescout vind ik het pas als we echt iets aan hem hebben.

Plaats reactie