Tobias Sana

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door Demosthenes » ma jan 28, 2013 2:00 pm

Die jongen moet links spelen maar is daar ingehaald door Fischer.
Geldt ook voor Boerriger; hebben we twee spelers gekocht als "linksbuiten"/spelend vanaf de linkerkant, blijken ze niet uit de verf te komen als rechtsbuiten, bij wie moet je dan zijn?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47393
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Tobias Sana

Bericht door Lionel » ma jan 28, 2013 2:10 pm

Sana had gewoon op rechts gemoeten. Derk naar links.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door Demosthenes » zo feb 10, 2013 11:00 am

Bron: http://www.ajaxinside.nl/items/lees/110 ... r-van-Ajax

Mooi bericht, de humor m.b.t. Ajax is niet helemaal verdwenen.
'Italiaanse belangstelling voor vleugelspeler van Ajax'
Geschreven door Elf - Uitgave: 10 februari 2013 09:57 - Bron: TuttoMercatoWeb

Tobias Sana mag rekenen op interesse van het grote AC Milan. De jonge Zweed staat nog maar sinds 2012 onder contract in Amsterdam, maar zou in de zomer de selectie van AC Milan moeten komen versterken. Dit meldt het Italiaanse TuttoMercatoWeb. Eerder werden ook Eriksen, De Jong, Alderweireld, van Rhijn en ook Blind genoemd als mogelijke andere spelers die naar de Italiaanse grootmacht konden vertrekken.

Massimo Allegri wil zijn selectie deze zomer gaan verjongen en ziet in de 24-jarige Zweed dan ook een jonge speler met potentie. Vorig jaar troefde Ajax meerdere topclubs af in de strijd om de handtekening van de snelle buitenspeler. Uiteindelijk kwam hij voor vier ton over. Sana zou momenteel 1,3 miljoen waard zijn, AC Milan zou echter bereid zijn om maar liefst vier miljoen euro neer te leggen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo feb 10, 2013 11:03 am

Ahhahahahahah! Grote strik erom en Een een AT-er brengt hem traditiegetrouw achterop de fiets naar de plaats van bestemming!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Tobias Sana

Bericht door jabu » zo feb 10, 2013 11:31 am

Het kan snel gaan... Voorheen kocht Milan onze beste spelers weg en nu dumpen wij daar onze overbodig geworden spelers! Ajacieden heb daar een dusdanige reputatie dat ze ook nog eens graag driemaal de marktwaarde betalen!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Tobias Sana

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 10, 2013 11:32 am

Is uiteraard een onzinbericht.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Tobias Sana

Bericht door Michael_B » zo feb 10, 2013 12:25 pm

Zal te maken hebben met zijn hanenkam... Hebben Balotelli en Sharaawi ook.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13773
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Tobias Sana

Bericht door Jinne » zo feb 10, 2013 12:26 pm

Boateng ook.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40977
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door Marillion » di apr 02, 2013 9:31 pm

Zaakwaarnemer Sana: we wachten af hoe situatie zich ontwikkelt

2 april 2013 Tipsbladet.dk

Tegenover het Deense Tipsbladet reageerde de zaakwaarnemer van Tobias Sana op berichtgeving dat de Zweed open zou staan voor een overgang naar Zweden of Denemarken. 'Tobias staat bij Ajax onder contract, waar hij in de herfst veel heeft gespeeld. Na de winterstop komt hij nauwelijks meer aan spelen toe. Tobias richt zich volledig op Ajax.'

'Maar we zullen zien wat er gebeurt en hoe de situatie zich ontwikkelt. Een speler wil altijd spelen en succes bereiken met zijn team. Als hij niet speelt, zit het nationaal elftal er ook niet in. Natuurlijk wil hij spelen. Af en toe wordt er wel geïnformeerd naar de situatie van Sana door clubs uit Denemarken en Zweden. Maar er speelt concreet helemaal niets, al kan zoiets snel gaan.'

Bron: AN
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33510
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door zeux » di apr 02, 2013 9:35 pm

Oh ja, die hebben we ook nog. :biggrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9373
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door Dubbel » wo apr 24, 2013 1:37 am

Sana volgt voorbeeld Hoesen en werkt aan project 2.0

Danny Hoesen klopt steeds harder op de deur. Dat gebeurt niet zomaar uit het niets, want de spits heeft het afgelopen jaar flink in zichzelf geïnvesteerd. Hij volgde speciale trainingen en plukt daar de vruchten van. Tobias Sana 2.0 hoopt straks hetzelfde te doen.

