Mike van der Hoorn

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Skampie » di okt 20, 2015 1:24 pm

Gewoon verkopen aan Willem II. Kunnen ze hem over 2 jaar weer terugkopen... :)

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Le T. » di okt 20, 2015 1:30 pm

De reden dat hij nog bij Ajax rondloopt is om De Boer/Overmars gezichtsverlies te besparen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Arthur » di okt 20, 2015 2:28 pm

Het was bij die eigen goal in zijn Utrechttijd al duidelijk dat hij nooit goed genoeg zou zijn voor Ajax 1.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Cruijff » di okt 20, 2015 2:37 pm

Die eigen goal bij AZ-Utrecht? :smile-ajax.gif: Dat kan iedereen overkomen, toch? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

https://www.youtube.com/watch?v=x86OaW-bpEk

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Cruijff » di okt 20, 2015 2:41 pm

Erg flauw dat Van der Gijp hem uitlacht, zeg. :smile-ajax.gif:

Per herhaling wordt die own goal van Van der Hoorn steeds logischer, begrijpelijk dat hij zo'n 'klein foutje' maakt. :biggrin.gif:
https://www.youtube.com/watch?v=ITiM3KT9aEI

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door WP_Legend » di okt 20, 2015 2:50 pm

Ik vind hem eigenlijk een betere optie dan Veltman... dat vind ik nou pas echt een slappe lul...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Cruijff » di okt 20, 2015 2:52 pm

WP_LeGeNd schreef:Ik vind hem eigenlijk een betere optie dan Veltman... dat vind ik nou pas echt een slappe lul...
Dan kijk je denk ik te weinig Ajax.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Le T. » di okt 20, 2015 3:28 pm

Cruijff schreef:Die eigen goal bij AZ-Utrecht? :smile-ajax.gif: Dat kan iedereen overkomen, toch? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

https://www.youtube.com/watch?v=x86OaW-bpEk
In principe wel ja, het is vrij natuurlijk voor een verdediger om de bal daar zo snel mogelijk weg te willen hebben. Het probleem hier is dat zijn voeten niet zo snel willen, en het probleem bij Ajax is eveneens dat zijn voeten niet erg snel willen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Cruijff » di okt 20, 2015 3:37 pm

Klopt, die gozer heeft zo'n beroerd voetenwerk.

Volgens mij denkt hij bij lange na niet snel genoeg en de keren dat hij een juiste gedachte heeft kunnen zijn voeten dit absoluut niet met de vereiste snelheid uitvoeren.

Ik vrees voor hem dat wanneer ik 20 bier in m'n mik gooi, ik hem alsnog met één simpele beweging passeer. :blush.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Cruijff » zo mar 13, 2016 11:09 pm

Van der Hoorn schrikt van incident met Santos


Afbeelding
© VI Images

Mike van der Hoorn heeft toegegeven dat hij Christian Santos geraakt heeft met zijn elleboog. De mandekker van Ajax zegt dat dit niet de bedoeling was. Voor een schorsing in het duel met PSV lijkt Van der Hoorn niet te hoeven vrezen.

In de slotfase van het duel met NEC (2-2) wilde Van der Hoorn het spel snel hervatten, maar werd hij gehinderd door Santos. 'Ik wilde hem gewoon wegwuiven om snel het spel te hervatten, maar ik ben natuurlijk iets groter dan hij. Dan komt mijn elleboog sneller tegen zijn hoofd', reageert Van der Hoorn tegenover FOX Sports op zijn actie.

Van der Hoorn voegt toe dat het niet zijn bedoeling was om Santos te raken. 'Nu ik de beelden zie, schrik ik er best van dat ik hem hard raak. Dat was totaal niet mijn intentie.'

Tot een schorsing voor de topper tegen PSV van volgende week gaat de elleboog van Van der Hoorn waarschijnlijk niet leiden, want scheidsrechter Pol van Boekel heeft de situatie reeds beoordeeld.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Andriy Demchenko » do jun 09, 2016 4:51 pm

Met nog een contract voor een jaar en van Ajax uit voorlopig niet de intentie dat te verlengen zou het deze zomer wel eens tot een afscheid kunnen komen van MightyMike. Vage geruchten dat Trabzonspor interesse in hem heeft, ik hoop i.i.g. dat hij aankomend seizoen niet meer vaste stand-in is.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door peter » di jun 21, 2016 7:31 am

Mikey staat in de belangstelling van Swansea, aldus de Telegraaf. Ajax verlangt een som van 2.5 miljoen euro.

Zou een leuk cluppie voor hem zijn. :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47049
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Lionel » di jun 21, 2016 7:36 am

En weg ermee!

Succes Mike, bedankt voor je inzet en je goal tegen Excelsior? maar je kon er geen klote van.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15120
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Mano » di jun 21, 2016 8:02 am

Goeie gast maar niet voor Ajax.


Hoop dat hij zijn sportieve wraak pakt en gewoon over 3 jaar in NL elftal staat.
Niet door Blind maar de volgende coach geselecteerd. want door blind wordt iedereen (behalve Ziyech) geselecteerd. :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51683
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door wimpey » di jun 21, 2016 8:05 am

Peter schreef:Mikey staat in de belangstelling van Swansea, aldus de Telegraaf. Ajax verlangt een som van 2.5 miljoen euro.

Zou een leuk cluppie voor hem zijn. :biggthumpup.gif:
Dat wordt de swan song van een carrière van niets. Wales is wel handig voor 'm. Hij draait zich om in de tijd dat een Kelt Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch zegt. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door mattie » di jun 21, 2016 8:40 am

wimpey schreef:
Peter schreef:Mikey staat in de belangstelling van Swansea, aldus de Telegraaf. Ajax verlangt een som van 2.5 miljoen euro.

Zou een leuk cluppie voor hem zijn. :biggthumpup.gif:
Is hem gegund.. Nooit negatief geweest over zijn werkgever..
Dat wordt de swan song van een carrière van niets. Wales is wel handig voor 'm. Hij draait zich om in de tijd dat een Kelt Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch zegt. :hypocrite.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Duke » di jun 21, 2016 8:51 am

Peter schreef:Mikey staat in de belangstelling van Swansea, aldus de Telegraaf. Ajax verlangt een som van 2.5 miljoen euro.

Zou een leuk cluppie voor hem zijn. :biggthumpup.gif:
2,5 miljoen is natuurlijk een koopje, er zou sprake zijn van een officieel bod volgens de Telegraaf.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Jöhnk » di jun 21, 2016 9:57 am

Mano schreef:Hoop dat hij zijn sportieve wraak pakt en gewoon over 3 jaar in NL elftal staat.
Onder het motto: wie het laatst lacht, lacht het best. :hypocrite.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Demosthenes » di jun 21, 2016 10:28 am

Duke schreef:
Peter schreef:Mikey staat in de belangstelling van Swansea, aldus de Telegraaf. Ajax verlangt een som van 2.5 miljoen euro.

Zou een leuk cluppie voor hem zijn. :biggthumpup.gif:
2,5 miljoen is natuurlijk een koopje, er zou sprake zijn van een officieel bod volgens de Telegraaf.
Is voor de PL zeker een koopje, hij is 192 cm lang, zie https://www.wikiwand.com/nl/Mike_van_der_Hoorn

Zo'n bod, als het bericht klopt, wordt nog wel verhoogd. :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Rednose » di jun 21, 2016 10:32 am

Ik gun die jongen een mooie transfer. Geen topvoetballer, maar goede instelling.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Demosthenes » di jun 21, 2016 10:47 am

Rednose schreef:Ik gun die jongen een mooie transfer. Geen topvoetballer, maar goede instelling.
Die zie ik bij mijn amateurclubje ook.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Balboa
Berichten: 6
Lid geworden op: di aug 04, 2015 7:51 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Balboa » di jun 21, 2016 11:09 am

Zou het oprecht jammer vinden,maar om te zeggen dat er geen betere zijn..... Al vind ik hem voor Veltman op die positie niet onder doen. Sterker, hij deed het niet slechter...... Anderzijds begrijp ik het vanuit zijn positie wel als hij daar een verbeterde positie kan krijgen.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Andriy Demchenko » di jun 21, 2016 11:11 am

Demosthenes schreef:
Rednose schreef:Ik gun die jongen een mooie transfer. Geen topvoetballer, maar goede instelling.
Die zie ik bij mijn amateurclubje ook.
Amen Demo.

Al die vergoelijkende woorden voor een redelijk waardeloze voetballer, inpakken en wegwezen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door Sandro » di jun 21, 2016 1:22 pm

Als je hem met verlies verkoopt dan is het gewoon een miskoop. Op zijn leeftijd had hij juist duurder moeten worden natuurlijk.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

wimpey
Berichten: 51683
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mike van der Hoorn

Bericht door wimpey » di jun 21, 2016 2:15 pm

Als je 'm met winst verkoopt is het ook een miskoop.

Plaats reactie