Mike van der Hoorn

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Mike van der Hoorn

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 02, 2013 4:56 am

Telesport
VOORSTEL AJAX VOOR VIER JAAR

door MIKE VERWEIJ
AMSTERDAM/ NEUSTIFT – De Ajax-leiding heeft de woorden van Frank de Boer, dat Mike van der Hoorn (20) ondanks zijn tegenvallende jeugd-EK nog steeds als zeer interessante optie wordt gezien, onderstreept. De talentvolle verdediger van FC Utrecht kreeg een eerste contractvoorstel voor vier jaar. Hij zit nog in de wachtkamer zolang Toby Alderweireld niet is verkocht.

De Belg meldde zich gisteren na zijn vakantie weer bij Ajax en vloog met de ploeg mee naar het trainingskamp in Oostenrijk, waar op duizend meter hoogte in Neustift de eerste training werd afgewerkt. Waar Christian Eriksen overweegt zijn tot 2014 lopende contract met één jaar te verlengen als interesse van Europese topclubs uitblijft, wil Alderweireld sowieso zijn horizon verbreden.

Tot een persoonlijk akkoord met Ajax kwam het nog niet, maar die onderhandelingen zullen geen problemen opleveren. Ook tussen de clubs is een akkoord haalbaar.

„We hebben de afgelopen weken diverse keren in een heel prettige, open maar ook zakelijke sfeer met Ajax gesproken en Mike toestemming gegeven om ook met Ajax te praten”, aldus algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht. „Wij hebben Marc Overmars heel duidelijk gezegd wat we Mike waard vinden en Ajax heeft dat ook gedaan. Dat verschil moet overbrugbaar zijn, denken we beiden. Dus dan mogen club en speler van ons met elkaar praten. Dan komt er ook snel duidelijkheid."

Ajax geeft er blijk van de centrumverdediger niet te beoordelen op de EK onder 21-wedstrijden tegen Spanje en Italië, maar op de 31 wedstrijden, plus vier play-offduels in de eredivisie. Frank de Boer en Jaap Stam zien – net als Louis van Gaal die al ‘voorselecteerde’ voor Oranje – voldoende mogelijkheden om Van der Hoorn nog grote stappen te laten maken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » di jul 02, 2013 5:57 am

Toby 'out', vervangers Veltman en vd Hoorn. Dan krijg je dus die 20-20 modus die FdB vaker hanteert met jonge spelers...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Banjavi » di jul 02, 2013 7:01 am

Het zal aan mij liggen, maar spelers met zijn kwaliteiten lopen toch bij Ajax zelf ook rond in de jeugd?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door jabu » di jul 02, 2013 7:08 am

Die moeten Stam en Bogarde nog kopen.... :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » di jul 02, 2013 7:12 am

Mag ik constateren, dat ik sterke twijfels heb over deze evt aankoop ?

:confused.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door jabu » di jul 02, 2013 7:18 am

Je doet het al.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Banjavi » di jul 02, 2013 7:54 am

Nou ja... Ajax wil het niveau van verdedigen wat dichter bij dat van PSV brengen denk ik. Anders wordt het volgend seizoen weer zo een uitgemaakte zaak en dat is ook niet spannend.

Zal wel een eis van Fox zijn. Dat ze alleen worden uitgezonden als ze zich aanpassen aan het viveau van de rest.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door jabu » di jul 02, 2013 8:07 am

De jongen is pas 20 hè. Om maar een open deur in te trappen... Stam speelde toen nog bij Zwolle of zo.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » di jul 02, 2013 8:44 am

Jabu schreef:De jongen is pas 20 hè. Om maar een open deur in te trappen... Stam speelde toen nog bij Zwolle of zo.

Waar. En hij heeft al bij Oranje gezeten. Ook waar.

Maar toch... :blush.gif:

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door gaizka » di jul 02, 2013 10:49 am

Yopi schreef:
Jabu schreef:De jongen is pas 20 hè. Om maar een open deur in te trappen... Stam speelde toen nog bij Zwolle of zo.

Waar. En hij heeft al bij Oranje gezeten. Ook waar.

Maar toch... :blush.gif:
Als de Boer & Stam het in hem zien zitten moet het toch wel goed komen zou je denken?