Zware benen
We horen weinig meer van Sana. De Zweed was het koopje van de zomer en kwam over van IFK Göteborg. Er waren twijfels - veel twijfels zelfs - maar de start was veelbelovend. Sana scoorde, speelde Champions League en werd Zweeds international.

"Het ging erg snel allemaal en de wedstrijden volgden elkaar in rap tempo op. Het was moeilijk om drie wedstrijden per week op het hoge niveau te spelen dat bij Ajax van me wordt verwacht," geeft Sana toe in gesprek met Ajax Life. "Ik was het gewend slechts een keer per week te spelen en in drie of vier maanden tijd, speelde ik een volledige competitie; dertig wedstrijden. Dat was een zware belasting."

Frank de Boer zag in dat de 23-jarige Sana op zijn tenen liep en gunde hem een langere winterstop. Hoog tijd om de batterij op te laden. Sindsdien speelt Sana zijn wedstrijden niet meer in een volle Amsterdam Arena, maar voor een paar honderd man op De Toekomst. Net als in Zweden. Anno 2013 horen we weinig meer van hem. "Andere spelers hebben zich bewezen tijdens mijn afwezigheid," erkent hij.

De vleugelaanvaller speelde in de Zweedse Allsvenskan slechts een jaar of twee op serieus niveau voordat hij naar Amsterdam kwam. Het blijkt moeilijk meteen aan te haken en volop mee te draaien. Dat stelt teleur, het is alleen geen reden om op te geven en chagrijnig te worden. Sana blijft vrolijk. En hij blijft vastberaden zijn talent te tonen. Verhalen over AC Milan kunnen wat hem betreft in de prullenbak.

Liever spiegelt Sana zich aan Hoesen, van wie we de eerste maanden na zijn komst weinig hoorden. Niet voor niets werd Hoesen omschreven als 'de spits van de toekomst'. Dat de toekomst al snel realiteit werd, zegt iets over Hoesen en het speciale trainingsprogramma dat hij volgde. De man die op de deur klopt is niet de Hoesen die bij Ajax tekende, maar Danny Hoesen 2.0. De bedoeling is dat Tobias Sana 2.0 zich meldt op de eerste training van het nieuwe seizoen.

"Ik volg sinds de winterstop een speciaal programma en doe veel aan krachttraining om mijn benen sterker te maken. Het heeft Danny geholpen en ik hoop dat het mij ook helpt. Als ik sterker word, is dat in mijn voordeel," vertelt Sana in vlot Engels. "Ik merk dat de zware trainingen me helpen, maar heb soms tijdens de tweede helft last van 'zware benen'. Ik moet eraan wennen. Het is de bedoeling dat ik straks na negentig minuten net zo voluit kan gaan als in de eerste minuut."
bron: ANN

wimpey
Berichten: 51907
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door wimpey » vr aug 02, 2013 2:16 pm

'Deense clubs geïnteresseerd in Sana'
2 augustus 2013 13:45, Bron: Tipsbladet
JAAGT BOJAN ZE WEG? - Tobias Sana staat in de belangstelling van diverse Deense clubs, zo heeft zijn zaakwaarnemer aangegeven in gesprek met Tipsbladet. 'Een aantal clubs wil Tobias heel graag.'

'Er zijn veel Deense clubs geïnteresseerd Tobias. Er zijn veel goede clubs in Denemarken, en een aantal van hen wil Tobias graag', zegt zaakwaarnemer Anders Karlsson. 'Ik kan niets zeggen over welke club. Ik kan alleen maar zeggen dat veel clubs in Denemarken geïnteresseerd zijn.'

'Ajax wil Tobias in principe niet verkopen hebben ze aangekondigd, maar alles is te koop voor de juiste prijs', hint de zaakwaarnemer op een mogelijk vertrek van de buitenspeler. Sana kwam vorig jaar naar Ajax en scoorde tot nu toe 4 doelpunten in 14 wedstrijden.

Wanneer de Zweed bij Ajax vertrekt is hij, na de komst van Bojan Krkic, al de derde rechtsbuiten die Ajax (tijdelijk) verlaat. Eerder vertrokken Derk Boerrigter en Jody Lukoki al uit Amsterdam.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33510
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door zeux » vr aug 02, 2013 11:45 pm

Lag het aan mij of zag Sana er vanavond iets minder scharminkelig uit?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33866
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Tobias Sana

Bericht door Duke » do jan 30, 2014 10:21 am

Een aanbod van Go Ahead om Sana te huren is afgeslagen door Ajax. Ik vraag me af waarom, als er één speler zonder uitzicht op het eerste elftal is, is het Sana wel, volgens mij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40977
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door Marillion » do jan 30, 2014 10:37 am

Die hadden ze van mij wel mogen hebben ja. Is denk ik ook wel een aardige club voor dat ventje om wat aan spelen toe te komen.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51907
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door wimpey » do jan 30, 2014 10:44 am

Duke schreef:Een aanbod van Go Ahead om Sana te huren is afgeslagen door Ajax. Ik vraag me af waarom, als er één speler zonder uitzicht op het eerste elftal is, is het Sane wel, volgens mij.
Moet voor Ajax natuurlijk wel rendabel zijn. Neem aan dat ze hem voor 1 Februari nog wel ergens onderbrengen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33866
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Tobias Sana

Bericht door Duke » ma feb 10, 2014 10:56 pm

En nu speelt ie gewoon weer in Jong Ajax. Had hem dan verhuurd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13773
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Tobias Sana

Bericht door Jinne » di feb 11, 2014 9:57 am

Vreemde actie inderdaad. Had hem dan nog in de etalage gezet bij de Eagles. Zou Fons zijn gaan piepen dat ie anders weer een speler kwijt zou raken voor Jong Ajax?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mr. Ajax
Berichten: 14522
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door Mr. Ajax » di feb 11, 2014 10:13 am

Kan wel liggen aan het feit dat Jong Ajax toch wel iets moet voorstellen qua niveau, wil het nog een beetje een toegevoegde waarde hebben voor de talenten. En dat je met het verhuren van zo een Sana de kans op de wekelijkse afslachting in de JL alleen maar vergroot. Dan moet je als TH een afweging maken wat beter is voor de club: Sana in de etalage zetten en wellicht nog een paar ton voor hem vangen, of hem bij Jong Ajax houden met het oog op de ontwikkeling van andere talenten. Bizarre situatie, vind ik. Zelf weet ik niet wat ik ervan moet denken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47393
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Tobias Sana

Bericht door Lionel » di feb 11, 2014 10:16 am

Doet de A1 nog mee aan de Next Gen? Dan kunnen een aantal A-junioren ook niet meedoen op de maandagavond als ze op woensdag ook moeten spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door Demosthenes » di feb 11, 2014 10:18 am

Rishi schreef:Doet de A1 nog mee aan de Next Gen? Dan kunnen een aantal A-junioren ook niet meedoen op de maandagavond als ze op woensdag ook moeten spelen.
Die is (voor Ajax) toch niet doorgegaan?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47393
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Tobias Sana

Bericht door Lionel » di feb 11, 2014 10:31 am

Oh oke. Dacht dat Ajax nog mee deed aan zo een toernooi.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13773
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Tobias Sana

Bericht door Jinne » di feb 11, 2014 10:56 am

De A1 speelde dezelfde potjes als Ajax 1 in de CL dit seizoen. Maar sprokkelde maar een paar puntjes.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33866
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Tobias Sana

Bericht door Duke » ma aug 11, 2014 9:07 pm

Ajax is Sana liever kwijt dan rijk

SC Heerenveen kan Ajax een dienst bewijzen door Sam Larsson over te nemen van IFK Göteborg. De Friezen zien in de 21-jarige aanvaller de opvolger van Bilal Basaçikoglu, die aan Feyenoord is verkocht. Bij een vertrek van Larsson wil Göteborg Tobias Sana van Ajax terughalen naar Zweden.

Sana komt al een paar jaar amper aan spelen toe in Amsterdam. Zijn oude club heeft al contact met hem gezocht, erkent Mats Gren tegenover de Zweedse krant Expressen. 'Ik heb tegen Sana gezegd dat er plek is voor hem.' De terugkeer van Sana is echter afhankelijk van het vertrek van Larsson. 'Sam is nog steeds hier, er valt niets nieuws te melden. De zaakwaarnemer van Sana heeft in ieder geval laten weten dat hij interesse heeft in een terugkeer.'

Vanavond om middernacht verstrijkt de transferdeadline in Zweden, dus er is wel haast geboden bij de dubbele transfer. Ajax heeft al laten weten mee te werken aan een transfer van Sana.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40977
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Tobias Sana

Bericht door Marillion » ma aug 11, 2014 9:29 pm

Handig al die verschillende deadlines. Ik hoop dat ze het op tijd voor elkaar krijgen want dit zou voor beide partijen het beste zijn. Ajax heeft niets aan hem en hij zal willen spelen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie