Mike van der Hoorn

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door beelzebub » do jul 14, 2016 10:58 am

We gaan Mike nog missen. Zoveel slechter dan Veltman was hij niet en de Nederlandse Bruma was ook niet veel beter: http://sportnieuws.nl/voetbal/analyse/a ... gen-hoorn/
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door LucaS » do jul 14, 2016 3:42 pm

Maar vd Hoorn was niet eigen, dus zelfs al zijn zijn cijfers goed, dan nog kan hij er geen hout van
I think I lost my fucking headache

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Demosthenes » do jul 14, 2016 4:06 pm

Als verdediger word je in eerste instantie beoordeeld op je verdedigende kwaliteiten en hij verloor te veel duels op kritieke plekken, te dicht bij het eigen doel.

Passes? Orlando Engelaar scoorde altijd goed, statistisch gezien, maar de meeste ballen gingen een paar meter naar links, rechts of naar achteren. Van der Hoorn deed misschien wel hetzelfde.

Veltman deed het als back goed, daar speelde hij ook in de jeugd, in het centrum gaat er nogal eens wat fout. Riedewald is drie? jaar jonger dan Van der Hoorn, hij maakt (dus) nog fouten. Ajax heeft hem erg snel veel verantwoording gegeven, ik hoop dat hij zich blijft ontwikkelen zonder beslissende fouten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door wimpey » do jul 14, 2016 6:24 pm

LucaS schreef:Maar vd Hoorn was niet eigen, dus zelfs al zijn zijn cijfers goed, dan nog kan hij er geen hout van
Blij dat je hebt genoten van Mike. :biggthumpup.gif: Vooral tegen Santos, Kramer, Vilhena, Falkenburg, Balotelli, Barazite was ie erg goed.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Sandro » do jul 14, 2016 6:30 pm

beelzebub schreef:We gaan Mike nog missen. Zoveel slechter dan Veltman was hij niet en de Nederlandse Bruma was ook niet veel beter: http://sportnieuws.nl/voetbal/analyse/a ... gen-hoorn/
7 tot 10 mln voor Vd Hoorn...het moet niet veel gekker worden hoor.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door LucaS » do jul 14, 2016 8:41 pm

Het zal allemaal best Wimpey, maar zijn cijfers doen niet onder dan die van andere Ajaxverdedigers. Ik doe niet mee aan die hypes van mensen/spelers ophemelen of haten. vd Hoorn was niets slechter dan de andere verdedigers afgelopen seizoen. Op Tete na wellicht. En vergeleken met de hier tot vorig seizoen verafgode Boilesen was het een wereldspeler.
I think I lost my fucking headache

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Cruijff » do jul 14, 2016 10:24 pm

LucaS schreef:Het zal allemaal best Wimpey, maar zijn cijfers doen niet onder dan die van andere Ajaxverdedigers. Ik doe niet mee aan die hypes van mensen/spelers ophemelen of haten. vd Hoorn was niets slechter dan de andere verdedigers afgelopen seizoen.
In de duels heb ik 15 jaar lang geen enkele Ajax verdediger knulliger gezien dan hij. Zijn passing accuratie is niet subliem met 79% aangekomen ballen en als je bedenkt dat bijna 9 van de 10 keer het een bal opzij naar de andere CV teammaat was, is het helemaal bedroevend.

Leuk dat Ajax tot ieders verrassing de 0 hield in een uitwedstrijd tegen PSV en dat er dan in een serie wedstrijden relatief weinig tegengoals zijn geweest.

Maar Ajax was in alle fasen van het seizoen de ploeg met de minste tegendoelpunten, ook voordat de verdedigers die De Boer beter vond dan VD Hoorn geblesseerd raakten.

Als je dan ziet hoe we die tegengoals kregen als Mike er eens in stond, dat was echt van een all time low niveau. Tegen De Graafschap staan alle ervaren jongens van meters afstand toe te kijken en te pitten en tegen NEC met die Santos en lang niet alleen in die pot tegen NEC bij beide situaties gewoon de directe fout van Mike vd Hoorn dat Cillessen 2 maal moest vissen.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Andriy Demchenko » vr jul 15, 2016 8:23 am

Amen Cruijff amen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door wimpey » vr jul 15, 2016 8:31 am

LucaS schreef:Het zal allemaal best Wimpey, maar zijn cijfers doen niet onder dan die van andere Ajaxverdedigers. Ik doe niet mee aan die hypes van mensen/spelers ophemelen of haten. vd Hoorn was niets slechter dan de andere verdedigers afgelopen seizoen. Op Tete na wellicht. En vergeleken met de hier tot vorig seizoen verafgode Boilesen was het een wereldspeler.
Nou, de manier waarop je met Boilesen omgaat grenst toch wel aan haat.

Discussie heeft weinig nut. Jij vond vd Hoorn niet heel slecht, ik wel. Ben blij dat Ajax daarvan verlost is.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door LucaS » vr jul 15, 2016 9:42 am

Haat? Helemaal niet, ik vind het gewoon een waardeloze voetballer en heb me vooral zitten ergeren aan de verafgoding alhier van deze zeer beperkte voetballer.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Jinne » wo aug 18, 2021 10:44 pm

Weer terug bij Utrecht.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo aug 18, 2021 10:46 pm

Ik kijk uit naar de persoonlijke duels Haller-Mighty Mike! :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Marillion » do aug 19, 2021 5:39 pm

Titanenstrijd! :headbang.gif:
Nil volentibus arduum

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Iniesta » do aug 19, 2021 5:57 pm

Wel mooi dat het mogelijk is, Groningen zou ook eens een balletje moeten opwerpen bij Virgil :)

Plaats reactie