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Pride of Amsterdam » di jul 02, 2013 10:56 am

Ik heb hem te weinig in de gaten gehouden afgelopen seizoen. Hij deed het goed genoeg voor me om hem in mijn team bij coach van het jaar op te nemen. Maar toch zijn er maar 2 beelden van hem die ik voor me zie. Z'n "Bambi-on-ice" actie uit tegen AZ, en z'n uitstap op het jeugd EK.

Maar hey... hij is jong, we hebben genoeg mensen die hem kunnen helpen. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. neem niet weg dat ik me niet gerust voel als we Toby kwijtraken, en hem ervoor terug krijgen.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door El Clavo » di jul 02, 2013 1:22 pm

Onder 21 was hij direct verantwoordelijk voor 3 tegengoals, waarvan 2 nog als invaller ook. Ik ben ook nog niet overtuigd.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door gaizka » di jul 02, 2013 1:26 pm

El Clavo schreef:Onder 21 was hij direct verantwoordelijk voor 3 tegengoals, waarvan 2 nog als invaller ook. Ik ben ook nog niet overtuigd.
Tegen Italie stond hij net in het veld, invallen als verdediger is nooit makkelijk.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door El Clavo » di jul 02, 2013 2:24 pm

Absoluut mee eens, maar zo kinderlijk uitgespeeld worden mag gewoon niet, al komt hij net uit de kroeg.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » wo jul 03, 2013 6:47 am

AD Sport
Van der Hoorn bijna van Ajax

3 juli 2013

Volgens het Algemeen Dagblad is Mike van der Hoorn bijna van Ajax. De verdediger heeft vanaf zijn vakantie-adreseen hot-line met zijn zaakwaarnemer. Bij terugkeer van Van der Hoorn in Nederland komende week zou de deal rond kunnen komen. Volgens bronnen van de krant haalt Ajax Van der Hoorn ook als Alderweireld nog niet weg is. Ajax voert daarmee de druk op Alderweireld op, de Belg heeft nog een eenjarig contract.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door jabu » wo jul 03, 2013 7:07 am

Iemand een idee van de hoogte van de transfersom?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » wo jul 03, 2013 7:11 am

Jabu schreef:Iemand een idee van de hoogte van de transfersom?
Ik denk dat het wel minimaal 3 miljoen zal zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Banjavi » wo jul 03, 2013 7:55 am

Dat lijkt me een boel centjes voor zo een speler
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » wo jul 03, 2013 8:07 am

Moisander kwam toch voor zo'n € 3,5 miljoen, dan zal Van der Hoorn wel een stuk goedkoper zijn, zeker na zijn jeugd-EK. Ik lees niets meer over belangstelling voor hem van PSV, ook dat zal geen prijsopdrijvend effect hebben.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door InnerHarbour » wo jul 03, 2013 4:24 pm

Van der Hoorn is 1 meter 90. Weet Overmars wel zeker dat ze hem willen hebben? :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Lionel » wo jul 03, 2013 5:35 pm

Waarom maken ze van Bazoer niet gewoon een verdediger. Op het middenveld hadden ze Boccara ook al gehaald.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Bert » wo jul 03, 2013 5:44 pm

Het zijn spelers, geen knutselwerkjes.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Lionel » wo jul 03, 2013 6:08 pm

Dank je, Bert. En het gek vinden als iemand je arrogant vindt.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door peter » wo jul 03, 2013 7:28 pm

Haha het klinkt ook wel een beetje apart natuurlijk. Bazoer is volgens mij ook een verdediger, maar wellicht zijn er punten die hij bij moet schaven en die je beter kan oppakken als je op een lager podium (waar het er niet toe doet) acteert als middenvelder. Is voor mij allemaal giswerk, want ik ken die jongen niet, maar het zou maar zo kunnen dat hij in zijn passing en pressing wat moet verbeteren en dat hij daarom voor nu even wordt ingezet als verdedigende middenvelder. Ik noem maar een dwarsstraat.

Mike van der Hoorn die ook wordt gehaald als Alderweireld blijft? Dat zegt dan wat mij betreft wel wat over het vertrouwen in Veltman.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Lionel » wo jul 03, 2013 7:49 pm

Had van wijsneus Bert wel verwacht dat hij wist dat Bazoer van origine een centrale verdediger is. Ik vind de aankoop van Hoorn overbodig. Tenzij Veltman is afgeschreven waar het wel op lijkt.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie