Joël Veltman

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Joël Veltman

Bericht door Ajaciedjuh » do jun 06, 2013 2:54 pm

Joël Veltman verlengt contract

Ajax en Joël Veltman hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2015. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat in op 1 juli 2013 en loopt tot en met 30 juni 2017.
De rechtsbenige centrale verdediger werd op 15 januari 1992 geboren in Velsen. De speler doorliep sinds 2001-2002 de jeugdopleiding en maakte op 19 augustus 2012 zijn debuut in het eerste elftal van Ajax in de wedstrijd N.E.C. - Ajax (1-6). In totaal speelde hij tien officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.

Veltman is verheugd met de nieuwe verbintenis: ,,Het seizoen 2013-2014 wordt een heel belangrijk jaar voor mij. Ik had nog een contract voor twee jaar en dat dit nu tussentijds verlengd wordt geeft mij veel vertrouwen voor de toekomst."

Directeur voetbalzaken Marc Overmars over de contractverlenging van Veltman: ,,Dit heeft Joël zelf afgedwongen. Hij is een talentvolle verdediger met de juiste instelling. Absoluut een speler met potentie. Na enkele goede gesprekken met zijn management EFM International en Joël zijn we hier op uitgekomen. Het vertrouwen dat we bij Ajax in hem hebben is tot uiting gekomen in deze nieuwe overeenkomst."

Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Joël Veltma

Bericht door Lionel » do jun 06, 2013 2:56 pm

Hoorn te duur?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Joël Veltma

Bericht door Ajaciedjuh » do jun 06, 2013 2:59 pm

Vertrouwen in Veltman. Anders hadden ze het huidige contract wel in tact gelaten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door Yopi » vr jun 07, 2013 12:20 pm

Wie of wat is EFM International? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Joël Veltman

Bericht door Ajaciedjuh » vr jun 07, 2013 12:23 pm

Yopi schreef:Wie of wat is EFM International? :confused.gif:
Zijn management. :ajaxsmiley.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door Yopi » vr jun 07, 2013 12:33 pm

Blijkbaar, maar wie zit erachter? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Joël Veltman

Bericht door beelzebub » vr jun 07, 2013 12:39 pm

Een website met opmaak uit 1998, maar ze bedoelen het goed als je verder leest.. :ajaxsmiley.gif:

http://www.jansplinter.eu/EFM/index.php ... &Itemid=62
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Joël Veltman

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 06, 2013 4:13 am

Telesport
Blessure Veltman bij Jong Ajax

door MIKE VERWEIJ
AMSTERDAM – Ajax en Joël Veltman hebben op de eerste speeldag ook de schaduwzijde van deelname aan de Jupiler League ervaren. De beoogde opvolger van Toby Alderweireld raakte in het duel van Jong Ajax met Telstar (2-0) geblesseerd aan zijn rechterknie en verliet de ArenA op krukken en zijn gewricht in een grote brace. ,,Enorm balen”, aldus de verdediger.

,,We speelden lekker, ook als team. Ik denk dat we negentig minuten domineerden. En zo’n moment, tja. Je moet er vol voor gaan. Als je er met een slap voetje ingaat, is de schade misschien nog veel groter”, aldus de Ajacied, die wellicht langdurig buitenspel staat. ,,[b]De binnenste band van mijn rechterknie is sowieso verrekt en mogelijk ingescheurd. Eerste testen wezen gelukkig uit dat het geen kruisbandletsel is. Maar dit zal ook wel een maandje of twee duren, ben ik bang. Deze week volgt een mri-scan.”[/b]

De ogenschijnlijk ernstige kwetsuur overschaduwde voor Ajax de avond, die aan de hand van de uitblinkende Veltman, Stefano Denswil, Riechedley Bazoer en dankzij twee treffers van Lucas Andersen zo’n mooie start van het seizoen leek te worden. Bij beide treffers was Lesley de Sa de aangever.
Balen, Veltman speelde echt heel goed. Jammer voor die jongen, want hij zou zeker gespeeld hebben als Toby vertrekt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 51683
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door wimpey » di aug 06, 2013 5:39 am

Ajaciedjuh schreef: Balen, Veltman speelde echt heel goed. Jammer voor die jongen, want hij zou zeker gespeeld hebben als Toby vertrekt.
Je raakt een basisspeler "kwijt", want Toby zal vertrekken.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Joël Veltman

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 06, 2013 6:00 am

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef: Balen, Veltman speelde echt heel goed. Jammer voor die jongen, want hij zou zeker gespeeld hebben als Toby vertrekt.
Je raakt een basisspeler "kwijt", want Toby zal vertrekken.
Inderdaad, Mike zal er nu sneller moeten staan. Ik ben benieuwd wie FdB dan als back-up inzet: Denswil (Moisander eventueel naar rechts) of Gravenberch?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Joël Veltman

Bericht door Lionel » di aug 06, 2013 6:59 am

Gravenberch is toch de omgetoverde spits? Toby sowieso niet voor 18-8 verkopen. Daarna mag Mike het laten zien dan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Joël Veltman

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 06, 2013 7:53 am

Rishi schreef:Gravenberch is toch de omgetoverde spits? Toby sowieso niet voor 18-8 verkopen. Daarna mag Mike het laten zien dan.
Klopt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door Marillion » di aug 06, 2013 11:24 am

Gravenberch. Ook weer zo'n jongen die in de jeugd veel profijt had van zijn sterke fysiek. Ben benieuwd wat hij achterin kan.

Wel een tegenvaller voor Veltman zeg. Hopelijk valt de schade mee en blijft het bij 2 maanden of zo. Ik denk dat hij vooralsnog eerste keuze was als vervanger voor Alderweireld.
Nil volentibus arduum

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door columbus » di aug 06, 2013 2:32 pm

Backup zal gewoon vd Hoorn of Denswil. De eerste is gekocht en de ander aanvoerder van Jong Ajax.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door Marillion » di aug 06, 2013 2:37 pm

Uiteraard, maar Veltman leek vooralsnog eerste keuze.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Joël Veltman

Bericht door beelzebub » di aug 06, 2013 2:47 pm

Zoals Overmars zelf pleegt te zeggen: "Dan schakelen we door naar optie twee." :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door columbus » di aug 06, 2013 3:14 pm

Marillion schreef:Uiteraard, maar Veltman leek vooralsnog eerste keuze.
Klopt. Reageerde meer op het feit dat Gravenberch werd genoemd. Waar die naam ineens vandaan komt snap ik niet zo goed. Ik heb een glimp van hem opgevangen toen hij nog als spits speelde, wist me totaal niet te overtuigen met enige vorm van echt talent. Maar blijkbaar is hij naar achteren verhuist. In welk elftal speelt die jongen?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Joël Veltman

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 06, 2013 3:23 pm

In Jong Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door Demosthenes » di aug 06, 2013 3:41 pm

Gravenberg heeft mij als verdediger niet kunnen overtuigen, al moet ik erbij zeggen dat ik hem maar een paar wedstrijden in de A1 heb zien verdedigen. Hij oogt sterk, maar als je niet scherp dekt, of als je niet weet wanneer je moet instappen, moet ingrijpen, dan kun je wel sterk zijn, maar dat maakt je nog geen goede verdediger.

Zie hoe Martins Indi over zijn rechterbeen wordt gepasseerd (jeugd-EK), een tegenstander laat voorzetten, ook Martins Indi is fysiek sterk.

Offtopic, al is Gravenberg dat eigenlijk ook :
In mijn vakantie was het EK onder negentien en toevallig zag ik een deel van de wedstrijd tegen Portugal en de Duitstalige commentator liet iets te vaak blijken dat Tete zijn tegenstander toch wel vaak uit het oog verloor, liet gaan. In de wedstrijd tegen Spanje (Heb niet alles gezien, was weinig verheffend) zag Gravenberg er niet sterk uit, liep zich vast en lijkt mij niet resoluut genoeg.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Joël Veltman

Bericht door peter » di aug 06, 2013 3:48 pm

Goed je weer 's te zien, Demos. :biggthumpup.gif:

Heb je JA ook gekeken gisteren? Zo ja, even spiegelen in het daarvoor bestemde topic? :)

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door Yopi » di aug 06, 2013 3:59 pm

Kaatsen en spiegelen? :hypocrite.gif:

Hoe zou het met Rikkie zijn? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door 999 » di aug 06, 2013 4:13 pm

Blind en Veltman ondertekenen contractverlenging

6 augustus 2013 - Ajax.nl

Ajax heeft de contractverlengingen van Daley Blind en Joël Veltman formeel afgerond. Beide spelers tekenden vandaag hun nieuwe overeenkomst. Op respectievelijk 22 april 2013 en 6 juni 2013 maakte Ajax reeds melding van deze contractverlengingen.

Veltman, geboren op 15 januari 1992 in Velsen, is eveneens afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. De rechtsbenige centrale verdediger speelde tot nu toe 11 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax. De nieuwe en verbeterde verbintenis is ingegaan op 1 juli 2013 en loopt tot en met 30 juni 2017.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Joël Veltman

Bericht door Demosthenes » di aug 06, 2013 4:39 pm

Peter schreef:Goed je weer 's te zien, Demos. :biggthumpup.gif:

Heb je JA ook gekeken gisteren? Zo ja, even spiegelen in het daarvoor bestemde topic? :)
Ben niet weggeweest, op een paar weken vakantie na. Heb je de discussies een paar weken geleden gemist :ajaxsmiley.gif: Je vindt het "Goed mij weer te zien" :ajaxsmiley.gif:

Jong Ajax niet gezien, maar wel de opstelling! Zal bij Jong Ajax wel mijn mening geven.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Joël Veltman

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 08, 2013 6:03 pm

Ajax.nl
Scheur binnenband knie Veltman

08 augustus 2013
Joël Veltman heeft maandag tijdens Jong Ajax - Telstar een scheuring in de binnenband van zijn rechterknie opgelopen. Dat heeft een MRI-scan donderdag uitgewezen.
De scan bevestigt de eerdere analyse van de medische staf van Ajax. Er zijn geen andere banden beschadigd.

Tekst: Ajax.nl
Volgens Ajaxlife houdt dit in dat hij 4-6 weken eruit ligt. Beterschap!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Joël Veltman

Bericht door Pride of Amsterdam » vr aug 09, 2013 9:41 am

Da's in ieder geval positiever nieuws dan waar ze in eerste instantie bang voor waren.
Op naar de vierde ster!

Plaats reactie